masseur Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co nieco o dwóch sportowych autkach: Subaru Impreza WRX STI (sedan, 300KM) oraz Mitsubishi Lancer Evo X (295KM). A mianowicie, który jest lepszy pod względem: 1. osiągów, dynamiki 2. prowadzenia 3. ekonomii 4. komfortu/wygody wnętrza 5. wyposażenia (luksusu) 6. bajerów/gadżetów (ilość, jakość + wymieńcie te ciekawe ) 7. jazdy po torze 8. jazdy po mieście 9. jazdy po polskich drogach 10. jazdy po terenie 11. Ogólnie (waszym zdaniem). Przy każdym punkcie dajcie od jednego do trzech plusów, gdzie jeden plus oznacza, że jest trochę lepszy, dwa plusy, że dużo lepszy, trzy plusy - dużo lepszy. (przykładowo 1. Subaru ++ 2. Mitsubishi +). I jeszcze takie pytanie odnoście Evo X. Z tego co widzę (http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Evolution-X) to wersji z manualną skrzynią biegów (która wg specyfikacji jest dynamiczniejsza i ekonomiczniejsza niż ta z automatem) nie można zamówić razem z wersją wyposażenia MR, czyli tą najbogatszą (9-głośnikowy system audio, NAVI itp.). Manuale dostępne są tylko z niższą wersją wyposażenia GSR. Dlaczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Wątek z potencjałem Zadając takie pytanie, na tym forum, musisz liczyć się drobnymi przekłamaniami :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 10. jazdy po terenie hmmm.. sti czy evo... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 I tak się skończy na tym, ile to pali?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masseur Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 No nie, no ale mówcie Starajcie się być obiektywni 10. do jazdy po terenie hmmm.. sti czy evo... Nie chodzi mi tutaj o jakieś góry, lasy, ale o np. głęboki piach, żwir, jakieś błoto, może jeszcze śnieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Porównywanie Mitsu Evo do Subaru WRX STI to jak dyskusja na temat wyższości świąt ...itd. :wink: Obydwa są świetne 8) Posiadając EVO kierownicy myślą o STI i na odwrót :wink: Trzeba wsiąść , przejechać się jeśli jest taka możliwość i zastanowić się który jest bliższy sercu Nowy WRX STI sprawdzi się chyba jednak lepiej w codziennej jeździe niż EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masseur Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Porównywanie Mitsu Evo do Subaru WRX STI to jak dyskusja na temat wyższości świąt ...itd. Obydwa są świetne Dlatego podałem konkretne punkty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 search.php tutaj znajdziesz wszsytko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Chciałbym się dowiedzieć co nieco o dwóch sportowych autkach: Subaru Impreza WRX STI (sedan, 300KM) oraz Mitsubishi Lancer Evo X (295KM). A od kogo chcialbys sie dowiedzieć :?: (ile na forum moze byc osob majacych doswiadczenie z nowym sti i evo 10 :?: ).....bo odnoszę wrazenie .... , ze chcesz poinformować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Porównywanie Mitsu Evo do Subaru WRX STI to jak dyskusja na temat wyższości świąt ...itd. Obydwa są świetne Dlatego podałem konkretne punkty masser, to jeszcze mógłbyś dodać dodatkowy punkt z pytaniem, który z tych modeli osiągnął w tym sezonie lepsze wyniki, na przykład w serii Production World Rally Championship, czy na naszym podwórku w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 raczej musisz sobie odpowiedziec na jedno pytanie chcesz auto do codziennej jazdy, czy bedziesz jezdzil na pojezdzawki i walczyl o setne sekundy :?: 1 - subaru 2 - evo to tak zwiezle i "obiektywnie" choc w ostatnich generacjach podobno (nie jezdzilem "lanosem sedanem") nie jest to juz tak ewidentne... moim zdaniem musisz sie przejechac i jednym, i drugim, a potem zdecydowac ktory Tobie bardziej pasuje. Z tego co widzę (http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Evolution-X) to wersji z manualną skrzynią biegów (która wg specyfikacji jest dynamiczniejsza i ekonomiczniejsza niż ta z automatem) nie można zamówić razem z wersją wyposażenia MR, czyli tą najbogatszą (9-głośnikowy system audio, NAVI itp.). Manuale dostępne są tylko z niższą wersją wyposażenia GSR. Dlaczego ? taka polityka marki aha, Evo X z reczna skrzynia ma tylko 5 biegow i jest meczace w dluzszych trasach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 A ja Kolegę podziwiam za odawgę... ...bo chyba nie świadom jest tej loży szyderców po drugiej stronie :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 :roll: Lepsza będzie Skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 [ http://iambrony.jsmart.web.id/gif/files/foreverhug.gif?1318143879 ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Tu możesz sobie popatrzyć jak oba auta radzą sobie w "terenie." http://www.roadandtrack.com/tests/video ... -road-test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 A mianowicie, który jest lepszy pod względem:1. osiągów, dynamiki 2. prowadzenia 3. ekonomii 4. komfortu/wygody wnętrza 5. wyposażenia (luksusu) 6. bajerów/gadżetów (ilość, jakość + wymieńcie te ciekawe ) 7. jazdy po torze 8. jazdy po mieście 9. jazdy po polskich drogach 10. jazdy po terenie po co sie tak rozdrabniac? Po prostu: Subaru +++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 fajny dylemat/pytanie mysle, ze jeden z mod'ow, ktory pracuje w ASO (i ktore z kolei, sprzedaje nowe Subaraki i Mitsu :shock: ) moglby cos madrego napisac... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 I tak się skończy na tym, ile to pali?? bezdyskusyjnie EVO pali wiecej Nowy WRX STI sprawdzi się chyba jednak lepiej w codziennej jeździe niż EVO :roll: 11. Ogólnie (waszym zdaniem). ciekawe, czy kolega na forum EVO też założył taki wątek :?: Ogólnie moim zdaniem, to nie ma dyskusji, bo tu nie chodzi o to co mój przedmówca napisał coś o swiętach, chodzi o to czy sie coś/ kogoś kocha czy nie... Jak sie kocha to się mankamenty wybacza :!: A to, że eSTIaj ich nie ma to inna sprawa masseur, to jak z kobietą którą bierzesz za żonę, stary no bierzesz mimo, ze ma pryszcze na dupie i małe cycki a generalnie jesteś seksoholikiem i masz fioła na punkcie wielkich balonów, ale kochasz, więc bierzesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 1. osiągów, dynamiki 2. prowadzenia 3. ekonomii Octavia +++ 4. komfortu/wygody wnętrza Octavia +++ 5. wyposażenia (luksusu) Octavia +++ 6. bajerów/gadżetów (ilość, jakość + wymieńcie te ciekawe ) Octavia +++ 7. jazdy po torze 8. jazdy po mieście 9. jazdy po polskich drogach Octavia +++ 10. jazdy po terenie Octavia +++ 11. Ogólnie (waszym zdaniem). Najlepsza będzie Octavia Scout w dyszlu mało pali dobrze radzi sobie w terenie no i jest o wiele bardziej luksusowa i bajerna od Japońców. Aż 6 na 11 twoich pytań zupełnie nie odnosi się do tej klasy samochodów. Czy Ty szukasz takiego auta czy bawisz się w zakup i chcesz podyskutować na forum. Z ekonomi to pali tyle ile wleje jeśli myślisz o litrach na 100 odpuść sobie Komfort, wygoda. :shock: Luksus. :shock: Bajery :shock: Jazda po terenie :shock: :shock: :shock: Jeszcze brakuje pytanie o twardość plastików i 17 strefową klimę z funkcją ekspresu do kawy i wzywania pokojówki. Wybacz ale wbiłeś mnie w ziemie tym postem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 klimę z funkcją ekspresu do kawy i wzywania pokojówki a to tak można? Zamawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Orwell mówił w swojej mowie prawdę Subaru jest "dwa plus dobre" Mitsubishi jest "myślozbrodnią" A ja jestem dwa plus zbrodniarzem z osiem plus autem na stanie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 4. komfortu/wygody wnętrza5. wyposażenia (luksusu) 6. bajerów/gadżetów (ilość, jakość + wymieńcie te ciekawe ) (wypowiem się o tym, co znam ) 4. komfort w seryjnym STI jest wyższy niż w mini cooperze S i o dziwo prowadzi się o wiele fajniej od MCSa, ale nie wiem czy to dobre odniesienie 5. wyposażenie STI jest... hmm... mierne jak za auto za taką kasę. Bardzo fajne fotele, praktycznie zerowe audio (seryjny system kenwooda w STI to jakieś nieporozumienie), podłokietnik się nie domyka od pierwszego dnia, kierownica straszy wielkim plastikowym klaksonem... 6. blokada centralnego dyfra (w manualnu) to bajka - blokujesz, gaz do dechy i auto leci bokiem bez żadnej walki , o niedomykającym się podłokietniku już pisałem... wg producenta z centralnego dyfra mogą wydobywać się dziwne dźwięki podczas manewrów na parkingu... i tak niestety jest. Brzmi to trochę jakby mieć urwaną poduszkę pod silnikiem - po prostu coś stuka przy zmianie przeciążenia po wrzuceniu wstecznego. Ciekawe czy w Mitsu też tak jest. Jest fajny bajer do regulowania odpowiedzi pedału gazu. Po wybraniu trybu intelligent auto przestaje jechać. Pedał gazu robi się 2x "głębszy" (po prostu trzeba mocniej deptać) i ogólnie wszystko jakby takie ospałe. A na desce rozdzielczej pojawia się strzałka zachęcająca do zmiany biegu gdy wskazówka na blacie mija 2700 RPM (jakaś pomyłka ). Po przestawieniu w tryb sport sharp (S#) auto zmienia się nie do poznania - jak kiepsko wystrojony VW z za dużym turbo - odpowiedź na gaz jest natychmiastowa i bardzo gwałtowna. Uśmiech z gęby nie schodzi. Na środku zegarów jest prawie centymetrowej wielkości dioda shift light, której zakres pracy można regulować. Jest też brzęczyk, którego niestety nie słychać Kontrola trakcji to taki element, którego nie da się wyłączyć na stałe. Już nie raz się odbiłem głową od kierownicy próbując wejść bokiem w zakręt tylko dlatego, że ten szajs trzeba wyłączać za każdym razem kiedy się odpali samochód... Nie ma niestety żadnego launch controla. Z wad STI warto jeszcze wymienić fakt, że jako amator mechanik, nie mam pojęcia jak się przymierzyć do zmiany świec w tym samochodzie O ekonomii się nie wypowiem... 18 calowe opony są w cholerę drogie i szybko się kończą. Paliwo - w granicach 15l przy zabawie po autostradzie czy na mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 EVO ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 EVO ! BAN :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się