raison Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Jest fajny bajer do regulowania odpowiedzi pedału gazu. Po wybraniu trybu intelligent auto przestaje jechać. Pedał gazu robi się 2x "głębszy" (po prostu trzeba mocniej deptać) i ogólnie wszystko jakby takie ospałe. A na desce rozdzielczej pojawia się strzałka zachęcająca do zmiany biegu gdy wskazówka na blacie mija 2700 RPM (jakaś pomyłka ). Po przestawieniu w tryb sport sharp (S#) auto zmienia się nie do poznania - jak kiepsko wystrojony VW z za dużym turbo - odpowiedź na gaz jest natychmiastowa i bardzo gwałtowna Kontrola trakcji to taki element, którego nie da się wyłączyć na stałe. Już nie raz się odbiłem głową od kierownicy próbując wejść bokiem w zakręt tylko dlatego, że ten szajs trzeba wyłączać za każdym razem kiedy się odpali samochód I to mnie przeraża w nowych wozach. Mega przydatne i pomocne systemy zwiększające bezpieczeństwo i komfort podróży. Why k**** why nowe STi nie może być "sport sharp" cały czas jak wcześniejsze modele?!?!?! :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ajax napisał(a):klimę z funkcją ekspresu do kawy i wzywania pokojówki a to tak można? Zamawiam! Takie cuda tylko w Dacii, podobno za dopłatą pokojówka może być ładna Vasquez napisał(a):EVO ! BAN +1 Cytuj:Kontrola trakcji to taki element, którego nie da się wyłączyć na stałe. Już nie raz się odbiłem głową od kierownicy próbując wejść bokiem w zakręt tylko dlatego, że ten szajs trzeba wyłączać za każdym razem kiedy się odpali samochód I to mnie przeraża w nowych wozach. Mega przydatne i pomocne systemy zwiększające bezpieczeństwo i komfort podróży. Why k**** why nowe STi nie może być "sport sharp" cały czas jak wcześniejsze modele?!?!?! Trochę ludzi jeździ na sporcie na co dzień, przynajmniej można całkowicie odłączyć ESP:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobby Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Nie jezdzilem ani jednym z "nowych" ale i tak wiem ze SUBARU jest lepsze haha Tak na bardziej powaznie ,to moge dodac,ze dzieki konstrukcji zawieszenia od zawsze na sniegu/szutrze rzadzilo STi,a na suchym,ponoc,heh :wink: EVO...ale i tak nie zawsze,tzn bardzo rzadko,heh :wink: Dobrze wczesniej napisal guma :arrow: jak sie kocha to sie kocha,nie ma na to wytlumaczenia i juz Ja od zawsze uwielbialem odglos boksera.Poza tym,na mysl o sportowym aucie pierwsze na jezyk nasuwaly mi sie dwa slowa...SUBARU,a takze te 3 magiczne literki STI Aha..i tak jak wczesniej ktos napisal o kierowcach STI i EVO......podoba mi sie "VI-tka" i "IX-tka",heh a "X" to tak delikatnie mowiac jest tra-nieladna i w ogole beee heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 EVO ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się