ogs Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Mysle nad kupnem Imprezy typowo do sportu (na KJSy) i zastanawiam sie czy jest sens placic 2 razy tyle za GT. KJSy i amatorskie kreciolki to z reguly I i czasami II bieg... Pytania moje brzmia nastepujaco: 1. czy odelzony GL 2.0 bedzie na tych dwoch pierwszych biegach wystarczajac dobrze sie zbieral - jak to sie ma do GT. 2. czy dlugosc biegow w GL i GT sa takie same? Dlaczego mysle o GL... bo za pieniadze wlozone w GT wstawiam duzo lepszy zawias i hamulce niz w GT... pozostaje problem mocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Wow, Bartek wymiatasz :shock: Nie odpowiem Ci na pytanie ale życzę powodzenia w realizacji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 he he nie dziekuje... plan mam zacny... tylko nie wiem w ktora klase uderzyc... do 2,0 czy 2,0*1,7 (turbo)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Nawet się głupio nie zastanawiaj . Pamiętasz, jak na Kręciołku lecieliśmy 100? To wolnym ssakiem miałbyś tam góra 60. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Nie koniecznie... GL jest lzejszy, a jeszcze wybebeszony... wlasnie wszystko zalezy od tego jakie sa przelozenia na 1 i 2 biegu... bo jak roznica jest rzedu 60 a 100 to faktycznie lepiej startowac w klasie powyzej 2,0 ... ale 80 a 100 to juz lepiej w klasie do 2,0... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 No, nie ma bata. Przecież WRX/GT ma do setki ~5, 6 sekund, a taki GL to ok 11, 12 s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 tylko nie wiem w ktora klase uderzyc... do 2,0 czy 2,0*1,7 (turbo)... OGS!!!Zdecydowanie Turbo....różnica jest DUŻA...Do KJSów napewno nie wybrałbym Imprezy...tym bardziej wolnossącej :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 owoc666, no dobra ... juz odpusc mi ALEX, dlaczego nie Impreze??? to co??? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 OGS - Saxo VTS 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 ALEX, dlaczego nie Impreze??? to co??? Coś bardziej zwinnego: Civic, Cupra, Megane Coupe.....Generalnie ośki, które (z mojego doświadczenia) są lepsze do takiej zabawy....pomijam oczywiście ekstremalne warunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 OGS - Saxo VTS 8) Zgadzam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Poza tym cenowo takie Cupry są całkiem całkiem : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86306400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Do KJSów napewno nie wybrałbym Imprezy...tym bardziej wolnossącej :!: Dokładnie to samo chciałem napisać, jak przeczytałem pierwszy post w tym wątku. Coś małego, zwinnego. Może warto byłoby się zastanowić nad przygotowanym już samochodem? Za małe pieniądze można kupić pucharówkę Puga 106, a to co się oszczędzi względem GTka, przeznaczyć na mały remoncik. I jeszcze zostanie. I myśle, że sprawny drajwer na większości KJS objedzie nim wszystkie Imprezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 No tak, ale ten GieTek, jak sądzę, ma też być autem w miarę cywilnym..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 OGS napisał, że ma to być samochód "typowo do sportu". 106 stoją w ogłoszeniach za ok 20k PLN (takie w b. dobrym stanie), a można pewnie coś utargować. I z regóły dorzucane są jeszcze jakieś dodatkowe graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Ja bym nawet poszedł w jeszcze mniejsze. Dobrze np. przygotowany cienias. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Ja bym nawet poszedł w jeszcze mniejsze. Dobrze np. przygotowany cienias. I części tanie i ogólnie dostępne....no i najmocniejsza rywalizacja..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 I części tanie i ogólnie dostępne.... Dokładnie. Pompa hamulcowa nowa oryginalna ~100PLN, dopiero co jestem po zakupie... Poza tym jest know-how, graty ze sportu. Jak ma byćnaprawde mega-profi to nawet wyrwie OGS używanego Proflexa bez problemu. no i najmocniejsza rywalizacja..... Dobrze zrobionym cienisasem to można i o generalce myśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 A czemu nie np Swift GTi? Wg mnie najlepsze auto do KJS-ów za stosunkowo mało pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 A czemu nie np Swift GTi? Wg mnie najlepsze auto do KJS-ów za stosunkowo mało pieniądze Super sprawa ale ciężko dostać no i cześci nie takie tanie, a auto do KJS tylko to ma być z złożeniem że nie będzie Cię bolało jak urwiesz koło albo coś połamiesz itp. Chociaz nie mi zaglądać OGSowi do portfela ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 A czemu nie np Swift GTi? Wg mnie najlepsze auto do KJS-ów za stosunkowo mało pieniądze Wymieniłem tylko auta z którymi miałem do czynienia. Nie znam cen części zamiennych do Swift'a, ale wiem, że to auto jest dobre do takiej zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Wymieniłem tylko auta z którymi miałem do czynienia. Jeździ fajnie :-) Jeździłem :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Fajna była ta Mazda 323 GTR . A Renault Clio Williams? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 owoc666, rzadkie ekstrealnie drogei w utrzymaniu auta to nie jest dobry kierunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Fajna była ta Mazda 323 GTR . Fajna,ale słyszałem od właścicieli, że również fajnie zawodna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się