ppmarian Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 w/g jakiego klucz wylicza sie emisje spalin jaka musi spelnic dany producent samochodow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 chyba ktos tu nie jest na bieżaco z informacjami...... bardzo prosze zaproponowac mi w miare jadacy silnik benzynowy do Legacy czy tez OBK. Zamieniam sie w sluch :wink: , bo obecne opcje maja chyba problem aby dotrzymac kroku kompaktom z silnikami 1.6 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 bardzo prosze zaproponowac mi w miare jadacy silnik benzynowy do Legacy czy tez OBK. ..i nie tylko bo Forestera też :? Obecnie nic Subaru nie może zaproponować i jest to problem dla klienta jak i producenta ale mam nadzieję że FHI jakoś go rozwiąże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 chyba ktos tu nie jest na bieżaco z informacjami...... bardzo prosze zaproponowac mi w miare jadacy silnik benzynowy do Legacy czy tez OBK. Zamieniam sie w sluch :wink: , bo obecne opcje maja chyba problem aby dotrzymac kroku kompaktom z silnikami 1.6 :roll: sie nie znasz :wink: zaraz sz.p. AK Ci napisze, ze 2.5i jest bardziej niz wystarczajacy, aby podrozowac przepisowo (tak samo, jak kiedys pisal, ze i automat 4-biegowy jest wystarczajacy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Czerwca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 w/g jakiego klucz wylicza sie emisje spalin jaka musi spelnic dany producent samochodow Regulation (EC) No 443/2009 provides that by 2015 the fleet average to be achieved by all cars registered in the EU is 130 g CO2/km – which is about one fifth below 2007 levels. The target is gradually phased in: in 2012 65% of each manufacturer's newly registered cars must comply, rising to 75% in 2013, 80% in 2014, to reach 100% by 2015. Manufacturers that exceed the limit will have to pay an excess emissions premium for each car registered. bardzo prosze zaproponowac mi w miare jadacy silnik benzynowy do Legacy czy tez OBK. Proponuję : Outback 3.6 ; jeszcze jest kilka sztuk :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 yyyy nie dziekuje , estetycznie do mnie nie przemawia. zaraz sz.p. AK Ci napisze, ze 2.5i jest bardziej niz wystarczajacy, aby podrozowac przepisowo Tja , Panie Andrzeju prosze sie przejechac nie wiem , Mondeo 1.6 Ecoboost , Superbem 1.8 TSI ( A4 nie proponuje bo na to auto ma pan alergie ) tak w celu poszerzania horyzontow motoryzacyjnych , a zobaczy pan jak jezdza obecne auta kasy slerdniej z moca ok. 160 KM.Moze rzuci to jakies inne swiatlo na to co mam na mysli mowiac ze silnikowo Subaru jest w poprzednim tysiacleciu. Proponuję : Outback 3.6 ; jeszcze jest kilka sztuk yyy dziekuje , chcial bym za samochodem ciagnac przyczepe campingowa a nie stacje benzynowa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Tja , Panie Andrzeju prosze sie przejechac nie wiem , Mondeo 1.6 Ecoboost , Superbem 1.8 TSI ( A4 nie proponuje bo na to auto ma pan alergie ) tak w celu poszerzania horyzontow motoryzacyjnych , a zobaczy pan jak jezdza obecne auta kasy slerdniej z moca ok. 160 KM FWD mnie nie interesuje..... Na A4 nie mam alergii :!: .....nawet na S8 nie mam yyy dziekuje , chcial bym za samochodem ciagnac przyczepe campingowa a nie stacje benzynowa :wink: poruszył Pan problem finansowy... :roll: ale tu akurat H6 z przyczepą czy bez , ze wzgledu na moc i moment pali mało jak na 3.6 l . Oczywiście mówimy o jeżdzie zgodnej z przepisami (mniej wiecej 8) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 FWD mnie nie interesuje..... Chodzilo mnie raczej o sam silnik. Ja nie mowie tu nawet osiagach na poziomie WRXa czy STI , ale jak sie wydaje na samochod prawie 150K lub troszke lepiej to fajnie by bylo jak chodz troszke szybszy niz wspolczesne kompakty. poruszył Pan problem finansowy... ale tu akurat H6 z przyczepą czy bez , ze wzgledu na moc i moment pali mało jak na 3.6 l . Oczywiście mówimy o jeżdzie zgodnej z przepisami (mniej wiecej ) zgadza sie ale jak wezmieny pod uwage moc tego auta to mimo wszystko osiag mogly by byc lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Na szczęście są też zwiastuny pozytywne, o których jednak nie mogę jeszcze mówić. I po tym zdaniu kilkadziesiąt osób cierpi na bezsenność. :wink: +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 ale jak wezmieny pod uwage moc tego auta to mimo wszystko osiag mogly by byc lepsze. pewnie tak , ale to musiałoby sie wiazać z innym zawieszeniem , hamulcami , obniżonym zdecydowanie prześwitem , oponami i felgami , ospojlerowaniem itd itd.....czyli można by to nazwać np. H6 sti... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 ale jak wezmieny pod uwage moc tego auta to mimo wszystko osiag mogly by byc lepsze. pewnie tak , ale to musiałoby sie wiazać z innym zawieszeniem , hamulcami , obniżonym zdecydowanie prześwitem , oponami i felgami , ospojlerowaniem itd itd.....czyli można by to nazwać np. H6 sti... może wystarczy na początek dać szybszą skrzynię AT lub manual, OBK STI też byłby ciekawy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 może wystarczy na początek dać szybszą skrzynię AT lub manual, 7.5 s do 100 km/godz. to dla wielu użytkowników H6 przeciążenie grożące utratą przytomności..... raczej skupiaja się na spalaniu 7.5 l/100 km...na autostradzie w US... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 może wystarczy na początek dać szybszą skrzynię AT lub manual, 7.5 s do 100 km/godz. to dla wielu użytkowników H6 przeciążenie grożące utratą przytomności..... raczej skupiaja się na spalaniu 7.5 l/100 km...na autostradzie w US... :wink: u nas trochę trudno o takie wyniki, ale 8.5 l/100km jest realne jak się 120km/h nie przekracza :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 u nas trochę trudno o takie wyniki, ale 8.5 l/100km jest realne jak się 120km/h nie przekracza :-) czyli 10l/100km z przyczepą jak na 3.6 pojemnosci jest do przyjęcia.... :wink: ...ale z przyczepą campingowa jest ograniczenie szybkosci chyba.. :shock: ...w zwiazku z tym spalanie może "drastycznie" się zmniejszyć.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Tja , Panie Andrzeju prosze sie przejechac nie wiem , Mondeo 1.6 Ecoboost , Superbem 1.8 TSI ( A4 nie proponuje bo na to auto ma pan alergie ) tak w celu poszerzania horyzontow motoryzacyjnych Rozwaliłeś mnie tym tekstem Andrzej jak widzisz nie pozostaje Ci nic innego jak przekonać się do motoryzacji i nieco jej liznąć boś amator Ad rem: faktem jest to, że Subaru na chwilę obecną nie ma mocnej wersji Forestera czy Legacy (choć sprzedaż tych opcji nigdy nie była jakimś znaczącą liczbą), faktem jest to, że jeśli chodzi o ilość rodzajów silników przy VAG-u czy nawet Toyocie wypadamy blado niemniej dzień, w którym Subaru stanie marką równie powszechną jak auta VAG-a czy innego Opla będzie dniem, w którym położę rezygnację z dealerstwa na stół Dyrekcji. Ku mojej jednak uciesze, Subaru było, jest i BĘDZIE (bardzo w to wierzę) inne i pomimo braku skrzyni "17G-tronic w dyszlu"lub 1.2 triturbo będzie skupiało ludzi zainteresowanych S-AWD, bezpieczeństwem, rajdami i rozprasowanymi muchami na bocznych szybach - a tacy interesują mnie najbardziej (choćby byli w mniejszości) . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 ... OBK STI też byłby ciekawy :-) Wystarczył by Legacy STI w EU 8) -- Pt cze 29, 2012 10:56 pm -- yyy dziekuje , chcial bym za samochodem ciagnac przyczepe campingowa a nie stacje benzynowa :wink: Pisane było już o tym dziesiątki razy ale jeszcze raz...OBK 3.6 pali mało jak na swoją moc,osiągi , gabaryty,wysokość Naprawdę tylko ciut więcej od OBK2.5. Ja mam średnio 10.5 L/100km a całkiem sporo jeżdżę też po mieście Na dłuższej trasie wciąga mi około ale nie więcej niż 9L ( prędkość miejscami 150 km/h ale bez bezsensownego wciskania pedału w podlogę tylko czasami gdy potrzeba ) Denerwuje mnie to że w EU z takich silników się rezygnuje a pozwala na sprzedaż tych już smierdzących zaraz po odpaleniu jakimś gryzącym odorem turbo klekotów z zapychającymi się "smołą" układami DPF :roll: Dziwny ten świat :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Trochę dziwna ta dyskusja. Kuriozalna sytuacja została przyjęta jako normalna i za celowe i szkodliwe działania brukselskich pierdzistołkow tłumaczyć się mają inni. Na początek dwa ważne pytania: 1. Czy w Europie mamy jeszcze wolny rynek samochodów? 2. Kto jest naprawdę winien, że FHI musi wycofać się ze sprzedaży w Europie samochodów z silnikami 3-litrowymi? Odpowiedź na pierwsze pytanie jest prosta. To nie kupujący decydują czy sukces na rynku osiągnie Renault, VW czy Subaru. To skorumpowani przez europejskie koncerny pseudoekolodzy bezczelnie decydują za mnie czy mam jeździć samochodem z normalnym, sprawdzonym i niezawodnym sinikiem V-6 czy H-6 czy też z kosztownym, niedopracowanym, awaryjnym wyśrubowanym silniczkiem downsizingowym. Chyba nie muszę tłumaczyć, że za niszczenie wolnego rynku płacimy wszyscy i to coraz więcej... Teraz mam pytania do tych, którzy zachwycają się takimi "nowoczesnymi" silniczkami. Czy ktoś wam broni je kupować? Dlaczego jednak uważacie, że to Subaru, Toyota czy Honda są winne tej kuriozalnej sytuacji a nie skorumpowane brukselskie pierdzistołki? A może uważacie obecną sytuację na unijnym rynku samochodowym za normalną? Na w miarę wolnym rynku USA goovniane europejskie silniczki nie robią jakoś wielkiej kariery. Sama Toyota sprzedaje więcej aut niż wszystkie niemieckie koncerny razem wzięte, he he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 a kto Ci broni kupić H6 czy V6 ? Pełno jest ich na rynku. Po za tym w Polskich realiach podatkowych i tak stanowią one margines sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 a kto Ci broni kupić H6 czy V6 ? Pełno jest ich na rynku. Po za tym w Polskich realiach podatkowych i tak stanowią one margines sprzedaży. No pewnie , turbokaszlaków jest pełno ,nawet na kamienicy grochowskiej :wink: -- Pt lip 13, 2012 1:15 am -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 nie bardzo rozumiem :roll: Moim zdaniem jest to przemyślana decyzja oczywiście wymuszona lekko chorymi przepisami w Unii ale jednak przemyślana. Cały czas liczę na to, że w miejsce H6 3.6 pojawi 2.0DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Lipca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 yyy dziekuje , chcial bym za samochodem ciagnac przyczepe campingowa a nie stacje benzynowa https://picasaweb.google.com/1056486561 ... 6346471266 Outback 3.6 może być oszczędny No dobrze - to jest na drodze z Jerzmanowic do Krakowa, czyli ciągle troszkę z górki :wink: Ale realnie spalanie jest zupełnie O.K. - miasto ok.12 ( przy dużych korkach bywa, że dochodzi do 14, przy małym ruchu i spokojnej - nie znaczy wolnej - jeździe bywa poniżej 10 ). Pozdrowineia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 https://picasaweb.google.com/1056486561 ... 6346471266 Outback 3.6 może być oszczędny czyli 6L na biegu jalowym - wiem ze z gorki ale faktycznie jak na taki motor wynik zacny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Lipca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 czyli 6L na biegu jalowym No, nieee. Pozycja na A/T, hamowanie silnikiem przed ograniczeniami prędkości ( wówczas wymuszana redukcja biegów ), SI-Drive w pozycji "S". Generalnie ( jak zwykle ) szybkość na szybkosciomierzu +20. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Outback 3.6 może być oszczędny No dobrze - to jest na drodze z Jerzmanowic do Krakowa, czyli ciągle troszkę z górki :wink: to faktycznie Dyrekcja dobrała optymalny odcinek do testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 czyli 6L na biegu jalowym - wiem ze z gorki ale faktycznie jak na taki motor wynik zacny. TurdziGT , ja chyba Tobie muszę użyczyć mojego OBK abyś wreszcie się przekonał ze naprawdę jest oszczędny. Pali conajmniej 2L mniej niż Mazda CX-7 2.3 DISI , jest to dla mnie zaskakujące A może trafił mi się po prostu taki egzemplarz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się