Skocz do zawartości

OBK 3.6 MY2013


Jasionowski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Czy to prawda, że w Europie nie będą od MY 2013 oferowane OBK z silnikiem 3.6? Taką informację otrzymalem od sprzedawcy.

Jeśli to prawda, to jaki będzie najmocniejszy silnik? Czy to bedzie silnik wolnossący czy turbo?

Mam jeszcze okazję kupić OBK 3.6 MY 2012, ale decyzję musze podjąć w ciągu najbliśzych kilku dni.

Subaru kupię na pewno (mialem dwa). Ma wady i zalety (tych jest więcej), ale jest przede wszystkim bezpieczne. Miałem poważny wypadek (OBK 3.6 MY2010). Auto skasowane, ale ja żyję. To po co mam szukać czegoś nowego?

 

Pozdrawiam

Jasionowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel
Czy to prawda, że w Europie nie będą od MY 2013 oferowane OBK z silnikiem 3.6?

Niestety tak właśnie będzie :cry:

Jest jeszcze kilka OBK 3.6 z ostatnich miesięcy produkcji.

Sam zamówiłem sobie właśnie taki samochód.

Oferta silnikowa będzie zredukowana do wersji TD oraz 2.5.

W najbliższym czasie brak perspektyw na mocniejsze wersje OBK.

Niestety tematyka emisji flotowej CO2 także w tym punkcie nas doścignęła ...

 

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko jasne - muszę brać MY2012 - nie ma co czekać na OBk po lifingu, bo będą slabsze silniki.

 

Pozdrawiam

Jasionowski

 

Masz rację :idea: Jak jeździłeś 3.6 H6 to po przesiadce na 2.5 byś się zamęczył a spalanie podobne :evil: O dieselu się nie wypowiadam bo nie lubię i tyle :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda. Subaru idzie droga Hondy - ciekawe koncepcje samochodów tyle że słabowite :(

 

Dobi1972,nie bardzo rozumiem,dlaczego tak to interpretujesz,przecież Dyrekcja wyraznie napisała, że dosięga Nas czynnik CO2,więc proszę nie pisać bzdur, lub czytać ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda. Subaru idzie droga Hondy - ciekawe koncepcje samochodów tyle że słabowite :(

 

Dobi1972,nie bardzo rozumiem,dlaczego tak to interpretujesz,przecież Dyrekcja wyraznie napisała, że dosięga Nas czynnik CO2,więc proszę nie pisać bzdur, lub czytać ze zrozumieniem.

 

Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników. Honda eksperymentuje jeszcze z hybrydami, co dużo nie zmienia tzn. CO2 mniej, ale osiągi takie sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników.

Po części istotnie tak jest. Szczególnie mocno "paliwożerne" silniki są stopniowo eleminowane z oferty europejskiej. Na szczęście są też zwiastuny pozytywne, o których jednak nie mogę jeszcze mówić.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje serdecznie. To wszystko jasne - muszę brać MY2012 - nie ma co czekać na OBk po lifingu, bo będą slabsze silniki.

 

Pozdrawiam

Jasionowski

 

Chyba jednak nie wszystko jest takie jasne ... Trzeba poczekać aż Dyrekcja będzie mogła nam zdradzić co szykuje Subaru :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eliminują w nowych autach. Nie wyeliminują natomiast rynku wtórnego, który jest coraz bardziej przesiąknięty autami, których emisja CO2 na pewno nie mieści się w żadnych standardach. Na nowe auto natomiast rzadko kogo stać.

 

Na szczęście prawo nie działa wstecz. Z drugiej strony ruch starszych samochodów też można ograniczać (np. strefy z zakazem wjazdu w niektórych miastach w Niemczech). Dla mnie całe to CO2 to ściema zbudowana po to, aby robić interesy na handlu limitami emisji :-(. Motoryzacja i bez tego by się dobrze rozwijała w kierunku ekologii - czyli dążyła do zmniejszenia spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników. Honda eksperymentuje jeszcze z hybrydami, co dużo nie zmienia tzn. CO2 mniej, ale osiągi takie sobie.

 

A jak radzą sobie marki typu Lamborghini, Ferrari, Bentley, Porsche, Maserati, itp.? W końcu ich też to prawo obowiązuje, a tam silników małolitrażowych poniżej 200 KM raczej się nie uświadczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście są też zwiastuny pozytywne, o których jednak nie mogę jeszcze mówić.

I po tym zdaniu kilkadziesiąt osób cierpi na bezsenność. :mrgreen: :wink:

na 99.99% chodzi o nowa turbo-benzyne z wtryskiem bezposrednim... silnik 2.0 i byc moze mniejszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0DIT jest już w Legacy GT w Japonii. Pewnie niedługo trafi do EU.....Miejmy nadzieje.

 

wiem o tym :wink:

 

pytanie tylko czy ten 2.0 DIT spelnia wymogi euro-iles tam :mrgreen:

i jak wpisuje do flotowej emisji spalin FHI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...