Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

BRZ jest szybsze od seryjnego GTeka MY99??

Do setki raczej nie. Najlepszy wynik jaki widzialem to 6,3 s/100. Ale kierowca byl przynajmniej dobry.

 

Na dystansie 3 km z kilkunastoma zakretami to mysle, ze tak. Wynik seryjnego BRZ na seryjnych oponach na torze w Poznaniu to 1:59.

STI'04 okolo 360 KM robilo 1:54 albo 1:55. Zalezy tez od kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrx 10 MY 310KM dwie osoby zrobione  1,56   do zrobienia wysokie 1,54... silnik wolnossący musi więcej góry i inne przełożenie główne aby się w ogóle do tego zbliżyć, moment obrotowy mocno pomaga walczyć z ciężarem 

 

 BRZ 1.59 na TP na seryjnej oponie jest ciekawe nie widziałem  realne z bardzo szybkim driverem ,  widziałem raczej to na oponie  RE070 lub podobnej z innym klockiem   

 

Tomek twoim zrobię 6,0 s :)

Edytowane przez PKocial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrx 10 MY 310KM dwie osoby zrobione  1,56   do zrobienia wysokie 1,54... silnik wolnossący musi więcej góry i inne przełożenie główne aby się w ogóle do tego zbliżyć, moment obrotowy mocno pomaga walczyć z ciężarem 

 

 BRZ 1.59 na TP na seryjnej oponie jest ciekawe nie widziałem  realne z bardzo szybkim driverem ,  widziałem raczej to na oponie  RE070 lub podobnej z innym klockiem   

 

Tomek twoim zrobię 6,0 s :)

No, na to licze ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjnym BRZ ktoś zrobił 6.3 do 100kmh? Jak on ma 7.6? Jest jakiś filmik? zmierzone RL czy stoperem?

Mierzyłem stoperem.

Ale w tym wątku ktoś wkleił link do testu, gdzie od 0-60 mil BRZ osiągał w 6,0 s.

 

O, tu http://www.roadandtrack.com/car-culture/a18334/scion-fr-s-tire-transformation/ też coś napisano o przyspieszeniach do prawie setki ;)

 

Znalazłem: http://www.wsj.com/articles/SB10001424052702304724404577293812942708538

 

Pewnie mój pomiar jest obarczony pewnym błędem ale dość dobrze oddaje rzeczywistość: można dodać 0,2 s na reakcję. Jak będę miał nieco czasu to poproszę PKociała :) - jak tak bardzo chce :biglol:;)  - żeby zrobić pomiary auta to wtedy wrzucę wyniki.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wynik seryjnego BRZ na seryjnych oponach na torze w Poznaniu to 1:59.

 

Tyle samo zrobił vfts WRXem kombi na seryjnej gumie, więc BRZ szybkim autem całkiem jest.  ;)

 

Najsłabszym elementem tego samochodu jest opona, po zmianie na slicka może być naprawdę szybko.  B)

 

W testach pojawia się stwierdzenie, że BRZ jest tak szybki jak szybki jest jego kierowca i chyba coś w tym jest. 

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia  :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia :(

 

Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego.

 

 

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach  :P

 

Znam tańsze, słabsze auto niż GT czy BRZ, które zjada oba i co... nic  :)

 

TP - 1:51 jak na prawie 20 letniego strucla to chyba nieźle  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia :(

 

Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego.

 

 

Tylko, że to jest dziwne porównanie. Często zamiast GT pojawia się kilkunastoletnie BMW Mileś. Tylko jaki sens ma porównanie ceny nowego auta ze starym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia :(

 

Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego.

 

No tak, tak. Bez dwóch zdań turbodziad jest tańszy w zakupie itd. Spodziewałem się takiego argumentu w dyskusji. Nie mam kontrargumentu bo sam myślałem o zakupie GTka czy też nawet Type R. Ale dojście do stanu technicznego bliskiemu ideałowi takiego auta albo zbudowanie go od podstaw, to koszt minimum 80 tys zł z kosztem zakupu auta - budowa nawet  nie pytałem. Miałem WRX'01 i wiem ile kosztuje dojście do perfekcji, względnej bo i tak daleko jest WRX'01 to BRZ, jeśli chodzi o prowadzenie. Jak ktoś czasami chce używać turbostrucla to dobry wybór. Ale jeśli ktoś chciałby mieć przyjemność codziennie i przez cały dzień, to BRZ wydaje mi się fajnym i tanim rozwiązaniem: zakup, tankowanie i serwisowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I gwarancja :)

 

Na swoim przykładzie, nie każdy musi się znać na tyle żeby dłubać przy samochodzie a fajnie sobie polatac dla przyjemności.

Dla mnie jest to duża zaleta między nowym BRZ a doinwestowanym czymkolwiek.

Edytowane przez super_bolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Japanese car giants Toyota and Nissan are recalling a total of 6.5 million cars globally to replace potentially faulty airbag inflators made by Takata.

http://www.bbc.com/news/business-32716802

 

Jakie poduszki sa w subaru?

Nadaje się do 'pytań do Dyrekcji'. Z tego co znalazłem w necie do Subaru poduszki dostarcza również wspomniana TAKATA...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z powyzszymi - zawsze mozna uzyc argumentu, ze "ale w tej cenie znajdzie sie starsze i szybsze auto". Bo tak to mozna powiedziec, ze jeszcze lepszy bedzie motor bo tanszy, szybszy i nowy...

 

Nie jestem pewien czy BRZ bedzie szybszy na torze, bo to zalezy zapewne tez od toru. Chojny, jedziesz Zlot GTkiem?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw, wg http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html :

 

na Norschleife

 

Impreza GT : 8:37min

Toyota GT86: 8:44,9min

 

Chojny, jedziesz Zlot GTkiem?

Tak, innego Subaru nie mamy :(

No to sie bedziemy porownywac do Ciebie ;) Nazwiemy to "Wyzwaniem Grafa". Jesli chociaz jeden czas ktorys BRZ wykreci lepszy od Ciebie, to bedzie sukces :mrgreen:

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Toyota GT86: 8:44,9min

 

Patrząc na samochody poniżej, wynik GT86 pokazuje, że to szybkie auto na torze jest ;) 

 

 

 

No to sie bedziemy porownywac do Ciebie Nazwiemy to "Wyzwaniem Grafa". Jesli chociaz jeden czas ktorys BRZ wykreci lepszy od Ciebie, to bedzie sukces

 

A miało być bez napinki :biglol:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko jaki sens ma porównanie ceny nowego auta ze starym?

 

Taki sam jak porównywanie ich osiągów ;)

 

 

Porównywanie osiągów mnie nie dziwi. Ale porównywanie ceny modeli, które dzieli kilkanaście lat to tak jakby porównywać osiągi starego auta które stoi na cegłach i nowego auta z salonu. Nie ma części wspólnej, którą można porównać.

 

Chyba, że chodzi tylko o osiągi i nic innego się nie liczy? To wtedy rozumiem, nawet to zamiłowanie do TDI "z chipem", które leje BRZ na każdych światłach.  :P

Edytowane przez citan
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...