Jump to content

ajarski

Nowy
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About ajarski

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Karczmiska
  • Auto
    Był Forek SF5,GD bugeye 2.0 n/a, e61, jest forek

Recent Profile Visitors

196 profile views
  1. Dzień dobry mojego forka sh 2,5 SOHC meczy choroba pompy wspomagania. Zmieniłem oring na zasilaniu pompy, zalałem prestone stop leak ale mam wrażenie ze wyje coraz bardziej. Z uwagi na zerową podaż pomp do tego modelu zastanawiam się czy bez większej rzeźby uda się wstawić pompę od innego modelu. Macie może jakieś doświadczenie w tym temacie ? Miałem forka sf z 97 r i pompa chodziła jak złoto, potem imprezę z 2002 i tez spoko teraz forek sh i bida. Coraz gorsze samochody robią jednak.
  2. Miałem śrubki w gd teraz mam forka sh i za Chiny nie wiem jak się dostać do zegarów co do komputerowego gaszenia - odpada na tym forum dostałem fachowa poradę ze potrzebuje kilka cm czarnej taśmy izolacyjnej :-)
  3. Wiem mam plan zakleić podbijam pytanie o demontaż w imp gd miałem dwa wkręty i potem kolejne tu nie ma nic
  4. Cześć jak zdemontować zegary w sh - chce się dobrać do kontrolki tpms ? pozdrawiam
  5. Super - czyli wał nie jest jakoś fabrycznie pospawany czy coś super dzięki Wiem, że wytłumaczyłeś mi "lopatologicznie" ale dla uściślenia Na obrazku zaznaczyłem miejsca w których wyobrażam sobie rozbić wał - tylko są trzy - możesz pomóc i napisać w którym trzeba to zrobić? i jeszcze jedno - jeśli sam na tym polegnę to planuję pojechać 40 km i dać to gościom co regenerują wały i teraz pytanie czy jeśli pojadę forkiem z odpiętym wałem czyli tylko z przednim napędem to mu zrobię jakieś kuku? pozdrawiam
  6. No dobra - a jak nie ma to jak się to robi?
  7. No dobra - ale jak go rozpołowic ? Szlifierka ?
  8. Część Coś mi "szura", "szumi" w moim forku sh 2,5 sohc mt. Na pewno w poniedziałek wymieniam piastę z tyłu moje obawy (dziś na podnośniku) kierują się w stronę łożyska na wale. Wiem, że z założenia jest niewymienne, że trzeba je wymieniać razem z wałem ale cena to komos. Wiem tez, że są jakieś "polskie" sposoby na wyminę samej podpory. Czy ktoś, coś wie więcej w temacie?
  9. Nawet i stare świece - nowy komplet zostawiłem na kolejny „duży przegląd „ zmierzyłem rezystancje przewodów 2 ma 17,1 czwarty 15,6 wiec w normie się mieszczą - pod maska nie iskrzyło
  10. Dla potomnych - zanim kupicie świece i przewody - sprawdźcie czy te pierwsze są dokręcone - ja dziś zmieniając świece dwie z nich odkręciłem „palcami” założyłem z powrotem stare świece, odpowiednio odkręciłem i jest git
  11. oki dzięki - przewody ori da się kupić na sztuki więc chyba wolę wymienić jeden uszkodzony na ori niż kupować jakieś aftermarkety
  12. ajarski

    Wentylatory sh

    Cały czas poznaje mojego forka 2,5 SOHC 2010, dziś doszedłem do takiego czegoś - z autem wszystko oki ale z powodu braku kompa pokładowego pokazującego coś więcej niż spalanie w milach na galon i temp w F jeżdżę na podpiętym obd który pokazuje w trybie live temperatur i ładowanie - i właśnie dziś wjeżdżałem do garażu temp 92 st C czekam z otwarta maska aż się wentylatory włącza 93,95,97 - nic 99 jakoś leniwie zaczęły się kręcić - czy to normalne ? znalazłem coś takiego (załącznik) - rozumiem ze włączanie wentylatorów jest zależne od prędkości - jak macie Wy w silnikach ej 253 ?
  13. Dzięki za odpowiedzi - padają w sposób klasyczny - im większa wilgotność na dworze (ostatnio u nas grubo lało) tym większe wypadanie zapłonów na lpg. Planuję pomierzyć rezystencję, ale to chyba tylko pokaże czy są jakieś przerwania na ciągłości rdzenia a nie pokażę ewentualnego przebicia do masy A i żeby nie zakładać kolejnego wątku - kupiłem irydowe denso - trzeba coś kombinować z przerwą między elektrodami czy zakręcać tak jak z fabryki wyszły ? A jak się zachowują przewody z Pabianic? Masz w swoim aucie LPG Jakub Wasiel ?
×
×
  • Create New...