Jump to content

subaru legacy gt-b twin turbo 97r


subarulegacygtb
 Share

Recommended Posts

wyzwanie jest godne poświęce dwie sztuki i zobaczymy co wyjdzie jak sie nie uda to zrobie skuter śnieżny

 

Nie Ty pierwszy i zapewne nie ostatni.

Próbuj, ale pamiętaj, że byłeś ostrzegany przed tym projektem.

Link to comment
Share on other sites

głównym problemem jest położenie tej drugiej turbiny, która po przekładce wchodzi dokładnie w miejsce pompy hamulcowej, oraz wydechu, który koliduje z kolumna kierowniczą

 

czyli: przeróbka układu hamulcowego na tyle, żeby miejsce serwa i pompy było wolne dla turbiny, i przeróbka układu kierowniczego bądź wydechu, żeby jedno nie kolidowało z drugim.....pracochłonne, kosztowne, a wynik nieznany, plus masa drobiazgów, które wyjdą podczas zabawy....ale próbuj, trzymam kciuki :D

Link to comment
Share on other sites

subarulegacygtb, oczywiście, że trzeba - to pierwszy ruch przy przekładce, potem deska rozdzielcza, wiązka elektryczna, pedały. Komputer musisz zostawić ten sam, bo sterowanie bi-turbo jest inne niż z jedną turbiną, więc wiązka będzie musiała być przerobiona na lewostronną. Podobnie sterowanie klimatyzacją, nawiewami - muszą powędrować z okolic nóg kierowcy na stronę pasażera... na mój gust miesiąc pracy... i to jak już się ogarnia temat i ma dostęp do części, naprawdę kupa roboty. I wierz mi, posiadam Legacy II Turbo - tylko z jedną turbiną, zwykły swap z Imprezy, ale brak wersji turbo w Legacy z kierownicą po lewej stronie skutecznie utrudnił całą operację... auto składa się obecnie z elektryki z Forestera, mechaniki z Imprezy i budy z Legacy.

Link to comment
Share on other sites

tak pracuje w jasienicy a auto będzie wyglądać zjawiskowo jak będzie miało kierownice po lewej stronie 8) mam taką nadzieje :?

 

-- Śr wrz 07, 2011 9:10 am --

 

szukam kogoś kto potrawi zestroić turbiny ,w moim GT-eku mam delikatną turbo dziure pomiedzy

4700 a 5200 obr wydaje sie mi że nie powino tak być :?

 

a jeszcze jedno jeżeli wytne środkowy tłumik to zmieni się odgłos na tą chwile mam bardzo cichy wydech ale nie chce ruszać ostatniego tłumika jest orginalny z gt 3,5cala

Link to comment
Share on other sites

lubię młodych, pełnych optymizmu maniaków, kiedys sam nim byłem :) , trochę szkoda, że życie zweryfikuje marzenia i kiedyś brutalnie każe wrócić na ziemię, między żywych... :lol:

 

duże przedsięwzięcie nawet dla rozgarniętego warsztatu z jakimiś środkami i możliwościami...

 

porywasz się z motyką na słońce, tak mi się wydaje, ale działaj, autentycznie trzymam kciuki! :D

 

dla osłody dodam, że masz w JDMie na pewno klimatronik, który chyba nie występuje w tej wersji nadwozia w Europie....także zaprzyjaźnij się również z dobrym elektronikiem...

 

i jak będziesz wyjmował motor, to bardzo dobrze poznacz sobie te trzy kilometry węży podciśnieniowych, bo na pewno nie dostaniesz żadnego schematu jak to leci, i jak je porozpinasz, może Ci ich zostać dużo na zapas.... :twisted::D

 

po moich planach konwersji RHD-LHD została mi kompletna buda z Twinturbo i graty do przekładki, no i trochę wspomnień.... :D , zmarnowałem tylko z tydzień, i dziękuję Stwórcy za przywrócenie rozumu... :D

Link to comment
Share on other sites

pewnie wiesz lepiej bo zabierałeś się za przekładke ja dopiero będe zaczynał

 

ale nie bardzo wiem co można w tydzień zrobić

 

mi osobiście sie nie spieszy

 

,wiem że jest to do zrobienia nie wiem tylko w jakim czasie i jakim kosztem Osobiście widziałem przerobionego takiego GT trzy lata temu na ukrainie

Link to comment
Share on other sites

chyba mówisz o tym zrobionym na Monoturbo...

 

ja nie mówię, że to nie jest możliwe do zrobienia, tylko nie jest proste i tanie, dużo czasu i pracy, ale jak masz ochotę na pracę, kasę do wydania i duuużo czasu, zaczynaj, będziesz pierwszy na Forum, któremu się udało :D

Link to comment
Share on other sites

ja nie mówię, że to nie jest możliwe do zrobienia, tylko nie jest proste i tanie, dużo czasu i pracy, ale jak masz ochotę na pracę, kasę do wydania i duuużo czasu, zaczynaj, będziesz pierwszy na Forum, któremu się udało

 

A przymiarek już kilka było... :roll:

Link to comment
Share on other sites

dla osłody dodam, że masz w JDMie na pewno klimatronik, który chyba nie występuje w tej wersji nadwozia w Europie....także zaprzyjaźnij się również z dobrym elektronikiem...

Jako twierdzi z klimą problemu nie ma bo są takie wersje w LHD

 

i jak będziesz wyjmował motor, to bardzo dobrze poznacz sobie te trzy kilometry węży podciśnieniowych, bo na pewno nie dostaniesz żadnego schematu jak to leci, i jak je porozpinasz, może Ci ich zostać dużo na zapas.... :twisted::D

schematy są dostępne, trzeba było tylko mocniej poszukać

Link to comment
Share on other sites

dzięki Bogu nie musiałem szukać schematów, bo biturbo stało się mono i poszło do imprezy :) , a legaców 94-98 widziałem sporo, żaden z nich nie miał klimatronica, może i gdzieś jakiś jest, na prospekcie.... :D ale mnie już ten problem nie dotyczy....

wiem, że teoretyzować jest łatwo, ale jak wyjmiesz i wsadzisz motor szósty raz, i dalej wydech będzie Ci kolidował z kolumną kierowniczą..... :twisted:

 

powodzenia :D

Link to comment
Share on other sites

a legaców 94-98 widziałem sporo, żaden z nich nie miał klimatronica

dla uściślenia, ja gadałem z Jako o przekładaniu Legacy Twin Turbo B4 RSK z 2001roku.

I to dla takiego podobno wg Jako występuje klimatronik bez problemu

Link to comment
Share on other sites

a praca domowa dotyczyła innego tematu, Virusiku :D

 

Witam czy ktoś przełożył kierownice w legacy gt twin 97r lub próbował w którym miejscu zaczynają sie najwieksze problemy szukam kogoś kto wie coś na ten temat ,ale konkretnie nie z opowiadań ani z czytania tylko próbował fizycznie to robić

B-B

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...