Jump to content

ajarski

Nowy
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About ajarski

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Karczmiska
  • Auto
    Był Forek SF5,GD bugeye 2.0 n/a, e61, jest forek

Recent Profile Visitors

309 profile views
  1. Dzień dobry Czy montował ktoś relingi od wersji eu - stałe, czarne biegnące wzdłuż samochodu, do wersji us - bez relingow tylko z mocowaniami na belki poprzeczne ? Nosze się z zamiarem zakupu od eu i nie wiem jak to bd z montażem pozdrawiam Spr dotyczy forester sh
  2. Cześć - czy ktoś próbował zastosować sprężyny z obk do forka sh ? Znalazłem kyb ra 6429 dedykowane do obk. Są o 5mm dłuższe, 2,5 mm większe po średnicy i co najważniejsze - maja 13 mm sr drutu. Myśle, ze to załatwiło by mój problem Z lekka wiszącego tylu ale czy to będzie pasować ?
  3. Cześć a wersji eu w fotelu pasażera jest czujnik nacisku czy występuje to tylko w wersjach us ?
  4. Począwszy od modelu sh wentylatory nie maja stałego punktu temperaturowego przy którym się włączają. To bardzo skomplikowane działanie uzależnione od prędkości, tego czy aktualnie przyspieszysz czy zwalniasz - zob w serwisowce. U mnie dodatkowo sh us temp włączania wentylatorów zależy od prędkości obrotowej - na wolnych przy 100 st powyżej 1500 obrotów przy 96. co do temp wrzenia płynu - to np. Prestone podaje ze jego płyn wrze przy temp 129 st C - ogólnie nowe samochodu nastawione są na wyższe tem pracy silnika, gdzieś czytałem ze BMW na wolnych doprowadza ciecz do temp 130 st - ciśnienie
  5. Przy jakiej mniej więcej temp w sh zapala się czerwona kontrolka temperatury płynu ? Nie mogę nigdzie tego znaleźć
  6. Już wiem, że nie pasują - kostki też nie pasują, kombinacje to trochę więcej niż połączenie dwóch kabelków. Temat do zamknięcia dzięki
  7. Dzień dobry Czy przerabiał ktoś z Was wymianę siedzeń w Forku sh us-spec na przednie fotele z imprezy wrx z 2005 r.? Konkretnie chodzi mi o podłączenie poduszek i czujnika nacisku. Czy kostki do poduszek są takie same? czy mogę wyrzucić czujnik nacisku i zamontować zwykły przełącznik, którym w razie potrzeby będę wyłączał i włączał poduszkę? Wiem, że to bd upierdliwe albo niebezpieczne bo jeśli nie wyłączę poduszki to zacznie piszczeć nie zapięty pas pasażera, jeśli natomiast nie włączę to w razie W może być tragedia. Czy w takim przypadku w grę wchodzi przełożenie czujnika nacisku? Czy
  8. Dzień dobry mojego forka sh 2,5 SOHC meczy choroba pompy wspomagania. Zmieniłem oring na zasilaniu pompy, zalałem prestone stop leak ale mam wrażenie ze wyje coraz bardziej. Z uwagi na zerową podaż pomp do tego modelu zastanawiam się czy bez większej rzeźby uda się wstawić pompę od innego modelu. Macie może jakieś doświadczenie w tym temacie ? Miałem forka sf z 97 r i pompa chodziła jak złoto, potem imprezę z 2002 i tez spoko teraz forek sh i bida. Coraz gorsze samochody robią jednak.
  9. Miałem śrubki w gd teraz mam forka sh i za Chiny nie wiem jak się dostać do zegarów co do komputerowego gaszenia - odpada na tym forum dostałem fachowa poradę ze potrzebuje kilka cm czarnej taśmy izolacyjnej :-)
  10. Wiem mam plan zakleić podbijam pytanie o demontaż w imp gd miałem dwa wkręty i potem kolejne tu nie ma nic
  11. Cześć jak zdemontować zegary w sh - chce się dobrać do kontrolki tpms ? pozdrawiam
  12. Super - czyli wał nie jest jakoś fabrycznie pospawany czy coś super dzięki Wiem, że wytłumaczyłeś mi "lopatologicznie" ale dla uściślenia Na obrazku zaznaczyłem miejsca w których wyobrażam sobie rozbić wał - tylko są trzy - możesz pomóc i napisać w którym trzeba to zrobić? i jeszcze jedno - jeśli sam na tym polegnę to planuję pojechać 40 km i dać to gościom co regenerują wały i teraz pytanie czy jeśli pojadę forkiem z odpiętym wałem czyli tylko z przednim napędem to mu zrobię jakieś kuku? pozdrawiam
  13. No dobra - a jak nie ma to jak się to robi?
  14. No dobra - ale jak go rozpołowic ? Szlifierka ?
×
×
  • Create New...