zofx Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam wczoraj zamontowałem zegarki w tym ładowanie turbo oto moje wartości: na jałowym biegu: -0,8 podczas jazdy ( odpuszczony gaz - gdy auto hamuje silnikiem ): -0,9 w piku: 0,5 - 0,55 i teraz pytanie czy zegar zaniża wartości bo z tego co pamiętam w poprzednich GTkach miałem około -0,5 na jałowym czy moze wartosci dolne są właściwe i turbo się kończy bądź inne ustrojstwo mogłby ktoś sprawdzić jakie ma wartości na jałowym oraz przy hamowaniu silnikiem? ej20 - seria my99 218 km help me Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 dolne wartosci u mnie podobne i w CRXie tez takie mialem gorne w peaku 1,1 - 1,2 nawet (jakby od temp. zalezalo) i spada do 0,9 mniej wiecej (brak pierwszego kata i tlumik prodrive) Gt 00' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 jakie te zegary zamontowałeś? jak zbiera wartości? mech. czy elektronicznie... peek powinieneś mieć 0,9 - podciśneiniem się nie sugeruj (chociaż wysokie te wartości)... coś mi się nie chce wierzyć ,że nie poznalbyś iż auto peekuje ledwo na 0,5 - przeciez wtedy dupohamownia jasno daje do zrozumienia iż coś jest nie tak, nawet bez zegarów... układ szczelny? turbo nie "gwizda" podejrzanie - szczegolnie w taka pogodę jak mamy teraz turbo powinno ładować "bogato" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 -09 ok +05bar jest kiedy wg jest stale otwart czy np solenoid się zawiesił i nie ma sterowania wg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 carlos no niby jedzie ale nie mam porownania bo ostatnim autem był wolnossak ! powiem tak: zapitala ale tak jakby właśnie brakowało tych 0,3 :-D nie wiem... zegarki mechaniczne - rozbierałem i kleilem przed montażem, dodam ze nie ma śrubki trzymającej "ustnik" przy zegarze bo zapomniałem wkręcić :-D jesli ladowalby 0,5 to raczej mialbym odczucia ze ma ze 170 koni ale raczej mam wrazenie ze ma 200 zamiast 218 :-) wiec nie ma tragedii chyba. musze sprawdzić przez obd jak komputer pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 przyznaj się lepiej że "Auto-Gałgany" pozakładałeś , podrutowałeś aby błyszczało, a teraz podświadomość szuka problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Lubię to :-D no faktem jest ze gaugany ale wlasnie wrocilem z miasta i chyba jednak za słabo się zbiera... a moze ktoś pokrótce napisać co moze byc powodem niskiego ciśnienia ? czy szukac wątków ? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 np. +05bar jest kiedy wg jest stale otwart czy np solenoid się zawiesił i nie ma sterowania wg jednym z problemów może być np. szczelność uppipeu (chociaż w seryjnych jest to mało prawdopodobne) masz BOV'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Zanim zaczniesz szukać w sterowaniu itp. sprawdź filtr powietrza, szczelność dolotu,a może jakis kat w wydechu rozsypany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 brak restryktora? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 podcisnienie przy hamowaniu silnikiem w miare ok (nie wiemy jeszcze przy jakich obrotach) ale cos na biegu jalowym wysokie. moze byc 100 przyczyn ale sprawdz filtr powietrza na poczatek, to nic nie kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 ja bym jednak zaczął tak jak radzi wolf - sprawdzić wiarygodność zegarów oraz wlaściwe podłączenie... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 brak restryktora? no też podstawa,ale założyłem-może źle-że było git i nagle coś sie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 wyjasnilo sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 zofx, i ... naprawiłeś już :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 sorki ze nie odpisywalem :/ więc tak: sprawdzilem dolot ( filtr powietrza ) wszystko wydaje się szczelne i czyste. wywalilem BOVa na rzecz DV - nie ma roznicy wiec bov wrocil na miejsce zaznaczam ze nic mi nie szarpie itd. mam wrazenie ze komp ogranicza boosta i tyle.. podlaczylem sie do ecu i jednak zegar jest OK i komp pokazuje takie same wartosci czyli 0,450 - 0,490... sporo poczytalem o booscie i jutro chyba odepnę WG zeby sie dowiedziec czy to sterowanie czy może turbo / katy / pajpy . z tego co JUZ wiem to jesli po zdjeciu WG z turbo ladowanie powinno byc wysokie jesli turbo i rury są OK. a to chyba na poczatek najlepszy sprawdzian. jesli sie okaze ze laduje wysoko to wtedy bede szukal w drugą stronę. aaa no i jeszcze jedna nowina: gumki przy IC wygladaja na stare. nie wiem jak od dołu IC bo jeszcze nie znalazlem czasu na takie dlubanie. ale najpierw chyba zakupie nowe gumy co aby nie robic podwójnej roboty bo tak czy siak rurki nadają sie do wymiany - a przy okazji pod IC musze podpiąć czujnik temp oleju :-D :-) -- 20 lut 2012, o 15:21 -- ludzie, zbadałem cały dolot elegancko oraz wężyki - wszystkie są prawie nowe lub w bdb stanie, ALE: przy trójniku na wężyku który idzie w zimną stronę nie wyczułem restryktora / kryzy a wężyk jest nie zwężany czyli prosty. dodam ze silnik był wymieniany 3 lata temu przez zwykły serwis przez poprzedniego właściciela. być moze nie wiedzieli ze w owym wężyku powinna być zwężka. kto poratuje / podpowie jaki wężyk kupić lub zrobić coś zeby zmienić fi wężyka oraz jakie powinien mieć wartości... nie chciałbym przeładowań oraz niedoładowań :-) mam nadzieję ze to sprawka tego wężyka bo wszystko inne wydaje się być w porządku ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 kup przewody paliwowe lub do LPG. Gumowe semperita. Trzymaja do 12 barów srednica wewnetrza 5mm i bedzie grało. na wszystkie przedwdy podcisnienia u siebie wydalem chyba 12pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 przy trójniku na wężyku który idzie w zimną stronę nie wyczułem restryktora Może w tym problem. Restryktor ma mieć otwór chyba ok1 mm. Na próbę możesz wepchać jakąś dyszę rozwierconą ,ale kup poprawny do tego motoru, bo pole przekroju zależy od kwadratu średnicy,więc błąd może być duży. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 no właśnie, a czy dostanę ori zwężkę w ASO? bo nie chce kombinować z przekrojem wężyka bo podobno za małe światło moze spowodować przeładowania ( w przyszłości poleci silnik ) a za duze swiatlo ( w moim przypadku ) za niski boost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 no właśnie, a czy dostanę ori zwężkę w ASO? nie pytałem,ale duże szanse są.Jesli nie to będzie w innych sklepach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 w innych sklepach w wawie :-D ja z łodzi a w łodzi tylko aso :-) nie mamy tu fajnych sklepików z takimi pierdołami, no chyba ze w rolniczym takie dostanę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 mamy na miejscu trójniki OE z zwĘzką fabryczną immo 1,2 mm w GT 99my Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Tak z ciekawosci - ile taki trojniczek kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Restryktor ma mieć otwór chyba ok1 mm. Heh, tylko, że to około to warto z większą tolerancją rozpatrywać, jak również doprecyzować informacją o ew. remapie i lub paliwie na jakim pomykamy MY93-96 ... 3 port solenoid 2.0mm restrictor fitted into the vent pipe between solenoid lower port and intake MY97 (Euro) ... 2 port solenoid 1.2mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY97 (JDM) ... 2 port solenoid 0.9mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY98 (Euro) ... 2 port solenoid 1.2mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY98 WRX (JDM) ... 2 port solenoid 0.9mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY98 Sti 4 ... 3 port solenoid 1.5mm restrictor fitted between the turbo and the solenoid adjacent to the solenoid top port MY99 (Euro) ... 2 port solenoid 1.2mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY99 (JDM) ... 2 port solenoid 0.9mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY00 (Euro) ... 2 port solenoid 1.2mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY00 (JDM) ... 2 port solenoid 0.9mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY01-05 (Euro) ... 2 port solenoid 1.2mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY01-05 STi ... 2 port solenoid 0.9mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece MY06/MY07 both WRX and Sti 2 port solenoid 0.9mm restrictor between turbo and tee piece 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 czyli MY99 (Euro) ... 2 port solenoid 1.2mm restrictor fitted between the turbo and the tee piece jutro bede wiedzial czy w ASO mają, jesli nie to bede szukal :-) zyje z nadzieją ze to tylko to sprawia ze mam 0,5 - 0,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się