graft Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 pożycz od kogoś wężyk z restryktorem. Chyba są jakieś subaraki w Twoich kwadratach. 10s roboty + ew. 10min na restart akumulatorem. Jak zadziała to niech dawca próbuje Cie złapać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 mamy na miejscu trójniki OE z zwĘzką fabryczną immo 1,2 mm w GT 99my No to mamy pewnego coś. graft, tu mówimy przecież o serii. zofx, jeśli go nie ma to nie kombinuj-kup.Wierconą dyszę tak na szybko dla sprawdzenia. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jeśli na szybko nic nie znajdziesz w ASO to proponuje iść do sklepu metalowego i kupić końcówki do migomatu , lub dysze do pieców/kuchenek gazowych , są w odp. rozmiarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 lub dysze do pieców/kuchenek gazowych I potem będziesz mógł dokładać do tego pieca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Sprawdziłem właśnie dysze w gazówce i moje mają może z 0,2-0,3mm, tak więc carfit musi mieć mieć agresywną mapę pod dużego prosiaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 mają może z 0,2-0,3mm bo to są zwęzki przed turbo w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jeśli na szybko nic nie znajdziesz w ASO to proponuje iść do sklepu metalowego i kupić końcówki do migomatu , lub dysze do pieców/kuchenek gazowych , są w odp. rozmiarach Rozmiarach średnicy otworu, bo zewnętrzna jest "trochę" większa :wink: . -- 20 lut 2012, o 22:37 -- O długości nie wspominając Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Rozmiarach średnicy otworu, bo zewnętrzna jest "trochę" większa :wink: . jak sie ma trochę chęci i trochę manualnych zdolności , to tą dysze przerabiasz w 5 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 hehe, dzięki koledzy :-) jutro atakuję rynek w łodzi w poszukiwaniu dyszy ori w ASO a jak nie bedzie to zamówię od PKocial bądz TTTT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jak przerobic spawarke na turbodopalacz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Ostatnio wydłubałem u siebie ową dyszę z ciekawości i ogólna masakra, jak jakiś Passat 1.9TDi Ładowanie 0.5 i koniec, z przyspieszaniem nie ma to dużo wspólnego, takie toczydło Zdecydowanie wolę "z", jak "bez" 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 podepnę się pod temat bo dziś z ciekawości przed pracą podpiąłem kompa i wyszło na wolnych -0.22 a na max 0.66 czyli wygląda, że jest jakaś nieszczelność na podciśnieniu ? -- 21 lut 2012, o 10:58 -- ale nie ma nigdzie nieszczelności hehe więc może solenoid ale czy on jest także odpowiedzialny za podciśnienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 jest :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 tylko gdzie hehe łapami sprawdziłem i nie widzę nigdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 selenoid moze być brudny więc mozna go przeczyścić, pytasz gdzie jest solenoid czy gdzie jest nieszczelność ? chyba się nie zrozumieliśmy :-D odpowiedziałem Ci "jest" na pytanie czy solenoid jest odpowiedzialny za boost. w większosci przypadków za falowanie boosta ale za zbyt niski takze. wiec przeczysc go a najlepiej wymien się z kims kto ma dobry na chwile i porównasz :-) albo Ci się westgate zaciął - poczytaj po forum o westgate i solenoidzie - ja czytałem pare chwil ale się opłacało bo wiem jak postępować zeby kolejno eliminować powody za niskiego boosta ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 aha to się teraz zrozumieliśmy bo właśnie pytałem się o to czy solenoid może być także winny za podciśnienie -0.2 gdzie powinno być -0.5-0.6, czyściłem go już wcześniej profilaktycznie. Czyli za złe podciśnienie może być odpowiedzialne : - nieszczelność - solenoid - coś jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 westgate ( WG ) knock sensor turbo katalizatory itd ogolnie powodow jest ze 100 :-/ musisz poczytac po forum w tematach typu: niski doładowanie, słabe ładowanie, westgate itp tylko ze u Ciebie to jest za mało wartości na jałowym i przy hamowaniu silnikiem a łąduje przy przyspieszaniu normalnie 0,9 ? bo juz sie pogubiłem. jesli laduje normalnie a masz za mało na jałowym to nie mam pojęcia :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 stuków nie ma bynajmniej nie ma korekty tylko -1 było max odchylenie doładowanie max to 0.66 ale nie chcę się na tym skupiać i czytać tych wątków bo tam zawsze podciśnienie mieli ok u mnie chyba trzeba się skupić czemu podciśnienie jest złe to na pewno naprawi się i doładowanie więc ponawiam pytanie co powoduje złe podciśnienie oprócz nieszczelności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 wężyki Nieszczelności dolotu. Może wydech zatkany jakim katem w agonii. Zacina się WG- sprawdź,czy chodzi,a raczej zablokuj go na chwilę do próby. Może być solenoid-najlepiej pożyczyć. Przepływka - nawet bez CEL. -- 21 lut 2012, o 12:59 -- moze tez BOV lub DV przepuszczać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 zofx - odzyskałeś moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 graft. tak byłem dziś u docenta zeby przelozyć z jego auta wężyk, okazalo się ze w WRX jest słabszy dostęp. Docent zaprosił mnie do domu, poprosił od córeczki koraliki w różowym opakowaniu w kształcie serca :-D szybki zabieg z dopasowaniem koralika iiii pełna moc :-D ładuje z koralem 0,9 - 1,0 bar inne auto !!!!!!!!!!!! kocham subaru PS. nie martwcie się, nie będę jezdził z koralikiem w węzu juz kolega PKocial wysłał mi ori zwężkę pocztą jak tylko przyjdzie - zamontuję i będzie cudownie :-) dziękuję wszystkim zainteresowanym. kończę temat mottem: serwis a serwis to wielka róznica :-) nie dawajcie robic subaru byle komu bo zmienić wężyka nie potrafią niektórzy ktoś latał na ładowaniu 0,5 bar 4 lata :-o :roll: bo tyle minęło od wymiany silnika, a podejrzewam ze to właśnie wtedy się zgubił restryktor 8) 8) 8) BANAN NA -- 21 lut 2012, o 19:23 -- poszły 4 pomuki dla osób które mi pomogły najbardziej :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 szybki zabieg z dopasowaniem koralika ale druciarstwo :wink: ktoś latał na ładowaniu 0,5 bar 4 lata może to zrobił specjalnie .... bo bał się tak szybko jeździć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Noo elegancko. Subaru to proste auto - zadziwia mnie z każdym dniem ta pozytywna prostota. Weź sobie też do serca radę z paliwem, którą Ci wysłałem na PW. Tak jak napisałeś "teraz to inne auto" Tym bardziej jak dmuchaju 0,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się