Skocz do zawartości

Skaczaca temp w Imprezie Sti my04 2.5l Jak to rozwikłać na 100%


blackdogwwl

Rekomendowane odpowiedzi

To jak wymienili termostat i dalej problem został?

 

Wymienili chłodnice i jest ok?

 

A co za chłodnice miałeś?

 

Jeszcze chyba nic nie wymienili to przy puszczenia bodajże ,ale co to z chłodnica tam siedzi ;) ,coś dziwne to jest, na fotkach auta wyglądała na seryjną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spadku temperatury ,na filmiku to auto zaczynało szybciej jechać i chłodzenie chłodnicy było lepsze ,po drugie pompa też wymusiła szybsze przemieszczanie się cieczy chłodzącej bo termostat już nie trzyma , i dlatego tak szybko spadło

Silnik przy chwilowym od dawaniu większej mocy(jak na filmiku) nie podniesie od razu temperatury i nie zdąży nagrzać tyle co zdążyło schodzić

Edytowane przez Grzesiek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak wymienili termostat i dalej problem został?

 

Wymienili chłodnice i jest ok?

 

A co za chłodnice miałeś?

 

Jeszcze chyba nic nie wymienili to przy puszczenia bodajże ,ale co to z chłodnica tam siedzi ;) ,coś dziwne to jest, na fotkach auta wyglądała na seryjną

A o jakim foto mowisz?

Bo ja w nielegalu widzialem foto ze jest wlasnie jakas wieksza i raczej nie seryjna.

Damian jak cos daj znaka ja mam seryjną i chetnie bym zamienił na wiekszą

Edytowane przez dario007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już mam dosyć...

 

Zapodaj ten nowy termostat i może już będzie dosyć

 

No chłopaki właśnie wróciłem do domu o 700zł mniej wkur... jak nie wiem. Została wymieniona chłodnica na seryjną bo taka była i na nowy seryjny termostat z katalogu GT/WRX "four wiatrków" + test CO2 negatywny czyli uszczelka z głowy... Ale problem pozostał..... Nie dane mi było sprawdzić na M1 jak się zachowuje bo zaraz mnie ochrona pogoniła, że wzywa Policje. Ale przy przyspieszaniu żwawiej temperatura mi w oczach spada.... W tym momencie nie wiem jak się czuję czy oszukany czy raczej rozczarowany :(( Wolę wrócić do starej chłodnicy bo jest to samo co by było na bank tak jak z tym nowym termostatem i seryjną chłodnicą.... I po odpowietrzeniu też słychać powietrze przy depnięciu. Mam taką chłodnicę już w bagażniku aktualnie: http://moto.allegro....2959447024.html wtedy płaciłem za nią koło 700zł.

Teraz też nie wiem kiedy będę mógł podjechać bo 2 os z mojej załogi miały wypadek i muszę jutro do pracy bo tak bym znów podjechał...

 

PS. Mimo wszystko dalej Kocham swoje auto ;) Bo jest śliczna no! Niestety doktorów ma kiepskich ;) Albo nie umieją dobrze zajrzeć choliwa :facepalm:

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopaki właśnie wróciłem do domu o 700zł mniej wkur... jak nie wiem. Została wymieniona chłodnica na seryjną bo taka była i na nowy seryjny termostat z katalogu GT/WRX "four wiatrków" + test CO2 negatywny czyli uszczelka z głowy... Ale problem pozostał..... Nie dane mi było sprawdzić na M1 jak się zachowuje bo zaraz mnie ochrona pogoniła, że wzywa Policje. Ale przy przyspieszaniu żwawiej temperatura mi w oczach spada.... W tym momencie nie wiem jak się czuję czy oszukany czy raczej rozczarowany :(( Wolę wrócić do starej chłodnicy bo jest to samo co by było na bank tak jak z tym nowym termostatem i seryjną chłodnicą.... I po odpowietrzeniu też słychać powietrze przy depnięciu. Mam taką chłodnicę już w bagażniku aktualnie: http://moto.allegro....2959447024.html wtedy płaciłem za nią koło 700zł.
Skoro problem nie rozwiazany to reklamacja sie nalezy. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopaki właśnie wróciłem do domu o 700zł mniej wkur... jak nie wiem. Została wymieniona chłodnica na seryjną bo taka była i na nowy seryjny termostat z katalogu GT/WRX "four wiatrków" + test CO2 negatywny czyli uszczelka z głowy... Ale problem pozostał..... Nie dane mi było sprawdzić na M1 jak się zachowuje bo zaraz mnie ochrona pogoniła, że wzywa Policje. Ale przy przyspieszaniu żwawiej temperatura mi w oczach spada.... W tym momencie nie wiem jak się czuję czy oszukany czy raczej rozczarowany :(( Wolę wrócić do starej chłodnicy bo jest to samo co by było na bank tak jak z tym nowym termostatem i seryjną chłodnicą.... I po odpowietrzeniu też słychać powietrze przy depnięciu. Mam taką chłodnicę już w bagażniku aktualnie: http://moto.allegro....2959447024.html wtedy płaciłem za nią koło 700zł.
Skoro problem nie rozwiazany to reklamacja sie nalezy. ;)

 

Dokładnie tak jak mówisz... Już mam dość wrażeń na dziś kładę się spać i dalej będzie trzeba myśleć co może być źle co jest przyczyną takich objawów. Dzięki za wsparcie, otuchę i wskazówki wszystkim wypowiadającym w tym wątku oraz Szakalowi co mnie też wspiera i tylko co dzwoni i jak co się dzieje :)

 

Słuchajcie jeszcze mi się jedno przypomniało, że mam teraz wrażenie jakbym jeździł cały czas na włączonych wiatrakach i wstawiłem autko po jeżdżeniu do garażu to cały czas chodził wiatrak ok ja wiem 10minut to na banki... Ale już wyłączyłem sam auto bo chciałem już do domu... I to mnie zastanawia czemu to teraz się dzieje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś się trochę wystraszyłem, jak zobaczyłem, że o mało nie zagotowałem silnika. Do tego ogrzewania prawie zero. Skończyło się na dolaniu 1.5 litra płynu i auto odzyskało ogrzewanie i wygląda na to, że się nie przegrzewa. Jutro sprawdzę czy chłodnica jest pełna i czy górny zbiorniczek również. Na marginesie teraz już wiem, jak prawidłowo dolewać płynu w imprezie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś się trochę wystraszyłem, jak zobaczyłem, że o mało nie zagotowałem silnika. Do tego ogrzewania prawie zero. Skończyło się na dolaniu 1.5 litra płynu i auto odzyskało ogrzewanie i wygląda na to, że się nie przegrzewa. Jutro sprawdzę czy chłodnica jest pełna i czy górny zbiorniczek również. Na marginesie teraz już wiem, jak prawidłowo dolewać płynu w imprezie:)

No, ale nie bez przyczyny Ci tyle płynu ubyło....

 

Może coś takiego trzeba zrobić :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwrócę uwagę szwagrowi jak będzie dziśodbierał auto, żeby monitorował sytuację. To trochę dziwne, żeby brakowało tyle płynu. Chyba od kupienia auta od poprzedniego właściciela nic nie było dolewane do układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto moglo byc zalane na zamknietej nagrzewnicy i gdy wlaczyles ogrzewanie a nagrzewnica zassala plyn to sie poziom zmniejszyl i pozornie ubylo

 

gdyby tak było, to jeśli po powstaniu takiego ubytku doleję płyn, taka sytuacja już się nie powtórzy. Dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem bardzo podobne objawy. Wymieniałem chłodnicę, termostat, korek, odpowietrzenie, test itd. Temperatura na postoju ok, później rosła, jak dodawałem gazu spadała. Wymiana pompy. Do końca wierzyłem, że to nie UPG. Po zdjęciu głowic ukazało się gdzie uszczelka puszczała. Minimalnie. Nie chce straszyć, ale czytając Twoje posty mam dejavu. Obym się mylił.

Edytowane przez Saviq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale podobno byl robiony test na CO2 w plynie i wynik wyszedl negatywny!! nikt nie bierze pod uwage ze bylo zimno - to raz, temp. oscyluje w wartosciach zimno-prawidlowo a nie prawidlowo-goraco - to dwa - motor sie nie przegrzewa tylko ma problem z utrzymaniem temp. roboczej!! temp. spalin ktore przedostawalyby sie do ukladu chodzenia raczej podnosilaby jego temp. powyzej sredniej a nie powodowala jej zmniejszanie.

to ze po przygazowce wskaznik opadal ma logiczne wytlumaczenie, wieksze obroty - szybciej chodzi pompa i podaje chlodniejszy plyn z chlodnicy ktory po chwili, jeszcze dobrze nie nagrzany dobrze dociera do czujnika a ten koryguje wskazanie na desce, odpuszczasz gaz - plyn plynie wolniej i na dodatek nie wytracil znaczaco temp. bo stales a nie jechales i temp. sie podnosi ale nie wyzej niz do poziomu prawidlowego

naprawde wystarczylo chlodnice kartonem zakryc i pojezdzic po okolicznych uliczkach z 15-30 minut i mialbys lepsza diagnoze i to za darmo

gdyby wskaznik zaczal leciec w gore to moze mialbys problem a tak masz wydana kase i nadal wiesz ze nic nie wiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale podobno byl robiony test na CO2 w plynie i wynik wyszedl negatywny!! nikt nie bierze pod uwage ze bylo zimno - to raz, temp. oscyluje w wartosciach zimno-prawidlowo a nie prawidlowo-goraco - to dwa - motor sie nie przegrzewa tylko ma problem z utrzymaniem temp. roboczej!! temp. spalin ktore przedostawalyby sie do ukladu chodzenia raczej podnosilaby jego temp. powyzej sredniej a nie powodowala jej zmniejszanie.

to ze po przygazowce wskaznik opadal ma logiczne wytlumaczenie, wieksze obroty - szybciej chodzi pompa i podaje chlodniejszy plyn z chlodnicy ktory po chwili, jeszcze dobrze nie nagrzany dobrze dociera do czujnika a ten koryguje wskazanie na desce, odpuszczasz gaz - plyn plynie wolniej i na dodatek nie wytracil znaczaco temp. bo stales a nie jechales i temp. sie podnosi ale nie wyzej niz do poziomu prawidlowego

naprawde wystarczylo chlodnice kartonem zakryc i pojezdzic po okolicznych uliczkach z 15-30 minut i mialbys lepsza diagnoze i to za darmo

gdyby wskaznik zaczal leciec w gore to moze mialbys problem a tak masz wydana kase i nadal wiesz ze nic nie wiesz

 

No tak wlasnie czuje.... Tylko czemu takie serwisy nie sprawdzaja tak jak mówisz.... Nie jestem specjalista w tej dziedzinie dlatego do specjalistow pojechałem. Że względu na opinię panujace Zobaczymy. Jutro Jade znow wiec mam nadzieję że wróci moja chlodnica na miejsce i problem będzie rozwiklany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...