Tranquilizer Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ja już mam dosyć... Nie poddawaj sie To tylko Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ja już mam dosyć... Zapodaj ten nowy termostat i może już będzie dosyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 To jak wymienili termostat i dalej problem został? Wymienili chłodnice i jest ok? A co za chłodnice miałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 To jak wymienili termostat i dalej problem został? Wymienili chłodnice i jest ok? A co za chłodnice miałeś? Jeszcze chyba nic nie wymienili to przy puszczenia bodajże ,ale co to z chłodnica tam siedzi ,coś dziwne to jest, na fotkach auta wyglądała na seryjną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zapodaj ten nowy termostat i może już będziedosyć Też tak uważam zmień termostat i będziesz wszystko wiedział. PS. Pompa wody dawno zmieniana? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Co do spadku temperatury ,na filmiku to auto zaczynało szybciej jechać i chłodzenie chłodnicy było lepsze ,po drugie pompa też wymusiła szybsze przemieszczanie się cieczy chłodzącej bo termostat już nie trzyma , i dlatego tak szybko spadło Silnik przy chwilowym od dawaniu większej mocy(jak na filmiku) nie podniesie od razu temperatury i nie zdąży nagrzać tyle co zdążyło schodzić Edytowane 28 Stycznia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) To jak wymienili termostat i dalej problem został? Wymienili chłodnice i jest ok? A co za chłodnice miałeś? Jeszcze chyba nic nie wymienili to przy puszczenia bodajże ,ale co to z chłodnica tam siedzi ,coś dziwne to jest, na fotkach auta wyglądała na seryjną A o jakim foto mowisz? Bo ja w nielegalu widzialem foto ze jest wlasnie jakas wieksza i raczej nie seryjna. Damian jak cos daj znaka ja mam seryjną i chetnie bym zamienił na wiekszą Edytowane 28 Stycznia 2013 przez dario007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Ja już mam dosyć... Zapodaj ten nowy termostat i może już będzie dosyć No chłopaki właśnie wróciłem do domu o 700zł mniej wkur... jak nie wiem. Została wymieniona chłodnica na seryjną bo taka była i na nowy seryjny termostat z katalogu GT/WRX "four wiatrków" + test CO2 negatywny czyli uszczelka z głowy... Ale problem pozostał..... Nie dane mi było sprawdzić na M1 jak się zachowuje bo zaraz mnie ochrona pogoniła, że wzywa Policje. Ale przy przyspieszaniu żwawiej temperatura mi w oczach spada.... W tym momencie nie wiem jak się czuję czy oszukany czy raczej rozczarowany ( Wolę wrócić do starej chłodnicy bo jest to samo co by było na bank tak jak z tym nowym termostatem i seryjną chłodnicą.... I po odpowietrzeniu też słychać powietrze przy depnięciu. Mam taką chłodnicę już w bagażniku aktualnie: http://moto.allegro....2959447024.html wtedy płaciłem za nią koło 700zł. Teraz też nie wiem kiedy będę mógł podjechać bo 2 os z mojej załogi miały wypadek i muszę jutro do pracy bo tak bym znów podjechał... PS. Mimo wszystko dalej Kocham swoje auto Bo jest śliczna no! Niestety doktorów ma kiepskich Albo nie umieją dobrze zajrzeć choliwa Edytowane 28 Stycznia 2013 przez blackdogwwl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Smialo dzwon do Bryka i powiedz co i jak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 No chłopaki właśnie wróciłem do domu o 700zł mniej wkur... jak nie wiem. Została wymieniona chłodnica na seryjną bo taka była i na nowy seryjny termostat z katalogu GT/WRX "four wiatrków" + test CO2 negatywny czyli uszczelka z głowy... Ale problem pozostał..... Nie dane mi było sprawdzić na M1 jak się zachowuje bo zaraz mnie ochrona pogoniła, że wzywa Policje. Ale przy przyspieszaniu żwawiej temperatura mi w oczach spada.... W tym momencie nie wiem jak się czuję czy oszukany czy raczej rozczarowany ( Wolę wrócić do starej chłodnicy bo jest to samo co by było na bank tak jak z tym nowym termostatem i seryjną chłodnicą.... I po odpowietrzeniu też słychać powietrze przy depnięciu. Mam taką chłodnicę już w bagażniku aktualnie: http://moto.allegro....2959447024.html wtedy płaciłem za nią koło 700zł. Skoro problem nie rozwiazany to reklamacja sie nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 No chłopaki właśnie wróciłem do domu o 700zł mniej wkur... jak nie wiem. Została wymieniona chłodnica na seryjną bo taka była i na nowy seryjny termostat z katalogu GT/WRX "four wiatrków" + test CO2 negatywny czyli uszczelka z głowy... Ale problem pozostał..... Nie dane mi było sprawdzić na M1 jak się zachowuje bo zaraz mnie ochrona pogoniła, że wzywa Policje. Ale przy przyspieszaniu żwawiej temperatura mi w oczach spada.... W tym momencie nie wiem jak się czuję czy oszukany czy raczej rozczarowany ( Wolę wrócić do starej chłodnicy bo jest to samo co by było na bank tak jak z tym nowym termostatem i seryjną chłodnicą.... I po odpowietrzeniu też słychać powietrze przy depnięciu. Mam taką chłodnicę już w bagażniku aktualnie: http://moto.allegro....2959447024.html wtedy płaciłem za nią koło 700zł. Skoro problem nie rozwiazany to reklamacja sie nalezy. Dokładnie tak jak mówisz... Już mam dość wrażeń na dziś kładę się spać i dalej będzie trzeba myśleć co może być źle co jest przyczyną takich objawów. Dzięki za wsparcie, otuchę i wskazówki wszystkim wypowiadającym w tym wątku oraz Szakalowi co mnie też wspiera i tylko co dzwoni i jak co się dzieje Słuchajcie jeszcze mi się jedno przypomniało, że mam teraz wrażenie jakbym jeździł cały czas na włączonych wiatrakach i wstawiłem autko po jeżdżeniu do garażu to cały czas chodził wiatrak ok ja wiem 10minut to na banki... Ale już wyłączyłem sam auto bo chciałem już do domu... I to mnie zastanawia czemu to teraz się dzieje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 No to moze byc problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ja dziś się trochę wystraszyłem, jak zobaczyłem, że o mało nie zagotowałem silnika. Do tego ogrzewania prawie zero. Skończyło się na dolaniu 1.5 litra płynu i auto odzyskało ogrzewanie i wygląda na to, że się nie przegrzewa. Jutro sprawdzę czy chłodnica jest pełna i czy górny zbiorniczek również. Na marginesie teraz już wiem, jak prawidłowo dolewać płynu w imprezie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ja dziś się trochę wystraszyłem, jak zobaczyłem, że o mało nie zagotowałem silnika. Do tego ogrzewania prawie zero. Skończyło się na dolaniu 1.5 litra płynu i auto odzyskało ogrzewanie i wygląda na to, że się nie przegrzewa. Jutro sprawdzę czy chłodnica jest pełna i czy górny zbiorniczek również. Na marginesie teraz już wiem, jak prawidłowo dolewać płynu w imprezie:) No, ale nie bez przyczyny Ci tyle płynu ubyło.... Może coś takiego trzeba zrobić : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Gdyby coś z pompa wody było,to auto na postoju już by sie grzało. A ze wentylator chodzi tak długo to wina powietrza w układzie Edytowane 29 Stycznia 2013 przez Mike85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 No wlasnie tylko skąd się to powietrze znow wzielo. Nie wiem czy mam prawo teraz o zwrot kasy i pojechać do serwisu co tylko zajmuje się układami chłodzenia...? Czy dalej niech modza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 zwrócę uwagę szwagrowi jak będzie dziśodbierał auto, żeby monitorował sytuację. To trochę dziwne, żeby brakowało tyle płynu. Chyba od kupienia auta od poprzedniego właściciela nic nie było dolewane do układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 auto moglo byc zalane na zamknietej nagrzewnicy i gdy wlaczyles ogrzewanie a nagrzewnica zassala plyn to sie poziom zmniejszyl i pozornie ubylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 @@blackdogwwl niech kombinują dalej skoro już zaczęli temat. A korek na zbiorniczku podmieniałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 @@blackdogwwl niech kombinują dalej skoro już zaczęli temat. A korek na zbiorniczku podmieniałeś? Tak zamienilismy dwa. Mam teraz Szakala korki:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 auto moglo byc zalane na zamknietej nagrzewnicy i gdy wlaczyles ogrzewanie a nagrzewnica zassala plyn to sie poziom zmniejszyl i pozornie ubylo gdyby tak było, to jeśli po powstaniu takiego ubytku doleję płyn, taka sytuacja już się nie powtórzy. Dobrze myślę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saviq Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Miałem bardzo podobne objawy. Wymieniałem chłodnicę, termostat, korek, odpowietrzenie, test itd. Temperatura na postoju ok, później rosła, jak dodawałem gazu spadała. Wymiana pompy. Do końca wierzyłem, że to nie UPG. Po zdjęciu głowic ukazało się gdzie uszczelka puszczała. Minimalnie. Nie chce straszyć, ale czytając Twoje posty mam dejavu. Obym się mylił. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez Saviq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Obym się mylił. obyś ..ale tak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 tak ale podobno byl robiony test na CO2 w plynie i wynik wyszedl negatywny!! nikt nie bierze pod uwage ze bylo zimno - to raz, temp. oscyluje w wartosciach zimno-prawidlowo a nie prawidlowo-goraco - to dwa - motor sie nie przegrzewa tylko ma problem z utrzymaniem temp. roboczej!! temp. spalin ktore przedostawalyby sie do ukladu chodzenia raczej podnosilaby jego temp. powyzej sredniej a nie powodowala jej zmniejszanie. to ze po przygazowce wskaznik opadal ma logiczne wytlumaczenie, wieksze obroty - szybciej chodzi pompa i podaje chlodniejszy plyn z chlodnicy ktory po chwili, jeszcze dobrze nie nagrzany dobrze dociera do czujnika a ten koryguje wskazanie na desce, odpuszczasz gaz - plyn plynie wolniej i na dodatek nie wytracil znaczaco temp. bo stales a nie jechales i temp. sie podnosi ale nie wyzej niz do poziomu prawidlowego naprawde wystarczylo chlodnice kartonem zakryc i pojezdzic po okolicznych uliczkach z 15-30 minut i mialbys lepsza diagnoze i to za darmo gdyby wskaznik zaczal leciec w gore to moze mialbys problem a tak masz wydana kase i nadal wiesz ze nic nie wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 tak ale podobno byl robiony test na CO2 w plynie i wynik wyszedl negatywny!! nikt nie bierze pod uwage ze bylo zimno - to raz, temp. oscyluje w wartosciach zimno-prawidlowo a nie prawidlowo-goraco - to dwa - motor sie nie przegrzewa tylko ma problem z utrzymaniem temp. roboczej!! temp. spalin ktore przedostawalyby sie do ukladu chodzenia raczej podnosilaby jego temp. powyzej sredniej a nie powodowala jej zmniejszanie. to ze po przygazowce wskaznik opadal ma logiczne wytlumaczenie, wieksze obroty - szybciej chodzi pompa i podaje chlodniejszy plyn z chlodnicy ktory po chwili, jeszcze dobrze nie nagrzany dobrze dociera do czujnika a ten koryguje wskazanie na desce, odpuszczasz gaz - plyn plynie wolniej i na dodatek nie wytracil znaczaco temp. bo stales a nie jechales i temp. sie podnosi ale nie wyzej niz do poziomu prawidlowego naprawde wystarczylo chlodnice kartonem zakryc i pojezdzic po okolicznych uliczkach z 15-30 minut i mialbys lepsza diagnoze i to za darmo gdyby wskaznik zaczal leciec w gore to moze mialbys problem a tak masz wydana kase i nadal wiesz ze nic nie wiesz No tak wlasnie czuje.... Tylko czemu takie serwisy nie sprawdzaja tak jak mówisz.... Nie jestem specjalista w tej dziedzinie dlatego do specjalistow pojechałem. Że względu na opinię panujace Zobaczymy. Jutro Jade znow wiec mam nadzieję że wróci moja chlodnica na miejsce i problem będzie rozwiklany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się