Skocz do zawartości

Mientki Forester?


HiszpanskaInkwizycja

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka, tak sobie siedzę z rodzinką na wakacjach w Chorwacji jeżdżąc tu i ówdzie. Jeździmy np. na dzikie plaże wąskimi i kamienistymi dróżkami. Zaparkowawszy wczoraj dość krzywo w lesie, tak, że PT koło miało z 10cm większy wychył niż LT, zauważyłem, że drzwi bagażnika otwierają się z oporem, normalnie owadzają z jednej strony a z drugiej mają luz (!). Forek się wygiął cały od krzywego zaparkowania :shock: Dziś znów parkowałem krzywo, i myślę: ciekawe gdzie się teraz wygnie. I: wuala! Drzwi kierowcy haczą :?

A od tej miętkości to plastiki tylnej klapy jęczą jak potępione, nawet na względnie "mało nierównej" asfaltowej dróżce.

 

No normalnie WTF! Wasze też takie miętkie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mięciutki i skręcający się. A amorki tylne samopoziomujące to bujają jak na morzu mimo, że na 100% są w porządku.

Kiedyś pomyślę o usztywnieniu nadwozia i trochę zawieszenia.

nie porownojmy S-Turbo do XT, jednak to troszke inna bajka w kwestii sztywnosci nadwozia (podobnie jak Impreza GC vs GD)

 

bez przesady, z Forkiem 03-08 nie jest tak zle... ale tylna gorna rozporka dosc skutecznie elimuje skrzypy z bagaznika :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mięciutki i skręcający się. A amorki tylne samopoziomujące to bujają jak na morzu mimo, że na 100% są w porządku.

Kiedyś pomyślę o usztywnieniu nadwozia i trochę zawieszenia.

nie porownojmy S-Turbo do XT, jednak to troszke inna bajka w kwestii sztywnosci nadwozia (podobnie jak Impreza GC vs GD)

 

Znaczy który sztywniejszy?

 

bez przesady, z Forkiem 03-08 nie jest tak zle... ale tylna gorna rozporka dosc skutecznie elimuje skrzypy z bagaznika :D

 

Hmmm, pomyślę więc nad rozpórką. Gdzie się taka tylną montuje? Bo przednią to już widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie się taka tylną montuje? Bo przednią to już widziałem.

 

możesz tak samo jak przednią, między kielichami, mocując do śrub amorów, a możesz między kielichami - od blachy do blachy, zależy od rozpórki

 

albo nawet jeszcze dołożyć element w kształcie litery V, mocowany do podłogi bagażnika, takie coś robi cusco

 

rozpórka plus taki element V doda zdecydowanie więcej sztywności budzie, bo podpiera po skosie oba kielichy na podłodze, a jak masz samą rozpórkę między kielichami to mogą się teoretycznie w ekstremalnych warunkach przesuwać oba w jedną stronę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mięciutki i skręcający się. A amorki tylne samopoziomujące to bujają jak na morzu mimo, że na 100% są w porządku.

Kiedyś pomyślę o usztywnieniu nadwozia i trochę zawieszenia.

nie porownojmy S-Turbo do XT, jednak to troszke inna bajka w kwestii sztywnosci nadwozia (podobnie jak Impreza GC vs GD)

 

Znaczy który sztywniejszy?

new-age, tj. XT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka, tak sobie siedzę z rodzinką na wakacjach w Chorwacji jeżdżąc tu i ówdzie. Jeździmy np. na dzikie plaże wąskimi i kamienistymi dróżkami. Zaparkowawszy wczoraj dość krzywo w lesie, tak, że PT koło miało z 10cm większy wychył niż LT, zauważyłem, że drzwi bagażnika otwierają się z oporem, normalnie owadzają z jednej strony a z drugiej mają luz (!). Forek się wygiął cały od krzywego zaparkowania :shock: Dziś znów parkowałem krzywo, i myślę: ciekawe gdzie się teraz wygnie. I: wuala! Drzwi kierowcy haczą :?

A od tej miętkości to plastiki tylnej klapy jęczą jak potępione, nawet na względnie "mało nierównej" asfaltowej dróżce.

 

No normalnie WTF! Wasze też takie miętkie?

Nie... :mrgreen::P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim egzemplarzu nie ma kłopotów z zamykaniem i otwieraniem drzwi przy parkowaniu z przechyłem (krawężnik, rów itp.), ale tylna klapa zamyka się wtedy opornie. Dotyczy to sytuacji, w których CAŁY samochód jest przechylony; jeśli jedno koło jest wyżej a drugie niżej, nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parę razy zdarzyło mi się przyjąć nietypową pozycję Forkiem i otwierać drzwi lub bagażnik. szczególnie w terenie gdy trzeba wyjść żeby zobaczyć co dalej :) lub wyjąć łopatkę/siekierkę z bagażnika 8) nigdy nie zauważyłem żadnego skrzypienia w takich sytuacjach, zero problemów z domykaniem wszystkich drzwi itp.

 

chyba że byłem za bardzo zajęty ważniejszymi sprawami i nie zwracałem uwagi na pierdoły :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zawiesiłem się w piaskownicy na wykrzyzu i tylna klapa wcale się nie dala zamknąć ale jak stanął na kolach problemu nie było.

Kiedyś kolega wstawiał radio do testarosy i po zdjęciu z lewarka dopiero po paru godzinach doszedł do siebie tak aby zamknąć drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Odświeżam, gdyż wczoraj doświadczyłem tematu. Lewe przednie koło na krawężniku, reszta na ulicy. Zamknięcie bagażnika nie było możliwe.

 

Ja ogólnie olałem temat, choć przyznam, że bardziej denerwują mnie coraz bardziej skrzypiące i stukające przez tą miętkość plastiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...