Skocz do zawartości

Skaczaca temp w Imprezie Sti my04 2.5l Jak to rozwikłać na 100%


blackdogwwl

Rekomendowane odpowiedzi

A o jakim foto mowisz?

 

To mi się subaraki pomyliły ,widocznie

 

Damian ,chłodnica nowa i termostat ,i dalej to samo :( ,to teraz to 700zł i jeszcze dojdzie sporo :( .

Ale i tak zawsze zaczyna się od termostatu(tak to dla mnie wygladało) bo najtaniej a głowice do roboty to już inne koszty :( ,pamietsz kiedyś Ci rozwaliło węża od chłodnicy może już wtedy coś się już działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o jakim foto mowisz?

 

To mi się subaraki pomyliły ,widocznie

 

Damian ,chłodnica nowa i termostat ,i dalej to samo :( ,to teraz to 700zł i jeszcze dojdzie sporo :( .

Ale i tak zawsze zaczyna się od termostatu(tak to dla mnie wygladało) bo najtaniej a głowice do roboty to już inne koszty :( ,pamietsz kiedyś Ci rozwaliło węża od chłodnicy może już wtedy coś się już działo

 

Grzesiek tak zgadza się tylko wąż został przetarty od wiatraka nawet go Ci pokaże przez zdjecie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodnice zasłoń i przejedz na próbe.

 

tak ale podobno byl robiony test na CO2 w plynie i wynik wyszedl negatywny!! nikt nie bierze pod uwage ze bylo zimno - to raz, temp. oscyluje w wartosciach zimno-prawidlowo a nie prawidlowo-goraco - to dwa - motor sie nie przegrzewa tylko ma problem z utrzymaniem temp. roboczej!! temp. spalin ktore przedostawalyby sie do ukladu chodzenia raczej podnosilaby jego temp. powyzej sredniej a nie powodowala jej zmniejszanie.

to ze po przygazowce wskaznik opadal ma logiczne wytlumaczenie, wieksze obroty - szybciej chodzi pompa i podaje chlodniejszy plyn z chlodnicy ktory po chwili, jeszcze dobrze nie nagrzany dobrze dociera do czujnika a ten koryguje wskazanie na desce, odpuszczasz gaz - plyn plynie wolniej i na dodatek nie wytracil znaczaco temp. bo stales a nie jechales i temp. sie podnosi ale nie wyzej niz do poziomu prawidlowego

naprawde wystarczylo chlodnice kartonem zakryc i pojezdzic po okolicznych uliczkach z 15-30 minut i mialbys lepsza diagnoze i to za darmo

gdyby wskaznik zaczal leciec w gore to moze mialbys problem a tak masz wydana kase i nadal wiesz ze nic nie wiesz

temp otoczenia(czytaj. np -15) raczejnie ma nic do gadania,bo po to jest termostat by ja utrzymywać na odpowiednim poziomie.

szybsza jazda=temp spalin sie dodnosi za czym silnik(płaszcz wodny) szybciej sie nagrzewa.

 

 

Dla mnie UPG a przy okazji sprawdzenie głowic na szczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodnice zasłoń i przejedz na próbe.

 

tak ale podobno byl robiony test na CO2 w plynie i wynik wyszedl negatywny!! nikt nie bierze pod uwage ze bylo zimno - to raz, temp. oscyluje w wartosciach zimno-prawidlowo a nie prawidlowo-goraco - to dwa - motor sie nie przegrzewa tylko ma problem z utrzymaniem temp. roboczej!! temp. spalin ktore przedostawalyby sie do ukladu chodzenia raczej podnosilaby jego temp. powyzej sredniej a nie powodowala jej zmniejszanie.

to ze po przygazowce wskaznik opadal ma logiczne wytlumaczenie, wieksze obroty - szybciej chodzi pompa i podaje chlodniejszy plyn z chlodnicy ktory po chwili, jeszcze dobrze nie nagrzany dobrze dociera do czujnika a ten koryguje wskazanie na desce, odpuszczasz gaz - plyn plynie wolniej i na dodatek nie wytracil znaczaco temp. bo stales a nie jechales i temp. sie podnosi ale nie wyzej niz do poziomu prawidlowego

naprawde wystarczylo chlodnice kartonem zakryc i pojezdzic po okolicznych uliczkach z 15-30 minut i mialbys lepsza diagnoze i to za darmo

gdyby wskaznik zaczal leciec w gore to moze mialbys problem a tak masz wydana kase i nadal wiesz ze nic nie wiesz

temp otoczenia(czytaj. np -15) raczejnie ma nic do gadania,bo po to jest termostat by ja utrzymywać na odpowiednim poziomie.

szybsza jazda=temp spalin sie dodnosi za czym silnik(płaszcz wodny) szybciej sie nagrzewa.

 

 

Dla mnie UPG a przy okazji sprawdzenie głowic na szczelność.

 

no a jesli termostat nie dziala w sensie jest caly czas otwarty to co wtedy ma do gadania temp. otoczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze mi do szczęścia doszło, że dziś zobaczyłem w garażu, że mam pęknięty chlapacz od jakiejś dziury :censored: :STFU:

 

Dzwonię jutro do Szocia jak będę w Mysiadle.... Ale ja już chyba sam problem zdiagnozowałem... Chłodnica moja lepiej niech wróci na miejsce, a Ori niech wraca do serwisu... Okaże się wszystko jutro :)

Gdyby co dam znać wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodnice zasłoń i przejedz na próbe.

 

tak ale podobno byl robiony test na CO2 w plynie i wynik wyszedl negatywny!! nikt nie bierze pod uwage ze bylo zimno - to raz, temp. oscyluje w wartosciach zimno-prawidlowo a nie prawidlowo-goraco - to dwa - motor sie nie przegrzewa tylko ma problem z utrzymaniem temp. roboczej!! temp. spalin ktore przedostawalyby sie do ukladu chodzenia raczej podnosilaby jego temp. powyzej sredniej a nie powodowala jej zmniejszanie.

to ze po przygazowce wskaznik opadal ma logiczne wytlumaczenie, wieksze obroty - szybciej chodzi pompa i podaje chlodniejszy plyn z chlodnicy ktory po chwili, jeszcze dobrze nie nagrzany dobrze dociera do czujnika a ten koryguje wskazanie na desce, odpuszczasz gaz - plyn plynie wolniej i na dodatek nie wytracil znaczaco temp. bo stales a nie jechales i temp. sie podnosi ale nie wyzej niz do poziomu prawidlowego

naprawde wystarczylo chlodnice kartonem zakryc i pojezdzic po okolicznych uliczkach z 15-30 minut i mialbys lepsza diagnoze i to za darmo

gdyby wskaznik zaczal leciec w gore to moze mialbys problem a tak masz wydana kase i nadal wiesz ze nic nie wiesz

temp otoczenia(czytaj. np -15) raczejnie ma nic do gadania,bo po to jest termostat by ja utrzymywać na odpowiednim poziomie.

szybsza jazda=temp spalin sie dodnosi za czym silnik(płaszcz wodny) szybciej sie nagrzewa.

 

 

Dla mnie UPG a przy okazji sprawdzenie głowic na szczelność.

 

no a jesli termostat nie dziala w sensie jest caly czas otwarty to co wtedy ma do gadania temp. otoczenia?

jak jest otwarty a na zewnatrz grubo poniżej 0 to silnik sie nie dogrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja już chyba sam problem zdiagnozowałem...

 

tzn..?

 

Termostat prawidłowo wymieniony(tu brawa) + korki* (górny i od chłodnicy) gdyż podmieniłem je z kolegą na jego i auto podciągnęło sobie płyn ze zbiorniczka i nie słychać jak gniotę górny wąż powietrza... Znów u niego jakby auto się zapowietrzyło... Ale lepiej do końca to sprawdzić

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może jest dobrze ? oby

 

Potem zapodaj swoją chodnice a ta nową oddaj (jak się da ) ,bo aż mnie to dziwi że nagle jest zła ale nie miałeś tego wcześniej ?

 

No odpalać jej nie odpalałem jutro się okażę... No słuchaj wg praw konsumenta jest takie prawo, że jeśli nie było przyczyny to jest zwrot kosztów naprawy tak czy ja już nie wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów u niego jakby auto się zapowietrzyło

 

a uklad jest na 100% dobrze odpowietrzony ? bo to nie tak szybko...

 

No wlasnie się dowiedziałem że na nagrzewnicy długo się odpowietrza :-) Ale tj po zmianie korków Szakala nic się nie dzieje :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów u niego jakby auto się zapowietrzyło

 

a uklad jest na 100% dobrze odpowietrzony ? bo to nie tak szybko...

 

No wlasnie się dowiedziałem że na nagrzewnicy długo się odpowietrza :-) Ale tj po zmianie korków Szakala nic się nie dzieje :-)

czyli jak udało się na chwilę obecną zażegnać kryzys ??

ps. proszę uważaj na składnie bo czasami twoich postów nie idzie zrozumieć

powodzenia z samochodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po jakim czasie, można mieć pewność, że układ jest na 100% odpowietrzony ?

 

mechanik musi mieć trochę wprawy do tej" czynnosci."....ale po jakims czasie warto sprawdzić i najczęsciej dolać troche płynu

 

No wracając do mojego tematu jestem wlasnie w Mysiadle. Powiem tak to są osoby, które faktycznie chcą pomoc i rozwiązać temat czyli są profesjonalistami. Czasem na pierwszym wrażeniu można się przejechać.... I opinii jak się już kiedyś raz na d... przejechałes. Wiec trzymam kciuki żeby chłopaki ogarneli mój temat czyli:-)

 

Znów u niego jakby auto się zapowietrzyło

 

a uklad jest na 100% dobrze odpowietrzony ? bo to nie tak szybko...

 

No wlasnie się dowiedziałem że na nagrzewnicy długo się odpowietrza :-) Ale tj po zmianie korków Szakala nic się nie dzieje :-)

czyli jak udało się na chwilę obecną zażegnać kryzys ??

ps. proszę uważaj na składnie bo czasami twoich postów nie idzie zrozumieć

powodzenia z samochodem

 

Wiem ;-) Bo tylko mam czas pisać na telefonie a on lubi ucinac i dodawać różne słowa.

 

Walka trwa:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po jakim czasie, można mieć pewność, że układ jest na 100% odpowietrzony ?

 

mechanik musi mieć trochę wprawy do tej" czynnosci."....ale po jakims czasie warto sprawdzić i najczęsciej dolać troche płynu

 

No wracając do mojego tematu jestem wlasnie w Mysiadle. Powiem tak to są osoby, które faktycznie chcą pomoc i rozwiązać temat czyli są profesjonalistami. Czasem na pierwszym wrażeniu można się przejechać.... I opinii jak się już kiedyś raz na d... przejechałes. Wiec trzymam kciuki żeby chłopaki ogarneli mój temat czyli:-)

 

Znów u niego jakby auto się zapowietrzyło

 

a uklad jest na 100% dobrze odpowietrzony ? bo to nie tak szybko...

 

No wlasnie się dowiedziałem że na nagrzewnicy długo się odpowietrza :-) Ale tj po zmianie korków Szakala nic się nie dzieje :-)

czyli jak udało się na chwilę obecną zażegnać kryzys ??

ps. proszę uważaj na składnie bo czasami twoich postów nie idzie zrozumieć

powodzenia z samochodem

 

Wiem ;-) Bo tylko mam czas pisać na telefonie a on lubi ucinac i dodawać różne słowa.

 

Walka trwa:-)

 

witaj jak z ta usterka????zwalczona????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po jakim czasie, można mieć pewność, że układ jest na 100% odpowietrzony ?

 

mechanik musi mieć trochę wprawy do tej" czynnosci."....ale po jakims czasie warto sprawdzić i najczęsciej dolać troche płynu

 

No wracając do mojego tematu jestem wlasnie w Mysiadle. Powiem tak to są osoby, które faktycznie chcą pomoc i rozwiązać temat czyli są profesjonalistami. Czasem na pierwszym wrażeniu można się przejechać.... I opinii jak się już kiedyś raz na d... przejechałes. Wiec trzymam kciuki żeby chłopaki ogarneli mój temat czyli:-)

 

Znów u niego jakby auto się zapowietrzyło

 

a uklad jest na 100% dobrze odpowietrzony ? bo to nie tak szybko...

 

No wlasnie się dowiedziałem że na nagrzewnicy długo się odpowietrza :-) Ale tj po zmianie korków Szakala nic się nie dzieje :-)

czyli jak udało się na chwilę obecną zażegnać kryzys ??

ps. proszę uważaj na składnie bo czasami twoich postów nie idzie zrozumieć

powodzenia z samochodem

 

Wiem ;-) Bo tylko mam czas pisać na telefonie a on lubi ucinac i dodawać różne słowa.

 

Walka trwa:-)

 

witaj jak z ta usterka????zwalczona????

:'(:'(:'(:'( Nie Mam już pojęcia. Układ dalej się zapowietrza choć na 100% był odpowietrzony. Bede jeździł do pracy nią i zobaczymy.... Bo dopiero bede mógł znow podjechac w poniedzialek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontroluj stan płynu po każdym przejeździe! Być może niewielka ilość której brakuje robi takie problemy...

 

No i teraz w pracy jak jestem podnioslem mache i okazało się że w zbironiczku jest ponizej min. Po ciemku aż tak nie widze czy sobie powietrze zaciagnie. Ale Bryku powiedzial żeby nie nie robic tylko obserwować

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym powrotnym obrazku zastanawiam się nad braniem auta na spacer.... Są takie dziury, koleiny, że na odcinku 400m stało na poboczu 6 aut z przebitymi oponami, a po drugiej stronie z której jechałem 3 auta... Masakra jakaś!

 

Damian słuchaj Bryka skoro sie zajmuje tematem a nie rad zza monitora a jak masz wątpliwości to dzwoń do niego!

 

Słucham się właśnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...