Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Mozesz zrobic eksperyment: uzyj jakiejs aplikacji do pomariu przyspieszenia i daj w palnik jak tylko bedziesz mogl, a potem ponow jak bedziesz mial 10.000km 

 

Ja nie mierzylem, ale gwarantuje, ze roznica bedzie znaczaca :)

OK. Zmierzę i zrobię zrzut screenu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja do skarpety

 

 

Wlasnie tak sobie myslalem, czy to zdrowo lac olej do malucha - nawet jak to motul jest :P

 

Nie wiem o czym myślicie, ale pokaże Wam dupcie  :P

 

post-2182-0-46462900-1431796027_thumb.jpg

 

 

Życie zaczyna się po ... 5000 obr/min

Zuch  ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A ja do skarpety

 

 

Wlasnie tak sobie myslalem, czy to zdrowo lac olej do malucha - nawet jak to motul jest :P

 

Nie wiem o czym myślicie, ale pokaże Wam dupcie  :P

 

attachicon.gifWP_20150509_005.jpg

 

 

Życie zaczyna się po ... 5000 obr/min

Zuch  ;)

 

znam ten czary zad, odbyłem z nim małe zawody na leśnej drodze   .pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem :P

:twisted:

zamawiaj  ;)

 

Izotom, jak tam sjs, szczegóły proszę  :)

 

 

 

Te, Primi, a poka jak daje ten wydech
To seria jest :mellow:  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nim jechałem to się czułem tak jakby był robiony pode mnie. Wszystko było tam gdzie miał być, wygoda , pozycja za kółkiem :D Boskiiii !! :D

Nie ma w zakupie kontrolowanym BRZ więc szybkie pytanko czy ktoś zna ten model http://allegro.pl/subaru-brz-2013-stan-idealny-i5359739429.html ?

Edytowane przez GiffK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Izotom, jak tam sjs, szczegóły proszę :)

 

Powiem krótko: autko może wszystko, ja nie umiem nic.

Jestem sponiewierany, upokorzony i postawiony do pionu. Wprowadzenie w poślizg - dziecinnie proste, utrzymanie w poślizgu - było różnie, wyprowadzenie z poślizgu - najczęściej tyłem do kierunku jazdy.

 

Może później coś więcej bo jeszcze mi się w głowie kręci - serio.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Spadaj, robiony był pode mnie!

 

Chyba was cycki swędzą... dla mnie go robili :P 

 

 

 

 

Jestem sponiewierany, upokorzony i postawiony do pionu. Wprowadzenie w poślizg - dziecinnie proste, utrzymanie w poślizgu - było różnie, wyprowadzenie z poślizgu - najczęściej tyłem do kierunku jazdy.

 

Poślizgi to pikuś... ile się trzeba nabiedzić żeby jeździć bez boków na granicy przyczepności, nie efektownie a efektywnie. Zabawa bez końca i ciągła walka... :twisted:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyglądało to dokładnie tak:

 

I to przez 4 godziny jazdy. Na szczęście bez strat nie licząc pany. Chciałem zostać honorowym zamiataczem ale odpuszczono mi zamiatanie toru, za co dziękuję :biglol:  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Izotom pomyśl o kupnie jakiegoś padła RWD za grosze do ćwiczeń.

 

 

I będzie jak u Ciebie czy u nas.... miało być padło za grosze a wychodzi pół BRZta   :biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Izotom pomyśl o kupnie jakiegoś padła RWD za grosze do ćwiczeń.

 

 

I będzie jak u Ciebie czy u nas.... miało być padło za grosze a wychodzi pół BRZta   :biglol:

 

Oooo, właśnie :biglol:;)

Muszę sobie nieco poćwiczyć pracę rąk i nauczyć się znowu patrzeć nie na maskę, a na dwa zakręty naprzód. Po prostu złe nawyki i za mało zabawy autem. O samochód nie bałem się: na prawym siedział człowiek, który wiedział co i jak i wystarczyło go słuchać. No i tor jest fajny bo nie trzeba tak bardzo się napędzać żeby doświadczyć pewnych rzeczy. Dlatego tak cenię sobie SJS. Muszę się tam jeszcze wybrać ale najpierw muszę sobie troszkę poćwiczyć podstawy. Może uda się zrobić jakiś event, z elementami szkolenia, RWD w tym z BRZetami.

 

Zaskoczyło mnie mile, że szkolenie na BRZeta jest 1 na 1 co powoduje, że jeździ się bardzo dużo i można dopasować przebieg kursu do umiejętnosci kierowcy. Ja popełniłem błąd ;) bo powiedziałem, że chcałbym zobaczyć co to auto potrafi B)  No i ... poczułem :wacko: Uff, byłem mokry jak szczur już podczas slalomu C - klima chodziła na full. Padło pytanie czy mam koszulkę na zmianę :biglol:  odpowiedziałem, że najwyżej kupię SJSową. No, niestety nie było stąd co godzinę studzenie auta i suszenie drivera :biglol: :biglol: :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem :P

 

BRZ/GT86 maja bardziej 'bezposredni' uklad kierowniczy. To byl istotny powod dla ktorego zdecydowalem sie na przesiadke z BMW. Kilka ruchow kierownica podczas jazdy probnej i bylem 'kupiony'.

Ta cecha sprawia ze BRZ tak dobrze prowadzi sie przy wysokich predkosciach. Jeszcze zadnym autem mi sie tak fajnie nie zap......... :blush:

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem :P

 

BRZ/GT86 maja bardziej 'bezposredni' uklad kierowniczy. To byl istotny powod dla ktorego zdecydowalem sie na przesiadke z BMW. Kilka ruchow kierownica podczas jazdy probnej i bylem 'kupiony'.

Ta cecha sprawia ze BRZ tak dobrze prowadzi sie przy wysokich predkosciach. Jeszcze zadnym autem mi sie tak fajnie nie zap......... :blush:

 

Ja myślałem o serii 2 ale ... no właśnie, BRZ to inna bajka, to niedzisiejsza motoryzacja.

 

Dobra, dobra... koniec tych zachwytów bo sprzedaż STI spadnie na rzecz BRZta  :biglol:

A żebyś wiedział. Wczoraj to sobie staliśmy, patrzeliśmy na BRZ i tak sobie mówiliśmy :)

Odnoszę też wrażenie, że turbo w BRZecie byłoby fajnym elementem ale znacznie skróciłoby życie auta i przeciętnego kierowcy.

 

Zapomniałem: fajnie strzela z wydechu, jak się już rozgrzeje :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zapomniałem: fajnie strzela z wydechu, jak się już rozgrzeje

 

?! :o To chyba faktycznie cos zmienili w nowym roczniku! Az jestem ciekaw posluchac na Zlocie :)

 

Wydaje się być głośniejszy ale nie mam porównania na żywo. Jeździłem na 100-oktanówce może dlatego. W każdtm bądź razie końcówki rur wydechowych są czarne więc wszystko działało właściwie.

Zauważyłem, że przed SJSem przy 4000 obr na 6 biegu miałem około 150 km, tak po przy tych samych obrotach miałem prawie o 10 km/h więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że przed SJSem przy 4000 obr na 6 biegu miałem około 150 km, tak po przy tych samych obrotach miałem prawie o 10 km/h więcej.

 

Musiała być niezła orgia na tym SJSie, że zęby w skrzyni Ci się rozmnożyły? :huh:  :biglol:  

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zauważyłem, że przed SJSem przy 4000 obr na 6 biegu miałem około 150 km, tak po przy tych samych obrotach miałem prawie o 10 km/h więcej.

 

Musiała być niezła orgia na tym SJSie, że zęby w skrzyni Ci się rozmnożyły? :huh:  :biglol:  

 

Zachowywałem się jak dziecko w sklepie z darmowymi zabawkami. Podsumowanie było takie: dobrze, że się wyszalałeś, widać było, że dawno nie jeździłeś. Rozumiem. A teraz musisz pomyśleć o pracy rąk, nie szarpać kierownicą itd. itp. :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem :P

 

BRZ/GT86 maja bardziej 'bezposredni' uklad kierowniczy. To byl istotny powod dla ktorego zdecydowalem sie na przesiadke z BMW. Kilka ruchow kierownica podczas jazdy probnej i bylem 'kupiony'.

Ta cecha sprawia ze BRZ tak dobrze prowadzi sie przy wysokich predkosciach. Jeszcze zadnym autem mi sie tak fajnie nie zap......... :blush:

 

No układ kierowniczy naprawdę robi robotę :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem :P

 

BRZ/GT86 maja bardziej 'bezposredni' uklad kierowniczy. To byl istotny powod dla ktorego zdecydowalem sie na przesiadke z BMW. Kilka ruchow kierownica podczas jazdy probnej i bylem 'kupiony'.

Ta cecha sprawia ze BRZ tak dobrze prowadzi sie przy wysokich predkosciach. Jeszcze zadnym autem mi sie tak fajnie nie zap......... :blush:

 

No układ kierowniczy naprawdę robi robotę :D

 

Oj robi. Przyzwyczajony do seryjnych luzów w innych autach, łapałem się na bezsensownym oscylowaniu kierownicą lewo-prawo. Generalnie wystarczy pociągnąć, lekko oddać i delikatnie kontrolować auto w poślizgu nie zapominając o gazie. Czasami udawało mi się coś takiego zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...