Pawlo20 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 a w czym ci silnik przeszkadza? Wyciagasz intercooler weze itd i masz wystarczajaco miejsca do pracy. Z tego co wiem to firma we Wro tez tak robi (firma polecana na forum). Błagam :!: :shock: jak tak ma wyglądać ta przekładka,to ja się nie dziwię takiemu 4mamut,ze wypisuje takie herezje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Błagam :!: :shock: jak tak ma wyglądać ta przekładka,to ja się nie dziwię takiemu 4mamut,ze wypisuje takie herezje... Takie widziałem na żywo. Mam gdzieś fotki. Bleeee Poważnie to szanownym kolegom chciałem tylko powiedzieć że przekładka może być w razie wypadku wykorzystana przeciwko właścicielowi - aspekt prawny. Jak jest tu prawnik prosimy o wypowiedź. Kto się na to decyduje niech ma to w świadomości. I tyle. Moja żona do takiego nie wsiądzie. Będzie jeździć starszym ale EU. Sam mam 10 letniego GT Do autora: W działdowie jest gostek z którym rozmawiałem. Koszt przekładki STI to 2 tys za robociznę i drugie tyle za części - czas oczekiwania jakieś 2 do 4 tyg. Dostajesz papier z którym zarejestrujesz auto. Tyle mi powiedział...mam gdzieś numer jak coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 wyobrazam sobie minę carfita, Elka i Szczura jak czytają te wypociny "fachurów" :roll: 4mamut, nie wiesz z kim gadasz i o czym gadasz...... Gates, faktycznie post o przekładce bez wyciagania silnika nadaje się tylko do wywalenia... Pawlo20, podziwiam Twój stoicki spokój... 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Już nie gadam za dużo ludzi wk.......łem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gates Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 2 tys za czesci?? Tanio jak barszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Tu się nikt nie wku...rza,tylko koledzy wiedzą ile kosztuje porządne przełożenia autka i ile kosztują części aby to zrobić naprawdę dobrze.Tak samo ile czasu i pracy to wymaga,ile po drodze trzeba czasem problemów rozwiązać. W nielegalu jest kilka,przynajmniej, wątków związanych z przekładkami,warto poczytać i wyciągnąć wnioski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Tu się nikt nie wku...rza,tylko koledzy wiedzą ile kosztuje porządne przełożenia autka i ile kosztują części aby to zrobić naprawdę dobrze.Tak samo ile czasu i pracy to wymaga,ile po drodze trzeba czasem problemów rozwiązać.W nielegalu jest kilka,przynajmniej, wątków związanych z przekładkami,warto poczytać i wyciągnąć wnioski. Muszę zajrzeć i poczytać... Cybel dobrze powiedziane :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 2 tys za czesci?? Tanio jak barszcz Właśnie to zaczęło mnie też to martwić. Sztukowanie wiązki, przeróbki świateł, itp. I 2 tys za robociznę...i problemy że sprzedażą bo ludzie UK boją się jak ognia. u się nikt nie wku...rza,tylko koledzy wiedzą ile kosztuje porządne przełożenia autka i ile kosztują części aby to zrobić naprawdę dobrze.Tak samo ile czasu i pracy to wymaga,ile po drodze trzeba czasem problemów rozwiązać.W nielegalu jest kilka,przynajmniej, wątków związanych z przekładkami,warto poczytać i wyciągnąć wnioski. Wymaga pół roku i 6 tys PLN tak na początek...Ja zrezygnowałem... Kupiłem EU i po przejechaniu 500 km stoi rozkręcone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 dzięki koledzy to ja narobiłem tego zamieszania z przekładką jest dużo postów które mi pomogły ,i są posty ludzi bez pojęcia którzy dopiero zaczeli przygodę ze subaru i chcą udzielać rad ja raczej pójde w stronę przekładki wiem że trzeba to zrobić porządnie i że to kosztuje i niemam zamiaru robić przekładki w garażu sam lub u kowala tylko w dobrym warsztacie, miałem już kilka subarynek były to gt,wrx teraz chcę spróbować STI pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 a w czym ci silnik przeszkadza? Wyciagasz intercooler weze itd i masz wystarczajaco miejsca do pracy. Z tego co wiem to firma we Wro tez tak robi (firma polecana na forum). Błagam :!: :shock: jak tak ma wyglądać ta przekładka,to ja się nie dziwię takiemu 4mamut,ze wypisuje takie herezje... O co wam chodzi z tym silnikiem ,jak mechanik ma dwie sprawne ręce i nie porusza się na wózku , silnik w niczym nie przeszkadza ,większość pracy przy ścianie odbywa się od wewnątrz Przekładka z pełnym zestawem potrzebnych części jest prosta jak budowa cepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Jak jest drugie auto ,żeby porównać jak powinno być lub najlepiej Angol i rozbitek to przekładka nie jest dużym problemem. Moim zdaniem " schody " się zaczynają jak jest Angol , brak wszystkich części do przekładki i kombinacja jak przerobić aby działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 a w czym ci silnik przeszkadza? Wyciagasz intercooler weze itd i masz wystarczajaco miejsca do pracy. Z tego co wiem to firma we Wro tez tak robi (firma polecana na forum). Błagam :!: :shock: jak tak ma wyglądać ta przekładka,to ja się nie dziwię takiemu 4mamut,ze wypisuje takie herezje... O co wam chodzi z tym silnikiem ,jak mechanik ma dwie sprawne ręce i nie porusza się na wózku , silnik w niczym nie przeszkadza ,większość pracy przy ścianie odbywa się od wewnątrz Przekładka z pełnym zestawem potrzebnych części jest prosta jak budowa cepa. Drogi ferdeku nie pozostaje Ci więc nic innego jak przekładać,przekładać,przekładać... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Gates, faktycznie post o przekładce bez wyciagania silnika nadaje się tylko do wywalenia... 8) A ja moge to potwierdzic ze silnik ni musi byc wyjety Jezeli komus przeszkadza to ok ale nie jest to dyskwalfikacja tego ktory robi przekladke bo nie wyciaga silnika Zdejmij sobie ic i weze i masz swobodny dostep do sciany Wczoraj ogladalem mojego w ktorym wlasnie trwa przekladka i silnik byl nietkniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Gates, faktycznie post o przekładce bez wyciagania silnika nadaje się tylko do wywalenia... 8) A ja moge to potwierdzic ze silnik ni musi byc wyjety Jezeli komus przeszkadza to ok ale nie jest to dyskwalfikacja tego ktory robi przekladke bo nie wyciaga silnika Zdejmij sobie ic i weze i masz swobodny dostep do sciany Wczoraj ogladalem mojego w ktorym wlasnie trwa przekladka i silnik byl nietkniety Fajne chłopaki 8) musicie mieć samochodziki po tych swoich spacerach... :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Widziałeś kiedys na wlasne oczy jak wygląda przerobienie ściany na LHD ? To popatrz i nie wymyślaj spiskowych teorii ,że wyjęcie silnika jest przy tym do czegokolwiek potrzebne ,ale skoro tak twierdzisz ,to proszę Cie napisz wszystkim w jakim celu wyciąga silnik przy przekladce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Wczoraj ogladalem mojego w ktorym wlasnie trwa przekladka i silnik byl nietkniety potwierdzam też go widziałem - nie dość, że silnik w środku, to jeszcze rurki od LPG ale swoją drogą trochę ta przekładka już trwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Wczoraj ogladalem mojego w ktorym wlasnie trwa przekladka i silnik byl nietkniety potwierdzam też go widziałem - nie dość, że silnik w środku, to jeszcze rurki od LPG ale swoją drogą trochę ta przekładka już trwa Dobra przekladka jest jak dobre wino -- 28 sty 2012, o 20:19 -- Widziałeś kiedys na wlasne oczy jak wygląda przerobienie ściany na LHD ?To popatrz i nie wymyślaj spiskowych teorii ,że wyjęcie silnika jest przy tym do czegokolwiek potrzebne ,ale skoro tak twierdzisz ,to proszę Cie napisz wszystkim w jakim celu wyciąga silnik przy przekladce Do skasowania 1000 pln extra :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Sam mam 10 letniego GT GT MY 2002................. na bank najmłodszy na Forumie.... i nawet we wszechświecie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 emotorsport, ee. nie wydaje mi sie ciekawy watek, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 GT MY 2002................. :mrgreen: :twisted: No dobra z 1999r. O już 13 lat...Stary ale jary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 GT MY 2002................. :mrgreen: :twisted: No dobra z 1999r. O już 13 lat...Stary ale jary Stary ale jara :wink: -- 28 sty 2012, o 20:52 -- Do autora: W działdowie jest gostek z którym rozmawiałem. Koszt przekładki STI to 2 tys za robociznę i drugie tyle za części - czas oczekiwania jakieś 2 do 4 tyg. Dostajesz papier z którym zarejestrujesz auto. Tyle mi powiedział...mam gdzieś numer jak coś. Zapytaj go o te czesci Jak ma dalei i za tyle to ja chce 5 kompletow i biore od reki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Widziałeś kiedys na wlasne oczy jak wygląda przerobienie ściany na LHD ?To popatrz i nie wymyślaj spiskowych teorii ,że wyjęcie silnika jest przy tym do czegokolwiek potrzebne ,ale skoro tak twierdzisz ,to proszę Cie napisz wszystkim w jakim celu wyciąga silnik przy przekladce Miedzy innymi po to,żeby wypiaskować komorę i zabezpieczyć przed dalszą korozją.W GC8,RA,P1 "ruda" to normalne zjawisko.Jak już robić,to jak Bóg :!: przykazuje... Ale o tym wiedzą tylko nieliczni na tym forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Widziałeś kiedys na wlasne oczy jak wygląda przerobienie ściany na LHD ?To popatrz i nie wymyślaj spiskowych teorii ,że wyjęcie silnika jest przy tym do czegokolwiek potrzebne ,ale skoro tak twierdzisz ,to proszę Cie napisz wszystkim w jakim celu wyciąga silnik przy przekladce Miedzy innymi po to,żeby wypiaskować komorę i zabezpieczyć przed dalszą korozją.W GC8,RA,P1 "ruda" to normalne zjawisko.Jak już robić,to jak Bóg :!: przykazuje... Ale o tym wiedzą tylko nieliczni na tym forum... Pawlo nie obraz sie na mnie ale idac twoim tokiem myslenia to dojdziemy do rozebrania imprezy co do srubki ,bo skoro komora do wypiaskowania to i moze trzeba nadkola zrobic, a jak juz nadkola i rozebrane pol samochodu to moze cale malowanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 wypiaskować komorę i zabezpieczyć przed dalszą korozją. no bez perwy...jak nie było bite i byle jak zrobione, to nie gnije... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 wypiaskować komorę i zabezpieczyć przed dalszą korozją. no bez perwy...jak nie było bite i byle jak zrobione, to nie gnije... Ja nie widziałem idealnego...sprzed 2000r Może mam pecha... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się