HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Hejka, tak sobie siedzę z rodzinką na wakacjach w Chorwacji jeżdżąc tu i ówdzie. Jeździmy np. na dzikie plaże wąskimi i kamienistymi dróżkami. Zaparkowawszy wczoraj dość krzywo w lesie, tak, że PT koło miało z 10cm większy wychył niż LT, zauważyłem, że drzwi bagażnika otwierają się z oporem, normalnie owadzają z jednej strony a z drugiej mają luz (!). Forek się wygiął cały od krzywego zaparkowania :shock: Dziś znów parkowałem krzywo, i myślę: ciekawe gdzie się teraz wygnie. I: wuala! Drzwi kierowcy haczą :? A od tej miętkości to plastiki tylnej klapy jęczą jak potępione, nawet na względnie "mało nierównej" asfaltowej dróżce. No normalnie WTF! Wasze też takie miętkie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Bardzo mięciutki i skręcający się. A amorki tylne samopoziomujące to bujają jak na morzu mimo, że na 100% są w porządku. Kiedyś pomyślę o usztywnieniu nadwozia i trochę zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 przecie to nie auto na ramie :shock: zeby sie nie gielo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jak ma się hak (czyli i też dodatkową stalową belkę pod zderzakiem usztywniającą tylne podłużnice) to się gnie wyraźnie mniej / praktycznie wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Bardzo mięciutki i skręcający się. A amorki tylne samopoziomujące to bujają jak na morzu mimo, że na 100% są w porządku.Kiedyś pomyślę o usztywnieniu nadwozia i trochę zawieszenia. nie porownojmy S-Turbo do XT, jednak to troszke inna bajka w kwestii sztywnosci nadwozia (podobnie jak Impreza GC vs GD) bez przesady, z Forkiem 03-08 nie jest tak zle... ale tylna gorna rozporka dosc skutecznie elimuje skrzypy z bagaznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Bardzo mięciutki i skręcający się. A amorki tylne samopoziomujące to bujają jak na morzu mimo, że na 100% są w porządku.Kiedyś pomyślę o usztywnieniu nadwozia i trochę zawieszenia. nie porownojmy S-Turbo do XT, jednak to troszke inna bajka w kwestii sztywnosci nadwozia (podobnie jak Impreza GC vs GD) Znaczy który sztywniejszy? bez przesady, z Forkiem 03-08 nie jest tak zle... ale tylna gorna rozporka dosc skutecznie elimuje skrzypy z bagaznika Hmmm, pomyślę więc nad rozpórką. Gdzie się taka tylną montuje? Bo przednią to już widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Gdzie się taka tylną montuje? Bo przednią to już widziałem. możesz tak samo jak przednią, między kielichami, mocując do śrub amorów, a możesz między kielichami - od blachy do blachy, zależy od rozpórki albo nawet jeszcze dołożyć element w kształcie litery V, mocowany do podłogi bagażnika, takie coś robi cusco rozpórka plus taki element V doda zdecydowanie więcej sztywności budzie, bo podpiera po skosie oba kielichy na podłodze, a jak masz samą rozpórkę między kielichami to mogą się teoretycznie w ekstremalnych warunkach przesuwać oba w jedną stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 tak jak przednia tylo z tylu viewtopic.php?f=26&t=124705 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Bardzo mięciutki i skręcający się. A amorki tylne samopoziomujące to bujają jak na morzu mimo, że na 100% są w porządku.Kiedyś pomyślę o usztywnieniu nadwozia i trochę zawieszenia. nie porownojmy S-Turbo do XT, jednak to troszke inna bajka w kwestii sztywnosci nadwozia (podobnie jak Impreza GC vs GD) Znaczy który sztywniejszy? new-age, tj. XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Michał, odkryłeś kolejny "smaczek" Forka. Nie wiem jak to wygląda w new-age, ale ja tylko czekam do zimy. Znowu z tyłu się zacznie koncert. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Hejka, tak sobie siedzę z rodzinką na wakacjach w Chorwacji jeżdżąc tu i ówdzie. Jeździmy np. na dzikie plaże wąskimi i kamienistymi dróżkami. Zaparkowawszy wczoraj dość krzywo w lesie, tak, że PT koło miało z 10cm większy wychył niż LT, zauważyłem, że drzwi bagażnika otwierają się z oporem, normalnie owadzają z jednej strony a z drugiej mają luz (!). Forek się wygiął cały od krzywego zaparkowania :shock: Dziś znów parkowałem krzywo, i myślę: ciekawe gdzie się teraz wygnie. I: wuala! Drzwi kierowcy haczą :? A od tej miętkości to plastiki tylnej klapy jęczą jak potępione, nawet na względnie "mało nierównej" asfaltowej dróżce. No normalnie WTF! Wasze też takie miętkie? Nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 ... no i mamy odpowiedź na pytanie któregoś z Kolegów, dlaczego forki są tańsze od innych suv-ów !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Poważnie. Ja mam taki parking przed klatką, że czasami lewy tył jest kilometr nad kołem, gdy w tym czasie prawy tył dotyka niemal opony i żadnych problemów z otwieraniem drzwi, klapy, maski... NIC... :shock: Więc o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 W moim egzemplarzu nie ma kłopotów z zamykaniem i otwieraniem drzwi przy parkowaniu z przechyłem (krawężnik, rów itp.), ale tylna klapa zamyka się wtedy opornie. Dotyczy to sytuacji, w których CAŁY samochód jest przechylony; jeśli jedno koło jest wyżej a drugie niżej, nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bency Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 z tylną klapą przy przechyle może być delikatny problem, ale wydaje mnie się , że nie tyle chodzi tu o mientkość forka co o to, że klapa sama w sobie jest dosyć cieżka i przegina się na zawiasach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 myslę, że ten pan nie ma takich problemów po prostu nie ma klapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 myslę, że ten pan nie ma takich problemów[ http://image.automotive.com/f/featuredvehicles/131_1004_2005_jeep_wrangler_tj/28073512+soriginal/131_1004_06+2005_jeep_wrangler_tj+rock_crawler.jpg ] po prostu nie ma klapy ... i drzwi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 U mnie jest problem z domknięciem klapy tylnej jeżeli auto krzywo stoi w (wykrzyżu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Tak. my06 nie dopiero jak jedny mkołem najedziesz na najazd koło 20 cm to zaczyna ocierać klapa bagażnika. Całkiem niedawno robiłem taki test i drzwi się otwierały bez problemów pomimo staba od sti na tyle Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 parę razy zdarzyło mi się przyjąć nietypową pozycję Forkiem i otwierać drzwi lub bagażnik. szczególnie w terenie gdy trzeba wyjść żeby zobaczyć co dalej lub wyjąć łopatkę/siekierkę z bagażnika 8) nigdy nie zauważyłem żadnego skrzypienia w takich sytuacjach, zero problemów z domykaniem wszystkich drzwi itp. chyba że byłem za bardzo zajęty ważniejszymi sprawami i nie zwracałem uwagi na pierdoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Ostatnio zawiesiłem się w piaskownicy na wykrzyzu i tylna klapa wcale się nie dala zamknąć ale jak stanął na kolach problemu nie było. Kiedyś kolega wstawiał radio do testarosy i po zdjęciu z lewarka dopiero po paru godzinach doszedł do siebie tak aby zamknąć drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 No to widzę, że co sztuka to inaczej. Ogólnie to się nie przejmuję, bo furex po zejściu z pagórków od razu wraca do normalnej geometrii i w ogóle śmiga miło. Pozdrowienia z Chorwacji dla Wszystkich! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Odświeżam, gdyż wczoraj doświadczyłem tematu. Lewe przednie koło na krawężniku, reszta na ulicy. Zamknięcie bagażnika nie było możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Odświeżam, gdyż wczoraj doświadczyłem tematu. Lewe przednie koło na krawężniku, reszta na ulicy. Zamknięcie bagażnika nie było możliwe. Ja ogólnie olałem temat, choć przyznam, że bardziej denerwują mnie coraz bardziej skrzypiące i stukające przez tą miętkość plastiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się