ADK90 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 I opaski pozmieniaj mogą już słabo trzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 I opaski pozmieniaj mogą już słabo trzymać. I chyba najlepiej skręcane kupić no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Tak skrecane ale takie Nie uszkodzą węży i będą dobrze trzymać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Tak skrecane ale takie Nie uszkodzą węży i będą dobrze trzymać Dzięki Trzeba zrobić zamówienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 I informuj co dalej sie dzieje Oby jyz nic wiecej!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Co tam słychac w temacie kolego????opanowane wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Co tam słychac w temacie kolego????opanowane wszystko Temat jest dalej otwarty... Teraz mam kolejny klopot... blacharka ; (.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A co sie stało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 To z blacharka aso odwiedzasz??? Jakis Niedzielny kierowca pewnie?:@:-(:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 To z blacharka aso odwiedzasz??? Jakis Niedzielny kierowca pewnie?:@:-(:-( raczej ruda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 To z blacharka aso odwiedzasz??? Jakis Niedzielny kierowca pewnie?:@:-(:-( Nie.... Lód+śnieg... Kto był ostatnio na jednym weselu to widział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackk3 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 CzolemNie przeczytalem wszystkiego ale twoje objawy wypisz wymaluj jak moje (tylko ja mialem niezbyt duze). Wg mnie na 100% UPG, niestety. Jak ja mialem diagnozowanie to powiedzieli mi ze test szczelnosci nie jest miarodajny na 100% Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Płynu dalej Ci ubywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Płynu dalej Ci ubywa? Hej. Tak plynu ubywa. Ale auto od tamtej soboty sobie stoi w garazu i czeka na przelew zeby zrobic blache. Jutro moze usiade wymienie jej laczniki i gumy a potem do Kondzia bo blizej i niech znajda wyciek.... bo plan mi sie robi na przelot i remap..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Płynu dalej Ci ubywa? Hej. Tak plynu ubywa. Ale auto od tamtej soboty sobie stoi w garazu i czeka na przelew zeby zrobic blache. Jutro moze usiade wymienie jej laczniki i gumy a potem do Kondzia bo blizej i niech znajda wyciek.... bo plan mi sie robi na przelot i remap..... No dziś mi się nudzi to odkopię swojego kotleta Z temperaturą mam w lato ok tak jak myślałem... i co bym nie robił nie skacze i nie spada Ale czasem czuć gdzieś smród płynu, który gdzieś ucieka przy dp bo z tamtych okolic pojawiał się dymek. Teraz jest spokój do zimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Płynu dalej Ci ubywa? Hej. Tak plynu ubywa. Ale auto od tamtej soboty sobie stoi w garazu i czeka na przelew zeby zrobic blache. Jutro moze usiade wymienie jej laczniki i gumy a potem do Kondzia bo blizej i niech znajda wyciek.... bo plan mi sie robi na przelot i remap..... robisz przelot i remap jak ci cos nie bangla w maszynie ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Płynu dalej Ci ubywa? Hej. Tak plynu ubywa. Ale auto od tamtej soboty sobie stoi w garazu i czeka na przelew zeby zrobic blache. Jutro moze usiade wymienie jej laczniki i gumy a potem do Kondzia bo blizej i niech znajda wyciek.... bo plan mi sie robi na przelot i remap..... robisz przelot i remap jak ci cos nie bangla w maszynie ?????? No... Zanim go zrobię to już wyjdzie co jest nie tak znów do zimy Albo i dalej nie. Nie chcę już auta zostawiać byle komu itp... Jak teraz auto może dłużej będzie stało znajdzie się ten wyciek.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Witajcie. Przepraszam że odkopuję, ale nie będę tworzył nowego tematu, aby tylko o coś zapytać. A więc wczoraj zaobserwowałem dziwne zachowanie wskaźnika temperatury. Prawdopodbnie nikt by tego nie zauważył, ale po lekturze tematów związanych z upg, mam jobla na punkcie obserwowania wskaźnika w czasie jazdy (stąd też nie wiem czy to aby nie moja wyobaźnia ). Do rzeczy.. Wchodząc w prawe ostre zakręty w lewo wskazówka jakby leciuteńko przesuwała się w dół, ale dosłownie nawet nie o milimetr(na tarczy owego wskaźnika jest znaczek cieczy, czy coś takiego i po nim to "zauważyłem") a wchodząc w prawe jeszcze mnie do góry (chociaż z tym nie jestem pewny..), po czym wraca tak jak jest zawsze.. Układ w pełni zalany, nic nie bombluje, nic nie grzeje, żadnych objawów. I teraz pytanie.. Mam coś z głową , czy może wskaźnik coś nie tak ? Przejechałem dziś 150 km i tylko na zakrętach typu 90 stopni to "występuje". Pozatym wskazówka stoi jakby ją ktoś zabetonował.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Kwestia przeciążeń działających w zakręcie na wskazówkę albo "zdawało mi się, bo mi łeb się pochylił w zakręcie" Komputer zegarów "trzyma" wskazówkę w miejscu dla temperatur ok. 70-100, więc nie jest możliwe, żeby akurat w zakręcie na ułamek sekundy ciecz się podgotowała albo wystygła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 też tak myślałem Dzięki. Wychodzi na to że jednak mam coś z deklem hah. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Sorry za odgrzewanie kotleta - ale też tak mam Witajcie. Przepraszam że odkopuję, ale nie będę tworzył nowego tematu, aby tylko o coś zapytać. A więc wczoraj zaobserwowałem dziwne zachowanie wskaźnika temperatury. Prawdopodbnie nikt by tego nie zauważył, ale po lekturze tematów związanych z upg, mam jobla na punkcie obserwowania wskaźnika w czasie jazdy (stąd też nie wiem czy to aby nie moja wyobaźnia ). Do rzeczy.. Wchodząc w prawe ostre zakręty w lewo wskazówka jakby leciuteńko przesuwała się w dół, ale dosłownie nawet nie o milimetr(na tarczy owego wskaźnika jest znaczek cieczy, czy coś takiego i po nim to "zauważyłem") a wchodząc w prawe jeszcze mnie do góry (chociaż z tym nie jestem pewny..), po czym wraca tak jak jest zawsze.. Układ w pełni zalany, nic nie bombluje, nic nie grzeje, żadnych objawów. I teraz pytanie.. Mam coś z głową , czy może wskaźnik coś nie tak ? Przejechałem dziś 150 km i tylko na zakrętach typu 90 stopni to "występuje". Pozatym wskazówka stoi jakby ją ktoś zabetonował.. Ktoś coś wie na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się