Jasionowski Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Witam, Czy to prawda, że w Europie nie będą od MY 2013 oferowane OBK z silnikiem 3.6? Taką informację otrzymalem od sprzedawcy. Jeśli to prawda, to jaki będzie najmocniejszy silnik? Czy to bedzie silnik wolnossący czy turbo? Mam jeszcze okazję kupić OBK 3.6 MY 2012, ale decyzję musze podjąć w ciągu najbliśzych kilku dni. Subaru kupię na pewno (mialem dwa). Ma wady i zalety (tych jest więcej), ale jest przede wszystkim bezpieczne. Miałem poważny wypadek (OBK 3.6 MY2010). Auto skasowane, ale ja żyję. To po co mam szukać czegoś nowego? Pozdrawiam Jasionowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czy to prawda, że w Europie nie będą od MY 2013 oferowane OBK z silnikiem 3.6? Niestety tak właśnie będzie Jest jeszcze kilka OBK 3.6 z ostatnich miesięcy produkcji. Sam zamówiłem sobie właśnie taki samochód. Oferta silnikowa będzie zredukowana do wersji TD oraz 2.5. W najbliższym czasie brak perspektyw na mocniejsze wersje OBK. Niestety tematyka emisji flotowej CO2 także w tym punkcie nas doścignęła ... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasionowski Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Dziękuje serdecznie. To wszystko jasne - muszę brać MY2012 - nie ma co czekać na OBk po lifingu, bo będą slabsze silniki. Pozdrawiam Jasionowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ta emisja ot jakiś koszmar, niech najpierw zajmą się elektrowniami, samolotami, tankowcami itp itd, a nie samochodami ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 To wszystko jasne - muszę brać MY2012 - nie ma co czekać na OBk po lifingu, bo będą slabsze silniki. Pozdrawiam Jasionowski Masz rację Jak jeździłeś 3.6 H6 to po przesiadce na 2.5 byś się zamęczył a spalanie podobne O dieselu się nie wypowiadam bo nie lubię i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Szkoda. Subaru idzie droga Hondy - ciekawe koncepcje samochodów tyle że słabowite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Szkoda. Subaru idzie droga Hondy - ciekawe koncepcje samochodów tyle że słabowite Dobi1972,nie bardzo rozumiem,dlaczego tak to interpretujesz,przecież Dyrekcja wyraznie napisała, że dosięga Nas czynnik CO2,więc proszę nie pisać bzdur, lub czytać ze zrozumieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Szkoda. Subaru idzie droga Hondy - ciekawe koncepcje samochodów tyle że słabowite Dobi1972,nie bardzo rozumiem,dlaczego tak to interpretujesz,przecież Dyrekcja wyraznie napisała, że dosięga Nas czynnik CO2,więc proszę nie pisać bzdur, lub czytać ze zrozumieniem. Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników. Honda eksperymentuje jeszcze z hybrydami, co dużo nie zmienia tzn. CO2 mniej, ale osiągi takie sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników. Po części istotnie tak jest. Szczególnie mocno "paliwożerne" silniki są stopniowo eleminowane z oferty europejskiej. Na szczęście są też zwiastuny pozytywne, o których jednak nie mogę jeszcze mówić. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Dziękuje serdecznie. To wszystko jasne - muszę brać MY2012 - nie ma co czekać na OBk po lifingu, bo będą slabsze silniki. Pozdrawiam Jasionowski Chyba jednak nie wszystko jest takie jasne ... Trzeba poczekać aż Dyrekcja będzie mogła nam zdradzić co szykuje Subaru :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Eliminują w nowych autach. Nie wyeliminują natomiast rynku wtórnego, który jest coraz bardziej przesiąknięty autami, których emisja CO2 na pewno nie mieści się w żadnych standardach. Na nowe auto natomiast rzadko kogo stać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Eliminują w nowych autach. Nie wyeliminują natomiast rynku wtórnego, który jest coraz bardziej przesiąknięty autami, których emisja CO2 na pewno nie mieści się w żadnych standardach. Na nowe auto natomiast rzadko kogo stać. Na szczęście prawo nie działa wstecz. Z drugiej strony ruch starszych samochodów też można ograniczać (np. strefy z zakazem wjazdu w niektórych miastach w Niemczech). Dla mnie całe to CO2 to ściema zbudowana po to, aby robić interesy na handlu limitami emisji :-(. Motoryzacja i bez tego by się dobrze rozwijała w kierunku ekologii - czyli dążyła do zmniejszenia spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Bo ta sama choroba CO2 dotknęła też Hondę (inne marki też) i rozwiązanie jest takie samo tzn. ogranicza się dostępność mocniejszych silników. Honda eksperymentuje jeszcze z hybrydami, co dużo nie zmienia tzn. CO2 mniej, ale osiągi takie sobie. A jak radzą sobie marki typu Lamborghini, Ferrari, Bentley, Porsche, Maserati, itp.? W końcu ich też to prawo obowiązuje, a tam silników małolitrażowych poniżej 200 KM raczej się nie uświadczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ciekawe pytanie, możliwe że liczą emisję po całym koncernie (Fiat, VW) a nie marce. Coś nie mogłem zaleźć nic na ten temat może ktoś wie jak jest naprawdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Na szczęście są też zwiastuny pozytywne, o których jednak nie mogę jeszcze mówić. I po tym zdaniu kilkadziesiąt osób cierpi na bezsenność. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ciekawe pytanie, możliwe że liczą emisję po całym koncernie (Fiat, VW) a nie marce. Coś nie mogłem zaleźć nic na ten temat może ktoś wie jak jest naprawdę. Z tego co wiem po całym koncernie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Na szczęście są też zwiastuny pozytywne, o których jednak nie mogę jeszcze mówić. I po tym zdaniu kilkadziesiąt osób cierpi na bezsenność. :wink: na 99.99% chodzi o nowa turbo-benzyne z wtryskiem bezposrednim... silnik 2.0 i byc moze mniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 2.0DIT jest już w Legacy GT w Japonii. Pewnie niedługo trafi do EU.....Miejmy nadzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 2.0DIT jest już w Legacy GT w Japonii. Pewnie niedługo trafi do EU.....Miejmy nadzieje. wiem o tym :wink: pytanie tylko czy ten 2.0 DIT spelnia wymogi euro-iles tam i jak wpisuje do flotowej emisji spalin FHI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Chyba jednak nie wszystko jest takie jasne Odnośnie OBK wszystko jest jasne. A pytanie dotyczyło tego właśnie modelu. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Chyba jednak nie wszystko jest takie jasne Odnośnie OBK wszystko jest jasne. A pytanie dotyczyło tego właśnie modelu. Pozdrowienia No i zagasła ostania iskierka nadziei ... :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Czekamy aż w końcu pojawi się pierwsze STI 1.6 biTurbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Czekamy aż w końcu pojawi się pierwsze STI 1.6 biTurbo Naprawdę w Imprzezie STI chciałbyś taką popierdółkę mieć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Oczywiście że nie ale wszystko idzie przecież w tym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 To dlaczego BMW czy Audi oferują w rodzinnych dupowozach nawet ok. 300KM? Subaru po malu mimo wiernych fanów tracą rynek w EU , niestety Może nie mam racji ale czas pokaże jak SIP będzie miał w ofercie np. alfę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się