ogs Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Czy ja jestem na forum FIATa? :shock: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Jesli chodzi o GT to bym zalozyl do niego turbo od WRX'a (td04) i wtrysk wody = masa momentu obrotowego w niskim/srodkowym zakresie obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 OGS!!! Poczytaj dyskusję (ostatnie kilkanaście postów) http://www.agalicyjski.pl/index.php?sub ... om=&ucat=& i zapomnij o Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Przeczytalem... porazka :roll: Mam swoje zdanie nt. takich komentarzy... To mnie jeszcze bardziej zmobilizowalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 OGS - Saxo VTS 8) Polecam ! Mialem takie auto silnik 1.6 16V zrobiony eNkowo na 138 KM (wcale niedrogim kosztem), klatka, krotka skrzynia z przelozeniem z pucharowej 106, klatka, kubly pasy oczywiscie wybebeszone i na Bilsteinie i wszystkie inne gadgety, auto wymiata, powiem Ci ze jest zdecydowanie szybsze od obecnego auta - dwulitrowej 206. Sprzedalem go rok temu w pelni przygotowanego do PPZM za 17 500 z garazem czesci. Choc powiem Ci ze wczensiej mialem Sportinga zrobionego na 90 KM, zeszperowanego z krotka skrzynia szostka ... To auto to byla masakra, nie do objechania przez wieksze auta (szczegolnie na pacholkowie - na osowych probach z prostymi pewnie by od SI dostalo) gdybym mial wracac do sportu w tej chwili to tylko Sportingiem (znajomy sprzedaje CCSa z wyscigow gorskich 90KM krotka cholernie mocna szpera za naprawde smieszne pieniazki) A ja się mocno zastanawiam od jakiegoś czasu, nad wściekłym, wybebeszonym i poszperowanym RWD do katowania. Ma ktoś jakieś doświadczenia ?Pozdrawiam Lucek kup moja 206 wprawdzie FWD, ale dorzuce Ci mase klamotow do przygotowania auta. Moge Ci je nawet profesjonalnie zrobic do sportu. A co do RWD mialem kiedys ex OBRowego poloneza ... Genialna zabawka, to co mozna bylo zrobic tym autem to poezja, przy mocnej szperze slajdy na kazdym winklu na suchym asfalcie na sliku. Gdyby ktos potzrebowal pomocy we francuzkich rajdowkach to sluze pomoca ... Mam z nimi sporo doswiadczen, kontakty do czesci itp. O polskich RWD tez moge wiele powiedziec ... Moge podrzycic sporo ciekawostek technicznych do przygotowania takiego auta do sportu, zrobilem tymi autami sporo km w KJSach pare lat ladnych temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Ja tam juz sam nie wiem jak to jest. Wszyscy do okoła mówią że Imprezy nie nadają się do KJSów. A zgadnijcie jakie auto wygrało dzisiejszy:"Rajd Wyzwolenia m. Poznania&; II runda PPAiK (KJS)" TAK włąśnie Subaru Impreza STi a GTek był 4. Tu sąwyniki do ściągnięcia A startowały niby super KJSowe fury, porobione: Swift GTi/4x4,Seje (A i N grupowe), Cienkie, CRxy, Astry, Mazda GT-R, Corsy, Fiesty itd. Wśród startujących jako goście i nie tylko było kilka przynajmiej u nas znanych nazwisk m.i.n: Płaczek Kaczmarek Krotoscyi Teraz strasznie żałuję, że nie mogłem dzisiaj w tym uczestniczyć. Może jak poprosimy potaska to wrzuci jakies foteczki. I nie mówcie że te próby są jakieś luźne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 OGS, Impreza to samochód do wygrywania, więc tylko GT!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Adi, swieta racja Sykstus, ile za tego CCS? BaRy, pomoz mi zniszczyc ten ruch oporu bo ja juz nie wiem co im pisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 OGS kup Impreze to Ci ludzie na KJSach beda zdjecia robili bo ile mozna ogladac maluszki cc itp mase podobnych popularnych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 BaRy, co za koszmarne proby. Na szczescie w stolnicy juz coraz mniej takich slupkolandii :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 OGS Jesli chcesz jezdzic dla fun-u z napedem 4x4 za relatywnie niewielkie pieniadze - Impreza wolnossaca jest jak najbardziej OK do KJS-ow, mozna ja wybebeszyc i fajnie przygotowac. Musisz sobie jednak zdawac sprawe, ze ten samochod nie bedzie konkurencyjny, wiec raczej nie nastawiaj sie na wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Przy okazji pozdrawiam herrkama i jego bande z którymi oglądaliśmy niektóre przejazdy. Szkoda, że nie zostaliście dłużej BaRy, co za koszmarne proby. Na szczescie w stolnicy juz coraz mniej takich slupkolandii :roll: Pokazałem te najgorsze. :wink: Ale nie ma tu przynajmniej nawrotów 360 stopni, które były normą na Plejadach. Żeby dać lepszy pogląd patrzcie na pozostałe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Na szczęści po wszystkim udało mi się z potaskiem i innymi wbic na tor i pochasać trochę. A tu ciąg dalszy, próby które były zlokalizowane na torze: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 O fajnie, ostatnia próba sygnowana moim nazwiskiem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 BaRy, pomoz mi zniszczyc ten ruch oporu bo ja juz nie wiem co im pisac Chętnie :wink: Ja tam nie chce ośki bo bardzo polubiłem jazdę 4x4 i nawet kosztem słabszych występów na mocno zagęszczonych kręciołkach nie zrezygnował bym z tego. Jak rozmawiałem z luźmi startującymi w tym KJSie i to najczęściej typowymi do tego sprzętami i tak wszyscy chcieli by próby były mniej zakręcone. Nawet początkowo niektórzy całymi klubami chcieli zbojkotować ten rajdzik ale pod ich naciskiem AW poluźniło trochę trasy, więc jeśli to lobby bedzie na tyle silne aby wpłynąć choć trochę na kształt takich imprez to szanse Subarek wzrastają jeszcze bardziej. Wełniacz, już zmieniam. O fajnie, ostatnia próba sygnowana moim nazwiskiem 8) Luboń to mieścinka bezpośrednio przylegająca do Poznanaia ale bardzo się opiera przed przyłaczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 raczej chodzi o Luboń :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 ALEX, dlaczego nie Impreze??? to co??? Coś bardziej zwinnego: Civic, Cupra, Megane Coupe.....Generalnie ośki, które (z mojego doświadczenia) są lepsze do takiej zabawy....pomijam oczywiście ekstremalne warunki W Warszawie w KJS-ach zdecydowanie królują Subaru - z turbo Legacy i Imprezy, a w zimie włączają się jeszcze ssaki Justy. Ośki, oprócz sporadycznych przypadków, są zdecydowanie za czteropędami. W sobotnim Pucharze Zimy (AK Polski) pierwsza ośka była na 5 miejscu, a w piętnasce zmieściło się ich tylko 5. Może dlatego, że faktycznie warszawskie imprezy są coraz mniej kręciołkowate i często jest gdzie pojeździć. Inny problem to koszty, które w przypadku GT są faktycznie wysokie. Za to przyjemność wielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Myślę, że byłoby o wiele łatwiej gdyby Przemeq zdradził ile ma talarów. Bo tak to np. ja mogę zaproponowac przygotowane do sportu Porsche 911 Turbo. Nie wiem czy bedzie tym wygrywal, ale napewno bedzie miał rzeszę fanół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 tym wygrywal, ale napewno bedzie miał rzeszę fanół Czyżby kolega z pod linuxa pisał, czy w windows też alt+w daje "ł" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Myślę, że byłoby o wiele łatwiej gdyby Przemeq zdradził ile ma talarów. Bo tak to np. ja mogę zaproponowac przygotowane do sportu Porsche 911 Turbo. Nie wiem czy bedzie tym wygrywal, ale napewno bedzie miał rzeszę fanół Czy ja wiem. U nas poprzednio startowały 2 Porszawki a teraz 944 i nowy Mercedes CLK a jakiegoś większego zainteresowania nie zauważyłem. Takie zabawy są mocno powiązane z rajdami i dlatego cywilne wersje rajdówek z RSMP IMHO wzbudzaja większe zainteresowanie. Tak wiem że Porshe startowało i startuje w rajdach ale jego popularność u nas jest bliska 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Loucyphre, Mazda MX-5 + turbo. Pewnie fajny wózek, ale u nas nieco egzotyczny ;-). Chciałem escorta mk I lum mk II, ale fajne egzemplarze kosztują jak nowy WRX, a reszta to paście straszne. Teraz myślę nad BMW E-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Podobno dosyc tanio mozna dostac Mazdy u niemcow, turbo zakladasz sam. Mazda bedzie duzo bardziej niezawodna od BMW i prowadzi sie o nibo lepiej juz w serii. Do tego powinna byc lzejsza od E-30, mozna podobno zejsc do okolo 900kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Teraz myślę nad BMW E-30 Lucek, ale na Finladię nie będziesz nią jechał? Bo wiesz, nie miałbym się w co ubrać. Nie mam dresu....... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Bo wiesz, nie miałbym się w co ubrać. Nie mam dresu....... :wink: Buehehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Podobno dosyc tanio mozna dostac Mazdy u niemcow, turbo zakladasz sam. Mazda bedzie duzo bardziej niezawodna od BMW i prowadzi sie o nibo lepiej juz w serii. Do tego powinna byc lzejsza od E-30, mozna podobno zejsc do okolo 900kg. Ehmm, ale to cabrio jest, a ja się boję dachowań :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się