Skocz do zawartości

subaru legacy gt-b twin turbo 97r


subarulegacygtb

Rekomendowane odpowiedzi

Virus

to też nie tak...

Jestem chyba jedynym żyjącym człowiekiem :twisted::P który widział własnemi oczami przełożony silnik z GTB z zachowaniem obu turbin (już nawet nie chce mi się o tym pisać, bo czuję się jakbym naprawdę spotkał Yeti... :mrgreen: :wink: ).

Silnik wylądował w imprezie z typoszeregu GC w nadwoziu coupe, kolor jakiś tam odcień niebieskiego, po przygodach, więc maska była założona z czerwonego GTka. Jeżeli ktoś spotkał kiedyś taką imprezę na numerach DGL... to właśnie ona :P Posiadała cieknący automat również z GTB... :wink:

Po drugie, jeżeli chłopak ma zaparcie to niech robi, życzę mu z całego serca powodzenia w tej misji, ale...

to o czym m.in. pisze Elek, masa roboty, MASA, dwa razy więcej środków i trzy razy więcej czasu... a może się okazać na końcu, że nie było warto i efekt jest niewspółmierny...

Więc być może lepiej było by do fajnej JDM budy włożyć silnik z GT, WRX czy wręcz STi... whatever...

O, i to byłaby zajebista fura... GTB ma świetny środek, fajne stołki i generalnie wygląda atrakcyjniej niż "zwykłe" legace, więc gdyby do tego miał te 230 czy 260 kucy na "normalnym" setupie to były IMHO rewelacyjny... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzisz i takie wyjaśnienie da o wiele więcej niż szydera bo ma pomysł.

 

Ja wiem na czym polega przekładanie twin turbo, znajomy zakupił 2001r. fajnie to to jeździ, ale podejżewam że właśnie na 1 turbinie będzie mu lepiej się latało niż na 2uch.

Zwłaszcza, że żeby to auto chciało iść musi być wsio perfekto bo się nie zgrają turbiny i będzie chodzi jak hondowski VTEC, to 5,5 tyś nic a potem skok mocy na i przy 7 cisza.

Nawet namawiam znajomka aby robił na 1 turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całe życie pod górkę

 

czyli lepszym rozwiązanie jest wsadzenie innego silnika z jedną turbiną :arrow: tylko czy to ma sens :mrgreen: mam mentlik w głowie

 

ale mam pomysł jede do chaty biore WRX z półki i ide sie lansować z pilotem w ręce

aż baterie nie padną :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1 turbo bierzesz np z RA z tego samego rocznika, turbian kolektor wydechowy downpipe kompa wiazke

i migrujesz to do siebie. Tak ogólnie mówiąc

 

 

patrz....jakie to proste..... :twisted::D , w życiu bym nie pomyślał.... :mrgreen:

 

wariant z przeróbką na monoturbo, ten łatwiejszy

 

 

najpierw wyciągasz swój motor żeby zrobić przekładkę w sensie mechanicznym:

gródź,

kolumna kierownicza,

pedały,

przekładnia kierownicza,

wlot powietrza do nagrzewnicy,

rura pod deską,

wycieraczki z mechanizmem

i jeszcze ze sto innych drobiazgów... :D:D:D ale to ogólnie drobiazg i dopiero początek... :D:D:D:D:D

 

czujesz się wspaniale, czujesz, że życie nie ma przed Tobą tajemnic, nie ma rzeczy niewykonalnych.... :lol::lol::lol: nie dla Ciebie....

 

 

potem rozbrajasz swój wyjęty motor z kolektorów, turbiny itd. i patrzysz na to z wielka satysfakcją, czujesz się wielki.... :D:D:D

 

teraz czas na graty z GT, monoturbo:

 

 

bierzesz turbinę,

kolektor ssący,

wydechowy,

przykręcasz do swojego silnika i patrzysz na to z zadowoleniem, i wiesz, że coś z tego będzie, jeszcze w to wierzysz...w dalszym ciągu czujesz się wielki, aczkolwiek może trochę mniejszy...aaa, to chwilowe zniechęcenie... :twisted::D

 

 

teraz bierzesz wiązkę od GT, o kurde, jakie to ciężkie....po co te Japońce napchali tyle kabli do auta.... :shock:

 

 

trzy dni (tylko z wiązką)......

 

 

wiązka już prawie pasuje.....prawie......tu masz jeszcze trzy kostki które do niczego nie pasują...i tam masz dwie.....jakby jedna z nich miała 10 zamiast 12 pinów i była zielona zamiast szarej, na pewno dałoby się ją podłączyć.... :twisted:

 

 

dobra, zostawiasz te niepodłączone kostki luzem, jak nie ma ich gdzie podłączyć, pewno są niepotrzebne... :mrgreen:

 

 

od czego są schematy.....kurde.....żaden z posiadanych pięciu nie zgadza się z twoją wiązką.... :( , co oni oczadzieli....te Japońce....

 

 

trzy miesiące.....

 

 

już nikt z kolegów jakoś nie zagląda do Twojego garażu....dlaczego...? aaaa może dlatego, że ostatnio rzucałeś młotkiem i śrubokrętami, to jednemu wbił się w nogę.... :twisted::twisted::twisted: bo czemu tam stał? ? ?

 

 

dobra, zostawiasz kolejne kostki luzem, jak nie ma ich gdzie podłączyć, pewno są niepotrzebne... :mrgreen:

 

 

pół roku...... :twisted:

 

 

lekarz mówi, że to początki depresji....pewno się nie zna.... :evil::evil::evil: ....taki tam lekarz..... :evil::evil::evil:

 

 

dobra, rura już jest, deska też, tylko dlaczego kostki od licznika z GT nie pasują do licznika od Legacy ? ? ? ale złośliwcy w tej Japonii...już wiesz, że miało być tak pięknie...ale nie będzie......podłączasz licznik od GT do wiązki, kurde....nie pasuje do deski od Legacy...eee to się jakoś przerobi....później... :twisted:

 

dziewięć miesięcy.....jak ten czas leci....... :shock: :shock: :shock:

 

wsadzasz akumulator....przekręcasz w napięciu kluczyk.....HURRRRRRA!!!!

 

zapaliła się jakaś kontrolka.... :D:D:D:D .....nawet dwie.......airbag i ręczny...... :( ,

 

przekręsz kluczyk w położenie startu....i.............niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccccccccc............... :(:(:(

 

piszesz na Forum, w technicznym:

 

 

kochani Forumowicze, zrobiłem swapa z bi na monoturbo, i nie chce zapalić....pomóżcie! Minęło osiem czy dziewięć miesięcy odkąd emotrosport mi obrzydzał przerobienie mojego auta za wszelką cenę z RHD na LHD, a co on tam wie....Virus napisał, że się da, słyszał od kogoś...to zacząłem....i jestem już prawie na mecie...

 

POMÓŻCIE!!!!!!

 

 

tydzień......tylko spam......dwa tygodnie..........tylko spam..........

 

 

uffff!.....w końcu ktoś: ja wiem co się zepsuło....... :):):)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legacy się zepsuło..... :twisted:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Mimo mojego wrodzonego i nieuleczalnego optymizmu w tym przypadku oszczędzam Ci z pobudek czysto humanitarnych opowieści jak to będzie, jak wystartujesz z przekładką w BI czy Twinturbo...... :twisted::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

Powodzenia! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli lepszym rozwiązanie jest wsadzenie innego silnika z jedną turbiną :arrow: tylko czy to ma sens :mrgreen:

Wg mnie TAK i to bardzo :!: :mrgreen: :wink:

 

Elek,

urzekła mnie ta historia... :twisted::mrgreen::P

 

A teraz poważnie.

Czy było by jednak łatwiej wsadzić wszystko np. z GT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1 turbo bierzesz np z RA z tego samego rocznika, turbian kolektor wydechowy downpipe kompa wiazke

i migrujesz to do siebie. Tak ogólnie mówiąc

 

 

patrz....jakie to proste..... :twisted::D , w życiu bym nie pomyślał.... :mrgreen:

 

wariant z przeróbką na monoturbo, ten łatwiejszy

 

 

najpierw wyciągasz swój motor żeby zrobić przekładkę w sensie mechanicznym:

gródź,

kolumna kierownicza,

pedały,

przekładnia kierownicza,

wlot powietrza do nagrzewnicy,

rura pod deską,

wycieraczki z mechanizmem

i jeszcze ze sto innych drobiazgów... :D:D:D ale to ogólnie drobiazg i dopiero początek... :D:D:D:D:D

 

czujesz się wspaniale, czujesz, że życie nie ma przed Tobą tajemnic, nie ma rzeczy niewykonalnych.... :lol::lol::lol: nie dla Ciebie....

 

 

potem rozbrajasz swój wyjęty motor z kolektorów, turbiny itd. i patrzysz na to z wielka satysfakcją, czujesz się wielki.... :D:D:D

 

teraz czas na graty z GT, monoturbo:

 

 

bierzesz turbinę,

kolektor ssący,

wydechowy,

przykręcasz do swojego silnika i patrzysz na to z zadowoleniem, i wiesz, że coś z tego będzie, jeszcze w to wierzysz...w dalszym ciągu czujesz się wielki, aczkolwiek może trochę mniejszy...aaa, to chwilowe zniechęcenie... :twisted::D

 

 

teraz bierzesz wiązkę od GT, o kurde, jakie to ciężkie....po co te Japońce napchali tyle kabli do auta.... :shock:

 

 

trzy dni (tylko z wiązką)......

 

 

wiązka już prawie pasuje.....prawie......tu masz jeszcze trzy kostki które do niczego nie pasują...i tam masz dwie.....jakby jedna z nich miała 10 zamiast 12 pinów i była zielona zamiast szarej, na pewno dałoby się ją podłączyć.... :twisted:

 

 

dobra, zostawiasz te niepodłączone kostki luzem, jak nie ma ich gdzie podłączyć, pewno są niepotrzebne... :mrgreen:

 

 

od czego są schematy.....kurde.....żaden z posiadanych pięciu nie zgadza się z twoją wiązką.... :( , co oni oczadzieli....te Japońce....

 

 

trzy miesiące.....

 

 

już nikt z kolegów jakoś nie zagląda do Twojego garażu....dlaczego...? aaaa może dlatego, że ostatnio rzucałeś młotkiem i śrubokrętami, to jednemu wbił się w nogę.... :twisted::twisted::twisted: bo czemu tam stał? ? ?

 

 

dobra, zostawiasz kolejne kostki luzem, jak nie ma ich gdzie podłączyć, pewno są niepotrzebne... :mrgreen:

 

 

pół roku...... :twisted:

 

 

lekarz mówi, że to początki depresji....pewno się nie zna.... :evil::evil::evil: ....taki tam lekarz..... :evil::evil::evil:

 

 

dobra, rura już jest, deska też, tylko dlaczego kostki od licznika z GT nie pasują do licznika od Legacy ? ? ? ale złośliwcy w tej Japonii...już wiesz, że miało być tak pięknie...ale nie będzie......podłączasz licznik od GT do wiązki, kurde....nie pasuje do deski od Legacy...eee to się jakoś przerobi....później... :twisted:

 

dziewięć miesięcy.....jak ten czas leci....... :shock: :shock: :shock:

 

wsadzasz akumulator....przekręcasz w napięciu kluczyk.....HURRRRRRA!!!!

 

zapaliła się jakaś kontrolka.... :D:D:D:D .....nawet dwie.......airbag i ręczny...... :( ,

 

przekręsz kluczyk w położenie startu....i.............niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccccccccc............... :(:(:(

 

piszesz na Forum, w technicznym:

 

 

kochani Forumowicze, zrobiłem swapa z bi na monoturbo, i nie chce zapalić....pomóżcie! Minęło osiem czy dziewięć miesięcy odkąd emotrosport mi obrzydzał przerobienie mojego auta za wszelką cenę z RHD na LHD, a co on tam wie....Virus napisał, że się da, słyszał od kogoś...to zacząłem....i jestem już prawie na mecie...

 

POMÓŻCIE!!!!!!

 

 

tydzień......tylko spam......dwa tygodnie..........tylko spam..........

 

 

uffff!.....w końcu ktoś: ja wiem co się zepsuło....... :):):)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legacy się zepsuło..... :twisted:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Mimo mojego wrodzonego i nieuleczalnego optymizmu w tym przypadku oszczędzam Ci z pobudek czysto humanitarnych opowieści jak to będzie, jak wystartujesz z przekładką w BI czy Twinturbo...... :twisted::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

Powodzenia! :D

 

 

Poległem, myślałem, że nic mi dzisiaj nie poprawi humoru :lol:

 

subarulegacygtb, odpuśc sobie, temat tego modelu Legacy wraca na forum jak bumerang.

 

Jak Impreza z jednym turbo ma 300 to może Legacy z dwoma turbo bedzie miało 600? Nie... nie będzie miało 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1 turbo bierzesz np z RA z tego samego rocznika, turbian kolektor wydechowy downpipe kompa wiazke

i migrujesz to do siebie. Tak ogólnie mówiąc

 

 

patrz....jakie to proste..... :twisted::D , w życiu bym nie pomyślał.... :mrgreen:

 

wariant z przeróbką na monoturbo, ten łatwiejszy

 

 

najpierw wyciągasz swój motor żeby zrobić przekładkę w sensie mechanicznym:

gródź,

kolumna kierownicza,

pedały,

przekładnia kierownicza,

wlot powietrza do nagrzewnicy,

rura pod deską,

wycieraczki z mechanizmem

i jeszcze ze sto innych drobiazgów... :D:D:D ale to ogólnie drobiazg i dopiero początek... :D:D:D:D:D

 

czujesz się wspaniale, czujesz, że życie nie ma przed Tobą tajemnic, nie ma rzeczy niewykonalnych.... :lol::lol::lol: nie dla Ciebie....

 

 

potem rozbrajasz swój wyjęty motor z kolektorów, turbiny itd. i patrzysz na to z wielka satysfakcją, czujesz się wielki.... :D:D:D

 

teraz czas na graty z GT, monoturbo:

 

 

bierzesz turbinę,

kolektor ssący,

wydechowy,

przykręcasz do swojego silnika i patrzysz na to z zadowoleniem, i wiesz, że coś z tego będzie, jeszcze w to wierzysz...w dalszym ciągu czujesz się wielki, aczkolwiek może trochę mniejszy...aaa, to chwilowe zniechęcenie... :twisted::D

 

 

teraz bierzesz wiązkę od GT, o kurde, jakie to ciężkie....po co te Japońce napchali tyle kabli do auta.... :shock:

 

 

trzy dni (tylko z wiązką)......

 

 

wiązka już prawie pasuje.....prawie......tu masz jeszcze trzy kostki które do niczego nie pasują...i tam masz dwie.....jakby jedna z nich miała 10 zamiast 12 pinów i była zielona zamiast szarej, na pewno dałoby się ją podłączyć.... :twisted:

 

 

dobra, zostawiasz te niepodłączone kostki luzem, jak nie ma ich gdzie podłączyć, pewno są niepotrzebne... :mrgreen:

 

 

od czego są schematy.....kurde.....żaden z posiadanych pięciu nie zgadza się z twoją wiązką.... :( , co oni oczadzieli....te Japońce....

 

 

trzy miesiące.....

 

 

już nikt z kolegów jakoś nie zagląda do Twojego garażu....dlaczego...? aaaa może dlatego, że ostatnio rzucałeś młotkiem i śrubokrętami, to jednemu wbił się w nogę.... :twisted::twisted::twisted: bo czemu tam stał? ? ?

 

 

dobra, zostawiasz kolejne kostki luzem, jak nie ma ich gdzie podłączyć, pewno są niepotrzebne... :mrgreen:

 

 

pół roku...... :twisted:

 

 

lekarz mówi, że to początki depresji....pewno się nie zna.... :evil::evil::evil: ....taki tam lekarz..... :evil::evil::evil:

 

 

dobra, rura już jest, deska też, tylko dlaczego kostki od licznika z GT nie pasują do licznika od Legacy ? ? ? ale złośliwcy w tej Japonii...już wiesz, że miało być tak pięknie...ale nie będzie......podłączasz licznik od GT do wiązki, kurde....nie pasuje do deski od Legacy...eee to się jakoś przerobi....później... :twisted:

 

dziewięć miesięcy.....jak ten czas leci....... :shock: :shock: :shock:

 

wsadzasz akumulator....przekręcasz w napięciu kluczyk.....HURRRRRRA!!!!

 

zapaliła się jakaś kontrolka.... :D:D:D:D .....nawet dwie.......airbag i ręczny...... :( ,

 

przekręsz kluczyk w położenie startu....i.............niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccccccccc............... :(:(:(

 

piszesz na Forum, w technicznym:

 

 

kochani Forumowicze, zrobiłem swapa z bi na monoturbo, i nie chce zapalić....pomóżcie! Minęło osiem czy dziewięć miesięcy odkąd emotrosport mi obrzydzał przerobienie mojego auta za wszelką cenę z RHD na LHD, a co on tam wie....Virus napisał, że się da, słyszał od kogoś...to zacząłem....i jestem już prawie na mecie...

 

POMÓŻCIE!!!!!!

 

 

tydzień......tylko spam......dwa tygodnie..........tylko spam..........

 

 

uffff!.....w końcu ktoś: ja wiem co się zepsuło....... :):):)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legacy się zepsuło..... :twisted:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Mimo mojego wrodzonego i nieuleczalnego optymizmu w tym przypadku oszczędzam Ci z pobudek czysto humanitarnych opowieści jak to będzie, jak wystartujesz z przekładką w BI czy Twinturbo...... :twisted::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

Powodzenia! :D

 

Elek, dzięki... Z uśmiechem patrzę na pozostałe w pracy godziny 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi czy przeróbka imprezy sti jest podobna do przeróbki legacy nie chodzi mi tu o motor tylko o reszte

 

gródz

kolumna kierownicza,

pedały,

przekładnia kierownicza,

wlot powietrza do nagrzewnicy,

rura pod deską,

wycieraczki z mechanizmem

wiązka

i inne drobne taile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi czy przeróbka imprezy sti jest podobna do przeróbki legacy nie chodzi mi tu o motor tylko o reszte

 

gródz

kolumna kierownicza,

pedały,

przekładnia kierownicza,

wlot powietrza do nagrzewnicy,

rura pod deską,

wycieraczki z mechanizmem

wiązka

i inne drobne taile

Jeśli myślisz o przekładce RHD - LHD to problemy są podobne. Bardziej chodzi o dostępność (i cenę) rzeczy potrzebnych do przekładki.

Te "drobne Teil'e" wcale nie są drobne, bo np. lampy (bo przód świeci odwrotnie, a tył ma po złej przeciwmgielne), w nowszych egzemplarzach nie są wcale tanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszesz że jest problem z światłami :(:(:( nie wiem bardzo o co ci chodzi przecież to jest detal szczegół

mi chodzi o te główne rzeczy do przekładki grodzi wiązka przekładnia itd

 

-- Cz wrz 08, 2011 11:48 am --

 

szukam na forum kolesia ma na imie Jacek na dziś jezdzi focusem ST wcześniej niebieska ,biała ,czarna IMPREZA

BIELSKO

 

-- Cz wrz 08, 2011 11:57 am --

 

o co chodzi z tym RHD- LHD

Pewnie mnie wysmiejecie :oops::oops::oops:

 

dopiero zaczynam przygode z subaru przez ostatni czas lałem paliwo i jezdziłem nie interesowały mnie symbole i inne techniczne sprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli myślisz o przekładce RHD - LHD to problemy są podobne.

:?: wiec jaka moze być inna przekładka

Chodziło mi o przekładkę bez dodatkowej "rzeźby", kiedy są bezpośrednie odpowiedniki LHD-RHD. Np. w imprezach przed MY'00 trafiała się (pół)automatyczna klimatyzacja, której w Europie nie było - tak jak klimatronik w legasiach z podobnych roczników. Problem jest przy zmianach silników, turbin, komputerów, skrzyń itp...

 

piszesz że jest problem z światłami nie wiem bardzo o co ci chodzi przecież to jest detal szczegół

Drobiazg, jeśli chodzi o przekładkę - wypinasz element "angielski" i wpinasz "europejski". Chodziło mi o to, że nie jest to drobiazg w odniesieniu do ceny niektórych części - zobacz ile kosztują np. lampy do "hawka" z ksenonem, albo spróbuj znaleźć lampy do "buga" STI w dobrej cenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączasz licznik od GT do wiązki, kurde....nie pasuje do deski od Legacy

Ale da się... ja tak mam :mrgreen:

 

Legacy II i III generacji nie występowały z kierownicą po lewej stronie i turbiną - I to jest podstawowy problem! W przypadku Imprezy i Forestera wszystko jest znacznie prostsze - te z turbo u nas były. Mniejszy jest więc problem z wiązką, komputerem, i resztą pierdół bo da się znaleźć zamienniki na lewą stronę. W Legacy trzeba robić totalną rzeźbę, o ile przełożenie środka może się udać - podejdzie sporo rzeczy od wolnossących, to polegniesz na wiązce elektrycznej, która jest inna w turbo. Będziesz musiał dopasować wiązkę z imprezy GT kombi albo forestera turbo. Oczywiście odpadnie tutaj możliwość wysterowania dwóch turbin, więc trzeba przerobić na mono turbo, ogarnąć dopasowanie kluczyka do stacyjki i immobilisera do wiązki... W moim przypadku profesjonalny warsztat walczył z tematem miesiąc, a i tak jeszcze trzeba było sporo elektrycznych rzeczy dorabiać... np. światła awaryjne inaczej są zrobione w Legacy a inaczej w Foresterze/Imprezie - inna ilość kabli, inne włączniki. Wszystko da się ogarnąć.... ale dużo wolnego czasu i jeszcze więcej pieniędzy jest jak najbardziej wskazane.

Możesz pobawić się też w rzeźbę polegającą na przelutowaniu oryginalnej wiązki i jej przełożeniu... ale wystarczy jeden błąd i skończysz pożarem auta albo poszukiwaniem błędnego połączenia do końca swoich dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subarulegacygtb z Twoich wypowiedzi (i pytań) wynika, że jesteś raczej kimś, kto tylko leje paliwo i jeździ swoimi autami....może coś przy nich majstrujesz, ale na pewno niespecjalnie skomplikowane sprawy...

nie jesteś z zawodu mechanikiem, blacharzem, elektrykiem, a takich specjaności ludzie sa potrzebni do tego typu operacji...

i nie ma w tym nic złego, bo nie każdy musi być mechanikiem, są ludzie również i do szczytniejszych zadań stworzeni :D ,

ale idąc dalej tym tokiem rozumowania, wnioskuję, iż ewentualna przekładka anglika, nieważne - z dwoma turbinami czy z jedną, czy w ogóle bez, byłaby raczej robiona przez kogoś, nie osobiście przez Ciebie....

 

więc powiem na 100% - nieważne ile masz kasy - nie jesteś tego w stanie zapłacić.... :twisted::D

 

 

odpuść zanim zaczniesz, nie daj się podpuszczać eksperymentatorom na Twój koszt , słuchaj człowieka, który to już przećwiczył.....i wie, co pisze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy było by jednak łatwiej wsadzić wszystko np. z GT?

 

 

OCZYWIŚCIE ŻE ŁATWIEJ

 

 

 

 

 

 

 

ale do GT :twisted::twisted::twisted:

 

 

 

czyli - najlepiej to tam wszystko zostawić :lol::lol::lol: i jeździć tym GT :lol:

Ale to takie banalne i oklepane... :twisted::mrgreen::P

 

 

niestety masz rację :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to może wsadzić motor z STI do Miniaczka.... :twisted::mrgreen: , będzie niebanalne.... :mrgreen::D

Mhm, taki Miniak GTB, to było by coś... :P:mrgreen:

 

a silnik odrzutowy z F16 przyczepić pasami do roweru..... :mrgreen: też by było coś.... :twisted::D:D:D

Eligiuszu,

ja nie wiem co Wy tam palicie, być może kerozynę... ale też chcę... :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...