Skocz do zawartości

rghos

Użytkownik
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rghos

  • Urodziny 20.12.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Żelechów
  • Auto
    Impreza WRX kombi

Ostatnie wizyty

760 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rghos

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

4

Reputacja

  1. A jeździsz tylko spokojnie? Czy czasem też lubisz poszaleć? pzdr
  2. Mam podobny problem u siebie. Niestety zrobiłem uszczelkę już, nie pomogło zdaje się, póki co mam do wymiany jeszcze chłodnicę, bo cieknie delikatnie u góry. Kiedyś pomogła wymiana korka od chłodnicy, stary puszczał się i były bąble. Zacznij od tańszych rzeczy ^^
  3. U mnie już 60 tys km jeśli chcesz żeby Cię ktoś uspokoił i nadal jeździ
  4. Witam szanowne grono Mam pytanie odnośnie tarcz na przód do GT z dwutłokiem... Obecnie mam już drugi komplet ds2500 gładkie tarcze brembo, jednak te już strasznie biją po lekkim rozgrzaniu. Ostatnio jak czyściłem zaciski zauważyłem, że tarcze mają pęknięcia. Przejchałem na pierwszym komplecie nieco ponad 45 tkm... Niby nie mało, ale pomimo braku jakiegoś większego rantu (spokojnie przeżyłyby jeszcze z jeden komplet klocków) boje się, że tarcza w końcu pęknie całkiem i się rozleci ./ No i rodzi się pytanie, co założyć na ten przód? znowu te gladkie brembo? wiele osób poleca taki zestaw... ja w sumie też byłem w miarę zadowolony jak to hamowało do momentu kiedy najwyraźniej osiągnęły swój limit i się przegrzały... Poradźcie proszę co teraz założyć. Pozdrawiam
  5. Nie wiem jak podejdzie do tego Dyrekcja ale ja zapraszam do siebie. Może tras jako takich tutaj nie ma ale zabawa na pewno była by przednia w tak zacnym towarzystwie Pozdrawiam Piotr
  6. Cholera, a powtarzałem sobie wiele razy, żeby nie włączać komputera pod wpływem... Jakie położenie udało mi się zatem wywnioskować ??
  7. No proszę Państwa, faktycznie jest ktoś drugi o takim nicku? Czy to moje alter ego () bo nie przypominam sobie takiej sytuacji ^^ Pozdrawiam
  8. Różnica w średnicy tłoczków jest niewielka, 43mm - 2tłok, 40mm - 4-ro tłok, różnią się za to sporo wysokością, także pojemność układu się za wiele nie zmieni... W zwykłej jeździe, czy to będzie 2 czy 4-ro tłok nie zrobi Ci to różnicy, najważniejsze jest żeby były regularnie przeglądane, czyszczone czyt. 100% sprawne W ostatecznym rozrachunku i tak opona nie wyrobi pierwsza...chociaż to co przemawia za takim czterotłoczkiem czy brembo to fakt, konstrukcją zacisku ma większą powierzchnię do odprowadzania ciepła, a na korzyść Brembo aluminium lepiej odprowadza ciepło więc pewnie i lepsze czucie pod noga na dłuższą jazdę i później zagotujesz hamulce ^^ No i powinny się bardziej równomiernie zużywać klocki! Mam nadzieję, że głupot nie naplotłem. Pozdro
  9. rghos

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam kierownika z białej klasycznej imprezy gt/wrx spotkanego dzisiaj na katowickiej ok. godz. 15:30. Szerokości ^^
  10. rghos

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia z dzisiaj dla Kierownika Czarnego forka mijanego na nowo otwartym fragmencie obwodnicy Raszyna, była świnia na klapie i mruganie światłami Niestety nie mogłem dłużej podziwiać samochodu, gdyż spieszyłem się do pracy ^^
  11. rghos

    Koło Pasowe

    Jest na stożku z wieloklinem zamontowane. Lewy gwint w nakrętce, najlepiej pneumatem to odkręcać najłatwiej idzie ^^ Pozdro
  12. rghos

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla kierownika srebrno-złotego (taki dziwny kolor ) forka 2.0 xt spotkanego na parkingu podziemnym w Jankach dzisiaj ok. godziny 13. Miał świnie na klapie i lusterku oraz naklejkę ze zlotu na drzwiach. ^^
  13. A ja bym poprosił jakieś nagranie jak to ładnie mruczy teraz
  14. Dzięki i przepraszam.Tak spontanicznie to napisałem przed wyjściem do roboty
  15. Mam prośbę, czy ktoś się może interesował tym autem ? http://allegro.pl/subaru-outback-2-5xt-250km-u-s-a-okazja-i5418180712.html Szwagier chciałby kupić takie auto, ale nie wiem jak powinien wyglądać OBK z USA w tej wersji, trzyma się on dla Was kupy? Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...