Jump to content

namiot

Użytkownik
  • Posts

    520
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    było STI 2002
    teraz impreza GH 2.0r
    i GT 95 300km LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

namiot's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

20

Reputation

  1. a przed wymiana intercolera nie gwizdało? jeżeli nie szukaj nieszczelności
  2. jeżeli ci się nie zacinają zaciski to dobrze sprawdź łożyska kół i sprawdź sobie tylne hamulce jeżeli będziesz miał ty pogięty lub zapieczony to będzie ci przód bił miałem tak w gt tył był zapieczony wymieniłem przód i dalej jakby bił okazało się ze tył jest zapieczony lub tarcza pogięta nie pamiętam wymieniłem tył i hamulce żyleta
  3. ja demontowałem listwy przed wymiana szyby zęby mi nie polamali szybiarze
  4. zęby wymienić listwę przednia musisz zdemontować boczne te listwy są na zaciskaczach które jak są czyste dosyć łatwo wychodzą z tylnią się nie bawiłem mam gf
  5. tylko ultra sr przewidziany do sti
  6. oryginalne pukają w okolicach 100 tys bierz ultr sr rewelacyjny amortyzator będziesz zadowolony bez porównania z seria
  7. dam ci rade jeżeli jesteś pewien swojego samochodu ze wszystko ok to odkręć czujnik spalania stukowego i przypnij trutka do węża od filtra oczywiście robisz to na własna odpowiedzialność ja tak jeżdżę 3 lata i z cofaniem zapłonu mam spokój, mapteka poznań tylko oni robią remap tego ecu ale podjedz osobiście zęby zrobili mapę pod twój samochód, a jeżeli ci dużo pali to kup nowa przepływke tylko orginał hitashi nie wystarczy ze sprawna musi być nowa i od razu poczujesz różnice w zamulaniu i spalaniu paliwa podpowiem w subaru przeplywka kosztuje 1200zł a orginał hitashi 680 przerabiałem to
  8. elm + program torque działa potwierdzam
  9. ok dzięki wszystko jasne
  10. Teraz mam p0172 przyczyna byla przeplywka ale poprzednio terz nie moglem wykasowac bledu musialem jechac zaplacic daje clir memory zeby wykasowac i procedura wylacz wlacz zaplon i nie casuje bledow zostaja te same w pamieci
  11. witam mam problem impreza gh 2008 2.0r posiadam ten program od dawna i kabelek wszystko ładnie się łączy z kompem i pokazuje wszystkie parametry lecz nie mogę skasować błędu usterka już nie występuje, ktoś się orientuje co trzeba zrobić lub jakim darmowym programem mogę skasować błędy silnika w subaru gh 2.0r
  12. ja w moim gt 95 ma zrobiona to konwersje i wreszcie problem z głowy z cewkami wszystko pasuje ale wyśle ci dane na pw bo tu pewnie usuną gość ci wszystko wytłumaczy
  13. zastanów się czy to rdza czy tylko nalot czy temu silnikowi wo gule coś dolega? to są najlepsze silniki w subaru mój ma 200 tysięcy przelatane na doloadowaniu 1,4 bara i mu nic nie ma zresztą porównaj sobie wielkość tłoków z obecnymi a głowice są lepsze od wrx bo maja hydrauliczne kasowanie luzów i są z lepszych materiałów zrobione gaz im nie straszny.
  14. Na listwach wtryskowych po jednej i po drogiej stronie masz regulatory ciśnienia takie małe zaworki na 2 śrubki przykrecane regulują ciśnienie paliwa na Listwach
  15. A nie dostaje za dużo paliwa sprawdź jakie masz ciśnienie na Litwie czy regulatory ciśnienia nie padły i za dużo paliwa nie dostaje
×
×
  • Create New...