Skocz do zawartości

subaru legacy gt-b twin turbo 97r


subarulegacygtb

Rekomendowane odpowiedzi

to masz z gorki teraz...

 

bierz sie za sprawdzanie wezy od stage 2...

 

auto na koziolki, jeden do srodka, zapina po kolei 1.2 i 5 bieg i wtedy but... a Ty na zewnatrz patrz co sie dzieje pod maska...

 

zawor na wydechu od STAGE 2 ma sie otwierac wczesniej od przepustnicy pod IC. ma to sluzyc rozkrecaniu turbiny do roboczych obrotow a cale powietrze sprezone przez STAGE 2 trafia przed turbo STAGE 2...

 

gdzies tam masz cyrk z wezykami lub nieszczelnosc.

 

aha... w wezyku nr 2 w calej puszce z wezykami (BoD) powinien byc restryktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam po urlopie ,sprawdziłem na podniesionym aucie zawór spalin na 2,3,4 biegu zawur ottwiera się stag2 turbina zaczyna ładować i otwiera się wtedy przepustnica na [iC] i spada ciśnienie do 0,3 jak go przyczymam na obrotach to wstanie do 0,6!!!! Prawdopodobnie uszkodzony czujnik cisnienia doładowania bo ładuje troche mało 0,6 na stag2 a powinien więcej,poszukam gdzieś BOXA i wymienie może coś pomorze.

 

Co to jest restryktor!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest restryktor!!!

mala pigulka z otworem ograniczajacym przeplyw powietrza.

 

na 2,3,4 biegu zawur ottwiera się stag2 turbina zaczyna ładować i otwiera się wtedy przepustnica na [iC] i spada ciśnienie do 0,3 jak go przyczymam na obrotach to wstanie do 0,6!!!!

 

za szybko otwiera sie WG. nadal obstawiam na pomieszane wezyki. ale przez internet ciezko to zdiagnozowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Narażie odpuszczam temat bo muszę rozebrać motor wydaje mi się że słyszę panewki na korbach, wole rozebra i zobaczyć zanim będzie zapózno.

 

Do kolegi SASZYNSKIEGO Sprawdzałem na spokojnie wężyki są tak samo podpięta jak na zdjęciach, ale dłubałem dalej i popuściłem zawór spalin bo był zabardzo naciągnięty, po tym stag1 ładuje do 0.7 a stag2 spada na 0.5 i wstaje na 0.7 jest troche lepiej ale to nie to. Wydaje mi się że jest ubogo i dlatego stag2 nie ładuje , może MAP ...!!!!!

Edytowane przez tzd
wykropkowany bluzg to wciąż bluzg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wreszcie zrobiłem autko, problem znaleziony(zawór spalin)nie otwierał się tak jak powinien,podpiołem bezpośrednio z kolektora do (zaworu spalin) i autko przyspiesza tak jak powinno. Czyli małe TURBO zaczyna dmuchac i zawór spalin się otwiera dóże TURBO jest gotowe do pracy. STAG1 0,5-0,6 STAG2 0,8-0,9 i autko przyspiesza poprawnie.Dziękuję wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...