Jump to content

jak wam się jeździ dieslem?


jaco266
 Share

Recommended Posts

Na początku 2008 kupowaliśmy za pośrednictwem obu wymienionych wyżej firm Forestera, ponieważ, niestety w SIP już nie było dostępnych 2,5XT, a nowy model nam się nie podobał :( . Byliśmy bardzo zadowoleni z ich usług i pomocy w sprawach leasingu. Przykro, że masz takie złe doświadczenia w/s odliczenia VAT, ale to chyba za mało aby można było powiedzieć, że to oszuści i należy omijać Ich z daleka ... Po prostu mają zbyt dużo zadowolonych klientów :wink: (min. rodzina jednego z byłych prezydentów RP :wink: )

 

Oczywiście lepiej kupować i korzystać z usług SIP, z którego jestem zadowolony :!: Jednak, ponieważ musiałem skorzystać z usług ww firm i również jestem z ich usług zadowolony, chciałem o tym tutaj napisać, ponieważ nie zgadzam się z Twoim stwierdzeniem, że należy Ich unikać :mrgreen:

 

Pozdrawiam.

Miłego dnia :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ja kupiłem forestera D w 2008 i jestem suuuuper zadowolony (zaplaciłem 56 tys Euro mnie niż w salonie po kursie 3,5 za 1 euro). szkoda, żę chyba sie nie dogadaleś.

ale masz 10 tys za pośrednictwo. Możesz odpisać 6 tys Vatu i jesli masz wykup np. 10 tys to od tego Też możesz odpisać Vat więc chyba nie jest tak źle?

u mnie to było mniej więcej tak

20 % wartości auta - faktura za posrednictwo Vat odpisany

6 tys vatu za leasing -

wykup 20% - vat odpisany - wszystko legal i mam auto osobowe(w tym czasie nie bylo kratek)

jak policzyłem wszystko to straciłem na Vacie nirwiele w stosunku do kratki której i tak nie było. Biorąc pod uwagę cenę zakupu i kurs euro (w tym czasie w SIP-e przekicznik był 3,7 ) jestem zadowolony.

Teraz niestety juz nie ma takich różnic w cenie bo bym zmienił Forstera na legacy D Sport lub zakupił bym STI lanos seda ale niestety dobre czasy odeszły :cry:

PS ja załatwiałem wszystko przez piwnik eurobrokers ale to tosamo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ok. 36 000.

 

Usterki:

- awaria czujnika ciśnienia zasysanego powietrza,

- rozbrzęczenie mocowania silnika dachu,

- korodujące alufelgi.

Pierwsze naprawiono na gwarancji, drugie - nie, bo gwarancja rzekomo nie obejmuje takich rzeczy, z trzecim poczekam do końca zimy, bo SIP co prawda uznał przypadek gwarancyjny, ale przyznał kwotę niestarczającą nawet na piaskowanie.

 

Brakoróbstwo sprzedawcy:

- samochód odebrano z reflektorami świecącymi maks 5 m przed samochodem,

- alarm się nie wyłącza przy otwieraniu klapy bagażnika,

- stukają kabelki od czujników alarmu w przednich słupkach.

Dwie ostatnie usterki obiecała mi usunąć firma, która wygłuszy mi to i owo, pierwszą usunięto po udaniu się do serwisu z pretensjami.

 

Poza tym bezproblemowo. Spalanie 6 - 7 l, olej w zasadzie od przeglądu do przeglądu, o filtrze DPF wiem tylko z instrukcji, hamulce hamują, sprzęgło działa (pierwotne - "stare" - oprogramowanie!).

 

W zasadzie jedynym słabym punktem jest serwis nie zawsze kompetentny, którego priorytetem jest oszczędzanie gwaranta, a nie dbanie o zadowolenie klienta.

Link to comment
Share on other sites

OBK 2.0D

przebieg nieco ponad 37 000 km.

Usterki :

- 12 000 km. Rozpadło się koło dwumasowe - wymiana w ramach gwarancji

 

Innych problemów brak.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
OBK 2.0D

przebieg nieco ponad 37 000 km.

Usterki :

- 12 000 km. Rozpadło się koło dwumasowe - wymiana w ramach gwarancji

 

Innych problemów brak.

 

Poinformowali cię, co mogło być przyczyną?

Wada materiałowa.

Link to comment
Share on other sites

.....30000,

jak go kupowałem to miało być mniej po roku jazdy :lol: - widać rodzina i ja go lubimy.

świeżo po przeglądzie, oleju nie bierze, czasem coś z tyłu postukuje ale powoli zaczynam to ignorować.

Poza tym zero awarii... Oby tak dalej....

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, gdzieś słyszałem, że rozpadanie się sprzęgła zależy od techniki jazdy - wolnych obrotów.

Ale to nie sprzęgło jako takie tylko sam dwumas :-)

A na nadmiar wolnych obrotów to mój samochód na pewno nie narzeka :-)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, gdzieś słyszałem, że rozpadanie się sprzęgła zależy od techniki jazdy - wolnych obrotów.

Ale to nie sprzęgło jako takie tylko sam dwumas :-)

A na nadmiar wolnych obrotów to mój samochód na pewno nie narzeka :-)

Panowie, z pewnością mieliście na myśli niskie obroty ;). W wolne obroty to standardowo 'kierownik' raczej nie ingeruje ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, gdzieś słyszałem, że rozpadanie się sprzęgła zależy od techniki jazdy - wolnych obrotów.

Ale to nie sprzęgło jako takie tylko sam dwumas :-)

A na nadmiar wolnych obrotów to mój samochód na pewno nie narzeka :-)

Panowie, z pewnością mieliście na myśli niskie obroty ;). W wolne obroty to standardowo 'kierownik' raczej nie ingeruje ;)

 

W dyszlu są wyłącznie wolne obroty. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...