Skocz do zawartości

Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

dzielny Subarak, lewym pasem leci, ksenonami dając znać wszystkim 4motionom, quattrom i xdrive'om, że ich miejsce jest na prawym pasie :)

 

I tutaj mały apel / prośba: Panowie i Panie z pojazdami grupy VW/AUDI/SKODA i innych niemieckich pojazdów z napędem na cztery (hahaha!!) koła, dajcie sobie spokój, lewym nie dacie rady ani przed ani tym bardziej za Subaru, więc zostawcie lewy pas dla użytkowników Jedynej Słusznej Marki.

 

Mówiąc krótko: MOVE OVER --->

DZIĘKUJĘ!! :)

 

ha

ha

ha....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj mały apel / prośba: Panowie i Panie z pojazdami grupy VW/AUDI/SKODA i innych niemieckich pojazdów z napędem na cztery (hahaha!!) koła, dajcie sobie spokój, lewym nie dacie rady ani przed ani tym bardziej za Subaru, więc zostawcie lewy pas dla użytkowników Jedynej Słusznej Marki.

 

Jak widzę w lusterku gwiazdki, to nie tylko na prawy pas ale od razu na najbliższy parking uciekam... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikko, Ciebie akurat nie miałem na myśli, bo widziałem filmik i jednoznacznie stwierdzam, że ogarniasz ;):mrgreen::mrgreen:

Raczej miałem na myśli nowsze napędy, np w X5, X6. Te czujniki to nie wiem w jakich sytuacjach się sprawdzają, ale na pewno nie na śniegu... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj mały apel / prośba: Panowie i Panie z pojazdami grupy VW/AUDI/SKODA i innych niemieckich pojazdów z napędem na cztery (hahaha!!) koła, dajcie sobie spokój, lewym nie dacie rady ani przed ani tym bardziej za Subaru

 

 

Bluźnisz chłopcze, bluźnisz! :twisted:

Szkoda, że juz sprzedałem eSke, chętnie pokazałbym Ci co takie niemieckie pojazdy z napędem na 4 koła potrafią. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj mały apel / prośba: Panowie i Panie z pojazdami grupy VW/AUDI/SKODA i innych niemieckich pojazdów z napędem na cztery (hahaha!!) koła, dajcie sobie spokój, lewym nie dacie rady ani przed ani tym bardziej za Subaru

 

Bardzo chętnie to zweryfikuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam z niecierpliwoscią az ktoś z powyzszych napisze, że Skoda ma lepsze 4buty niz Subaru

 

Skoda napewno nie. Ale z doświadczenia wiem, że Quattro (torsen oczywiście) nie zostaje w tyle za Subaru. Oczywiście zależy też kto kieruje ale nie można popadać aż w takie skrajności, że nic nie dogodni a już tymbardziej nie wyprzedzi Subaru na ośnieżonej drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam z niecierpliwoscią az ktoś z powyzszych napisze, że Skoda ma lepsze 4buty niz Subaru

 

Skoda napewno nie. Ale z doświadczenia wiem, że Quattro (torsen oczywiście) nie zostaje w tyle za Subaru. Oczywiście zależy też kto kieruje ale nie można popadać aż w takie skrajności, że nic nie dogodni a już tymbardziej nie wyprzedzi Subaru na ośnieżonej drodze.

No masz racje, że Quattro to super napęd, mialem okazje jezdzic A4 3.0TDI Quattro Allroad i było super, ale moim zdaniem było gorszy od Subarowego w prowadzeniu, moze to nie kwestia napędu a masy auta, jedostki, nie wiem do konca. Moim zdaniem 1Yearold miał na myśli napędy, które tylko w razie uślizgu dopinają druga oś a w normalnych warunkach napęd idzie tylko na przód a kazdy wie ze taki napęd to gówniana sprawa która sprawdza sie tylko na podjazdach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 3.0TDI Quattro Allroad

 

 

Zdecydowanie inna charakterystyka oddawania mocy, inny układ kierowniczy i inne hamulce to takie podstawowe różnice. Myśle, że jakby porównać serie sti do serii S4 (moc ta sama) to wątpie, żeby były aż tak wielkie różnice. Może S4 bardziej by wyjeżdżało przodem bo cieższy silnik ma (2.7 v6 jednak swoje waży).

 

Natomiast co do dołączanych napędów zgadzam się w pełni, to jest tylko namiastka, która pozostawia wiele do życzenia w kwestii prowadzenia itd.

 

Jak znajde już dla siebie sti i chwile pojeżdże to bede miał świetne porównanie pomiędzy Subaru a Audi (eSką jeździłem prawie 2 lata).

 

A i tak czego byśmy nie mieli pod maską i jaki napęd w samochodzie to i tak najważniejszy jest czynnik ludzki. Dlatego zamiast robić pińcet kuni lepiej zainwestować w pojeżdżawki, szkolenia itd.

 

Amen. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i tak czego byśmy nie mieli pod maską i jaki napęd w samochodzie to i tak najważniejszy jest czynnik ludzki. Dlatego zamiast robić pińcet kuni lepiej zainwestować w pojeżdżawki, szkolenia itd.

Tez tak sobie tłumacze brak STI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej miałem na myśli nowsze napędy, np w X5, X6. Te czujniki to nie wiem w jakich sytuacjach się sprawdzają, ale na pewno nie na śniegu... :roll:

 

jestes w stanie czyms to poprzeć?

Ja mogę poprzeć :twisted: właśnie wróciłem z pięknej "zakręconej" trasy( Knurów- Ochotnica Górna) i kierownik w X5 "próbował " jechać za mną na zakrętach ( a to moja pierwsza zima z SUBARU i jeszcze duuuuuużo się muszę uczyć ) i zaliczył rowa... ot tak...czujnik nie zadziałał.... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja przed 15stoma minutami skopałem Q7. Poszedłem się przejechac Imprezą , widze ze Astra na poboczu w zaspie śniegu i Q7 które się siłuje zeby ją wyciągnąc, mysle podjade i pomoge. Zapielismy do Imprezy linke , raz, dwa , trzy i Astra spowrotem na drodze, mąż Pani z Astry ( ten z Q7 ) chciał mi dać 20zł za to :lol: , powiedzialem mu zeby zainwestowal w lepsze auto i pokazałem palcem na Subaraka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale miny to musieli mieć piękne :-)

Pan niby się śmiał, udawał ze ma do siebie i swojego samochodu dystans ale na pewno w głębi duszy go bolało, że jego " terenufka" została tak potraktowana przez Subaraka... a na mine pana nie patrzylem ale Pani całkiem fajnie się usmiechała i ładna była, gdyby nie to ze pan był troszke karkowaty to kto wie jakby sprawy się dalej potoczyły 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i tak czego byśmy nie mieli pod maską i jaki napęd w samochodzie to i tak najważniejszy jest czynnik ludzki. Dlatego zamiast robić pińcet kuni lepiej zainwestować w pojeżdżawki, szkolenia itd.

Święta prawda. Think, Feel, Drive.

 

Nowa S4 ma tylny dyfer zamknięty, poprzednie miały otwarty. Zatem jest na pewno lepiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja przed 15stoma minutami skopałem Q7. Poszedłem się przejechac Imprezą , widze ze Astra na poboczu w zaspie śniegu i Q7 które się siłuje zeby ją wyciągnąc, mysle podjade i pomoge. Zapielismy do Imprezy linke , raz, dwa , trzy i Astra spowrotem na drodze, mąż Pani z Astry ( ten z Q7 ) chciał mi dać 20zł za to :lol: , powiedzialem mu zeby zainwestowal w lepsze auto i pokazałem palcem na Subaraka :D

 

Dobre!

 

Ja tak w ubiegłym tygodniu Avensisa, Fabie i Mercedesa wyciągałem:) Avensis był jeszcze później 2x holowany z warsztatu do warsztatu...diesel nie wytrzymał z zimna... :cry:

Nikt mi co prawda kasy za pomoc nie proponował, ale i tak bym nie wziął. Szczeny tylko ludziom opadały z jaką lekkością Subaru radzi sobie z dodatkową 1,5 tony na lince :) I to jest satysfakcja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...