Andrzej Koper Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 z jakim motorem? szybki diesel... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 diesla znam z autopsji.. czekam na benzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 czekam na benzin też 6 biegow.....taki wolniejszy diesel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 na miasto jak znalazł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 na miasto jak znalazł... na miasto benz. z AT... :wink:...jest opis z jazdy 1.6 z AT ( Dyrekcja ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 A argumenty o nagrzewaniu się auta można sobie podarować. A argument o wyjącym w foteliku dzieciaku, któremu świeci słońce w twarz a wszystkie przyczepiane do szyb kurtynki skutecznie albo same odpadają albo "są odpadane" też można sobie podarować? Ja akurat będę przyciemniał bo w OBKU nie można było zamówić przyciemnianych... DP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 A argumenty o nagrzewaniu się auta można sobie podarować. A argument o wyjącym w foteliku dzieciaku, któremu świeci słońce w twarz a wszystkie przyczepiane do szyb kurtynki skutecznie albo same odpadają albo "są odpadane" też można sobie podarować? Ja akurat będę przyciemniał bo w OBKU nie można było zamówić przyciemnianych... DP I z tego ma niby wynikać, że każdy musi chcieć kupić samochód z przyciemnianymi szybami? Bo o tym właśnie pisał debtux: Gdy planowaliśmy zakup SUVa okazało się, że w większości renomowanych marek NIE można kupić normalnie wyposażonego samochodu bez przyciemnianych szyb! Więc to nie jest "słabe", to jest głupota i typowo brukselskie poczucie "my wiemy lepiej". Fakt, iż Subaru jako jedyna marka nie zmuszała wtedy do zakupu tych kretyńskich ciemnych szyb, był argumentem ZA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 A propos rolet, jest takie genialne rozwiązanie...dostępne jako opcja np. w Audi. Kosztuje, hmmm, jak na ceny dodatków w Audi śmieszne pieniądze (kilkaset złotych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 I z tego ma niby wynikać, że każdy musi chcieć kupić samochód z przyciemnianymi szybami? Bo o tym właśnie pisał debtux: Nie - z tego wynika, że ja chciałem i nie mogłem. A teraz jak będę wymieniał być może Forka na XV to będę miał od razu. Tylko tyle. DP -- N mar 11, 2012 6:49 pm -- A propos rolet, jest takie genialne rozwiązanie...dostępne jako opcja np. w Audi. Kosztuje, hmmm, jak na ceny dodatków w Audi śmieszne pieniądze (kilkaset złotych). Miałem coś takiego kiedyś w służbowym Pasku. Jeżeli działa tak samo to na górze okna są takie smerfne haczyki z plastiku, które od pewnego wieku są w zasięgu rąk małoletnich i często lądują w paszczach, ewentualnie znikają w niewiadomych kryjówkach. DP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 A propos rolet, jest takie genialne rozwiązanie...dostępne jako opcja np. w Audi. Kosztuje, hmmm, jak na ceny dodatków w Audi śmieszne pieniądze (kilkaset złotych). [ http://www.autohit24.com/product/image/61/C-fakepath-roleta-drzwi.JPG ] koszt niewielki ale czekasz na auto 3 miesiące..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 w obku tez są rolety (siatki w ramkach nakładane na cały tył) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ostatni test wersji benzynowej z manualem - przeprowadzony przez dziennikarzy motoryzacyjnych - pokazuje, że w aucie brakuje mocy i elastycznosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ostatni test wersji benzynowej z manualem - przeprowadzony przez dziennikarzy motoryzacyjnych - pokazuje, że w aucie brakuje mocy i elastycznosci. im to zawsze brakuje mocy i elastyczności Często nawet w myśleniu. Jedyne wiarygodnie oceny to pomiar/porównania na poszczególnych biegach z autami innych producentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ostatni test wersji benzynowej z manualem - przeprowadzony przez dziennikarzy motoryzacyjnych - pokazuje, że w aucie brakuje mocy i elastycznosci. Niech zgadnę - Auto Świat? Oni nie lubia Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Auto Bild Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Ja nie wiem, cały czas konie, moce itd.. to nie sa auta wyścigowe... jak już słyszę takie oceny to nawet nie czytam... ktoś chce mocne auto to niech zapłaci za STI... tylko ze znowu spalanie sie zacznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 mi tam ewidentnie małego doładownia nawet w tych 150 kucach brakuje - żeby nie kręcić tego silnika tak wysoko - w oczekiwaniu aż coś się stanie W porównaniu z silnikiem TSI - wypada dla mnie osobiście słabo. Ale auto bardzo fajne, ładnie się prezentuje, nieźle wykonane wnętrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 za to trwałość i bezawaryjność będzie/powinno być na znacznie wyższym poziomie. Mam na myśli sam silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 wbrew pozorom - dobrze i prawidłowo serwisowane TSI - jest dosyć trwałym i bezawaryjnym silnikiem. Na pewno w skali sprzedaży więcej usterek miał np. Boxer diesel niż TSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 "dosyć" czy dużą różnicę. W każdym razie na tym etapie możemy sobie pogdybać. Zobaczymy jak będą się zachowywały 150-cio konne suszarki 1.4 czy 1.6 z przebiegami powyżej 100k km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Nie widziałem jeszcze XV, ale kilka dni temu poczytałem sobie kilka dni na ten temat w internecie. Oto moje wnioski: 1. Zalety: - S-AWD, zawieszenie, trakcja - nie "dotknąłem" XV, a uwierzyłem - trwałe, w miarę oszczędne silniki benzynowe, przynajmniej w porównaniu downsizingowymi wynalazkami typu TSI, TFSI, itd - wygodniejsze przednie fotele (jeśli wierzyć słowu pisanemu) - dobry stosunek masy do przestronności wnętrza (o ile kiedyś nie okaże się to wadą) - jak na mój gust, samochody są ładne. 2. Wady - po raz setny powtórzę - brak mocniejszego silnika, z tym ze ja bym już zaakceptował te 170 KM, a ideałem byłoby 180, bo jednak benzyna jest droga a cudów nie ma. Mimo wszystko wciąż nie zrezygnowałem z zakupu. Na bezrybiu i rak ryba, jak to mówią. Konkurencją w moim przypadku dla XV jest tylko jeden SUV innej marki. Być może rozważę też jeszcze raz kupno Forka, Legasia czy Outbacka, chociaż gabaryty XV moim zdaniem zupełnie wystarczają dwóm osobom, więc nie dbam o większy bagażnik czy przestrzeń na tylnej kanapie. - brak reduktora w autach z silnikiem 2,0 oraz marny kąt natarcia. Mam wrażenie, że FHI zrobiło to złośliwie z obawy, że sprzedaż Forków gwałtownie spadnie. - pamiętam jak nowa Impreza debiutowała na wystawach, "działacze" Subaru obiecywali, że cena nowych modeli zasadniczo się nie zmieni. I co ja widzę? Przyznam się, że trochę obawiam się, że jakbym teraz kupił, to za rok cena XV może spaść. - nie cierpię czarnego, trumiennego wnętrza w samochodach. Pozostało mi to chyba z dawnych lat, gdy mieszkałem w ciepłym klimacie. Wiem, że jest to irracjonalne, ale t.t.t.m. i już. Wolałbym nawet zwykły szary niż jakieś skórzane kolorowe wstawki w morzu czerni. Miałem zadać pytania Dyrekcji, ale się zbytnio rozpisałem. Zadam je więc w następnym poście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Na pewno w skali sprzedaży więcej usterek miał np. Boxer diesel niż TSI. Mam kumpla w serwisie vw/audi - pozwól, że tego nie skomentuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 vw i ałdi wcale nie sa takie miodzio.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Pierwsze pytania do Dyrekcji dotyczą skrzyni CVT. 1. Czy i w Europie też będzie obowiązywał zakaz holowania przyczep Imprezami XV wyposażonymi w skrzynie CVT? Taki zakaz obowiązuje podobno w USA w nowych imprezach (tych zwykłych, bo XV jeszcze nie mają). Na jednym z tamtejszych forów nawet dyskutują czy za zamontowanie haka holowniczego traci się gwarancję czy nie... 2. Spotkałem się w artykułach z różnymi danymi na temat rozkładu momentu między osiami w skrzyniach CVT - około 10%/około 90%, 60%/40% i 55%/45. Osobiście domyślam się, że 60%/40%, ale nie wykluczam też opcji około 10%/około 90%. Czy szanowna Dyrekcja mogłaby mnie oświecić? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Marca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 1. Czy i w Europie też będzie obowiązywał zakaz holowania przyczep Imprezami XV wyposażonymi w skrzynie CVT? Nie. Dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem wynosi 1200 kg. 2. Spotkałem się w artykułach z różnymi danymi na temat rozkładu momentu między osiami w skrzyniach CVT - około 10%/około 90%, 60%/40% i 55%/45. Osobiście domyślam się, że 60%/40%, ale nie wykluczam też opcji około 10%/około 90%. Czy szanowna Dyrekcja mogłaby mnie oświecić? Z góry dziękuję. Brak jest dokładnych danych. W/g rozmów z inżynierami FHI zasadniczo ok 60:40 ( zmienne w zależnosci od warunków ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się