Izotom Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Mozesz zrobic eksperyment: uzyj jakiejs aplikacji do pomariu przyspieszenia i daj w palnik jak tylko bedziesz mogl, a potem ponow jak bedziesz mial 10.000km Ja nie mierzylem, ale gwarantuje, ze roznica bedzie znaczaca OK. Zmierzę i zrobię zrzut screenu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 A ja do skarpety Wlasnie tak sobie myslalem, czy to zdrowo lac olej do malucha - nawet jak to motul jest Nie wiem o czym myślicie, ale pokaże Wam dupcie Życie zaczyna się po ... 5000 obr/min Zuch 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufka Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 A ja do skarpety Wlasnie tak sobie myslalem, czy to zdrowo lac olej do malucha - nawet jak to motul jest Nie wiem o czym myślicie, ale pokaże Wam dupcie WP_20150509_005.jpg Życie zaczyna się po ... 5000 obr/min Zuch znam ten czary zad, odbyłem z nim małe zawody na leśnej drodze .pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Te, Primi, a poka jak daje ten wydech 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem zamawiaj Izotom, jak tam sjs, szczegóły proszę Te, Primi, a poka jak daje ten wydech To seria jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Jak nim jechałem to się czułem tak jakby był robiony pode mnie. Wszystko było tam gdzie miał być, wygoda , pozycja za kółkiem Boskiiii !! Nie ma w zakupie kontrolowanym BRZ więc szybkie pytanko czy ktoś zna ten model http://allegro.pl/subaru-brz-2013-stan-idealny-i5359739429.html ? Edytowane 18 Maja 2015 przez GiffK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Ciekawe z jakiego kraju pochodzi ten model. Końcówki wydechu i radio jak US-spec. Kierunkowskazy boczne białe jak nie US-spec. No i przednie światła p. mgłowe bez dziennych - takiego zestawu w USA chyba nie sprzedawali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Napiszcie fo XBike to sie wszystkiego dowiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Izotom, jak tam sjs, szczegóły proszę Powiem krótko: autko może wszystko, ja nie umiem nic. Jestem sponiewierany, upokorzony i postawiony do pionu. Wprowadzenie w poślizg - dziecinnie proste, utrzymanie w poślizgu - było różnie, wyprowadzenie z poślizgu - najczęściej tyłem do kierunku jazdy. Może później coś więcej bo jeszcze mi się w głowie kręci - serio. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Jak nim jechałem to się czułem tak jakby był robiony pode mnie. Spadaj, robiony był pode mnie! Izotom, tak tylko godosz, żeby nam żrobic nadzieje na sukces na złocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Spadaj, robiony był pode mnie! Chyba was cycki swędzą... dla mnie go robili Jestem sponiewierany, upokorzony i postawiony do pionu. Wprowadzenie w poślizg - dziecinnie proste, utrzymanie w poślizgu - było różnie, wyprowadzenie z poślizgu - najczęściej tyłem do kierunku jazdy. Poślizgi to pikuś... ile się trzeba nabiedzić żeby jeździć bez boków na granicy przyczepności, nie efektownie a efektywnie. Zabawa bez końca i ciągła walka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Wczoraj wyglądało to dokładnie tak: I to przez 4 godziny jazdy. Na szczęście bez strat nie licząc pany. Chciałem zostać honorowym zamiataczem ale odpuszczono mi zamiatanie toru, za co dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Izotom pomyśl o kupnie jakiegoś padła RWD za grosze do ćwiczeń. Jak zarysujesz idąc bokiem np. na rondzie to nie będzie tak bolało. A co do jazdy, to można i tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Izotom pomyśl o kupnie jakiegoś padła RWD za grosze do ćwiczeń. I będzie jak u Ciebie czy u nas.... miało być padło za grosze a wychodzi pół BRZta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Izotom pomyśl o kupnie jakiegoś padła RWD za grosze do ćwiczeń. I będzie jak u Ciebie czy u nas.... miało być padło za grosze a wychodzi pół BRZta Oooo, właśnie Muszę sobie nieco poćwiczyć pracę rąk i nauczyć się znowu patrzeć nie na maskę, a na dwa zakręty naprzód. Po prostu złe nawyki i za mało zabawy autem. O samochód nie bałem się: na prawym siedział człowiek, który wiedział co i jak i wystarczyło go słuchać. No i tor jest fajny bo nie trzeba tak bardzo się napędzać żeby doświadczyć pewnych rzeczy. Dlatego tak cenię sobie SJS. Muszę się tam jeszcze wybrać ale najpierw muszę sobie troszkę poćwiczyć podstawy. Może uda się zrobić jakiś event, z elementami szkolenia, RWD w tym z BRZetami. Zaskoczyło mnie mile, że szkolenie na BRZeta jest 1 na 1 co powoduje, że jeździ się bardzo dużo i można dopasować przebieg kursu do umiejętnosci kierowcy. Ja popełniłem błąd bo powiedziałem, że chcałbym zobaczyć co to auto potrafi No i ... poczułem Uff, byłem mokry jak szczur już podczas slalomu C - klima chodziła na full. Padło pytanie czy mam koszulkę na zmianę odpowiedziałem, że najwyżej kupię SJSową. No, niestety nie było stąd co godzinę studzenie auta i suszenie drivera :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem BRZ/GT86 maja bardziej 'bezposredni' uklad kierowniczy. To byl istotny powod dla ktorego zdecydowalem sie na przesiadke z BMW. Kilka ruchow kierownica podczas jazdy probnej i bylem 'kupiony'. Ta cecha sprawia ze BRZ tak dobrze prowadzi sie przy wysokich predkosciach. Jeszcze zadnym autem mi sie tak fajnie nie zap......... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Dobra, dobra... koniec tych zachwytów bo sprzedaż STI spadnie na rzecz BRZta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem BRZ/GT86 maja bardziej 'bezposredni' uklad kierowniczy. To byl istotny powod dla ktorego zdecydowalem sie na przesiadke z BMW. Kilka ruchow kierownica podczas jazdy probnej i bylem 'kupiony'. Ta cecha sprawia ze BRZ tak dobrze prowadzi sie przy wysokich predkosciach. Jeszcze zadnym autem mi sie tak fajnie nie zap......... Ja myślałem o serii 2 ale ... no właśnie, BRZ to inna bajka, to niedzisiejsza motoryzacja. Dobra, dobra... koniec tych zachwytów bo sprzedaż STI spadnie na rzecz BRZta A żebyś wiedział. Wczoraj to sobie staliśmy, patrzeliśmy na BRZ i tak sobie mówiliśmy Odnoszę też wrażenie, że turbo w BRZecie byłoby fajnym elementem ale znacznie skróciłoby życie auta i przeciętnego kierowcy. Zapomniałem: fajnie strzela z wydechu, jak się już rozgrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Zapomniałem: fajnie strzela z wydechu, jak się już rozgrzeje ?! To chyba faktycznie cos zmienili w nowym roczniku! Az jestem ciekaw posluchac na Zlocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Zapomniałem: fajnie strzela z wydechu, jak się już rozgrzeje ?! To chyba faktycznie cos zmienili w nowym roczniku! Az jestem ciekaw posluchac na Zlocie Wydaje się być głośniejszy ale nie mam porównania na żywo. Jeździłem na 100-oktanówce może dlatego. W każdtm bądź razie końcówki rur wydechowych są czarne więc wszystko działało właściwie. Zauważyłem, że przed SJSem przy 4000 obr na 6 biegu miałem około 150 km, tak po przy tych samych obrotach miałem prawie o 10 km/h więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Zauważyłem, że przed SJSem przy 4000 obr na 6 biegu miałem około 150 km, tak po przy tych samych obrotach miałem prawie o 10 km/h więcej. Musiała być niezła orgia na tym SJSie, że zęby w skrzyni Ci się rozmnożyły? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Zauważyłem, że przed SJSem przy 4000 obr na 6 biegu miałem około 150 km, tak po przy tych samych obrotach miałem prawie o 10 km/h więcej. Musiała być niezła orgia na tym SJSie, że zęby w skrzyni Ci się rozmnożyły? Zachowywałem się jak dziecko w sklepie z darmowymi zabawkami. Podsumowanie było takie: dobrze, że się wyszalałeś, widać było, że dawno nie jeździłeś. Rozumiem. A teraz musisz pomyśleć o pracy rąk, nie szarpać kierownicą itd. itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem BRZ/GT86 maja bardziej 'bezposredni' uklad kierowniczy. To byl istotny powod dla ktorego zdecydowalem sie na przesiadke z BMW. Kilka ruchow kierownica podczas jazdy probnej i bylem 'kupiony'. Ta cecha sprawia ze BRZ tak dobrze prowadzi sie przy wysokich predkosciach. Jeszcze zadnym autem mi sie tak fajnie nie zap......... No układ kierowniczy naprawdę robi robotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Kurde, jeździłem dziś co prawda GT 86, a nie BRZ ale powiem krótko.... Zakochałem się !!! Jestem mega zadowolony i zaskoczony na + , myślałem jeszcze nad na BMW 3 ale już o niej zapomniałem BRZ/GT86 maja bardziej 'bezposredni' uklad kierowniczy. To byl istotny powod dla ktorego zdecydowalem sie na przesiadke z BMW. Kilka ruchow kierownica podczas jazdy probnej i bylem 'kupiony'. Ta cecha sprawia ze BRZ tak dobrze prowadzi sie przy wysokich predkosciach. Jeszcze zadnym autem mi sie tak fajnie nie zap......... No układ kierowniczy naprawdę robi robotę Oj robi. Przyzwyczajony do seryjnych luzów w innych autach, łapałem się na bezsensownym oscylowaniu kierownicą lewo-prawo. Generalnie wystarczy pociągnąć, lekko oddać i delikatnie kontrolować auto w poślizgu nie zapominając o gazie. Czasami udawało mi się coś takiego zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się