Virus12 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 temat zakoniczony. dzieki wszystkim za wytrwałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ale,ale to nie znaczy że nie bedzie innego :?: taki żarcik :wink: -- Wt wrz 13, 2011 2:26 pm -- :roll: :roll: :roll: '' A przypomniałem sobie soooory rok auta 1996.10 VIN BG5-199355 chodzi mi czy powinien być imobilaizer Z góry przepraszm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 poco wogule przekladac to legacy :?: dla miecia... dla miecia to mozna zrobic SVX z gratami z STI to bylo by cos dla ktorego warto poswiecic kilka tygodni czasu i troche grosza ale tyle nakladu w Legacy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 ktoś pisał ze nie występował klimatronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 ktoś pisał ze nie występował klimatronic Ktoś również pisał, że w końcowych rocznikach modelu owszem, bywał. U mienia toże klimatronik, auto jak powyżej u kolegi kolegi To była końcówka II serii Legacy i do tego full opcja, jakaś limitowana. Osobiście ani razu nie widziałem takiego auta jak moje (widziałem tylko 2 razy, ale w czarnych skórach) Auto ma prawie wszystko oprócz wysuwanego uchwytu na kubek/picie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 ktoś pisał ze nie występował klimatronic jak ktos sie podnieca klimatronikiem w Subaru to powinien kupic audi/bmw 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 witam powracając do dyskusji ... mam pytanko ? czy przyczyną nie załanczania się jednej spreżarki (tej która powinna działać od dołu )może być przyczyną uszkodzony zawór upustowy (orginalny plastikowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 ty masz jedna mala turbine i jedbna duza? czy dwie takie same po 1 na strone - nigdy nie wiedzilem jak to jest w subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 ... to chyba rozwiązanie sekwencyjne . cyt: "Turbocharged versions continued to be available in most international markets. Specialty touring and racing versions were available in Japan, as well as the DOHC 2 liter twin sequential turbocharged (EJ20H & EJ20R) version on both the Legacy sedan and wagon, listed as "Boxer 2-stage Twin Turbo" on the engine cover shroud. This engine was popular with Japanese buyers due to reduced tax liability based on Japanese vehicle size legislation; the car offered performance advantages over larger cars sold in Japan with bigger engines but with a smaller tax bill. The twin turbo can only be installed on right-hand drive vehicles because the turbo on the left side interferes with both the brake master cylinder and steering linkage, among other things. A minor performance problem with the twin turbo is there was a "turbo dead zone" that surfaced between the transition from the first turbo before the second turbo would kick in around 3500-4000 rpm." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 jak Ci popadają turbiny, mam dwie, zostały mi z tego całego niedorzecznego pojazdu , oddam obie za 3 litrową butlę Jacka Danielsa na lawecie -- 23 wrz 2011, o 07:52 -- jak Ci popadają turbiny, mam dwie, zostały mi z tego całego niedorzecznego pojazdu , oddam obie za 3 litrową butlę Jacka Danielsa na bujawce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 ty masz jedna mala turbine i jedbna duza? czy dwie takie same po 1 na strone - nigdy nie wiedzilem jak to jest w subaru jedna mała i jedna duża -- Pt wrz 23, 2011 9:31 am -- jak Ci popadają turbiny, mam dwie, zostały mi z tego całego niedorzecznego pojazdu , oddam obie za 3 litrową butlę Jacka Danielsa na lawecie -- 23 wrz 2011, o 07:52 -- jak Ci popadają turbiny, mam dwie, zostały mi z tego całego niedorzecznego pojazdu , oddam obie za 3 litrową butlę Jacka Danielsa na bujawce czemu niedorzecznego :?: :?: :?: -- Pt wrz 23, 2011 9:41 am -- ... to chyba rozwiązanie sekwencyjne . cyt: "Turbocharged versions continued to be available in most international markets. Specialty touring and racing versions were available in Japan, as well as the DOHC 2 liter twin sequential turbocharged (EJ20H & EJ20R) version on both the Legacy sedan and wagon, listed as "Boxer 2-stage Twin Turbo" on the engine cover shroud. This engine was popular with Japanese buyers due to reduced tax liability based on Japanese vehicle size legislation; the car offered performance advantages over larger cars sold in Japan with bigger engines but with a smaller tax bill. The twin turbo can only be installed on right-hand drive vehicles because the turbo on the left side interferes with both the brake master cylinder and steering linkage, among other things. A minor performance problem with the twin turbo is there was a "turbo dead zone" that surfaced between the transition from the first turbo before the second turbo would kick in around 3500-4000 rpm." ok dzięki Twin turbo może być zainstalowany tylko na prawej strony napędu pojazdów, ponieważ turbo po lewej strony zaburza zarówno pompa hamulcowa . Co do pompy hamulcowej (serwa )to może zostać po tej stronie gdzie jest . nie przypuszczałem że to rozwiązanie jest takie proste - skupiamy sie nie nad tym co trzeba- TEMAT SERWA ZAKONCZYŁEM teraz zajme sie przekładnią kierowniczą bo ponoć tam też jest problem cały czas skupiłem sie nad serwem bo to ponoć największy problem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 obi turbiny są tych samych rozmiarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 obi turbiny są tych samych rozmiarów to jakie sa w koncu jesli sa dwie takie same to rzeczywiscie totalnie chybiony pomysl bo nie sa wydajnie zasilane gazami z 2 cylindrow -- 24 wrz 2011, o 10:28 -- czemu niedorzecznego :?: :?: :?: same problemy i koszty - zero zalet duzo lepszym wyborem jest Audi S4 2.7biturbo avant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 U mnie jest jedna wieksza druga mniejsza. I tym różni sie od biturbo które ma dwie takie same Miałem s4 2.7bi zajebiste auto przede wszystkim różni się od subaru znaczkiem jezdzi tego miliny gdzie człowiek nie popatrzy VW AUDI VW AUDI - Oczywiście pisze o zwykłych sztukach nie o orginalnych S czy RS ,RS+ i podobnych 2.7 bi w orginale lepiej ciągnie od dołu ale z porównania moge napisać że to przez krótką skrzynie w subaru od trzeciegu biegu lepiej sie kreci subaru . dodam że audi miałem bez żadnych przeróbek tak jak i subaru . -- Wt wrz 27, 2011 4:42 pm -- witam w tym moim wynalazku przy scianie grodziowej są dwa małe białe (tak jak by zaworki zwrotne ) połaczone podcisnieniami czy może mi ktoś napisać do czego one służą i czy to sa zaworki zwrotne. Jerzeli to zaworki zwrotne to chyba w jedną strone powinny przepuszczac a w drugą nie? .Umnie jest to obojętne jak i zjednej tak i zdrugnie przepuszczają powietrze . O CO Z TYM CHODZI ???? szukam przyczyny czemu turbo ładuje max tylko 0.5bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Jakieś postępy? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 pewnie zamówiłem świnke :wink: właśnie będe przyklejał tylko nie wiem czy większe oko świniaczka ma być z zewnątrz czy z wewnątrz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 No, świniacz to podstawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 nakleiłem zupełnie inna jazda a tak poważnie na razie bez postępów ,czymś przez zime trzeba śmigać . plus taki że mam dwa auta minus że dwa subaru jedno dawca drugie biorca,a więc musze jeszcze się wstrzymać ,ale wszystko na dobrej drodze, TURBINY NA PEWNO ZOSTANĄ DWIE tak jak są :wink: :wink: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 polecam ten katalog: http://opposedforces.com/parts/ rozwiązuje u mnie sporo wątpliwości. co do turbo-dziury miedzy 4500 a 5000 rpm to jest na to lekarstwo: elektroniczny boost-controller (kontroler ciśnienia doładowania) np z HKSa lub APEXi, montujesz go i wymieniasz boost selonoid (czujnik ciśnienia doładowania) na załączony z zestawem i po tej operacji ustawiasz boost z 0.8 na 0.9 bara. aftermarketowy boost selenoid szybciej reaguje na spadek ciśnienia doładowania... turbo dziura znika. ja u siebie jezdze na 99 oktanów + 3litry oktan boostera/61 litrów benzyny (Silkolene ProBoost). nie mozna tu kupic Toluenu wiec trza używać komercyjnych rozwiązań... co do przekładki to nie jest niemożliwa ale tak samo jak w Skyline GTR, jest nieopłacalna i trudna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 witam ale czad wczoraj śmigałem subarynom z kierownica po prawej , a dziś śmigam z kierownicą po lewej ,troszke dziwnie , odzwyczaiłem się od takiej jazdy. :wink: -- Wt paź 18, 2011 8:47 am -- witam ale czad wczoraj śmigałem subarynom z kierownica po prawej , a dziś śmigam z kierownicą po lewej ,troszke dziwnie , odzwyczaiłem się od takiej jazdy. :wink: Zapomniałem dodać że w drugim subaru bo tam ten pad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Normalnie jak czytałem 3ią stronę wątku to uśmiałem się do łez. Zwłaszcza po wklejeniu tego niepełnego abecadła bez V G i jak ja zauważyłem również bez Q. pozdrawiam z uśmiechem :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Normalnie jak czytałem 3ią stronę wątku to uśmiałem się do łez. Zwłaszcza po wklejeniu tego niepełnego abecadła bez V G i jak ja zauważyłem również bez Q.pozdrawiam z uśmiechem :D :D niby tylko abecadło a tyle zabawy a najlepsze że tyle osób przegląda forum a tu jeszcze po takim okresie czasu znalazła sie brakująca literka Szacun :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 DW first twin turbo LHD impreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 super filmik tylko nic niego nie wynika moge zrobić taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się