Skocz do zawartości

OBK 3.6 MY2013


Jasionowski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

chyba ktos tu nie jest na bieżaco z informacjami......

 

bardzo prosze zaproponowac mi w miare jadacy :idea: silnik benzynowy do Legacy czy tez OBK.

Zamieniam sie w sluch :wink: , bo obecne opcje maja chyba problem aby dotrzymac kroku kompaktom z silnikami 1.6 :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

bardzo prosze zaproponowac mi w miare jadacy :idea: silnik benzynowy do Legacy czy tez OBK.

..i nie tylko bo Forestera też :?

Obecnie nic Subaru nie może zaproponować i jest to problem dla klienta jak i producenta ale mam nadzieję że FHI jakoś go rozwiąże :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ktos tu nie jest na bieżaco z informacjami......

 

bardzo prosze zaproponowac mi w miare jadacy :idea: silnik benzynowy do Legacy czy tez OBK.

Zamieniam sie w sluch :wink: , bo obecne opcje maja chyba problem aby dotrzymac kroku kompaktom z silnikami 1.6 :roll:

sie nie znasz :wink: :mrgreen:

 

zaraz sz.p. AK Ci napisze, ze 2.5i jest bardziej niz wystarczajacy, aby podrozowac przepisowo :idea::lol:

(tak samo, jak kiedys pisal, ze i automat 4-biegowy jest wystarczajacy :o )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
w/g jakiego klucz wylicza sie emisje spalin jaka musi spelnic dany producent samochodow

Regulation (EC) No 443/2009 provides that by 2015 the fleet average to be achieved by all cars registered in the EU is 130 g CO2/km – which is about one fifth below 2007 levels. The target is gradually phased in: in 2012 65% of each manufacturer's newly registered cars must comply, rising to 75% in 2013, 80% in 2014, to reach 100% by 2015. Manufacturers that exceed the limit will have to pay an excess emissions premium for each car registered.

 

 

 

bardzo prosze zaproponowac mi w miare jadacy silnik benzynowy do Legacy czy tez OBK.

Proponuję : Outback 3.6 ; jeszcze jest kilka sztuk :wink:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyy nie dziekuje , estetycznie do mnie nie przemawia.

zaraz sz.p. AK Ci napisze, ze 2.5i jest bardziej niz wystarczajacy, aby podrozowac przepisowo

 

Tja , Panie Andrzeju prosze sie przejechac nie wiem , Mondeo 1.6 Ecoboost , Superbem 1.8 TSI ( A4 nie proponuje bo na to auto ma pan alergie :mrgreen: ) tak w celu poszerzania horyzontow motoryzacyjnych , a zobaczy pan jak jezdza obecne auta kasy slerdniej z moca ok. 160 KM.Moze rzuci to jakies inne swiatlo na to co mam na mysli mowiac ze silnikowo Subaru jest w poprzednim tysiacleciu.

 

Proponuję : Outback 3.6 ; jeszcze jest kilka sztuk

 

yyy dziekuje , chcial bym za samochodem ciagnac przyczepe campingowa a nie stacje benzynowa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tja , Panie Andrzeju prosze sie przejechac nie wiem , Mondeo 1.6 Ecoboost , Superbem 1.8 TSI ( A4 nie proponuje bo na to auto ma pan alergie :mrgreen: ) tak w celu poszerzania horyzontow motoryzacyjnych , a zobaczy pan jak jezdza obecne auta kasy slerdniej z moca ok. 160 KM

 

FWD mnie nie interesuje..... :cry: Na A4 nie mam alergii :!: .....nawet na S8 nie mam :mrgreen:

 

yyy dziekuje , chcial bym za samochodem ciagnac przyczepe campingowa a nie stacje benzynowa :wink:

 

poruszył Pan problem finansowy... :roll: ale tu akurat H6 z przyczepą czy bez , ze wzgledu na moc i moment pali mało jak na 3.6 l . Oczywiście mówimy o jeżdzie zgodnej z przepisami (mniej wiecej 8) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FWD mnie nie interesuje.....

 

Chodzilo mnie raczej o sam silnik.

Ja nie mowie tu nawet osiagach na poziomie WRXa czy STI , ale jak sie wydaje na samochod prawie 150K lub troszke lepiej to fajnie by bylo jak chodz troszke szybszy niz wspolczesne kompakty.

 

poruszył Pan problem finansowy... ale tu akurat H6 z przyczepą czy bez , ze wzgledu na moc i moment pali mało jak na 3.6 l . Oczywiście mówimy o jeżdzie zgodnej z przepisami (mniej wiecej )

 

zgadza sie ale jak wezmieny pod uwage moc tego auta to mimo wszystko osiag mogly by byc lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak wezmieny pod uwage moc tego auta to mimo wszystko osiag mogly by byc lepsze.

 

pewnie tak , ale to musiałoby sie wiazać z innym zawieszeniem , hamulcami , obniżonym zdecydowanie prześwitem , oponami i felgami , ospojlerowaniem itd itd.....czyli można by to nazwać np. H6 sti... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak wezmieny pod uwage moc tego auta to mimo wszystko osiag mogly by byc lepsze.

 

pewnie tak , ale to musiałoby sie wiazać z innym zawieszeniem , hamulcami , obniżonym zdecydowanie prześwitem , oponami i felgami , ospojlerowaniem itd itd.....czyli można by to nazwać np. H6 sti... :mrgreen:

 

może wystarczy na początek dać szybszą skrzynię AT lub manual, OBK STI też byłby ciekawy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wystarczy na początek dać szybszą skrzynię AT lub manual,

 

7.5 s do 100 km/godz. to dla wielu użytkowników H6 przeciążenie grożące utratą przytomności..... :mrgreen:

 

raczej skupiaja się na spalaniu 7.5 l/100 km...na autostradzie w US... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wystarczy na początek dać szybszą skrzynię AT lub manual,

 

7.5 s do 100 km/godz. to dla wielu użytkowników H6 przeciążenie grożące utratą przytomności..... :mrgreen:

 

raczej skupiaja się na spalaniu 7.5 l/100 km...na autostradzie w US... :wink:

 

u nas trochę trudno o takie wyniki, ale 8.5 l/100km jest realne jak się 120km/h nie przekracza :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u nas trochę trudno o takie wyniki, ale 8.5 l/100km jest realne jak się 120km/h nie przekracza :-)

 

czyli 10l/100km z przyczepą jak na 3.6 pojemnosci jest do przyjęcia.... :wink: ...ale z przyczepą campingowa jest ograniczenie szybkosci chyba.. :shock: ...w zwiazku z tym spalanie może "drastycznie" się zmniejszyć.... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tja , Panie Andrzeju prosze sie przejechac nie wiem , Mondeo 1.6 Ecoboost , Superbem 1.8 TSI ( A4 nie proponuje bo na to auto ma pan alergie :mrgreen: ) tak w celu poszerzania horyzontow motoryzacyjnych

 

Rozwaliłeś mnie tym tekstem ;)

Andrzej jak widzisz nie pozostaje Ci nic innego jak przekonać się do motoryzacji i nieco jej liznąć boś amator :D

Ad rem: faktem jest to, że Subaru na chwilę obecną nie ma mocnej wersji Forestera czy Legacy (choć sprzedaż tych opcji nigdy nie była jakimś znaczącą liczbą), faktem jest to, że jeśli chodzi o ilość rodzajów silników przy VAG-u czy nawet Toyocie wypadamy blado niemniej dzień, w którym Subaru stanie marką równie powszechną jak auta VAG-a czy innego Opla będzie dniem, w którym położę rezygnację z dealerstwa na stół Dyrekcji. Ku mojej jednak uciesze, Subaru było, jest i BĘDZIE (bardzo w to wierzę) inne i pomimo braku skrzyni "17G-tronic w dyszlu"lub 1.2 triturbo ;) będzie skupiało ludzi zainteresowanych S-AWD, bezpieczeństwem, rajdami i rozprasowanymi muchami na bocznych szybach ;) - a tacy interesują mnie najbardziej (choćby byli w mniejszości) .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... OBK STI też byłby ciekawy :-)

 

Wystarczył by Legacy STI w EU 8)

 

-- Pt cze 29, 2012 10:56 pm --

 

 

yyy dziekuje , chcial bym za samochodem ciagnac przyczepe campingowa a nie stacje benzynowa :wink:

 

Pisane było już o tym dziesiątki razy ale jeszcze raz...OBK 3.6 pali mało jak na swoją moc,osiągi , gabaryty,wysokość :D Naprawdę tylko ciut więcej od OBK2.5. Ja mam średnio 10.5 L/100km a całkiem sporo jeżdżę też po mieście :) Na dłuższej trasie wciąga mi około ale nie więcej niż 9L ( prędkość miejscami 150 km/h ale bez bezsensownego wciskania pedału w podlogę tylko czasami gdy potrzeba :) )

 

Denerwuje mnie to że w EU z takich silników się rezygnuje a pozwala na sprzedaż tych już smierdzących zaraz po odpaleniu jakimś gryzącym odorem turbo klekotów z zapychającymi się "smołą" układami DPF :roll:

Dziwny ten świat :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trochę dziwna ta dyskusja. Kuriozalna sytuacja została przyjęta jako normalna i za celowe i szkodliwe działania brukselskich pierdzistołkow tłumaczyć się mają inni. Na początek dwa ważne pytania:

 

1. Czy w Europie mamy jeszcze wolny rynek samochodów?

 

2. Kto jest naprawdę winien, że FHI musi wycofać się ze sprzedaży w Europie samochodów z silnikami 3-litrowymi?

 

Odpowiedź na pierwsze pytanie jest prosta. To nie kupujący decydują czy sukces na rynku osiągnie Renault, VW czy Subaru. To skorumpowani przez europejskie koncerny pseudoekolodzy bezczelnie decydują za mnie czy mam jeździć samochodem z normalnym, sprawdzonym i niezawodnym sinikiem V-6 czy H-6 czy też z kosztownym, niedopracowanym, awaryjnym wyśrubowanym silniczkiem downsizingowym. Chyba nie muszę tłumaczyć, że za niszczenie wolnego rynku płacimy wszyscy i to coraz więcej...

 

Teraz mam pytania do tych, którzy zachwycają się takimi "nowoczesnymi" silniczkami. Czy ktoś wam broni je kupować? Dlaczego jednak uważacie, że to Subaru, Toyota czy Honda są winne tej kuriozalnej sytuacji a nie skorumpowane brukselskie pierdzistołki? A może uważacie obecną sytuację na unijnym rynku samochodowym za normalną?

 

Na w miarę wolnym rynku USA goovniane europejskie silniczki nie robią jakoś wielkiej kariery. Sama Toyota sprzedaje więcej aut niż wszystkie niemieckie koncerny razem wzięte, he he he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto Ci broni kupić H6 czy V6 ? Pełno jest ich na rynku. Po za tym w Polskich realiach podatkowych i tak stanowią one margines sprzedaży.

 

No pewnie , turbokaszlaków jest pełno ,nawet na kamienicy grochowskiej :wink: :idea:

 

-- Pt lip 13, 2012 1:15 am --

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
yyy dziekuje , chcial bym za samochodem ciagnac przyczepe campingowa a nie stacje benzynowa

https://picasaweb.google.com/1056486561 ... 6346471266

 

 

Outback 3.6 może być oszczędny :mrgreen:

 

No dobrze - to jest na drodze z Jerzmanowic do Krakowa, czyli ciągle troszkę z górki :wink:

Ale realnie spalanie jest zupełnie O.K. - miasto ok.12 ( przy dużych korkach bywa, że dochodzi do 14, przy małym ruchu i spokojnej - nie znaczy wolnej - jeździe bywa poniżej 10 ).

 

Pozdrowineia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://picasaweb.google.com/1056486561 ... 6346471266

 

 

Outback 3.6 może być oszczędny

 

czyli 6L na biegu jalowym :mrgreen: - wiem ze z gorki ale faktycznie jak na taki motor wynik zacny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
czyli 6L na biegu jalowym

No, nieee. Pozycja na A/T, hamowanie silnikiem przed ograniczeniami prędkości ( wówczas wymuszana redukcja biegów ), SI-Drive w pozycji "S". Generalnie ( jak zwykle ) szybkość na szybkosciomierzu +20.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czyli 6L na biegu jalowym :mrgreen: - wiem ze z gorki ale faktycznie jak na taki motor wynik zacny.

 

TurdziGT , ja chyba Tobie muszę użyczyć mojego OBK abyś wreszcie się przekonał ze naprawdę jest oszczędny. Pali conajmniej 2L mniej niż Mazda CX-7 2.3 DISI , jest to dla mnie zaskakujące :) A może trafił mi się po prostu taki egzemplarz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...