Skocz do zawartości

subaru legacy gt-b twin turbo 97r


subarulegacygtb

Rekomendowane odpowiedzi

fajnie ze mnie poprawiasz ale chcialem jakies informacje na temat

Szanuj innych oraz zasady tu panujące (czytałeś regulamin który zaakceptowałeś zapisując się na forum?), to wtedy i inni będą szanować Ciebie, szczególnie, że kilka osób powinno wiedzieć co boli Twoje auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weze powinny byc dobrze bo kazdy jest opisany, nie wiem jak dodac zdjecia!!

 

Ale przydal by sie jakis schemat to bym sprawdzil.

 

Ja mam 2 orginalne turbiny ale jet mniejsze serwo!!

 

A oto muj sprzencik SUBARU LEGACY TWIN TURBO seria z kierownica po lewej stronie!!!!!!!post-13960-0-23453400-1372014949_thumb.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym wątku i dziale nawet trafiłeś.

A literki w dzisiejszych czasach można bez problemu znaleźć, podobnie jak automatyczny słownik ortograficzny - wysil się jak chcesz by inni się wysilili dla Ciebie.

Zresztą po jednym z Twoich wpisów @@saszynski napisał, byś sprawdził wężyki podciśnienia - jest ich w Twin Turbo całkiem sporo, więc i szansa złego podpięcia/nieszczelności jest niemała.

 

A oto muj sprzencik SUBARU LEGACY TWIN TURBO seria z kierownica po lewej stronie!!!!!!!

Czy tunel środkowy z dziurą po reduktorze też masz oryginalnie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześ właśnie oto mi chodiło, porównam z moimi ,jak da rade to chciałbym jakiś opis z numerkami izdięcie drógiej turbiny z węzykami z góry dziękuje...

Co do samochodu to buda ideska europa a cała reszta japonia, jak porobie wszystkie dedtale to dam zdjecia.

 

I jeszcze jedno pytanie 0,5 i 0,8 przy jakich obrotach,czy przy maksymalnym obciążeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weze powinny byc dobrze bo kazdy jest opisany, nie wiem jak dodac zdjecia!!

 

Ale przydal by sie jakis schemat to bym sprawdzil.

 

Ja mam 2 orginalne turbiny ale jet mniejsze serwo!!

 

A oto muj sprzencik SUBARU LEGACY TWIN TURBO seria z kierownica po lewej stronie!!!!!!!post-13960-0-23453400-1372014949_thumb.jpg

 

 

 

ladne

ile biegow ma ten automat?

sprowadzales to sam z ...chyba japoni czy juz kupiles takie zarejestrowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem boxa węzyki są tak samo jak na zdjęciu ale u mnie na dole są dwa zaworki a na zdjęciu jest jeden morze inny model!

 

Jak go przyczymam to dobije na 0,5!!!

 

Przydał by się schemat albo zdjęcia z drugiej strony węzyk 10, 23 wychodzą z błotnika tam jest czujnik nie wiem czy to jest dobrze,węzyk 8 terz tam idzie z boxa i jest zaślepiony!!!!!!!!!!!!!!!

 

sprowadzales to sam z ...chyba japoni czy juz kupiles takie zarejestrowane?

bude miałem europe a gtb kupiłem z dwóch zrobiłem jeden

Edytowane przez wilo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest mój box, ale z drógiej strony nie wiem jak mają być węże 10, 23 !! 23-leci z czujnika do trujnika z trujnika na turbo i zawór upustowy, a 10 jest przecięta trujnikiem leci do bloofa i rury od filtra powietrza, tam leci też wężyk z boxa opisany jako 10..........przydało by się zdięcie tych węży jak są podpięte prawidłowo..............

 

Bawiłem się też zaworem na wydechu na Parku wciskam gaz do odcinki i zawór się zaczyna otwierać ale bardzo wolno i nie cały, być może tu jes główny problem!!!!!!!!!!!!

post-13960-0-07021300-1372358450_thumb.jpg

post-13960-0-68349400-1372358475_thumb.jpg

post-13960-0-87394600-1372358499_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hluf.jpg

p3yb.jpg

 

 

 

teraz tak:

numerek i z czym jest połączony:

 

1 - przepusnica pod I/C (intercoolerem)

2 - 1 z 3 króćców pod I/C

3 - 2 z 3 króćców pod I/C

4 - gruszka zaworu sterującego turbiny STAGE 2 - górny króciec

5 - gruszka zaworu sterującego turbiny STAGE 2 - dolny króciec

6 - zawór na mostku łączącym zimną cześć turbo STAGE 2 z plastikowym dolotem do turbo

7 - króciec przed turbo STAGE 2

8 - połączony z rurką do kolektora dolotowego.

 

poniżej masz zdjęcie gruchy i zaworu sterującego dopływem spalin to turbiny STAGE 2

IMG_7434.jpg

 

jeszcze jedno zdjęcie BoD przed zmianą weżyków:

 

217927_546763425334816_756739985_n.jpg

 

481309_546765322001293_651715947_n.jpg

 

734240_546765285334630_445814189_n.jpg

 

schemat:

 

TT%20Solenoid%20Box%205.jpg

 

pozostałe przewody:

 

3 z 3 króćców pod I/C idzie DO filterka a dalej do czujnika różnicy ciśnień na ścianie grodziowej za I/C po stronie turbo STAGE 1

tak to wygląda:

DSC02359.jpg

 

przewód, który z niego wychodzi (lub pisząc po mesku - wchodzi z drugiej strony) jest połączony z plastikowym mostkiem wyrzucającym sprezone powietrze z turbiny STAGE 2 gdy turbo jest rozkrecane...

fota poniżej:

oby3.jpg

 

po drugiej stronie silnika, w błotniku jest inny zaworek. ida z niego 2 przewody.

jeden łączy sie z kolektorem dolotowym - blow off'em - końcówką na plastikowym dolocie przed miejscem gdzie blow off wyrzuca powietrze przed turbo STAGE 1

fota poniżej:

zaznaczony żółtą strzałką:

8zvy.jpg

 

a drugi wąż jest połączony z WG i króćcem na zimnej częsci turbiny STAGE 1

foto poniżej:

cw94.jpg

 

u mnie tutaj jest boost controller i mam inaczej połączone węzyki.

 

Bawiłem się też zaworem na wydechu na Parku wciskam gaz do odcinki i zawór się zaczyna otwierać ale bardzo wolno i nie cały, być może tu jes główny problem!!!!!!!

 

jakim zaworem sie bawiles?

fote daj, bo ten od sterowania turbiną STAGE 2 połączony z gruchą nie drgnie jak nie ma cisnienia w układzie a to tam jest tylko pod obciązeniem czyli na hamowni lub podczas jazdy.

 

ide sie napic, bo sie zmeczyłem... :drunk:

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem wszystkie wężyki są dobrze podpięte,dalej stag 1 0,6 stag 2 0,3-04 morze czujnik uwalony w BOXIE ,przepustnica na IC otwiera się za wcześnie i ciśnienie spada. Jak coś wymyślę to dam znać ,ale dopiero po urlopie dzięki za zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...