subarulegacygtb Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 nie pisałem że nie jestem mechanikiem blacharzem czy polonistą 8) nie pisałem taż że do swoich aut leje tylko paliwo i jerzdze 8) Pisałem że miałem kilka aut pewnie jak każdy :!: ale nie pisałem że przy nich nic nie robiłem NIC NIE ROBIŁEM TYLKO PRZY LEGACY BO NIE MIAŁEM PRZEZ TEN OKRES WERSJI GT nie robie przeróbek dla innych nie mam warsztatu czasu ani za dużo pieniędzy ALE MAM CHĘCI przed subaru :arrow: miałem auta z grupy VW AUDI SEAT I na tych modelach zęby zjadłem ale co do VW to nie to forum jak wkładałem do starego passata z lat 80 silnik z AUDI TT 1.8t internet był jeszcze bardzo słabo rozwinięty ludzie nie szukali informacji jak dziś a przeróbki istniały Kiedyś był wielki bum na przywożenie aut z U.K i ich przeróbki znajomy przywiózł passata i co okazało się że nie da się a więc go szybko sprzedał 6miesięcy pózniej przerabiali dwa miesięcznie 8) 8) 8) :shock: sam osobiście przekładałem seata leona jak i kierownice tak i zupełnie inny silnik zajeło mi to tydzień czasu bez (KANAŁU) :roll: :roll: Kolega w AUDI B4 ma motor z TOUAREGA i śmiga A znajomi z bielska mieli swojego czasu najszybszego diesla w polsce na 1/4 mili (lupo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 subarulegacygtb, ale w przypadku aut VAG masz do dyspozycji odpowiednie wiązki elektryczne z aut z kierownica po lewej stronie, w przypadku Legacy niestety nie, a skoro piszesz, że: nie mam warsztatu czasu ani za dużo pieniędzy ALE MAM CHĘCI Niestety same chęci to tutaj za mało..., szczególnie bez czasu i warsztatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 tak tu z rana zaszłem (bo było blisko), do jednego z moich ulubionych wątków....a tu nic..... jak tam z projektem? jak decyzja? ważne, że chęci są, a to już połowa sukcesu... , no może ćwiartka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 tak tu z rana zaszłem (bo było blisko), do jednego z moich ulubionych wątków....a tu nic..... jak tam z projektem? jak decyzja? ważne, że chęci są, a to już połowa sukcesu... , no może ćwiartka.... Tak żeś chłopaka wczoraj nakręcił, że teraz się będzie przez tydzień bił z myślami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 nie wiem bardzo o jaką ćwiartke ci idzie bo na placu mam ćwiar dość z progiem i bez zielone niebieskie określ się :?: A jeżeli o inny rodzaj ćwirtek które dzielimy na gatunki w których są procenty to jak piszesz o ćwiartce TO TAK JAKBYŚ NAPISAŁ PRAWDZIWY MĘŻCZYZNA --PIJE REDDSA I PALI DŁUGIE CIEŃKIE PAPIEROSY--- -- Pt wrz 09, 2011 8:51 am -- Każdy problem ma swoje rozwiązanie, zatem jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Nie palę żadnych, bo szlugi mi śmierdzą, a ci, co mnie znają, wiedzą, że najmniejsze szklane opakowanie jakie znam, to 0,7 P.S. do grilla w lecie używam Desperadosa 0,58L zapytałem z ciekawości, czy mój wykład dotarł do twoich głębszych warstw świadomości, czy dalej chcesz przełożyć Legaca Twinturbo samymi chęciami...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 do grila w lecie używasz Desperadosa a zimą rozpałki hm,hm,hm zapewniam cie że lepiej polać kiełbase desperadosem niż go używać do grila... :?: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 skrót myślowy, przekładam na Twoje: do popijania mięska upieczonego na grillu używam piwa Desperados, na zmianę zresztą z Heinekenem , grilla mam ekologicznego, na elektrykę , bo nie lubię się wędzić w smrodzie węgla, brykietu i chemicznych podpałek... i żeby nie było OT: jak tam z projektem...? , zrób może lepiej z tego Legacy cabrio, jak kolega z sąsiedniego wątku , szybciej i łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Może warto zanim dojdzie do przekładki, usprawnić to co jest teraz, by wiedzieć, że faktycznie ma to te 280KM, że jedzie, że daje frajdę i warto brnąć w resztę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Sprawdź, czy rzeczywiście coś jest nie tak, bo podczas jazdy próbnej moim miałem podobne wrażenie, a wszystko było 100% ok, po prostu w nich nie czuć ani tej teoretycznej mocy ani dynamiki....ciężka, dobrze wytłumiona buda, nie daje filingu , że podróżuje się super dynamicznym autem...ja się osobiście zawiodłem, i jak napisałem wcześniej, moim zdaniem auto porównywalne do seryjnego 211 czy 218KM Gtka.... , dlatego między innymi nierozwojowe.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazejek Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 aflinta - przegladalem Twoje posty - i zauwazylem ze sam poruszasz sie jakims "wynalazkiem", ktory zrobiles w budzie legaca, wiec dziwi mnie Twoje anty nastawienie do tego projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 aflinta - przegladalem Twoje posty - i zauwazylem ze sam poruszasz sie jakims "wynalazkiem", ktory zrobiles w budzie legaca, wiec dziwi mnie Twoje anty nastawienie do tego projektu to nie jest negatywne nastawienie, raczej doświadczenie i znajomość tematu - podobnie jak u mnie , a to, co zrobił aflinta to i tak mimo masy roboty, czasu i kasy, dość łagodna konwersja, dużo łatwiejsza do wykonania niż tu omawiany ,,projekt" :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 blazejek, nastawienie wynika z prostego faktu, ja nie mam twin turbo - choć też kiedyś był taki pomysł - to jest podstawowy problem Dobrze wiem przez co przechodziłem, wiem ile roboty przy aucie i jaki tego koszt. Inna sprawa, że przez dwa lata zrobiłem nim po przekładce już 55 tys km i.... zero usterek - jak na taki wynalazek, nawet autorzy przekładki są pod wrażeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 EMOTORSPORT '''' A CO TY LUBISZ ''''' tego nie lubie ,i tego nie lubie ,to nie ekologiczne a to śmierdzi i tam to też :?: :?: :?: A co do cabrio to nie wiedziałem ze były inne niż cabrio myślałem że wszystkie GT to cabrio Jak mam już cabrio to chyba go przerobie na pikapa na gosienicach p.s pozdrawiam :shock: :shock: :shock: jak mamy tak pisać bez sensu to nie piszmy ja tylko pytałem na poczatku czy ktoś to robił i czy jest w stanie ogarnąć co do projektu mam czas narazie smigam tak jak jest nie pili mi się . będe przerabiał wtedy kiedy wszystko w teori bede miał dopięte na ostatni guzik sprawdzone 10 razy i na pewno bede robił inaczej niż co nie którzy piszą .z osób na forum morze 20stu robiło to fizycznie większość pisze bo gdziesz czytała albo słyszała . :| :| :| Ale widze że jestes w temacie tych aut ,może bedziesz sie orjentował z jakiego modelu podejdzie przegub zewnętrzny przedni i klocki do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 ja tylko pytałem na poczatku czy ktoś to robił i czy jest w stanie ogarnąć To odpowiedź już była, na pierwszą część pytania - TAK, na drugą - NIE (nie, że się nie da - ale że każdy się wycofywał z powodu trudności i sensowności całości). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Powinno Ci wszystko pasować od GT 96-98, powinieneś mieć w nim normalne, małe, jednotłoczkowe hamowniki, a półoś i jej składniki pasują na pewno, bo to ta sama skrzynia biegów co w GT . jak mamy tak pisać bez sensu to nie piszmyja tylko pytałem na poczatku czy ktoś to robił i czy jest w stanie ogarnąć nie złość się, nasze wypowiedzi to nie jest złośliwa krytyka Twojego projektu, to po prostu chęć zaoszczędzenia Ci bezsensownej dłubaniny, która w efekcie końcowym przyniesie rozdłubanego grata stojącego pod płotem, stracony czas, kasę, i zawiedzione nadzieje piszę to z doświadczenia, nie z wikipedii.... co jakiś czas pojawia się na tym Forum jakiś wizjoner z kolejnym szalonym pomysłem....niestety, nie wszystko ma jakikolwiek sens, nawet dla nas, u których niekoniecznie wszystkie działania sa racjonalne... , takie życie.... narazie smigam tak jak jest nie pili mi się i niech tak zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 O i teraz cię rozumiem napisałeś spokojnie i z sensem OK już się nie złoszcze :wink: nie robiłem tago projektu nigdy ani nieznam nikogo kto robił mam znajomych którzy wstawiali różne dziwne żeczy do różnych sprzętów ale nigdy nic z legacy :?: może masz racje może jest to jak z motyką na księżyc :shock: :shock: :shock: ale kto sam nie spróbuje i się nie sparzy dalej będzie to miał w głowie. troszke inaczej wygląda sprawa np tak: :arrow: Siedze przy necie patrze jest to co chciałem piękna legacy wersja GT-B TWIN-TURBO IGŁA cena nawet nawet --kupić czy nie hm 5min puzniej jestem na forum czytam to o czym piszeme myślę nadal kupić czy nie przeglądam forum dalej uśmiech już mi opad emocje też najprawdopodobniej myśle chłopaki mają racje z żalem decyzja zapada NIE :? :? :? A inaczej np tak; spoglądam przez okno widze dwie legacy i myślę co dalej za jedną europejską kiedyś dałem tyle kasy a teraz jak ona wygląda mechanika OK w częściach się pewnie sprzeda a reszta zgnite skorodowane przecież teraz to jest g..... warte nikt tego nie kupi a jak kupi to w cenie roweru :arrow: drugie jest zajebiste piękne kupione za okazyjną kase 100% orginał nawet japan felga trzeba z dwóch zrobić jedną dlatego jestem na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 subarulegacygtb, działaj - długa zima przed nami, na wiosnę będziesz miał auto... albo drugie na części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 a legaców 94-98 widziałem sporo, żaden z nich nie miał klimatronica No to jeszcze wiele przed Tobą Kumpel ma legacy my'98 2.5 pneumatyka właśnie z klimatronikiem. U mienia toże klimatronik, auto jak powyżej u kolegi kolegi To była końcówka II serii Legacy i do tego full opcja, jakaś limitowana. Osobiście ani razu nie widziałem takiego auta jak moje (widziałem tylko 2 razy, ale w czarnych skórach) Auto ma prawie wszystko oprócz wysuwanego uchwytu na kubek/picie. wracając do Tematu: Ja życzę koledze od Biturbo, aby mu się udało. A jak się uda, to sami zobaczycie ilu forumowiczów zacznie ściągać japońskie albo angielskie biturbiaki na przekładkę. Ja przed Subaru chorowałem na Galanta VR4, też biturbo, też 280kucy i też samobójstwo finansowe w przekładce.... Mimo, powyższych słów otuchy muszę dodać dla ostudzenia zapału, że mam znajomego a Anglii (subaroholik od nastu lat) który miał takie auto i tez się zastanawiał "gdzie te 280 koni"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Pamiętajcie, że 280 koni to tam jest ale na paliwie 100 oktanowym, jak będzie wlane 98 (i przestrojony komputer) to miało to jakieś 240-250 koni (z automatem ta niższa wartość). To dane dla Legacy B4... GTB będzie zapewne podobne... lub gorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 W któryś dzień podjade na hamownie zobaczymy ile jest faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 subarulegacygtb, podjedź w jakiś chłodny poranek, jak będzie powietrze +4 stopnie - to jest bardzo dobra pogoda dla Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 subarulegacygtb, podjedź w jakiś chłodny poranek, jak będzie powietrze +4 stopnie - to jest bardzo dobra pogoda dla Turbo Dobra to jest -25... strach gazu dotykać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 chojny, to mimo mieszkania w górach będzie musiał do grudnia/stycznia czekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Dobra to jest koło Limanowej czemu akurat 4stopnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się