Than_Junior Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Patrząc na samochody poniżej, wynik GT86 pokazuje, że to szybkie auto na torze jest Warto dodac, ze Horst von Saurma "umi", a auto jechalo na Bridgestone Potenza w seryjnym rozmiarze http://www.auto-motor-und-sport.de/supertest/toyota-gt86-im-supertest-wie-gut-ist-der-japanische-newcomer-6554438.html A miało być bez napinki tiaaaaaaaa... które leje BRZ na każdych światłach. ale na kazdych, absolutnie wszystkich! Jezdzac po miescie z trwoga wypatruje tedeikow z czipem i jak widze na horyzoncie, to spieprzam czym predzej, zeby nie umrzec ze wstydu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 BRZ ma za długie przełożenia aby na TP zrobić czas, ale krótsze przełożenie główne, klocki i półslick homologowany i masz poniżej 1,55s bez problemu na seryjnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Panowie, zadam takie intymne pytanie. Kto nie chce, niech nie odpowiada. Jest już kilka BRZ na forum - czy mieliście jakieś awarie, problemy? Widziałem listę na http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=15577 i trochę tego jest. Ale tam sporo ludzi modyfikuje auto na niepojęte sposoby czasami. [EDIT] I na rozluźnienie atmosfery: https://www.youtube.com/watch?v=8kpUua6nRfc To chyba mniej: Edytowane 14 Maja 2015 przez citan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 poza parującymi tylnymi lampami u mnie nic się nie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Chrobotał troche piąty bieg, wiec przy okazji został wymieniony synchronizator (na gwarancji) i tyle - minęło juz jakies 15tys km i jest ok Poza tym tylko to nieszczęśne łożysko, ale to na własne życzenie podczas SJS ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Chrobotał troche piąty bieg, wiec przy okazji został wymieniony synchronizator (na gwarancji) i tyle - minęło juz jakies 15tys km i jest ok Poza tym tylko to nieszczęśne łożysko, ale to na własne życzenie podczas SJS ;-) o u mnie też to było ale po zmianie oleju na Amsoil - panowie mechanicy z ASO jako receptę polecili zalanie olejem GL5 więc odmówiłem i po kolejnej zmianie tym razem na redline mt90 było już znacznie lepiej Edytowane 14 Maja 2015 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Ooo mnie też ciekawi awaryjność BRZ w pn lub wt jazda testowa ( toyotą bo subaru nie ma ;/ ) i się zobaczy co będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Na razie nic nie zauważyłem. Ciągle mam stresa przy zmianie 1 na 2 bieg - ciężko i czasami głośno wchodzi. Muszę zmieniać albo wolno albo na wyższych obrotach. Poza tym mam jeszcze niewiele najechane kilometrów więc to może być sprawa do dojeżdżenia. Generalnie jestem z natury minimalistą ale technicznym pedantem: estetycznym mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Ciągle mam stresa przy zmianie 1 na 2 bieg - ciężko i czasami głośno wchodzi. Zauważyłem, że jak chciałem delikatnie i wolno zmienić to faktycznie wchodzi niepewnie a jak zdecydowanie i na ostro to nic tylko prosi o więcej i więcej, i więcej... lubi to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Ciągle mam stresa przy zmianie 1 na 2 bieg - ciężko i czasami głośno wchodzi. N normalka, nic sie nie zmieni Tak jak wspominalem, jest lepiej na rozgrzanej skrzyni niz na zimnej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Ciągle mam stresa przy zmianie 1 na 2 bieg - ciężko i czasami głośno wchodzi. N normalka, nic sie nie zmieni Tak jak wspominalem, jest lepiej na rozgrzanej skrzyni niz na zimnej... Faktycznie, pamietam Twoja odpowiedz. Auto zdecydowanie lubi i lepiej pracuje przy wyzszych obotach silnika. Jutro wymiana oleju w silniczku i wio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Jutro wymiana oleju w silniczku tak wczesnie? Ja mam 35.000km i wciaz smigam na tym samym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Taaa, juz i troche nadprogramowo i z przyzwyczajenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 i pewnie motÓl?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Nie wiem co tam leja do srodeczka bo nawet nie dostalem zelaznej rezerwy bo nie bylo. Jak bede mial wybor to pewnie wybiore Motula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Ech Wy fanatycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Mowi sie: sitwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Ja też w zeszłą sobotę wlałem motula do...... malucha 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 A ja do skarpety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Wlasnie tak sobie myslalem, czy to zdrowo lac olej do malucha - nawet jak to motul jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Żeby nie było po maluchu, to trzeba użyć przynajmniej wazeliny Życie zaczyna się po ... 5000 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Życie zaczyna się po ... 5000 obr/min jaki przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 2100 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Mozesz zrobic eksperyment: uzyj jakiejs aplikacji do pomariu przyspieszenia i daj w palnik jak tylko bedziesz mogl, a potem ponow jak bedziesz mial 10.000km Ja nie mierzylem, ale gwarantuje, ze roznica bedzie znaczaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się