Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Mam odniesienie do innych modeli i np. w Enterprisie siedziało mi się rewelacyjnie, a i kask nie sprawiał problemu.

 

W BRZ, a siedziałem akurat u Izotoma, za cholerę nie mogłem się ustawić. Ostatecznie pozycja, która była najmniejszym złem ;), powodowała, że wszystkie spodnie miałbym wytarte w połowie uda od kiery.

 

A przyznaję, że auto jest bardzo ładne i osobiście środek też bardzo mi się podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@BartZ, mój drogi, jest z Ciebie kawał chłopa i na pewno czuje się duży respekt przed Tobą już z odległości około 100 metrów  ;) 

Dlatego nie dziwię się, że akurat Ty miałeś problem z pozycją za kierką w BRZecie. Ale człowiek do 190 cm i nie wyglądający jak Giewont powinien się swobodnie poskładać w BRZecie :biglol:

Ja mam to szczęście, że jestem w górnym limicie wzrostu przeciętnego Japończyka więc jedyny problem to przeszkadzający brzuch przy wsiadaniu. Przy wysiadaniu brzuch pomaga bo wypycha mnie z siedzenia na zewnątrz :biglol:

  • Haha 1
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechalim ostatnio przez Austrie do Czech na Rajd Barum - moje spostrzezenie: jeszcze NIGDY nie dostawalem tylu kiwek i kciukow w gore od innych uzytkownikow drog, co w Austrii! :D Nawet jeden gosc jadacy Mustangiem Mach2 z zajefajnym wydechem i furczacym V8 z szacunkiem pokiwal glowa i dal kciuka  :huh:  :huh:

 

Nie wiem dlaczego oni sie w Austrii tak tym autem jaraja, ale polechtalo to moje ego jak dawno nic  :biglol:  :yahoo:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechalim ostatnio przez Austrie do Czech na Rajd Barum - moje spostrzezenie: jeszcze NIGDY nie dostawalem tylu kiwek i kciukow w gore od innych uzytkownikow drog, co w Austrii! :D Nawet jeden gosc jadacy Mustangiem Mach2 z zajefajnym wydechem i furczacym V8 z szacunkiem pokiwal glowa i dal kciuka  :huh:  :huh:

 

Nie wiem dlaczego oni sie w Austrii tak tym autem jaraja, ale polechtalo to moje ego jak dawno nic  :biglol:  :yahoo:

A wyobrażasz sobie co by się działo gdyby był niebieski i stał na złotych felgach? Orgia  :biglol:  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wyobrażasz sobie co by się działo gdyby był niebieski i stał na złotych felgach? Orgia   

 

Potwierdzam... jak stałem w kolejce zapłacić za paliwko to przy pełnej stacji pani z kasy poprosiła właściciela sportowego niebieskiego samochodu do siebie do kasy... tylko żeby się pouśmiechać...   :huh:

 

Już nie chciałem fatygować z auta Izotoma więc się sam przylansowałem  :D

 

Pewnie myślała że to Aston Martin   :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Już nie chciałem fatygować z auta Izotoma więc się sam przylansowałem 

 

Dzięki, jeszcze monitoring nagrałby mnie i jak się tu potem wytłumaczyć małżonce: "no, wiesz pani prosiła..."  ;)  :biglol:

 

 

 

Pewnie myślała że to Aston Martin  

 

A kto to? :rolleyes:  ;)  :biglol:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dzięki, jeszcze monitoring nagrałby mnie i jak się tu potem wytłumaczyć małżonce: "no, wiesz pani prosiła..."   

 

Opowiedziałem swojej i mam już zakaz zbliżania się do Twojego auta :biglol: 

 

 

 

 

A kto to?       

 

A takie tam...

 

2015-aston-martin-vanquish-front-driving 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi napisać:

- Jak BRZ znosi jazdę po autostradzie? Jest głośno? Od jakich prędkości zaczyna mocno rosnąć zużycie paliwa?

- Jest napisane na stronie SIP:  "Będziesz zaskoczony, jak bardzo praktyczny może być sportowy samochód. Po złożeniu tylnych foteli, Subaru BRZ   zmieści komplet opon albo dwie torby golfowe" :lol: . Jak to wygląda w praktyce, bo nie mam pojęcia o torbach golfowych ;) .

- Co z nawigacją, bo nie widziałem nic w opisie?

- Czy prześwit jest mniejszy od Imprezy/Legacy ? Macie jakieś większe problemy z krawężnikami przy parkowaniu?

- Gdy posadzimy kierowcę o wzroście 180cm, da się jeszcze dorosłego wcisnąć na tylne siedzenie? 

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Jak BRZ znosi jazdę po autostradzie? Jest głośno? Od jakich prędkości zaczyna mocno rosnąć zużycie paliwa?

 

Jest wyjątkowo cicho a po przekroczeniu zdaje się 180km/h auto jedzie jak TGV... wyjątkowe zaskoczenie in plus.

 

 

 

- Gdy posadzimy kierowcę o wzroście 180cm, da się jeszcze dorosłego wcisnąć na tylne siedzenie? 

 

Da ale już tam zostanie forever :biglol:  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi napisać:

- Jak BRZ znosi jazdę po autostradzie? Jest głośno? Od jakich prędkości zaczyna mocno rosnąć zużycie paliwa?

- Jest napisane na stronie SIP:  "Będziesz zaskoczony, jak bardzo praktyczny może być sportowy samochód. Po złożeniu tylnych foteli, Subaru BRZ   zmieści komplet opon albo dwie torby golfowe" :lol: . Jak to wygląda w praktyce, bo nie mam pojęcia o torbach golfowych ;) .

- Co z nawigacją, bo nie widziałem nic w opisie?

- Czy prześwit jest mniejszy od Imprezy/Legacy ? Macie jakieś większe problemy z krawężnikami przy parkowaniu?

- Gdy posadzimy kierowcę o wzroście 180cm, da się jeszcze dorosłego wcisnąć na tylne siedzenie? 

 

Pozdrawiam :)

Po kolei:

Bardzo dobrze, a powyżej 180 km/h jeszcze lepiej. Czy jest głośno? Hm, auto jest, do granic rozsądku, pozbawione luksusów i komfortu. Skrzynia jest taka, że przy zmianie biegów czujesz jakbyś miał rękę w jej bebechach. Ale, o dziwo im szybciej i dłużej jedziesz tym ciszej i komfortowo zaczyna się robić. Zawieszenie uważam za najlepsze jakie było w Subaru. Co do spalania: trasa Poznań-Emden-Poznań, prędkości autostrada do 200 km/h, wyszła 10 na setkę. Teraz miasto mam też do 10 l/100 km. Normalne trasy to około 8,5 max. Zużycie zmienia się proporcjonalnie do prędkości i do 160 km/h jest na poziomie poniżej 9 litrów.

Nawigację można sobie doposażyć podajże za 4000 zł i jeszcze kamera cofania za 1500, która może być przydatna. Co prawda zamówiłem ale nie zamontowałem - obciach jak diabli przy takim aucie :rolleyes:

Prześwit: da się żyć ale na przedni zderzak trzeba uważać. Standardowy krawężnik nie sprawia problemu. 

Ja mam 173 cm wzrostu i gdy siedziała za mną drobna kobieta o wzroście 165 cm, to nie mogę powiedzieć żeby moja pozycja za kierownicą była optymalna. Przeważnie jeździmy 2+1, z tym, że osoba siedząca z tyłu siada za pasażerem.

Ale dwutygodniowe wakacje we dwoje do zrobienia tym autem.

 

BRZ jest, chyba, jedynym autem tego typu, które rzeczywiście można uznać za praktyczne i zjawiskowe jednocześnie (wiem, banał). Przy tym świetnie jeździ i rzeczywiście, nie tylko marketingowo, przynosi przyjemność z jazdy i świadomość jej przeżywania w czasie rzeczywistym, a nie po czasie, wspominając przejażdżkę. Czasami zastanawiam się czy faktycznie Japończycy nie sugerowali się naszym stwierdzeniem "Bardzo Rozsądny Zakup" przy tworzeniu nazwy tego auta  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi napisać:

- Jak BRZ znosi jazdę po autostradzie? Jest głośno? Od jakich prędkości zaczyna mocno rosnąć zużycie paliwa?

- Jest napisane na stronie SIP: "Będziesz zaskoczony, jak bardzo praktyczny może być sportowy samochód. Po złożeniu tylnych foteli, Subaru BRZ zmieści komplet opon albo dwie torby golfowe" . Jak to wygląda w praktyce, bo nie mam pojęcia o torbach golfowych ;) .

- Co z nawigacją, bo nie widziałem nic w opisie?

- Czy prześwit jest mniejszy od Imprezy/Legacy ? Macie jakieś większe problemy z krawężnikami przy parkowaniu?

- Gdy posadzimy kierowcę o wzroście 180cm, da się jeszcze dorosłego wcisnąć na tylne siedzenie?

 

Pozdrawiam :)

Dolacz do grupy na fb 'Gt86/ BRZ Polska', ostatnio byla dyskusja na te tematy. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@piotruś,

- Na autostradzie będziesz bardziej niż zadowolony - jeżdżę wolniej niż koledzy (max 160km/h) - auto prowadzi się lekko i przyjemnie. Jedyna uwaga, to podmuchy boczne. Czuć je dość mocno, ale to kwestia wrażeń, bo prowadzi się pewnie. Na autostradzie spalanie 8-9 z klimą. Przy spokojnej jeździe w ruchu mieszanym 7-8l/100km. Miałem okazję przejechać trochę kilometrów lokalnymi drogami, gdzie nie dało się za szybko ale było płynnie - najmniejsze średnie spalanie to... 6.2l/100km.

 

- Na zakupy wstawiliśmy dwie plastikowe skrzynki składane do bagażnika i sprawdzają się świetnie. Bagażnik jest akurat. Składać foteli nie miałem jeszcze potrzeby.

 

- Zamontowałem u siebie coś takiego (z CD i tak nie korzystam):

http://www.amazon.com/gp/product/B00MNXAFQ6?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

do tego ładowarka z gniazda i można korzystać z telefonu jako nawigacji.

 

- Na krawężniki uważam i to bardzo. Bo na większość na pewno nie podjadę (ale może to kwestia okolicy). Raz nawet musiałem zrezygnować z oficjalnego parkingu przy atrakcji turystycznej bo wylali tam nowy asfalt i nie zrobili zjazdu na parking. Wszystkie osobówki lepiej lub gorzej sobie radziły, ja się nie odważyłem. Za to parkowanie jest dość łatwe - auto ma fajną proporcję przód/tył względem fotela kierowcy. Raczej nie mam problemu z określeniem, ile jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@piotruś,

- Na autostradzie będziesz bardziej niż zadowolony - jeżdżę wolniej niż koledzy (max 160km/h) - auto prowadzi się lekko i przyjemnie. Jedyna uwaga, to podmuchy boczne. Czuć je dość mocno, ale to kwestia wrażeń, bo prowadzi się pewnie. Na autostradzie spalanie 8-9 z klimą. Przy spokojnej jeździe w ruchu mieszanym 7-8l/100km. Miałem okazję przejechać trochę kilometrów lokalnymi drogami, gdzie nie dało się za szybko ale było płynnie - najmniejsze średnie spalanie to... 6.2l/100km.

 

- Na zakupy wstawiliśmy dwie plastikowe skrzynki składane do bagażnika i sprawdzają się świetnie. Bagażnik jest akurat. Składać foteli nie miałem jeszcze potrzeby.

 

- Zamontowałem u siebie coś takiego (z CD i tak nie korzystam):

http://www.amazon.com/gp/product/B00MNXAFQ6?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

do tego ładowarka z gniazda i można korzystać z telefonu jako nawigacji.

 

- Na krawężniki uważam i to bardzo. Bo na większość na pewno nie podjadę (ale może to kwestia okolicy). Raz nawet musiałem zrezygnować z oficjalnego parkingu przy atrakcji turystycznej bo wylali tam nowy asfalt i nie zrobili zjazdu na parking. Wszystkie osobówki lepiej lub gorzej sobie radziły, ja się nie odważyłem. Za to parkowanie jest dość łatwe - auto ma fajną proporcję przód/tył względem fotela kierowcy. Raczej nie mam problemu z określeniem, ile jeszcze.

Dziękuję @Citan! Czy to mocowanie do smartfona jest stabilne ? Jak duży /ciężki smartfon na nim wieszasz?

 

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon trzyma się na magnes. Do uchwytu dołączone są metalowe płytki na taśmie dwustronnej, z których nie musiałem korzystać, bo Nexus 5 (wg specyfikacji 130g) ma w obudowie odpowiednie elementy i trzyma się bardzo pewnie.

Do tego BRZ ma również gniazdo w schowku i sam kabel zasilający wychodzi praktycznie tuż przy uchwycie. Muzykę i inne dźwięki puszczam z telefonu przez to:

http://eud.dx.com/product/pt-810-mini-style-usb-bluetooth-v2-0-edr-audio-receiver-black-844237007#.VeqtgLQi6KQ

 

Załączam zdjęcie, może coś uda Ci się zobaczyć.

post-1587-0-92020600-1441443265_thumb.png

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...