Skocz do zawartości

subaru legacy gt-b twin turbo 97r


subarulegacygtb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś przełożył kierownice w legacy gt twin 97r :idea: lub próbował w którym miejscu zaczynają sie najwieksze problemy :( szukam kogoś kto wie coś na ten temat ,ale konkretnie nie z opowiadań ani z czytania tylko próbował fizycznie to robić

B-B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głównym problemem jest położenie tej drugiej turbiny, która po przekładce wchodzi dokładnie w miejsce pompy hamulcowej, oraz wydechu, który koliduje z kolumna kierowniczą

 

czyli: przeróbka układu hamulcowego na tyle, żeby miejsce serwa i pompy było wolne dla turbiny, i przeróbka układu kierowniczego bądź wydechu, żeby jedno nie kolidowało z drugim.....pracochłonne, kosztowne, a wynik nieznany, plus masa drobiazgów, które wyjdą podczas zabawy....ale próbuj, trzymam kciuki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subarulegacygtb, oczywiście, że trzeba - to pierwszy ruch przy przekładce, potem deska rozdzielcza, wiązka elektryczna, pedały. Komputer musisz zostawić ten sam, bo sterowanie bi-turbo jest inne niż z jedną turbiną, więc wiązka będzie musiała być przerobiona na lewostronną. Podobnie sterowanie klimatyzacją, nawiewami - muszą powędrować z okolic nóg kierowcy na stronę pasażera... na mój gust miesiąc pracy... i to jak już się ogarnia temat i ma dostęp do części, naprawdę kupa roboty. I wierz mi, posiadam Legacy II Turbo - tylko z jedną turbiną, zwykły swap z Imprezy, ale brak wersji turbo w Legacy z kierownicą po lewej stronie skutecznie utrudnił całą operację... auto składa się obecnie z elektryki z Forestera, mechaniki z Imprezy i budy z Legacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pracuje w jasienicy a auto będzie wyglądać zjawiskowo jak będzie miało kierownice po lewej stronie 8) mam taką nadzieje :?

 

-- Śr wrz 07, 2011 9:10 am --

 

szukam kogoś kto potrawi zestroić turbiny ,w moim GT-eku mam delikatną turbo dziure pomiedzy

4700 a 5200 obr wydaje sie mi że nie powino tak być :?

 

a jeszcze jedno jeżeli wytne środkowy tłumik to zmieni się odgłos na tą chwile mam bardzo cichy wydech ale nie chce ruszać ostatniego tłumika jest orginalny z gt 3,5cala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lubię młodych, pełnych optymizmu maniaków, kiedys sam nim byłem :) , trochę szkoda, że życie zweryfikuje marzenia i kiedyś brutalnie każe wrócić na ziemię, między żywych... :lol:

 

duże przedsięwzięcie nawet dla rozgarniętego warsztatu z jakimiś środkami i możliwościami...

 

porywasz się z motyką na słońce, tak mi się wydaje, ale działaj, autentycznie trzymam kciuki! :D

 

dla osłody dodam, że masz w JDMie na pewno klimatronik, który chyba nie występuje w tej wersji nadwozia w Europie....także zaprzyjaźnij się również z dobrym elektronikiem...

 

i jak będziesz wyjmował motor, to bardzo dobrze poznacz sobie te trzy kilometry węży podciśnieniowych, bo na pewno nie dostaniesz żadnego schematu jak to leci, i jak je porozpinasz, może Ci ich zostać dużo na zapas.... :twisted::D

 

po moich planach konwersji RHD-LHD została mi kompletna buda z Twinturbo i graty do przekładki, no i trochę wspomnień.... :D , zmarnowałem tylko z tydzień, i dziękuję Stwórcy za przywrócenie rozumu... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie wiesz lepiej bo zabierałeś się za przekładke ja dopiero będe zaczynał

 

ale nie bardzo wiem co można w tydzień zrobić

 

mi osobiście sie nie spieszy

 

,wiem że jest to do zrobienia nie wiem tylko w jakim czasie i jakim kosztem Osobiście widziałem przerobionego takiego GT trzy lata temu na ukrainie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mówisz o tym zrobionym na Monoturbo...

 

ja nie mówię, że to nie jest możliwe do zrobienia, tylko nie jest proste i tanie, dużo czasu i pracy, ale jak masz ochotę na pracę, kasę do wydania i duuużo czasu, zaczynaj, będziesz pierwszy na Forum, któremu się udało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mówię, że to nie jest możliwe do zrobienia, tylko nie jest proste i tanie, dużo czasu i pracy, ale jak masz ochotę na pracę, kasę do wydania i duuużo czasu, zaczynaj, będziesz pierwszy na Forum, któremu się udało

 

A przymiarek już kilka było... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla osłody dodam, że masz w JDMie na pewno klimatronik, który chyba nie występuje w tej wersji nadwozia w Europie....także zaprzyjaźnij się również z dobrym elektronikiem...

Jako twierdzi z klimą problemu nie ma bo są takie wersje w LHD

 

i jak będziesz wyjmował motor, to bardzo dobrze poznacz sobie te trzy kilometry węży podciśnieniowych, bo na pewno nie dostaniesz żadnego schematu jak to leci, i jak je porozpinasz, może Ci ich zostać dużo na zapas.... :twisted::D

schematy są dostępne, trzeba było tylko mocniej poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Bogu nie musiałem szukać schematów, bo biturbo stało się mono i poszło do imprezy :) , a legaców 94-98 widziałem sporo, żaden z nich nie miał klimatronica, może i gdzieś jakiś jest, na prospekcie.... :D ale mnie już ten problem nie dotyczy....

wiem, że teoretyzować jest łatwo, ale jak wyjmiesz i wsadzisz motor szósty raz, i dalej wydech będzie Ci kolidował z kolumną kierowniczą..... :twisted:

 

powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a praca domowa dotyczyła innego tematu, Virusiku :D

 

Witam czy ktoś przełożył kierownice w legacy gt twin 97r lub próbował w którym miejscu zaczynają sie najwieksze problemy szukam kogoś kto wie coś na ten temat ,ale konkretnie nie z opowiadań ani z czytania tylko próbował fizycznie to robić

B-B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...