masseur Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co nieco o dwóch sportowych autkach: Subaru Impreza WRX STI (sedan, 300KM) oraz Mitsubishi Lancer Evo X (295KM). A mianowicie, który jest lepszy pod względem: 1. osiągów, dynamiki 2. prowadzenia 3. ekonomii 4. komfortu/wygody wnętrza 5. wyposażenia (luksusu) 6. bajerów/gadżetów (ilość, jakość + wymieńcie te ciekawe ) 7. jazdy po torze 8. jazdy po mieście 9. jazdy po polskich drogach 10. jazdy po terenie 11. Ogólnie (waszym zdaniem). Przy każdym punkcie dajcie od jednego do trzech plusów, gdzie jeden plus oznacza, że jest trochę lepszy, dwa plusy, że dużo lepszy, trzy plusy - dużo lepszy. (przykładowo 1. Subaru ++ 2. Mitsubishi +). I jeszcze takie pytanie odnoście Evo X. Z tego co widzę (http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Evolution-X) to wersji z manualną skrzynią biegów (która wg specyfikacji jest dynamiczniejsza i ekonomiczniejsza niż ta z automatem) nie można zamówić razem z wersją wyposażenia MR, czyli tą najbogatszą (9-głośnikowy system audio, NAVI itp.). Manuale dostępne są tylko z niższą wersją wyposażenia GSR. Dlaczego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Wątek z potencjałem Zadając takie pytanie, na tym forum, musisz liczyć się drobnymi przekłamaniami :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
slesz Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 10. jazdy po terenie hmmm.. sti czy evo... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 I tak się skończy na tym, ile to pali?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
masseur Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 No nie, no ale mówcie Starajcie się być obiektywni 10. do jazdy po terenie hmmm.. sti czy evo... Nie chodzi mi tutaj o jakieś góry, lasy, ale o np. głęboki piach, żwir, jakieś błoto, może jeszcze śnieg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luk77 Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Porównywanie Mitsu Evo do Subaru WRX STI to jak dyskusja na temat wyższości świąt ...itd. :wink: Obydwa są świetne 8) Posiadając EVO kierownicy myślą o STI i na odwrót :wink: Trzeba wsiąść , przejechać się jeśli jest taka możliwość i zastanowić się który jest bliższy sercu Nowy WRX STI sprawdzi się chyba jednak lepiej w codziennej jeździe niż EVO Link to comment Share on other sites More sharing options...
masseur Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 Porównywanie Mitsu Evo do Subaru WRX STI to jak dyskusja na temat wyższości świąt ...itd. Obydwa są świetne Dlatego podałem konkretne punkty Link to comment Share on other sites More sharing options...
imgw Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 search.php tutaj znajdziesz wszsytko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Chciałbym się dowiedzieć co nieco o dwóch sportowych autkach: Subaru Impreza WRX STI (sedan, 300KM) oraz Mitsubishi Lancer Evo X (295KM). A od kogo chcialbys sie dowiedzieć :?: (ile na forum moze byc osob majacych doswiadczenie z nowym sti i evo 10 :?: ).....bo odnoszę wrazenie .... , ze chcesz poinformować... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pin Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Porównywanie Mitsu Evo do Subaru WRX STI to jak dyskusja na temat wyższości świąt ...itd. Obydwa są świetne Dlatego podałem konkretne punkty masser, to jeszcze mógłbyś dodać dodatkowy punkt z pytaniem, który z tych modeli osiągnął w tym sezonie lepsze wyniki, na przykład w serii Production World Rally Championship, czy na naszym podwórku w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QbaqBA Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 raczej musisz sobie odpowiedziec na jedno pytanie chcesz auto do codziennej jazdy, czy bedziesz jezdzil na pojezdzawki i walczyl o setne sekundy :?: 1 - subaru 2 - evo to tak zwiezle i "obiektywnie" choc w ostatnich generacjach podobno (nie jezdzilem "lanosem sedanem") nie jest to juz tak ewidentne... moim zdaniem musisz sie przejechac i jednym, i drugim, a potem zdecydowac ktory Tobie bardziej pasuje. Z tego co widzę (http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Evolution-X) to wersji z manualną skrzynią biegów (która wg specyfikacji jest dynamiczniejsza i ekonomiczniejsza niż ta z automatem) nie można zamówić razem z wersją wyposażenia MR, czyli tą najbogatszą (9-głośnikowy system audio, NAVI itp.). Manuale dostępne są tylko z niższą wersją wyposażenia GSR. Dlaczego ? taka polityka marki aha, Evo X z reczna skrzynia ma tylko 5 biegow i jest meczace w dluzszych trasach Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtas. Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 A ja Kolegę podziwiam za odawgę... ...bo chyba nie świadom jest tej loży szyderców po drugiej stronie :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 :roll: Lepsza będzie Skoda Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 [ http://iambrony.jsmart.web.id/gif/files/foreverhug.gif?1318143879 ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
plejadek Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Tu możesz sobie popatrzyć jak oba auta radzą sobie w "terenie." http://www.roadandtrack.com/tests/video ... -road-test Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 A mianowicie, który jest lepszy pod względem:1. osiągów, dynamiki 2. prowadzenia 3. ekonomii 4. komfortu/wygody wnętrza 5. wyposażenia (luksusu) 6. bajerów/gadżetów (ilość, jakość + wymieńcie te ciekawe ) 7. jazdy po torze 8. jazdy po mieście 9. jazdy po polskich drogach 10. jazdy po terenie po co sie tak rozdrabniac? Po prostu: Subaru +++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 fajny dylemat/pytanie mysle, ze jeden z mod'ow, ktory pracuje w ASO (i ktore z kolei, sprzedaje nowe Subaraki i Mitsu :shock: ) moglby cos madrego napisac... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
guma Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 I tak się skończy na tym, ile to pali?? bezdyskusyjnie EVO pali wiecej Nowy WRX STI sprawdzi się chyba jednak lepiej w codziennej jeździe niż EVO :roll: 11. Ogólnie (waszym zdaniem). ciekawe, czy kolega na forum EVO też założył taki wątek :?: Ogólnie moim zdaniem, to nie ma dyskusji, bo tu nie chodzi o to co mój przedmówca napisał coś o swiętach, chodzi o to czy sie coś/ kogoś kocha czy nie... Jak sie kocha to się mankamenty wybacza :!: A to, że eSTIaj ich nie ma to inna sprawa masseur, to jak z kobietą którą bierzesz za żonę, stary no bierzesz mimo, ze ma pryszcze na dupie i małe cycki a generalnie jesteś seksoholikiem i masz fioła na punkcie wielkich balonów, ale kochasz, więc bierzesz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajax Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 1. osiągów, dynamiki 2. prowadzenia 3. ekonomii Octavia +++ 4. komfortu/wygody wnętrza Octavia +++ 5. wyposażenia (luksusu) Octavia +++ 6. bajerów/gadżetów (ilość, jakość + wymieńcie te ciekawe ) Octavia +++ 7. jazdy po torze 8. jazdy po mieście 9. jazdy po polskich drogach Octavia +++ 10. jazdy po terenie Octavia +++ 11. Ogólnie (waszym zdaniem). Najlepsza będzie Octavia Scout w dyszlu mało pali dobrze radzi sobie w terenie no i jest o wiele bardziej luksusowa i bajerna od Japońców. Aż 6 na 11 twoich pytań zupełnie nie odnosi się do tej klasy samochodów. Czy Ty szukasz takiego auta czy bawisz się w zakup i chcesz podyskutować na forum. Z ekonomi to pali tyle ile wleje jeśli myślisz o litrach na 100 odpuść sobie Komfort, wygoda. :shock: Luksus. :shock: Bajery :shock: Jazda po terenie :shock: :shock: :shock: Jeszcze brakuje pytanie o twardość plastików i 17 strefową klimę z funkcją ekspresu do kawy i wzywania pokojówki. Wybacz ale wbiłeś mnie w ziemie tym postem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KALI Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 klimę z funkcją ekspresu do kawy i wzywania pokojówki a to tak można? Zamawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Orwell mówił w swojej mowie prawdę Subaru jest "dwa plus dobre" Mitsubishi jest "myślozbrodnią" A ja jestem dwa plus zbrodniarzem z osiem plus autem na stanie;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aki001 Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 4. komfortu/wygody wnętrza5. wyposażenia (luksusu) 6. bajerów/gadżetów (ilość, jakość + wymieńcie te ciekawe ) (wypowiem się o tym, co znam ) 4. komfort w seryjnym STI jest wyższy niż w mini cooperze S i o dziwo prowadzi się o wiele fajniej od MCSa, ale nie wiem czy to dobre odniesienie 5. wyposażenie STI jest... hmm... mierne jak za auto za taką kasę. Bardzo fajne fotele, praktycznie zerowe audio (seryjny system kenwooda w STI to jakieś nieporozumienie), podłokietnik się nie domyka od pierwszego dnia, kierownica straszy wielkim plastikowym klaksonem... 6. blokada centralnego dyfra (w manualnu) to bajka - blokujesz, gaz do dechy i auto leci bokiem bez żadnej walki , o niedomykającym się podłokietniku już pisałem... wg producenta z centralnego dyfra mogą wydobywać się dziwne dźwięki podczas manewrów na parkingu... i tak niestety jest. Brzmi to trochę jakby mieć urwaną poduszkę pod silnikiem - po prostu coś stuka przy zmianie przeciążenia po wrzuceniu wstecznego. Ciekawe czy w Mitsu też tak jest. Jest fajny bajer do regulowania odpowiedzi pedału gazu. Po wybraniu trybu intelligent auto przestaje jechać. Pedał gazu robi się 2x "głębszy" (po prostu trzeba mocniej deptać) i ogólnie wszystko jakby takie ospałe. A na desce rozdzielczej pojawia się strzałka zachęcająca do zmiany biegu gdy wskazówka na blacie mija 2700 RPM (jakaś pomyłka ). Po przestawieniu w tryb sport sharp (S#) auto zmienia się nie do poznania - jak kiepsko wystrojony VW z za dużym turbo - odpowiedź na gaz jest natychmiastowa i bardzo gwałtowna. Uśmiech z gęby nie schodzi. Na środku zegarów jest prawie centymetrowej wielkości dioda shift light, której zakres pracy można regulować. Jest też brzęczyk, którego niestety nie słychać Kontrola trakcji to taki element, którego nie da się wyłączyć na stałe. Już nie raz się odbiłem głową od kierownicy próbując wejść bokiem w zakręt tylko dlatego, że ten szajs trzeba wyłączać za każdym razem kiedy się odpali samochód... Nie ma niestety żadnego launch controla. Z wad STI warto jeszcze wymienić fakt, że jako amator mechanik, nie mam pojęcia jak się przymierzyć do zmiany świec w tym samochodzie O ekonomii się nie wypowiem... 18 calowe opony są w cholerę drogie i szybko się kończą. Paliwo - w granicach 15l przy zabawie po autostradzie czy na mieście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 EVO ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
guma Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 EVO ! BAN :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now