Skocz do zawartości

subaru legacy gt-b twin turbo 97r


subarulegacygtb

Rekomendowane odpowiedzi

:mrgreen: Ale,ale to nie znaczy że nie bedzie innego :?: :mrgreen:

 

 

 

taki żarcik :wink:

 

-- Wt wrz 13, 2011 2:26 pm --

 

:roll: :roll: :roll: '' A przypomniałem sobie soooory :idea:

rok auta 1996.10

VIN BG5-199355

 

chodzi mi czy powinien być imobilaizer

Z góry przepraszm

:oops::oops::oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś pisał ze nie występował klimatronic

Ktoś również pisał, że w końcowych rocznikach modelu owszem, bywał.

U mienia toże klimatronik, auto jak powyżej u kolegi kolegi To była końcówka II serii Legacy i do tego full opcja, jakaś limitowana. Osobiście ani razu nie widziałem takiego auta jak moje (widziałem tylko 2 razy, ale w czarnych skórach) Auto ma prawie wszystko oprócz wysuwanego uchwytu na kubek/picie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... to chyba rozwiązanie sekwencyjne .

 

cyt:

"Turbocharged versions continued to be available in most international markets. Specialty touring and racing versions were available in Japan, as well as the DOHC 2 liter twin sequential turbocharged (EJ20H & EJ20R) version on both the Legacy sedan and wagon, listed as "Boxer 2-stage Twin Turbo" on the engine cover shroud. This engine was popular with Japanese buyers due to reduced tax liability based on Japanese vehicle size legislation; the car offered performance advantages over larger cars sold in Japan with bigger engines but with a smaller tax bill. The twin turbo can only be installed on right-hand drive vehicles because the turbo on the left side interferes with both the brake master cylinder and steering linkage, among other things. A minor performance problem with the twin turbo is there was a "turbo dead zone" that surfaced between the transition from the first turbo before the second turbo would kick in around 3500-4000 rpm."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci popadają turbiny, mam dwie, zostały mi z tego całego niedorzecznego pojazdu :twisted::) , oddam obie za 3 litrową butlę Jacka Danielsa na lawecie :D

 

-- 23 wrz 2011, o 07:52 --

 

jak Ci popadają turbiny, mam dwie, zostały mi z tego całego niedorzecznego pojazdu :twisted::) , oddam obie za 3 litrową butlę Jacka Danielsa na bujawce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty masz jedna mala turbine i jedbna duza? czy dwie takie same po 1 na strone - nigdy nie wiedzilem jak to jest w subaru

 

 

jedna mała i jedna duża

 

-- Pt wrz 23, 2011 9:31 am --

 

jak Ci popadają turbiny, mam dwie, zostały mi z tego całego niedorzecznego pojazdu :twisted::) , oddam obie za 3 litrową butlę Jacka Danielsa na lawecie :D

 

-- 23 wrz 2011, o 07:52 --

 

jak Ci popadają turbiny, mam dwie, zostały mi z tego całego niedorzecznego pojazdu :twisted::) , oddam obie za 3 litrową butlę Jacka Danielsa na bujawce :D

 

 

czemu niedorzecznego :?: :?: :?:

 

-- Pt wrz 23, 2011 9:41 am --

 

... to chyba rozwiązanie sekwencyjne .

 

cyt:

"Turbocharged versions continued to be available in most international markets. Specialty touring and racing versions were available in Japan, as well as the DOHC 2 liter twin sequential turbocharged (EJ20H & EJ20R) version on both the Legacy sedan and wagon, listed as "Boxer 2-stage Twin Turbo" on the engine cover shroud. This engine was popular with Japanese buyers due to reduced tax liability based on Japanese vehicle size legislation; the car offered performance advantages over larger cars sold in Japan with bigger engines but with a smaller tax bill. The twin turbo can only be installed on right-hand drive vehicles because the turbo on the left side interferes with both the brake master cylinder and steering linkage, among other things. A minor performance problem with the twin turbo is there was a "turbo dead zone" that surfaced between the transition from the first turbo before the second turbo would kick in around 3500-4000 rpm."

 

 

ok dzięki

Twin turbo może być zainstalowany tylko na

prawej strony napędu pojazdów, ponieważ turbo po lewej

strony zaburza zarówno pompa hamulcowa .

 

Co do pompy hamulcowej (serwa )to może zostać po tej stronie gdzie jest .

nie przypuszczałem że to rozwiązanie jest takie proste - skupiamy sie nie nad tym co trzeba- TEMAT SERWA ZAKONCZYŁEM :D:D:D teraz zajme sie przekładnią kierowniczą bo ponoć tam też jest problem

cały czas skupiłem sie nad serwem bo to ponoć największy problem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obi turbiny są tych samych rozmiarów

to jakie sa w koncu :mrgreen:

jesli sa dwie takie same to rzeczywiscie totalnie chybiony pomysl bo nie sa wydajnie zasilane gazami z 2 cylindrow

 

-- 24 wrz 2011, o 10:28 --

 

czemu niedorzecznego :?: :?: :?:

same problemy i koszty - zero zalet

duzo lepszym wyborem jest Audi S4 2.7biturbo avant

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest jedna wieksza druga mniejsza.

 

I tym różni sie od biturbo które ma dwie takie same

Miałem s4 2.7bi zajebiste auto przede wszystkim różni się od subaru znaczkiem jezdzi tego miliny gdzie człowiek nie popatrzy VW AUDI VW AUDI -

Oczywiście pisze o zwykłych sztukach nie o orginalnych S czy RS ,RS+ i podobnych

2.7 bi w orginale lepiej ciągnie od dołu ale z porównania moge napisać że to przez krótką skrzynie w subaru od trzeciegu biegu lepiej sie kreci subaru .

 

dodam że audi miałem bez żadnych przeróbek tak jak i subaru .

 

-- Wt wrz 27, 2011 4:42 pm --

 

witam

w tym moim wynalazku przy scianie grodziowej są dwa małe białe (tak jak by zaworki zwrotne ) połaczone podcisnieniami czy może mi ktoś napisać do czego one służą i czy to sa zaworki zwrotne. Jerzeli to zaworki zwrotne to chyba w jedną strone powinny przepuszczac a w drugą nie? .Umnie jest to obojętne jak i zjednej tak i zdrugnie przepuszczają powietrze .

O CO Z TYM CHODZI ????

szukam przyczyny czemu turbo ładuje max tylko 0.5bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nakleiłem :P zupełnie inna jazda :mrgreen:

a tak poważnie na razie bez postępów ,czymś przez zime trzeba śmigać .

plus taki że mam dwa auta

minus że dwa subaru

jedno dawca drugie biorca,a więc musze jeszcze się wstrzymać ,ale wszystko na dobrej drodze,

TURBINY NA PEWNO ZOSTANĄ DWIE :D tak jak są :wink: :wink: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam ten katalog:

 

http://opposedforces.com/parts/

 

rozwiązuje u mnie sporo wątpliwości.

 

co do turbo-dziury miedzy 4500 a 5000 rpm to jest na to lekarstwo:

 

elektroniczny boost-controller (kontroler ciśnienia doładowania) np z HKSa lub APEXi, montujesz go i wymieniasz boost selonoid (czujnik ciśnienia doładowania) na załączony z zestawem i po tej operacji ustawiasz boost z 0.8 na 0.9 bara.

 

aftermarketowy boost selenoid szybciej reaguje na spadek ciśnienia doładowania... turbo dziura znika.

 

ja u siebie jezdze na 99 oktanów + 3litry oktan boostera/61 litrów benzyny (Silkolene ProBoost). nie mozna tu kupic Toluenu wiec trza używać komercyjnych rozwiązań...

 

co do przekładki to nie jest niemożliwa ale tak samo jak w Skyline GTR, jest nieopłacalna i trudna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ale czad :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

wczoraj śmigałem subarynom z kierownica po prawej ,

a dziś śmigam z kierownicą po lewej ,troszke dziwnie , odzwyczaiłem się od takiej jazdy. :wink:

 

-- Wt paź 18, 2011 8:47 am --

 

witam ale czad :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

wczoraj śmigałem subarynom z kierownica po prawej ,

a dziś śmigam z kierownicą po lewej ,troszke dziwnie , odzwyczaiłem się od takiej jazdy. :wink:

Zapomniałem dodać że w drugim subaru bo tam ten pad. :(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie jak czytałem 3ią stronę wątku to uśmiałem się do łez. Zwłaszcza po wklejeniu tego niepełnego abecadła bez V G i jak ja zauważyłem również bez Q.

pozdrawiam z uśmiechem :D :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie jak czytałem 3ią stronę wątku to uśmiałem się do łez. Zwłaszcza po wklejeniu tego niepełnego abecadła bez V G i jak ja zauważyłem również bez Q.

pozdrawiam z uśmiechem :D :D :D :D

 

niby tylko abecadło a tyle zabawy :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

a najlepsze że tyle osób przegląda forum a tu jeszcze po takim okresie czasu znalazła sie brakująca literka :idea:

Szacun :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...