Jump to content

OBK 3.6 MY2013


Jasionowski
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Czy to prawda, że w Europie nie będą od MY 2013 oferowane OBK z silnikiem 3.6? Taką informację otrzymalem od sprzedawcy.

Jeśli to prawda, to jaki będzie najmocniejszy silnik? Czy to bedzie silnik wolnossący czy turbo?

Mam jeszcze okazję kupić OBK 3.6 MY 2012, ale decyzję musze podjąć w ciągu najbliśzych kilku dni.

Subaru kupię na pewno (mialem dwa). Ma wady i zalety (tych jest więcej), ale jest przede wszystkim bezpieczne. Miałem poważny wypadek (OBK 3.6 MY2010). Auto skasowane, ale ja żyję. To po co mam szukać czegoś nowego?

 

Pozdrawiam

Jasionowski

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dyrekcja SIP
Czy to prawda, że w Europie nie będą od MY 2013 oferowane OBK z silnikiem 3.6?

Niestety tak właśnie będzie :cry:

Jest jeszcze kilka OBK 3.6 z ostatnich miesięcy produkcji.

Sam zamówiłem sobie właśnie taki samochód.

Oferta silnikowa będzie zredukowana do wersji TD oraz 2.5.

W najbliższym czasie brak perspektyw na mocniejsze wersje OBK.

Niestety tematyka emisji flotowej CO2 także w tym punkcie nas doścignęła ...

 

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

To wszystko jasne - muszę brać MY2012 - nie ma co czekać na OBk po lifingu, bo będą slabsze silniki.

 

Pozdrawiam

Jasionowski

 

Masz rację :idea: Jak jeździłeś 3.6 H6 to po przesiadce na 2.5 byś się zamęczył a spalanie podobne :evil: O dieselu się nie wypowiadam bo nie lubię i tyle :idea:

Link to comment
Share on other sites

Szkoda. Subaru idzie droga Hondy - ciekawe koncepcje samochodów tyle że słabowite :(

 

Dobi1972,nie bardzo rozumiem,dlaczego tak to interpretujesz,przecież Dyrekcja wyraznie napisała, że dosięga Nas czynnik CO2,więc proszę nie pisać bzdur, lub czytać ze zrozumieniem.

Link to comment
Share on other sites

Szkoda. Subaru idzie droga Hondy - ciekawe koncepcje samochodów tyle że słabowite :(

 

Dobi1972,nie bardzo rozumiem,dlaczego tak to interpretujesz,przecież Dyrekcja wyraznie napisała, że dosięga Nas czynnik CO2,więc proszę nie pisać bzdur, lub czytać ze zrozumieniem.

 

Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników. Honda eksperymentuje jeszcze z hybrydami, co dużo nie zmienia tzn. CO2 mniej, ale osiągi takie sobie.

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP
Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników.

Po części istotnie tak jest. Szczególnie mocno "paliwożerne" silniki są stopniowo eleminowane z oferty europejskiej. Na szczęście są też zwiastuny pozytywne, o których jednak nie mogę jeszcze mówić.

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje serdecznie. To wszystko jasne - muszę brać MY2012 - nie ma co czekać na OBk po lifingu, bo będą slabsze silniki.

 

Pozdrawiam

Jasionowski

 

Chyba jednak nie wszystko jest takie jasne ... Trzeba poczekać aż Dyrekcja będzie mogła nam zdradzić co szykuje Subaru :-)

Link to comment
Share on other sites

Eliminują w nowych autach. Nie wyeliminują natomiast rynku wtórnego, który jest coraz bardziej przesiąknięty autami, których emisja CO2 na pewno nie mieści się w żadnych standardach. Na nowe auto natomiast rzadko kogo stać.

Link to comment
Share on other sites

Eliminują w nowych autach. Nie wyeliminują natomiast rynku wtórnego, który jest coraz bardziej przesiąknięty autami, których emisja CO2 na pewno nie mieści się w żadnych standardach. Na nowe auto natomiast rzadko kogo stać.

 

Na szczęście prawo nie działa wstecz. Z drugiej strony ruch starszych samochodów też można ograniczać (np. strefy z zakazem wjazdu w niektórych miastach w Niemczech). Dla mnie całe to CO2 to ściema zbudowana po to, aby robić interesy na handlu limitami emisji :-(. Motoryzacja i bez tego by się dobrze rozwijała w kierunku ekologii - czyli dążyła do zmniejszenia spalania.

Link to comment
Share on other sites

Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników. Honda eksperymentuje jeszcze z hybrydami, co dużo nie zmienia tzn. CO2 mniej, ale osiągi takie sobie.

 

A jak radzą sobie marki typu Lamborghini, Ferrari, Bentley, Porsche, Maserati, itp.? W końcu ich też to prawo obowiązuje, a tam silników małolitrażowych poniżej 200 KM raczej się nie uświadczy...

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe pytanie, możliwe że liczą emisję po całym koncernie (Fiat, VW) a nie marce. Coś nie mogłem zaleźć nic na ten temat może ktoś wie jak jest naprawdę.

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe pytanie, możliwe że liczą emisję po całym koncernie (Fiat, VW) a nie marce. Coś nie mogłem zaleźć nic na ten temat może ktoś wie jak jest naprawdę.

 

 

Z tego co wiem po całym koncernie.

Link to comment
Share on other sites

Na szczęście są też zwiastuny pozytywne, o których jednak nie mogę jeszcze mówić.

I po tym zdaniu kilkadziesiąt osób cierpi na bezsenność. :mrgreen: :wink:

na 99.99% chodzi o nowa turbo-benzyne z wtryskiem bezposrednim... silnik 2.0 i byc moze mniejszy :D

Link to comment
Share on other sites

2.0DIT jest już w Legacy GT w Japonii. Pewnie niedługo trafi do EU.....Miejmy nadzieje.

 

wiem o tym :wink:

 

pytanie tylko czy ten 2.0 DIT spelnia wymogi euro-iles tam :mrgreen:

i jak wpisuje do flotowej emisji spalin FHI...

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP
Chyba jednak nie wszystko jest takie jasne

Odnośnie OBK wszystko jest jasne. A pytanie dotyczyło tego właśnie modelu.

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Chyba jednak nie wszystko jest takie jasne

Odnośnie OBK wszystko jest jasne. A pytanie dotyczyło tego właśnie modelu.

 

Pozdrowienia

 

No i zagasła ostania iskierka nadziei ... :-(

Link to comment
Share on other sites

To dlaczego BMW czy Audi oferują w rodzinnych dupowozach nawet ok. 300KM?

Subaru po malu mimo wiernych fanów tracą rynek w EU , niestety :idea:

Może nie mam racji ale czas pokaże jak SIP będzie miał w ofercie np. alfę :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...