blackdogwwl Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 No i zaczyna mnie szla... trafiac... Dzis po 2 tyg stania auta przejechalem sie i co. Na postoju smierdzi plynem i... temp spada w oczach jak wczesniej przed tymi wymianami itd. Chyba naprawde.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Pisałem Ci mail , ze to co miałeś jest mało prawdopodobne , ale cieszylem sie razem z Tobą ze może rzeczywiście jest ok. Moi mechanicy chyb mieli racje , mimo ze zdalnie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Pisałem Ci mail , ze to co miałeś jest mało prawdopodobne , ale cieszylem sie razem z Tobą ze może rzeczywiście jest ok. Moi mechanicy chyb mieli racje , mimo ze zdalnie .... To jak? Rozbierac silnik? Czy co robic :'( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Dobra przyznam się przebrnąłem tylko przez cztery strony wątku ,moim zdaniem za Twoje problemy odpowiedzialny jest czujnik temperatury.W twoim modelu jest czujnik 3pinowy który wysyła sygnał do kompa i do zegara i moim zdaniem on fałszuje dane,ale tak jak napisałem przebrnąłem tylko przez cztery strony i możliwe że coś potem było powiedziane o czym nie wiem ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Dobra przyznam się przebrnąłem tylko przez cztery strony wątku ,moim zdaniem za Twoje problemy odpowiedzialny jest czujnik temperatury.W twoim modelu jest czujnik 3pinowy który wysyła sygnał do kompa i do zegara i moim zdaniem on fałszuje dane,ale tak jak napisałem przebrnąłem tylko przez cztery strony i możliwe że coś potem było powiedziane o czym nie wiem ,pozdro. Wiesz co juz sam nie wiem :-/ Tylko skad sie bierze zapach plynu na postoju... jak niby wszystko szczelne. Przejade sie nanjakas trase przegonie ja i zobacze gdzie mi bedzie parowac plyn badz jest mokro.... Zebym mial warunki i pojecie to sam bym sie za to wzial. Bo jeszcze myslalem zeby wyslac film i opis do FHI co oni mysla z objawow na ten temat... Dzis jezdzilem i nie zwrocilem uwagi na spadki temperatury. Ale czasem bylo czuc plyn. Bede jezdzil na razie i zobaczymy co bedzie dalej :-) Tak wyglądał rozrząd: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=52cVJs97iGU Ale będziemy bawić się dalej... chciałbym żeby u mnie tak ta wskazówka od wody stała w miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Płynu ubywa? Masz wskaźnik temperatury oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Płynu ubywa? Masz wskaźnik temperatury oleju? Dzis moze pojawie sie na spocie. Plynu nie ubywa. Ale po jezdzie jest go sporo ponad max. Mam wlany tak plyn zeby go bylo na rowno max jak jest zimny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) A po kilku przyspieszeniach, w niedługim odstępie czasu, temperatura płynu rośnie? Masz ten wskaźnik temperatury oleju? Edytowane 19 Marca 2013 przez Kapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 A po kilku przyspieszeniach, w niedługim odstępie czasu, temperatura płynu rośnie? Masz ten wskaźnik temperatury oleju? Nie temp oleju nie mam... a to by bylo trzeba sprawdzic :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Przypominam. Duch, Duch i jeszcze raz Duch.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Na filmiku to twój rozrząd w twoim aucie? chyba trochę za luźno spasowany? pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) Plynu nie ubywa. Ale po jezdzie jest go sporo ponad max. Mam wlany tak plyn zeby go bylo na rowno max jak jest zimny :-) To normalne. Jak na gorącym silniku bedzie na max. to na zimnym bedzie zdecydowanie mniej......co nie znaczy , ze ubywa ps. zakładam , ze mówimy o zbiorniczku wyrównawczym..... Przypominam. Duch, Duch i jeszcze raz Duch.... wiara w Ducha...raczej Edytowane 21 Marca 2013 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Plynu nie ubywa. Ale po jezdzie jest go sporo ponad max. Mam wlany tak plyn zeby go bylo na rowno max jak jest zimny :-) To normalne. Jak na gorącym silniku bedzie na max. to na zimnym bedzie zdecydowanie mniej......co nie znaczy , ze ubywa ps. zakładam , ze mówimy o zbiorniczku wyrównawczym..... Przypominam. Duch, Duch i jeszcze raz Duch.... wiara w Ducha...raczej Tak w wyrównawczym Co do Ducha... Nie wiem gdzie już jechać Już sam się noszę na wyjęcie silnika :/ Panie Andrzeju to co UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 wiara w Ducha...raczej Raczej sprawdzone doświadczenie i niezawodna trafność diagnozy. Kiedyś będąca dumą ASO Koper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Raczej sprawdzone doświadczenie i niezawodna trafność diagnozy. wiara jest nawazniejsza.... Kiedyś będąca dumą ASO Koper. kiedyś......jak ten czas leci ..forester juz dwa razy sie zmienił od tamtego czasu.... Panie Andrzeju to co UPG z opisu chyba nie , moze jakies poczatki ale jak upg to ma wywalic plyn i sie zagotować....a na wolnych obrotach bedą babelki w zbiorniku wyrownawczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) blackdogwwl dalej nierozwiklany problem? Powalcz z czujnikiem temp na zegary. Edytowane 21 Marca 2013 przez Mike85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Powalcz z czujnikiem temp na zegary. a wentylatory to oba "chodzą"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Powalcz z czujnikiem temp na zegary. a wentylatory to oba "chodzą"... Wlaczaja sie i wylaczaja :-) Ja moge podjechac i Pan sam moze zobaczyc jak to wyglada :-) blackdogwwl dalej nierozwiklany problem? Powalcz z czujnikiem temp na zegary. Dalej to samo :-\ Juz sie splukalem i czekam do wiosny na kolejne diagnozy :-) Badz sie umowie z Duchem lub z Toba Mike na ocene co tu jest za usterka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Wlaczaja sie i wylaczaja :-) Ja moge podjechac i Pan sam moze zobaczyc jak to wyglada :-) może przy okazji jak bedzie Pan w okolicy to spojrzę . W razie czego to zadzwonimy do P. Ducha..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Wiara czyni cuda ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Zarówno u Pana Andrzeja, jak i u Ducha będziesz w najlepszych rękach i mam nadzieję w końcu postawią trafną diagnozę., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Dziś znalazłem taki myk... Muszę to oczyścić i założyć na nowo patrząc co dalej mnie jeszcze zaskoczy... Stąd mi śmierdziało w środku płynem bo spalał się na turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Najlepiej zweryfikuj wszystkie weze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Najlepiej zweryfikuj wszystkie weze! Muszę wszystko poczyścić druciakiem bo pewnie tam się korozja i osad porobił ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się