Skocz do zawartości

Skaczaca temp w Imprezie Sti my04 2.5l Jak to rozwikłać na 100%


blackdogwwl

Rekomendowane odpowiedzi

Policja coraz więcej zaczyna zatrzymywać kierowców jadących prosto, bo Ci trzeźwi omijają "ubytki" w nawierzchni :D

Gdzie takie rzeczy mówią:-)

No dziś pogląd pod maskę wyszedł tak:

Zbiorniczek wyrownawczy ponizej minimum, a w metalowym było 2/3 plynu.... Nie wiem o co kaman ile się zapowietrza auto bo dwa dni po różnych jazdach mam dziwne akcje. Teraz jest ciepło i nie moge przekonać się czy temp będzie wariowac... Ale na 100% auto było odpowietrzone bo tak mi powiedziano i jeszcze jest chłopaków płyn zalany. Mi gdzie indziej jak chlodnice wymieniono to godziny nie stałem przy nich i też był cały płyn zlany. Wlane do chlodnicy do pelna. I do zbironiczku kazano mi trzymać na 3 tys obr równo i dolewać plynu i było ok. I powietrza nie było słychać i nic w lato i temp nie skakala. I autem bylem nad morzem 360km i żeby się grzala? W życiu... Nawet jak ML się że mna brał to wymiekl... Nie wiem gdzie leży przyczyna. W poniedzialek Jade ostatni raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie nie przegrzewa to nie ma tragedii zwiazanej z UPG wiec to jakis plus ;)

u mnie dzis tez wyszlo szydlo z worka a raczej jego brak - termostatu hehehe

 

To co termostatu nie miałeś? To sprawdz czy poduszki w aucie masz ;-)

Nie cierpię tego poprawiania w tym telefonie

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No auto sobie do niedzieli będzie stało... Nie mam ochoty nim jeździć po tych dziurach ;/ Doleję dziś płynu i je odpalę na parę minut zobaczymy czy następnego dnia coś się zmieni ze stanem płynu.

 

No i do metalowego dolalismy 0,25l plynu chlodzacego, 0,1 pod korek w chlodnicy i resztę do zbironiczku od kreskę max i wyszłó 0,5 plynu walczyłem żeby auto pochodziło i zobaczymy jaki będzie stan rano jak wrócę z pracy. Może jutro się przyjade do pracy nią.

 

Plynu znow ubyło i śmierdzi nim w środku.... Hmmm.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem take ubytki w gt smierdzialo w srodku sprawdz weze od chlodzenia turbo tam sa na wezach opaski moze ci puscila, u mnie puscila ze starosci

 

polecam do sprawdzenia szczelnosci takie uzadzenie co sie zaklada zamiast korka i wytwarza cisnienie zedu paru atmosfer z najmniejszej dziurki sika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem take ubytki w gt smierdzialo w srodku sprawdz weze od chlodzenia turbo tam sa na wezach opaski moze ci puscila, u mnie puscila ze starosci

 

polecam do sprawdzenia szczelnosci takie uzadzenie co sie zaklada zamiast korka i wytwarza cisnienie zedu paru atmosfer z najmniejszej dziurki sika

 

No wlasnie skończyć temat muszę w jednym serwisie wracając do mojej starej chlodnicy i zakończyć tam temat i muszę sie dowiedzieć gdzie jakiś serwis ma taki urządzenie i żebym widzial i wiedział co robia.... Bo z termostatem to brawo chyba teń nowy został wymieniony na nowy i działa. Tylko że teraz w układzie słychać te babel cały czas....

 

Termostat stary się otwiera i zamyka..... Przy 10 próbach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ku..... Coś panowie zje... Teraz Zrobilem więcej km i auto zaczęło mi się grzac w trakcie jazdy i jak stoję na światłach podchodzi do 3 kreski i równo z nią bo dalej nie pozwalam łamiąc przepisy z głową.... Mam to samo co w.tamtym roku... Wtedy weszła zła chińska chlodnica i termostat który mam w torbie i sprawny jest. I było ok do czasu jak pisałem wcześniej.... Boję się jutro ja jechac i prawdopodobnie będzie holowana na mój koszt do 4..... Żeby mi to zdjęli bo inaczej pieniędzy pewnie nie odzyskać bo ktoś inny się dotykał.

 

Teraz tylko do takiego serwisu bede jeździł gdzie moge uczestniczyć w naprawie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak teraz temp idzie do gory rob CO2.To nie Twoja wina,że sie zje... .

 

A jak z poziomem płynu teraz?

No teraz plyn wywala i wąż jest miękki jeden i drugi i jak go gnieciesz to bulgocze i pojawily się dwa bomble no bo skonsz się powietrze wzielo i wcześniej po odpaleniu było czuć płyn ale go nie ubyło w znacznym stopniu. Kolega też powiedzial że coś jest nie tak.

 

Podczas pracy silnika gorny wąż jest miękki i ciepły a dolny taki sam tylko że zimny jak powietrze z zewnatrz. Płakać mi się już chce.... Z tej złości nie na auto.....

 

No i mogę wrzucić filmiki jeśli ktoś jest zainteresowany i może pomóc w mojej sprawie z dzisiejszego dnia... Tylko wrzucę to na yt...

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze korek zbiornika metalowego bo dziwne że te węże masz miękkie , przecież tam jest ciśnieniowy ukł chłodzenia i korek musi utrzymywać ok 1.2 bara

 

Dziwne, że to nie było sprawdzone na wstępie czy też nie. Nie wiem już nic.....

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale korki juz zakładałeś z innego(sprawnego) auta i jo samo.

podeślij na pw link do filma.

cała chlodnica jest goraca jak juz dojdzie do 90*C?

pytam,bo może pompa wody nie wytwarza obiegu.

 

Wiesz co korki moje jeździły u Artura i było ok. Pojechałem do niego na jego korkach ok 30km i wróciłem na swoich do domu i było ok. Auto postało z 15 minut i chcieliśmy pojechać do Warszawy no i zrobiłem góra 2 km i... temp w górę... Czyli termostat i chłodnica odpada....

Wcześniej temp wachała się w dół, a w górę tylko przy jeżdżeniu pod M1 z 2 ósemki przy latarniach i buch...

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korek nawet na uszkodzonej pompie powinien utrzymywać ciśnienie , przecież to ciśnienie bierze się z rozszerzalności płynu pod wpływem temperatury a nie ciśnienia wytwarzanego przez pompę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korek nawet na uszkodzonej pompie powinien utrzymywać ciśnienie , przecież to ciśnienie bierze się z rozszerzalności płynu pod wpływem temperatury a nie ciśnienia wytwarzanego przez pompę :)

 

Już mnie głowa z nerw boli powiem Wam... Bo nic na silnik nie wynika, a jakiś jest meksyk... Już dowiedziałem się na temat chłodnicy dużej i termostatu sportowego pod taką chłodnicę cyt:Nie ma związku między termostatem a chłodnicą. "sportowy" termostat to po prostu termostat o obniżonej temperaturze w układzie. W zasadzie nie powinno się stosować takich termostatów przy seryjnym sterowniku silnika bo seryjne oprogramowanie jest zbudowane pod seryjny termostat.

Więc chłodnica jest ok, a termostat też się otwiera....

 

Nie będę nic ukrywał nagrałem filmik jak mi znów temperatura skakała do góry... żeby nie było, że mam jakieś urojenie i, że to normalne, że w aucie raz jest wyższa temp. raz niższa jak wcześniej słyszałem lekceważąco mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak u mnie były podobne problemy, pierwsze wymieniłem termostat, później test na CO negatywny, kombinowałem z płynem, korkami, itd.,aż pewnego dnia biała chmura z wydechu i to rozwiązało sprawę...UPG. Masz jakiś syf w płynie czy czysty,zbiorniczek ten plastikowy biały czy czarny nalot na ściankach od wewnątrz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak u mnie były podobne problemy, pierwsze wymieniłem termostat, później test na CO negatywny, kombinowałem z płynem, korkami, itd.,aż pewnego dnia biała chmura z wydechu i to rozwiązało sprawę...UPG. Masz jakiś syf w płynie czy czysty,zbiorniczek ten plastikowy biały czy czarny nalot na ściankach od wewnątrz?

Do przyjazdu zbiorniczek był czysty i jest czysty w środku...

 

Nie ma właśnie żadnego nalotu nic kompletnie.... Wiesz jak będzie się tak działo to sam ją dorobię... :( Wiesz co teraz to pływa takie coś jakby osad kamienia był... w nastepnym filmiku to będzie widać....

 

Tylko jeśli to UPG* To jak to możliwe, że przez Lato zrobiłem tyle km i było, a sytuacja jest w sumie teraz taka sama jak po zakupie auta. Mam gdzieś film jak to było... Czyli co przez Lato uszczelka by nic nie wskazywała przy temperaturach rzędu 35 stopni na zewnątrz...?? Przecież auto powinno mi się zagotować jak stałem nie raz nią w korku. Przecież jeździłem na spoty, ganiałem się z kilkoma osobami i... NIc. Z autem było wszystko ok. Nie wiem czy ona już tak ma, że co roku będzie chciała nową chłodnicę i termostat*sprawny i jak ręką odjął przez kolejne wakacje? WTF!? Czy zima jej coś robi i te niskie temperatury? Auto jest garażowane i przez jesień nic nie było złego z autem.

 

Nadzieją umiera ostatnia...

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było tak, że przy spokojnej było OK! A przy trochę szybszym skakała temp.Dałem rady jeszcze 2 miechy, aż rano w sezonie dodatnim pojawiła się biała chmura z wydechu i się okazało, że na 100% UPG.Jeśli tak będzie u Ciebie, to nie ma co dramatyzować, to dość częsty temat u nas :) Przy okazji wymienisz to i tamto :idea: Bądź dobrej myśli, a jak zła, to pamiętaj, że zawsze mogło być caboom :excl: Co ma być, to będzie ;) Jestem z Tobą :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...