Skocz do zawartości

przekładka anglika na europe


ramzes

Rekomendowane odpowiedzi

...przecież jeździsz........................... :oops:

PRZEKŁADAŃCEM... :shock: :shock: :oops::oops::(:(:(:idea::idea::idea::idea:

Czekoladowym... :twisted:

 

nie gadaj, że znalazłeś u Was w okolicy dwie muzinki... :D:D:D

No właśnie, a w tych cholernych fotelach nie da się zagłówków wyciągnąć... :twisted::P

 

a maska z aluminum... :mrgreen::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne :D Fani przekladek nie przekonali drugich do swojego zdania, a zwolennicy fabrycznych Left handow utwierdzili sie tylko w przekonaniu ze jezdzac przekladkami nalezy wozic ze soba najlepiej drugie auto, tak na wszelki wypadek, jakby anglik sie rozpadl, zeby bylo czym wrocic do domu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
po 1 jakie częsci sa potrzebne do przełożenia Imprezy GC 99 z RHD na LHD

 

Prawdę powiedziawszy cały drugi samochód ( najlepiej GT bo wtedy wszystko pasuje P&P) jeżeli chcesz żeby robota szła sprawnie i nagle czegoś nie brakło w trakcie składania, bo wtedy kosza mogą okazać się wbrew pozorom wyższe niż może się wydawać, nie mówiąc już o nerwach.

 

po 2 jaki jest szacunkowy koszt robocizny - ok 5000?

 

Jeżeli ma być to warsztat pokroju MTS to cena zaczyna się od tej kwoty, wiadomo każde auto jest inne i różne rzeczy potrafią wyjść w trakcie, trzeba się na to naszykować.

 

Podsumowując jeżeli myślisz że przekładka wyjdzie taniej niż kupno auta już przełożonego to raczej nie ma co na to liczyć, no chyba że drut ale takiej opcji w takim aucie nie można brać pod uwagę. Plusem całej operacji jest to że auto robisz pod siebie i to chyba cieszy najbardziej :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Moje dwa Sti ra przekładał Rafał w Michałowicach pod Krakowem. Auta zrobione na ori, wielu już oglądało. Po dwuch latach nie ma problemu z jakąkolwiek rdzą itp.. Zna Subaru od podszewki Serwisuje też u niego. - bardzo przystępne ceny Godny polecenia zawsze dużo subaru na placu.

Edytowane przez rafeekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Po dwuch latach nie ma problemu z jakąkolwiek rdzą itp.. Zna Subaru od podszewki Serwisuje też u niego. - bardzo przystępne ceny Godny polecenia zawsze dużo subaru na placu.

 

 

Oj nieładnie tak o sobie mówić , i reklamować sie w taki sposób :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dwuch latach nie ma problemu z jakąkolwiek rdzą itp.. Zna Subaru od podszewki Serwisuje też u niego. - bardzo przystępne ceny Godny polecenia zawsze dużo subaru na placu.

 

 

Oj nieładnie tak o sobie mówić , i reklamować sie w taki sposób :wacko:

Yyyyyy też jakoś tak dziwnie na to wpadłem,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje dwa Sti ra przekładał Rafał w Michałowicach pod Krakowem. Auta zrobione na ori, wielu już oglądało. Po dwuch latach nie ma problemu z jakąkolwiek rdzą itp.. Zna Subaru od podszewki Serwisuje też u niego. - bardzo przystępne ceny Godny polecenia zawsze dużo subaru na placu.

iw jakiej kwocie zamknęła sie twoja przekładka?zastanawiam sie nad sprowadzeniem sti ra z irlandii.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak wyjmiesz i zaczniesz robić to zobaczysz ....

ile wyjdzie dodatków i nie przewidzianych "duperel" też do wymiany, ja jeszcze tego nie robiłem, ale przytaczam ceny z wypowiedzi fachowców - oczywiście nie należy porównywać do garażowych mechaników, czy tzw " złotych rączek"

 

jeszcze jedno: to jest kwota za całkowity komplet przekładki, tak żeby auto wyglądało jak EU

Edytowane przez KACPERO_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Garazowy mechanik nie moze byc fachowcem? Chlopy ale Wy to ladnie przeplacacie za te przekladki ;) U nas jezdzi z 10 subarakow przelozonych w garazu od gt, przez ra, p1, wrx'x az po sti 2006 i w zadnej nic sie nie dzieje. Pozdro

EDIT: No fakt, nasze nie wygladaja jak EU bo im kumpel anteny nie przeklada

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za co te 10-13, skoro czesci kosztują koło 3000, 10tys robota czy jak?

To zależy jakie części i do czego.

Pierwszy lepszy przykład z brzegu: przekładnia sti GD, 2000 jak w mordę strzelił. Ori wiązka też coś koło tego, może 1,5 kPln (ciężko dostępne, więc wszyscy rzeźbią, co już samo w sobie bywa drutem), a gdzie wspornik z pedałami, belka pod deskę, nagrzewnica, decha, mechanizm wycieraczek, lampy, itd. itd...

Please...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 2200zl kupujesz cala kompletna przekladke z gt'ka (odciete na wysokosci fotela kierowcy i za kielichami auto). Do tego jak tak bardzo chcesz to mozesz sobie kupic magiel z sti za 2000zl ale to i tak robi Ci kwote za czesci 4200zl (magiel z sti to zachcianka o za 2200zl dostajesz juz magiel z gtka). Naprawde mozna wszystko taniej. Glupia wymiana UPG was tu widze w tysiacach kosztuje....

W sumie jak sie dalo 10-13tys za przekladke to teraz trzeba jakos usprawiedliwoac to ale niestety da sie duzo taniej i bez druta

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczęło sie od przekladek sti RA, więc te kilkanaście tysięcy to cena za GC8, a nie sti GD bo to gruba różnica. W GT'ku nie trzeba kupować wiazki, tylko przerabia sie angielska, a kompletna przekladka wystarczy spojrzeć na Allegro ile kosztuje, a można nawet za 1000 kupić cała wolnossaca imprezę.

 

P.S. Nie mam pojęcia skąd sie biorą te mity na forum, jeśli przekladka albo remont nie kosztuje 20tys to nie ma szans byc dobrym:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam wszystkich

Odświeżę troche temat aby nie zakładać nowego wątku i proszę o normalne i rzetelne odpowiedzi.

 

Moje MY99 miało przykrą przygodę i miało kontakt z przyrodą i gruntem nie tylko po przez koła ale i dach.

Musze zmienić karoserie. Zaznaczam, że oprócz niektórych elementów karoserii reszta się zachowała, nawet spoiler, zderzaki i maska, więc dużo rzeczy jest nie ruszonych.

I tutaj powstaje dylemat. Czy kupić GL`a i przełożyć wszystko jak leci ( i tu jest rozterka czy GL głownie pod podwoziem posiada wszelki niezbędne otwory i gwinty), czy..... UWAGA kupić karoserie z Japończyka/Anglika i przemajstrować ścianę grodziową, a że jest symetryczna to już wiemy.

 

No i jeszcze jedna sprawa. Jak zachować numery nadwozia aby to była czysta sprawa.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak kupisz GLa na dawce budy, albo JDMa i tam przekladasz graty to prostą sprawą jest to, że będziesz jeździł na papierach i numerach dawcy budy. Swoich nie zachowasz. Inne opcję mało legalne. Kupuj GLa będzie trochę łatwiej, a budą ta sama. Zostaje Ci problem na przyszłość, bo nie będzie to GTk w papierach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...