Skocz do zawartości

subaru legacy gt-b twin turbo 97r


subarulegacygtb

Rekomendowane odpowiedzi

a praca domowa dotyczyła innego tematu, Virusiku :D

 

Witam czy ktoś przełożył kierownice w legacy gt twin 97r lub próbował w którym miejscu zaczynają sie najwieksze problemy szukam kogoś kto wie coś na ten temat ,ale konkretnie nie z opowiadań ani z czytania tylko próbował fizycznie to robić

B-B

czytałem czytałem ino wcześniej i w momencie pisania tekstu o klimatroniku zapomniałem.

 

No ale przecież się poprawiłem i przyznałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim GT-eku mam delikatną turbo dziure pomiedzy

4700 a 5200 obr wydaje sie mi że nie powino tak być

Zalewasz paliwo 95, 98 czy 100 oktanowe?

 

to jeszcze niech mi ktoś wyjaśni czym się różni klima i klimatronik w imprezach 97 czy tam legacy 97

Klima zwykła ma tylko włącznik i potem wajchą ustawiamy temperaturę jak w tradycyjnym grzaniu, w klimatroniku ustawiamy zadaną temperaturę i automat pilnuje reszty (są tam przyciski do zmiany temperatury, włączenia automatyki bodaj i dmuchanie na szybę + wyświetlacz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest zwykła klima, masz zwykły guzik do jej włączania plus kurek jak od kuchenki gazowej do manualnej regulacji temperatury.

natomiast przy klimatroniku masz elegancki duży wyświetlacz pokazujący strefy chłodzenia, góra, dół, czasem pasażer i kierowca, temperaturę itd. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli rozumiem że któreś podcisnienie spadło lub jest uszkodzone -jak to sprawdzić ostatnio chciałem wyjąć interculer ale bardzo niema tam dojścia aby go zdemontować czy jest inny sposób aby być pewien ze to podcisnienia ich są tam metry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mark L.A. :arrow: w swojej legacy jaki masz motor bo powiem ci ze zrobił na mnie wrazenie :shock: Proszę tylko nie pisz że 2.2 +- 130ps bo jak tak to mój gt nie ma połowy z tego co ma mieć :wink: :wink: :wink:

Zgadłeś ... najlepszy motor EJ22 . To jakaś magiczna sztuka, gdyż nawet Hogiemu w S-turbo uciekałem i Radze w WRX-ie. :mrgreen:

Ale jak Ty szedłeś "do końca", to coś z tym autem jest nie tak ....

 

Miło było poznać na żywo i trochę szkoda, że brakło czasu na pogaduchy ale małżowinka mnie do domku goniła . Poza tym to chyba jesteśmy sąsiadami . :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z autem była długa historia przez prawie 9 miesiecy był schowany w szopie i przykryty jakimiś badziewiami właściciel musiał wyjechać do Kostaryki ,itd długa histori ale to może miec związek z tym że gdzieś coś go boli :cry:

Poprostu jak dla mnie na pierwszym biegu lipa na drugim biegu lipa ( jak dla mnie to bardzo krótkie biegi dopiero od trzeciego normalnie można depnąć i teraz jest fajnie a nawet zajebiście ale po mieście ciężko :x

Mam jeszcze starego eclipsa 2.0 16v 150ps jak dla mnie to do 100-120 idzie lepiej

eclipsa kręce na pierwszym i drugim biegu na liczniku ok -100-110km a subaru jakoś inaczej tak ma być czy coś jest nie tak :P:P:P:P

 

-- Śr wrz 07, 2011 10:24 pm --

 

chyba tak ja mieszkam kawałek za rondem a ty chyba kawałek przed ,musimy sie kiedys spotkac moje drugie subaru ma silnik EJ22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest bardzo porównywalny do gt 218HP

zgadzam się ale Elku ... porównaj wagę GT i GTB .

 

 

 

subarulegacygtb, po 100-200m od prawej patelni na Armii Krajowej powinieneś mnie obejść .

Podzwonię po znajomych i poszukam kogoś kto zobaczyłby Twoje auto .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy jest sprawny czy nie :!: nie mam porównania z innymi podobnymi tylko uważam że moje wcześniejsze auta o połowe słabsze przyspieszenie miały podobne ale lepsze (były na jedna oś i licznik w km a nie w mph )

 

i sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, czy warto go przekładać...nie chcę być upierdliwy i pisać w kółko tego samego, ale naprawdę uważam, ze to stracony czas i kasa....u mnie oglądali toto jako i chłopaki z Bajecznej, jednoznaczna opinia była: nie ma szału, daj se siana...dwie małe turbinki, startujące sekwencyjnie, teoretycznie powinny jechać od dołu, a tu zonk, ani z dołu ani z góry....a auto było 100% sprawne....ja się zawiodłem, też myślałem, że da się z tego zrobić rakietę...nic bardziej błędnego :( , fajny dupowóz, ale w oryginale, i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda przekładka z jednym turbo :idea:

 

-- Cz wrz 08, 2011 9:19 am --

 

wcześniej Mark pisał o wadze GT i GTB jaka jest różnica bo nie rozumiem :| czytałem że różnią się tylko zawieszeniem :?: moje zawieszenie moge porównać do średniej klasy taczek :mrgreen:

kiedyś białem passata b5lift na gwincie po miesiącu je wyciągłem śrubki z deski się odkrecały :mrgreen: teraz jest podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszyscy mówicie mu powodzenia może ci się uda, po czym się śmiejecie że próbuje.

Dajcie mu spokój jak chce niech walczy. Ja na jego miejscu też bym chciał zostawić 2 turbiny.

Tak jestem świadom jak to wszystko wygląda i jak mało tam miejsca.

 

Ale tak samo kiedyś mówiono że człowiek nigdy nie będzie latał.

dajcie mu dobre rady, może pomysły jak to zrobić aby działało, a nie tylko loża szyderców i jazda na tego co się z szeregu wyrwał

 

 

 

 

eh

 

 

w 1 turbo bierzesz np z RA z tego samego rocznika, turbian kolektor wydechowy downpipe kompa wiazke

i migrujesz to do siebie. Tak ogólnie mówiąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...