Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

Sprzęgło i skrzynia przy jeździe miejskiej są ... wymagają więcej uwagi niż podczas szybkiej jazdy.

 

Czyli na codzień do miasta trzeba automatu poszukać.

Yyyy, ale wyszlo...

Nalezy spokojniej wbijac biegi. Ale powyzej 5500 obr/min biegi chodza jak marzenie. I na pewno polubisz ten zakres obrotow silnika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od 30 lat jeździłem manualami, ale sprzęgło w BRZ wybitnie ze mną nie współpracowało, silnik wył przy zmianie biegów :(

A od Grudnia 2014 mam XT i polubiłem automat.

Więc decyzja jest trudna. Jedno jest pewne - korków będzie coraz więcej a na torowe przejażdżki to już jestem za stary :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od 30 lat jeździłem manualami, ale sprzęgło w BRZ wybitnie ze mną nie współpracowało, silnik wył przy zmianie biegów :(

A od Grudnia 2014 mam XT i polubiłem automat.

Więc decyzja jest trudna. Jedno jest pewne - korków będzie coraz więcej a na torowe przejażdżki to już jestem za stary :)

Leniuszek z Ciebie  :biglol:  ;)

Do beztroskiego przemieszczania się z miejsca na miejsce i czerpania przyjemności z oglądania mijanych krajobrazów to faktycznie automat wydaje się być lepszy. Też o nim myślałem ale, na szczęście, mam serdecznych znajomych i przyjaciół, którzy mi to odradzili  B)

:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sprzęgło w BRZ wybitnie ze mną nie współpracowało, silnik wył przy zmianie biegów

 

znaczy, ze za wczesnie dodawales gazu/za pozno puszczales sprzeglo :) Ale spoko, mnie sie to nawet i po 45.000km wciaz zdarza. Dopoki nie jedziesz na takim polsprzegle przez pare kilometrow z obrotami rzedu 6.000obr to nic sie nie stanie :D

 

Ale nie bedziemy Ci wciskac M/T - przejedz sie A/T i jak Ci spasuje to bierz! Ja nim jechalem i powiem, ze jest naprawde ok i na pewno bym na niego nie narzekal :)

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos skrzyni biegów: poczułem, że zrobiło się chłodniej. Poranki zaczynają być ... oporne  :biglol:  ;)

 

 

zawsze mi sie to podobalo, ze nie trzeba wciskac do dna, zeby zmienic bieg.

a potem synchronizatory się na gwarancji wymienia  :mrgreen:  

 

To ja nie piszę jak obsługuję auto: jeszcze stracę gwarancję :unsure:  :wacko: Oooops ;)

 

Ale auto jest z tych ... masochistycznych :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a

 

Ale nie bedziemy Ci wciskac M/T - przejedz sie A/T i jak Ci spasuje to bierz! Ja nim jechalem i powiem, ze jest naprawde ok i na pewno bym na niego nie narzekal :)

 

Ja mam A/T i 90% czasu używam manetek - bardzo wygodne, a w korku czy na nudnej trasie można włączyć tryb D. Skrzynia działa bardzo bardzo szybko jak na nie-DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom, ja tez powoli zaczynam odczytywać temperaturę powietrza po sile potrzebnej do zmiany biegów :mrgreen:

 

Co do gwarancji to ona tez jest wykluczana gdy auto jest używane w sporcie .... ale BRZem każda jazda po bułki to używanie w sporcie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do gwarancji to ona tez jest wykluczana gdy auto jest używane w sporcie .... ale BRZem każda jazda po bułki to używanie w sporcie

 

O kurcze pieczone, a ja przedwczoraj byłem nim po sportowe obuwie  :biglol:   ;)

 

P.S. Zauważyłem, że lusterko wsteczne jest takie samo jak w moim WRX'01. Czyli jakieś powiązania z wcześniejszymi modelami jest B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty uzywasz lusterka wstecznego? Po co?  B)

 

Zauwazylem jedna wade BRZ: jest naprawde swietny, super sie prowadzi i sprawia subiektywnie bardzo szybkie wrazenie. No ale obiektywnie demonem predkosci nie jest. Problem w tym, ze malo kto o tym wie. Wiec nieraz zdarza mi sie, ze na Autobahnie ludzie przede mna zjezdzaja mi z drogi na prawy pas, pomimo ze tam jedzie duzo wolniejsze auto. Pewnie licza na to, ze ja moim "monstrum" lekko wcisne gaz i czmychne obok nich szybciutko...

 

a tu zonk!  :biglol: Bo ja w takim przypadku redukuje, strzelam ze sprzegla, wciskam gaz dno, wyciskam z niego siodme poty, silnik wyje... a Rascal ledwo daje rade sie z delikwentem zrownac - co powoduje u niego zlosc, ze ja jestem cham i go blokuje  :unsure:

 

Oczywiscie zaczyna sie przez to diabelski krag, bo jak juz przyspiesze, to zjezdza z lewego kolejny, ktory w lusterku widzi niskie, ciemne, szerokie ... Wiec ja znowu musze przyspieszyc... i tak w nieskonczonosc  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem jedna wade BRZ: jest naprawde swietny, super sie prowadzi i sprawia subiektywnie bardzo szybkie wrazenie. No ale obiektywnie demonem predkosci nie jest. Problem w tym, ze malo kto o tym wie. Wiec nieraz zdarza mi sie, ze na Autobahnie ludzie przede mna zjezdzaja mi z drogi na prawy pas, pomimo ze tam jedzie duzo wolniejsze auto. Pewnie licza na to, ze ja moim "monstrum" lekko wcisne gaz i czmychne obok nich szybciutko...

 

Hehe, cos w tym jest. Zauwazylem, ze jak jedziesz popularnym normalnie wygladajacym autem to na autostradach mimo ze jedziesz szybciej, malo kto robi miejsce. Jedzie taki lewym pasem, bo 300m przed nim jedzie ktos ciut wolniej i trzeba czekac z pol minuty zanim go minie i laskawie zrobi miejsce. Jak jade audi a8, to jakos wiekszosc od razu zjezdza i bardzo czesto nawet rezygnuja z manewru wyprzedzania, zwalniaja/hamuja i chowaja sie za autem na prawym pasie, gdy juz ich mine wracaja na lewy pas. Da sie wyraznie odczuc roznice w zachowaniu w zaleznosci jakim autem nadjezdzasz lewym pasem.

Edytowane przez Korton
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...