Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem w czym rzecz ale jakość rzeczy Cobba miażdży konkurencje. Byłem bliski a nawet zamówiłem kiedyś Cobba u Carfita ale okazało sie ze bardzo długo trzeba czekać a ja miałem terminy i ostatecznie kupiłem Perrina ze sportowym katem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT , specjalnie dla Ciebie ;) . DP COBB , pasuje w miejsce oryginalnego co do milimetra , o jakości spawów , czy szerokim grubym szerokim kołnierzu z odkuwanej stali ( zebezpieczenie przed przedostawaniem sie wyskokiej temp. do komory silnika , oraz brakiem odkształcania sie ) nie wspomnę :)

attachicon.gifimage3.jpeg

attachicon.gifimage4.jpeg

attachicon.gifimage6.jpeg

No faktycznie wyglada na produkt bardzo wysokiej jakości prawie jak OEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takiej przeróbce to już Carsport przejmuje gwarancję? :)

 

To jest chyba naturalne :) Od dziś mój silnik stracił gwarancję na własne życzenie :P

Zrobiłem na serii 5tys, II wymiana oleju , tak jak sobie obiecałem co 5tys. interwał serwisowy , od początku ENEOS SUSTINA 0W50 ( teraz już to mogę napisać bo SIP zaczął wspołpracę z ENEOS ) i jeszcze dziś mały remap ;)

. Ale oczywiście nikomu nie polecam takiego zabiegu ze względu na gwarancję !.

Choć ja jestem mega zadowolony :yahoo: . Auto sprawuje sie doskonale , oleju kompletnie nie bierze , a dziś mam mega banana na twarzy bo dostał w pakiecie trochę KM a zwłaszcza Nm na dole :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

dostał w pakiecie trochę KM a zwłaszcza Nm na dole

 

No to pochwal się szybko co tam stworzyłeś? :)

 

 

Serio nie wiem :( , nie mierzyłem , moze jutro , albo wogóle ,ale po parametrach widze że ok 330 KM i pod 500Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

turdziGT , specjalnie dla Ciebie . DP COBB , pasuje w miejsce oryginalnego co do milimetra , o jakości spawów , czy szerokim grubym szerokim kołnierzu z odkuwanej stali ( zebezpieczenie przed przedostawaniem sie wyskokiej temp. do komory silnika , oraz brakiem odkształcania sie ) nie wspomnę    
 

 A ja bym poprosił jakieś nagranie jak to ładnie mruczy teraz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie jak OEM.

 

Jak wyglada OEM po 6 miesiacach widac na ostatnim zdjeciu  , za poł roku zrobie zdjęcie jak wyglada COBB po pół roku , zobaczymy co wtedy powiesz  :twisted:

P.S. Szkoda , że pomimo moich argumentów , nie przyjmujesz nic poza MG , a przypomnę , miałem w RS-ie cały wydech od MG , więc naprawdę mam porównanie ….. nie wspomnę ;) że po pół roku reklamowłam element elastyczny bo sie przepalił …. i musiałem dopłacić do heavy , i dwa razy musiałem wymieniać pierścien elastyczny pomiedzy kolektorem a wydechem bo sie przepalił , a przepalał sie dlatego że było niezbyt dokładnie spasowane . Ale z dzwieku i jakosci , bo chciałem cicho , było ok . 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MG teraz a kiedyś to nie to samo, niestety. Zrobili się bardzo rozpoznawalną firmą, przyjmują mnóstwo klientów, ale już się tak nie starają jak kiedyś. Koledze założyli wydech do BMW 5, krzywy, wystawał 3 razy za dużo za zderzak, ogólnie trochę słabo. No ale jak się przyłożą to podobno wychodzi ekstra.

@@carfit, dawaj filmik jak brzmi i opisik jak teraz jeździ, hamuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

prawie jak OEM.

Jak wyglada OEM po 6 miesiacach widac na ostatnim zdjeciu , za poł roku zrobie zdjęcie jak wyglada COBB po pół roku , zobaczymy co wtedy powiesz :twisted:

P.S. Szkoda , że pomimo moich argumentów , nie przyjmujesz nic poza MG , a przypomnę , miałem w RS-ie cały wydech od MG , więc naprawdę mam porównanie ….. nie wspomnę ;) że po pół roku reklamowłam element elastyczny bo sie przepalił …. i musiałem dopłacić do heavy , i dwa razy musiałem wymieniać pierścien elastyczny pomiedzy kolektorem a wydechem bo sie przepalił , a przepalał sie dlatego że było niezbyt dokładnie spasowane . Ale z dzwieku i jakosci , bo chciałem cicho , było ok .

Carfit jakiś podbuzowany niepotrzebnie jesteś .W określeniu jak OEM chodziło mi o jakość wykonania w sensie ze widac ze produkt bardzo wysokiej jakości a nie " jak OEM " czyli nic specjalnego czy dziadostwo wiec niepotrzebnie strzelasz focha i kazanie.

 

Co do samego MG to nie twierdze ze robią najlepsze wydechy na świecie ale robią produkty bardzo wysokiej jakości niekiedy przewyższające markowa konkurencje a to ze tobie sie tam cos posypalo no cóż Michał nie robi tego juz sam i zapewne czasami błędy sie zdarzają.U ciebie tez pewnie czasem zdazy sie jakiś błąd czy przeoczenie klient wróci bo robią to tylko ludzie.Jak to juz załatwiałem z Michałem nie moja sprawa.Ja robiłem u niego 4 wydechy do moich samochodów plus pare wydechow na zamowienie znajomych plus kilka typów końcówek wedle własnych pomysłów i projektów , wydechy montowane w NO wysyłane w częściach i wszystko pasowało pięknie i do tej pory właściciele sa super zadowoleni.Rozmawiałem tez z LK jak byłem w krk bo robił do swojego Macan i Ferrarki i tez zachwycony wiec nie widze powodu zeby zmieniać zdanie.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wyobrażasz sobie, że do Carfita przychodzi towar wymagający poprawek? W takich gadgetach liczy się 100% powtarzalność i jakość a nie jakieś tam jednorazowe projekty. Zamawiam mnóstwo elementów mechanicznych do produkcji i wierz mi, wiecznie coś wymaga poprawek. Ludzka ręka. Nie jest powtarzalna jak automat. Ten coob naprawdę wygląda zacnie. Tez wolałem kupić oryginalny prodrive do forka niż coś custom zakładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co przychodzi do Carfita ale w kazdej produkcji nawet na tasmie zdarzaja sie bledy.Nie wiem co tam Carfitowi nie gralo wyglada na to ze po prostu mial pecha.Michal robi tez wydyechy do samochodow nie za setki ale za miliony zlotych nie tylko z PL ale I europy wiec watpie zeby ludzie oddawali takie auta do kogos kto nie wie co robi.

Nie chce robic kolejnej wielkiej afery tylko dlatego ze Carfit troche zle zinterpretowal to co napisalem wyzej ale wez tez pod uwage ze on handluje tymi produktami a w takim wypadku nie do konca traktuje jego opinie obiektywnie przynajmniej na pewno nie w formie ze to przereklamowany szajs bo tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje czy gorsze - wydech kolegi od MG po pół roku reklamacja - zardzewiał. Mój kolektor do EVO X wyspawany pięknie ale niezgodnie z zamówieniem - brak tulejki do EGT. Tulejka dosłana na kolejny dzień osobo. Nie taka jak trzeba.

Także tych wtop jest coraz więcej i ja tam wolę sobie zamówić super aftermarket niż custom na który się czeka dwa razy dłużej a cena prawie taka sama.

 

Także może zakończmy OffTopa na temat MG.

 

Wczoraj trasa ponad 400 km. Zgodnie z instrukcją docierania. Jest fajnie, auto prowadzi się świetnie.

 

Zauważyłem jeden problem, lekko przesunięte koło kierownicy - w prawo. Trzeba sprawdzić geometrię.

Edytowane przez Ayu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wczoraj trasa ponad 400 km. Zgodnie z instrukcją docierania. Jest fajnie, auto prowadzi się świetnie.

 

kupiłeś nowy czy ten demo z A.Koper?  

 

Kupiłem auto które było w salonie u Pana Andrzeja - demo,  jak wolisz :):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje czy gorsze - wydech kolegi od MG po pół roku reklamacja - zardzewiał. Mój kolektor do EVO X wyspawany pięknie ale niezgodnie z zamówieniem - brak tulejki do EGT. Tulejka dosłana na kolejny dzień osobo. Nie taka jak trzeba.

Także tych wtop jest coraz więcej i ja tam wolę sobie zamówić super aftermarket niż custom na który się czeka dwa razy dłużej a cena prawie taka sama.

 

Także może zakończmy OffTopa na temat MG.

 

Wczoraj trasa ponad 400 km. Zgodnie z instrukcją docierania. Jest fajnie, auto prowadzi się świetnie.

 

Zauważyłem jeden problem, lekko przesunięte koło kierownicy - w prawo. Trzeba sprawdzić geometrię.

W takim razie rozrost firmy odbił się mocno na jakości usług.Ja nie pamiętam i nigdy nie mialem takich problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@carfit, dawaj filmik jak brzmi i opisik jak teraz jeździ, hamuje

 

to sie już raczej do nielegala zalicza   ;)

Ale serio , to jestem zachwycony tym autem , teraz jedzie , skręca , hamuje , a dalej ma zalety normalnego świetnie wyposażonego wozidła na co dzień. Żona troche narzeka na telepiące sie hamulce  :twisted: , ale ja sie przyzwyczaiłem . 

Naprawdę pokochałem ten wóz  :idea: , a szczególnie za zawieszenie i układ jezdny , jest wyśmienity, choć dziś w deszczu trochę mnie opony zaskoczyły  :o i zadziałał system TV , muszę przyznać że skutecznie , bo jechałem trochę rozkojarzony i pewnie bym wypadł z zakrętu, albo co najmniej miałbym ciepło  ;) . 

Za 2 tyg. , bardzo znany kierowca rajdowy  ;) bedzie go testował , więc postaram sie opisać jego wrażenia  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...