Jump to content

Przychylna dla Subaru stacja kontroli pojazdów


barcin
 Share

Recommended Posts

-----

 

Sebachon, zedytuj prosze swojego posta wyrzucajac cytowanie mojej wypowiedzi, aby nazwa stacji nie pojawiala sie na forum. Thx.

Edited by socko
Link to comment
Share on other sites

w Dawoju jest normalnie stacja kontroli pojazdów? badanie okresowe chyba kosztuje tyle co wszędzie bo jest to ustawowo jakoś narzucone?

badania techniczne (przegląd wbijany do dowodu) na wszystkich stacjach kontroli pojazdów są w tej samej cenie

Link to comment
Share on other sites

Luuuuudzie!

 

Tak nie można. Właśnie kopiecie dołek pod diagnostami z tej stacji. Oni mają być "dokładni" i "zgodni z obowiązującymi przepisami i procedurami".

Tego typu wiadomości nie powinny być wywalane na forum, bo za takie hece diagnosta może stracić pracę, albo nawet pójść siedzieć.

Mój ojciec ma stację kontroli pojazdów, więc wiem dobrze jakie są problemy przy przeglądach - a także jak to wygląda z perspektywy diagnosty.

Pamiętajcie, nie "palcie" takich miejsc, bo nie tylko posiadacze głośnych wydechów czytają fora internetowe - niektórzy robią to służbowo...

Link to comment
Share on other sites

Tego typu wiadomości nie powinny być wywalane na forum, bo za takie hece diagnosta może stracić pracę, albo nawet pójść siedzieć

 

Rozumiem, że masz na myśli wyłącznie informacje o tłumiku... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Luuuuudzie!

 

Tak nie można. Właśnie kopiecie dołek pod diagnostami z tej stacji. Oni mają być "dokładni" i "zgodni z obowiązującymi przepisami i procedurami".

Tego typu wiadomości nie powinny być wywalane na forum, bo za takie hece diagnosta może stracić pracę, albo nawet pójść siedzieć.

Mój ojciec ma stację kontroli pojazdów, więc wiem dobrze jakie są problemy przy przeglądach - a także jak to wygląda z perspektywy diagnosty.

Pamiętajcie, nie "palcie" takich miejsc, bo nie tylko posiadacze głośnych wydechów czytają fora internetowe - niektórzy robią to służbowo...

 

Diagnosta przybijając przegląd potwierdza stan samochodu, więc gdyby aby...coś to i tak wiadomo do kogo się odpowiednie służby zwrócą. Nikogo się nie wkopuje podając adres a poza tym chodzi o miejsce, które wie jak się obchodzić ze scooby ;)

Link to comment
Share on other sites

Diagnosta przybijając przegląd potwierdza stan samochodu, więc gdyby aby...coś to

 

Pamiętajcie, że:

1) Diagnosta podpisuje pod stanem technicznym, ale jak policja stwierdzi zbyt głośny wydech tydzień po badaniu technicznym, to wcale nie znaczy, że takowy wydech był w aucie podczas badania :)

2) Odbywa się walka o rynek, i stacje konkurują między sobą - wycinanie konkurencji wcale nie jest bajką...

3) Na rynek diagnostów w Polsce od pewnego czasu zakusy robi DEKRA i próbuje usunąć małe niezależne stacje, które nie płacą im za szyld.

 

Chodzi mi o to, że jak diagnosta jest życzliwy i "nie czepia się", to podając taką informację robicie dobremu człowiekowi niedźwiedzią przysługę...

 

A dużo jest subaru niezgodnych z odpowiednią homologacją odpowiedniego ministerstwa - nawet zakładając większy i paradoksalnie skuteczniejszy hamulec automatycznie powodujecie niezgodność pojazdu z kompletacją fabryczną co skutkuje niedopuszczeniem do ruchu... itd itp

Link to comment
Share on other sites

Nikt tu nie chce źle, ale house ma rację.Lepiej nie publikować niż publikować.

 

Potwierdzam. W dodatku mają odpowiednie rolki do 4X4. I generalnie wiedzą jak się obchodzić z Subarakami.

 

Tak z ciekawości co to za rolki mają do subaru? bo te co kręcą lewym i prawym kołem odwrotnie to gorzej niż zwykłe.

Link to comment
Share on other sites

Tak z ciekawości co to za rolki mają do subaru? bo te co kręcą lewym i prawym kołem odwrotnie to gorzej niż zwykłe.

 

Nie znam dokładnie zasady ich funkcjonowania, ale pan z serwisu Dawoja zapewniał mnie, że są odpowiednie do napędu Subaru, więc raczej głupot nie wygadywał.

Link to comment
Share on other sites

Diagnosta przybijając przegląd potwierdza stan samochodu, więc gdyby aby...coś to

 

Pamiętajcie, że:

1) Diagnosta podpisuje pod stanem technicznym, ale jak policja stwierdzi zbyt głośny wydech tydzień po badaniu technicznym, to wcale nie znaczy, że takowy wydech był w aucie podczas badania :)

2) Odbywa się walka o rynek, i stacje konkurują między sobą - wycinanie konkurencji wcale nie jest bajką...

3) Na rynek diagnostów w Polsce od pewnego czasu zakusy robi DEKRA i próbuje usunąć małe niezależne stacje, które nie płacą im za szyld.

 

Chodzi mi o to, że jak diagnosta jest życzliwy i "nie czepia się", to podając taką informację robicie dobremu człowiekowi niedźwiedzią przysługę...

 

A dużo jest subaru niezgodnych z odpowiednią homologacją odpowiedniego ministerstwa - nawet zakładając większy i paradoksalnie skuteczniejszy hamulec automatycznie powodujecie niezgodność pojazdu z kompletacją fabryczną co skutkuje niedopuszczeniem do ruchu... itd itp

 

Zgadzam się całkowicie ! PW faktycznie byłoby lepsze dla św. spokoju- kwestia odpowiednio sformułowanego pytania bez wnikania w szczegóły.

Diagnosta nie odpowiada za to co mogłoby być zmienione w samochodzie po przegłądzie- tak mi się wydaje :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tak z ciekawości co to za rolki mają do subaru? bo te co kręcą lewym i prawym kołem odwrotnie to gorzej niż zwykłe.

 

Nie znam dokładnie zasady ich funkcjonowania, ale pan z serwisu Dawoja zapewniał mnie, że są odpowiednie do napędu Subaru, więc raczej głupot nie wygadywał.

W samochodach z napędem na jedną oś pomiar siły hamowania odbywa się jednocześnie na obu kołach osi. W trybie 4x4 które posiadają nie wszystkie urządzenia, hamowane są z osobna każde koło. Ot cała filozofia.

 

Również zgadzam się w pełni z house_1 takie rzeczy załatwiajcie tylko na pw lub tel.

Edited by Tommo
Link to comment
Share on other sites

W trybie 4x4 które posiadają nie wszystkie urządzenia, hamowane są z osobna każde koło.

 

Też tak miałem robione badanie w forku. Najpierw zrobiłem aferę, że diagnosta kręci jedną osią podczas gdy druga stoi, a potem biłem się w piersi bo okazało się, że każde koło badane było osobno. Jedno na osi się kręciło a drugie nie. Taka w sumie symulacja kiedy powiesimy się gdzieś w terenie i jedno koło, niepodparte, kręci się jak głupie a reszta stoi.

Link to comment
Share on other sites

W samochodach z napędem na jedną oś pomiar siły hamowania odbywa się jednocześnie na obu kołach osi. W trybie 4x4 które posiadają nie wszystkie urządzenia, hamowane są z osobna każde koło. Ot cała filozofia.

 

chodzi mi o pracę wiskoz przy badaniu . Kręcenie jednym kołem daje efekt połowiczny. Tzn .pracują wtedy obie wiskozy-osiowa i centralna -fakt,że ze zmniejszoną prędkością-i lepsze to niż kręcenie całą osią.

Najlepiej jednak podstawiać luźne rolki pod oś niebadaną lub badac na płycie. Ale badanie na zwykłych rolkach też raczej wiskozy nie zarżnie.

Link to comment
Share on other sites

Luuuuudzie!

 

Tak nie można. Właśnie kopiecie dołek pod diagnostami z tej stacji. Oni mają być "dokładni" i "zgodni z obowiązującymi przepisami i procedurami".

Tego typu wiadomości nie powinny być wywalane na forum, bo za takie hece diagnosta może stracić pracę, albo nawet pójść siedzieć.

Mój ojciec ma stację kontroli pojazdów, więc wiem dobrze jakie są problemy przy przeglądach - a także jak to wygląda z perspektywy diagnosty.

Pamiętajcie, nie "palcie" takich miejsc, bo nie tylko posiadacze głośnych wydechów czytają fora internetowe - niektórzy robią to służbowo...

 

Chyba się zagalopowałeś - nikt tu nie pytał o lipny przegląd, a jedynie o przegląd, na którym "nie zepsują" subaru :twisted:.

 

Jako ciekawostkę dodam, że jeśli ktoś liczy na "życzliwy przegląd", to srogo się zawiedzie, jadąc do Dawoja. Szkoda paliwa na wycieczkę do Łomianek...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...