longer87 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Tylko pogratulować i oby tak dalej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Bardzo mnie cieszy taki widok 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 No, jeszcze fajniejszy byłby taki widok po zakończeniu rajdu. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Na FB WRC bardzo ważna informacja iż... "THIS AFTERNOON IN CORSICA, SÉBASTIEN OGIER WAS THE FIRST DRIVER TO TAKE THE WRC HOTSEAT AND ANSWER QUESTIONS SUGGESTED BY WRC FACEBOOK USERS." Pozwoliłem sobie zapytać jak tam wyniki shakedownu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Miejmy nadzieje, że to jest czas Robertów czyli najpierw Lewandowskiego, a teraz Kubicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Bardzo mnie cieszy taki widok Tak będzie wyglądało podium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Pogoda musi być paskudna skoro na YT nie ma jeszcze żadnych materiałów z shakedownu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Ja cały czas jestem pod wrażeniem info o spec-u na Niemcy Chciałbym wiedzieć czy ciała dał M-sport czy po prostu braki budżetowe ? Że RK będzie mega szybki to jest więcej niż pewne :yahoo: Edytowane 1 Października 2015 przez kordynator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 M-Sport dał ciała, RK napomknął o tym w jednym z wywiadów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 M-Sport dał ciała, RK napomknął o tym w jednym z wywiadów I to są skutki monopolu. Jeśli masz możliwość jazdy jako prywaciarz, to jesteś skazany na wujka Malcolma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Bardzo mnie cieszy taki widok rob bez czapeczki, słabo ze sponsorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 No to jak na taki spec to Power Stage "nieźle" pojechał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Link to filmu z wywiadem Roberta po Shakedown, niestety tylko fb https://www.facebook.com/kubicabyniehamowal/videos/1679773705568068/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Chodzą głosy, że mają odwołać SS2 i SS3 ze względu na ekstremalne warunki... hmm, jutro dzień z jednym OSem ? Co to się porobiło z tym motorsportem... jak dla mnie to szkoda, że takie czasy nie wrócą: 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Tą Celicę to ledwo poznałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Chodzą głosy, że mają odwołać SS2 i SS3 ze względu na ekstremalne warunki... hmm, jutro dzień z jednym OSem ? Co to się porobiło z tym motorsportem... jak dla mnie to szkoda, że takie czasy nie wrócą: Taki byl Safarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Bo kiedyś to były Auta Rajdowe, a te dzisiejsze parkując przy nich można nazwać zabawkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 M-Sport dał ciała, RK napomknął o tym w jednym z wywiadów Masz gdzieś linka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Wywiad dla CG: http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/kubica-musielismy-zaczac-wszystko-od-zera/g50fd9 Ile czasu poświęciliście na przygotowanie auta po perypetiach w Niemczech? Gdy wróciłem do domu, poznałem przyczynę tego, co działo się w Rajdzie Niemiec. Nie za bardzo zdawałem sobie sprawę, o co w tym wszystkim chodzi, ale się dowiedziałem. Na testy przed Korsyką pojechaliśmy trochę później niż planowaliśmy, ale jeździliśmy półtora dnia. Później jeszcze trochę pojeździliśmy we Włoszech, w piątek - tuż przed wyjazdem na Korsykę - i jesteśmy! Jesteście gotowi? Nie wiem. Można powiedzieć, że dopiero podczas testów na Korsyce po raz pierwszy jeździłem autem przygotowanym na asfalty, bo w Niemczech, jak się okazało, nie była to w stu procentach specyfikacja asfaltowa. Gdy już po powrocie do domu okazało się, w jakich warunkach jechałem ten rajd... Fakt, że w niedzielę robiliśmy takie czasy, jakie robiliśmy, można uznać za bardzo dziwny. Teraz czeka was kolejny trudny rajd... Może się z tego zrobić mały Rajd Monte Carlo. Może nie tak ekstremalny - z lodem i suchym asfaltem - ale już teraz, te odcinki są tak bardzo zróżnicowane. To będzie bardzo trudny rajd, nie tylko jeśli chodzi o jazdę, ale też podejmowanie decyzji strategicznych. Zespoły fabryczne będą miały pewnie wielu obserwatorów na odcinkach, więc łatwiej będzie im to ocenić. My damy z siebie wszystko. W takich sytuacjach musisz też trochę ufać przeczuciom i starać się utrzymywać tak dużą pewność siebie, jak się da. Wydaje się jednak, że powinien ci sprzyjać tak ze względu na charakterystykę, jak i format. Pamiętam jak jeszcze w Formule 1 mówiłeś, że bardzo by ci odpowiadały kwalifikacje z jednym mierzonym okrążeniem. Wiem, że to nie to samo, ale tu też większość oesów jedziecie tylko raz i dla wszystkich są praktycznie nowe... No trochę się to różni. Nie ma co porównywać jednego mierzonego okrążenia w F1 do pierwszego przejazdu po oesach takich, jak te. Dwie różne bajki. A czy trasa będzie mi sprzyjać? Nie uważam, że są takie rajdy, które odpowiadają mi bardziej niż inne. Żeby to sprawdzić, trzeba by było sprawić najpierw, aby wszystko na miejscu grało, w samochodzie i zespole. Wystarczy wspomnieć sytuację z Niemiec. Musimy wszystko złożyć do kupy i mam nadzieję, że końcówka sezonu będzie lepsza zarówno jeśli chodzi o moją jazdę, unikanie błędów i równe tempo, jak i całą resztę. Czy zgodzisz się, że to szczególnie ważny dla ciebie rajd? Nie ma takich rajdów. Wszystkie są tak samo ważne. Każdy w WRC ma dużo pułapek i swoją specyfikę. Są ludzie, którzy uważają, że stać cię tu na podium... Gdyby tak się zdarzyło, to miałoby więcej wspólnego z cudem niż rzeczywistością, ale OK. Doszedłem do wniosku, że po pierwsze, większość osób nie zdaje sobie tak naprawdę sprawy z tego, czym my tu dysponujemy. Po drugie, moje pojedyncze wystrzały, zamiast dawać wrażenie czegoś niezwykłego traktowane są jako norma – że tak powinno być zawsze. A tak naprawdę należy pamiętać, że mamy prywatne auto i jak ktoś zna się na motorsporcie, to może sobie dopowiedzieć całą resztę. Ale na odcinku testowym na pierwszych przejazdach wyprzedzałeś wszystkich o ponad sekundę... Byłeś najszybszy! No to będą mówić, że opony mamy lepsze! Chodzi mi o to, że nawet jadąc klienckim autem potrafisz regularnie ustanawiać najlepsze czasy. W Monte Carlo też na niektórych odcinkach byłem najszybszy i na testowych na szutrze też bywałem z przodu, ale wystarczy wrócić do Rajdu Niemiec, przeanalizować różnice czasowe, charakterystykę oesów i widać, że im więcej jest zakrętów, tym różnice są mniejsze. Wnioski nasuwają się same. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Problemy sprzętowe? Uważam, że mamy dobry pakiet, jeśli chodzi o możliwości, a M-Sport stara się - taką mam przynajmniej nadzieję - dawać nam dobre podzespoły, ale i tak mamy dużo problemów z tym samochodem. Nie tylko technicznych. Zostały też popełnione pewne błędy i dlatego dopiero na Korsyce na testach po raz pierwszy jechałem autem asfaltowym. Nie dość, że straciliśmy dużo testów, bo przecież jeszcze przed Niemcami testowałem, to jeszcze musieliśmy zapomnieć jak prowadzi się auto i zacząć od zera przed Korsyką. A to wszystko przecież się wiąże z dodatkowymi kosztami, budżetem... Wiele osób zapomina o takich rzeczach. Przynajmniej prędkości ci nie brakuje... Dochodzą inne czynniki. Na przykład tu na Korsyce zespoły fabryczne będą miały z dziesięć osób na każdym oesie, co przy takich warunkach będzie bardzo pomocne. My dysponujemy... kibicami (uśmiech), którzy może coś nam powiedzą. Jest wiele rzeczy, których na co dzień nie widać, a które nie ułatwiają nam rywalizacji. Będziemy się starać mimo to. To jednak ciężki sport sam w sobie, a jeszcze jak wychodzą codziennie nowe problemy, nawet gdy nie jadę w rajdzie, to nie ułatwia sytuacji. Jest jak jest. Ja też chciałbym potestować więcej, mieć więcej ludzi od pogody i także większą pewność, ale realia są inne. Nie narzekam, bo nie o to mi tu chodzi, ale chcę podkreślić, że mówienie, że ja mogę tu stanąć na podium to trochę bujanie w obłokach. Podejście bardziej fantastyczne niż realistyczne. Czasami cuda się zdarzają, choć wątpię, że tu tak się stanie. Zobaczymy. Co cię zadowoli na Korsyce? Spokojny rajd, ale na taki się nie zanosi... Edytowane 1 Października 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 M-Sport dał ciała, RK napomknął o tym w jednym z wywiadów Masz gdzieś linka ? Oj to było z tydzień, albo dwa temu. Jak znajdę to podrzucę. Ale w wywiadzie który wrzucił Konar RK sugeruje to samo i jak by potwierdza wcześniejsze słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ale w wywiadzie który wrzucił Konar RK sugeruje to samo i jak by potwierdza wcześniejsze słowa. Ja w tym wywiadzie nie widzę jednoznacznego przerzucenia winy na M-Sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Jednoznacznie to się takich rzeczy nie mówi w mediach nie sądzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Pewnie, że nie. Tym bardziej ciekawe skąd się biorą takie jednoznaczne stwierdzenia i teorie spiskowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ja pitole Wysyłasz mi flachę jak znajdę ten wywiad... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się