Skocz do zawartości

za niski BOOST


zofx

Rekomendowane odpowiedzi

pożycz od kogoś wężyk z restryktorem. Chyba są jakieś subaraki w Twoich kwadratach.

10s roboty + ew. 10min na restart akumulatorem.

 

Jak zadziała to niech dawca próbuje Cie złapać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na szybko nic nie znajdziesz w ASO to proponuje iść do sklepu metalowego i kupić końcówki do migomatu , lub dysze do pieców/kuchenek gazowych , są w odp. rozmiarach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na szybko nic nie znajdziesz w ASO to proponuje iść do sklepu metalowego i kupić końcówki do migomatu , lub dysze do pieców/kuchenek gazowych , są w odp. rozmiarach :D

 

Rozmiarach średnicy otworu, bo zewnętrzna jest "trochę" większa :wink: .

 

-- 20 lut 2012, o 22:37 --

 

O długości nie wspominając :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmiarach średnicy otworu, bo zewnętrzna jest "trochę" większa :wink: .

 

jak sie ma trochę chęci i trochę manualnych zdolności , to tą dysze przerabiasz w 5 min. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat bo dziś z ciekawości przed pracą podpiąłem kompa i wyszło na wolnych -0.22 a na max 0.66

czyli wygląda, że jest jakaś nieszczelność na podciśnieniu ?

 

-- 21 lut 2012, o 10:58 --

 

ale nie ma nigdzie nieszczelności hehe więc może solenoid ale czy on jest także odpowiedzialny za podciśnienie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

selenoid moze być brudny więc mozna go przeczyścić, pytasz gdzie jest solenoid czy gdzie jest nieszczelność ? :D

 

chyba się nie zrozumieliśmy :-D

 

odpowiedziałem Ci "jest" na pytanie czy solenoid jest odpowiedzialny za boost. w większosci przypadków za falowanie boosta ale za zbyt niski takze. wiec przeczysc go a najlepiej wymien się z kims kto ma dobry na chwile i porównasz :-) albo Ci się westgate zaciął - poczytaj po forum o westgate i solenoidzie - ja czytałem pare chwil ale się opłacało bo wiem jak postępować zeby kolejno eliminować powody za niskiego boosta !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha to się teraz zrozumieliśmy bo właśnie pytałem się o to czy solenoid może być także winny za podciśnienie -0.2 gdzie powinno być -0.5-0.6, czyściłem go już wcześniej profilaktycznie.

Czyli za złe podciśnienie może być odpowiedzialne :

- nieszczelność

- solenoid

- coś jeszcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

westgate ( WG )

knock sensor

turbo

katalizatory

itd

 

ogolnie powodow jest ze 100 :-/

 

musisz poczytac po forum w tematach typu: niski doładowanie, słabe ładowanie, westgate itp

 

tylko ze u Ciebie to jest za mało wartości na jałowym i przy hamowaniu silnikiem a łąduje przy przyspieszaniu normalnie 0,9 ? bo juz sie pogubiłem. jesli laduje normalnie a masz za mało na jałowym to nie mam pojęcia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stuków nie ma bynajmniej nie ma korekty tylko -1 było max odchylenie

doładowanie max to 0.66 ale nie chcę się na tym skupiać i czytać tych wątków bo tam zawsze podciśnienie mieli ok u mnie chyba trzeba się skupić czemu podciśnienie jest złe to na pewno naprawi się i doładowanie :)

 

więc ponawiam pytanie co powoduje złe podciśnienie oprócz nieszczelności ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyki

Nieszczelności dolotu.

Może wydech zatkany jakim katem w agonii.

Zacina się WG- sprawdź,czy chodzi,a raczej zablokuj go na chwilę do próby.

Może być solenoid-najlepiej pożyczyć.

Przepływka - nawet bez CEL.

 

-- 21 lut 2012, o 12:59 --

 

moze tez BOV lub DV przepuszczać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

graft.

 

tak :mrgreen::mrgreen:

 

byłem dziś u docenta zeby przelozyć z jego auta wężyk, okazalo się ze w WRX jest słabszy dostęp. Docent zaprosił mnie do domu, poprosił od córeczki koraliki w różowym opakowaniu w kształcie serca :-D

 

szybki zabieg z dopasowaniem koralika iiii pełna moc :-D

 

ładuje z koralem 0,9 - 1,0 bar :twisted:

 

inne auto !!!!!!!!!!!!

 

kocham subaru :mrgreen:

 

PS. nie martwcie się, nie będę jezdził z koralikiem w węzu :P juz kolega PKocial wysłał mi ori zwężkę pocztą jak tylko przyjdzie - zamontuję i będzie cudownie :-)

 

dziękuję wszystkim zainteresowanym. kończę temat mottem: serwis a serwis to wielka róznica :-) nie dawajcie robic subaru byle komu bo zmienić wężyka nie potrafią niektórzy :mrgreen:

 

ktoś latał na ładowaniu 0,5 bar 4 lata :-o :roll: bo tyle minęło od wymiany silnika, a podejrzewam ze to właśnie wtedy się zgubił restryktor 8) 8) 8)

 

BANAN NA :mrgreen:

 

-- 21 lut 2012, o 19:23 --

 

poszły 4 pomuki dla osób które mi pomogły najbardziej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo elegancko. Subaru to proste auto - zadziwia mnie z każdym dniem ta pozytywna prostota.

Weź sobie też do serca radę z paliwem, którą Ci wysłałem na PW. Tak jak napisałeś "teraz to inne auto" :twisted:

Tym bardziej jak dmuchaju 0,9 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...