Skocz do zawartości

Pan Andrzej Koper


Luk77

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Andrzej Koper, z tym debiutem w Monte Kalwaria na Trabancie to serio...

serio 8) ...trabant 601 rewelacyjnie spisywal sie na probach zrecznosciowych :mrgreen: zmiana biegow przy kierownicy - podobnie jak w obecnych S2000 , tylny resor nalezalo troche sklepac u kowala :roll: , zeby tylne kola byly w negatywie + lekko splanowane głowice....i Monte Calwaria wygrana :mrgreen: (Pilot Darek Szerejko podobnie jak ja mieszkał w Radosci- info. dla szubaru)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Pilot Darek Szerejko podobnie jak ja mieszkał w Radosci- info. dla szubaru)

 

wiem ,wiem pamiętam już kiedyś wymienialiśmy uwagi na ten temat 8) niedawno w końcu przestała to być polna ulica i jest twarda nawierzchnia 8)

pamiętam te żółte rajdówki pod domem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piłeś nie pisz ;)

ale na trzeźwo to forum sporo traci :wink:

Panie Andrzeju, wątek przydatny, jestem jeszcze młodszy od A_K i też dużo nie wiedziałem o historii polskich rajdów :) I chociaż jeszcze bez Subaru mam już swoje ulubione ASO(pod warunkiem tej 95% zniżki) :P

Przyłączam się do prośby o zdjęcia :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Proszę bardzo, w Porsche 104 :mrgreen:

 

obraz001lv.jpg

 

-- 2 lip 2011, o 11:33 --

 

chcecie dalej :?:

 

obraz003wn.jpg

 

:mrgreen:

 

-- 2 lip 2011, o 11:34 --

 

A teraz na poważnie 8)

 

obraz006ut.jpg

 

-- 2 lip 2011, o 11:35 --

 

Piewrszy i ostani Prayż Dakar

 

obraz005hv.jpg

 

-- 2 lip 2011, o 11:36 --

 

klasyka gatunku, Rajd Polski, pudło było grane :D

 

obraz004be.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie kupiłem pierwszy raz Logo. I co ? I syn mi Pana Andrzeja podarł.

Dość zabawny moment, bo poobiednią drzemkę przerwał krzyk: "TYLKO NIE PANA ANDRZEJA!!!", ku uciesze żony.

Za to się syn nasłuchał o rajdach, przy akompaniamencie silników z pobliskiego toru (trwają właśnie Wyścigowe Samochodowe Mistrzostwa Polski, chyba endurance jedzie, słyszę przez okno).

 

Fajne wspomnienia, fajna sprawa.

 

Łubu-dubu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jeszcze przypomne taki filmik który już co prawda się pojawił jakiś czas temu ale może nie wszyscy widzieli:

 

 

i komentarz pana Andzeja:

 

...Na tym filmiku to ja jestem tylko w pierwszym ujeciu ( biala R5 A ) , to byl moj pierwszy/drugi sezon R5.... Auto kupilem od J. Landsberga....i byl to o tyle trafiony zakup , ze auto pochodzilo z działu sportu Renault ( słabsza 110-konna wersja , byly jeszcze 130 i wiecej ) . Na tym rajdzie jechałem z M.Pawłowskim (80r ) i rajdu nie ukończylismy ( zawieszenie tyl )..ale po sezonie 79 byłem trzeci w generalce i to był poczatek pomocy dzialu sportu Renault ( kurtki , nalepki.. ) .....To byl chyba jeden z lepiej obsadzonych rajd. Polski...Ragnotti ( aluminiowa R5) przyjechal specjalnie by wygrac z Zaninim ( Porsche ) ...pierwszego dnia bylo mokro i prowadził w rajdzie Drugiego dnia przestal padac deszcz i Porsche wygralo..To byl wtedy wielki swiat rajdowy ( skoda 130rs bardzo szybkie auto tez tam widziałem ) Będe mial chwile to cos napisze...jak to bylo w PRL...Nastepny 81r rajd Polski wygralismy ale wyłacznie jako KDL był rozgrywany , ciezko bylo ... Skody 130rs i Łady , Marian Polonezem 2000 , T. Ciecierzynski , Stawowiak..

AK

ps.te czesto widoczne niebieskie R5 to B.Krupa...(z reklama Lotu)...ale nie wiem ktory byl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak było z tą Lancia Panie Andrzeju

Z Lancią , co to miala wszystko wygrywac 8) , było jak to z wloskimi autami- porażka :!: ....albo z tylu cos sie krzywiło albo z przodu pękało :mrgreen:

Wybawieniem byla zamiana z Bułgarami , też mysleli tak jak ja :roll: , i tak stalem sie właścicielem golfa gti z klatką fabryczną :idea: , którym dosc dlugo jezdziłem na co dzień i na trening.

Wąsy Wislaka byly imponujace ale wczesniej Maciek jezdzil z P. Przybylskim który tez miał spore wąsy :wink: ...nawet miałem gdzies zdjecie :mrgreen:.....miłe wspomnienia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdza się wszystko o jej strasznej awaryjności i generalnie słabej wytrzymałości

Ta nie byla jakos specjalnie przygotowana do rajdów (gr.N) ale geometrie zawieszenia praktycznie po kazdym dziurawym os-ie trzeba bylo korygować co w tamtych czasach bylo niemozliwe...jedynie co to byla szybka , najszybsze auto jakie miałem w tamtym okresie a jednoczesnie zle sie prowadzace...moze przez ta geometrię. :mrgreen: ..ale wyleczyłem sie z wloskich aut...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A

o co

chodzi właściwie ? :wink:

----------------------------------

A innego - równie znakomitego - kierowcę onegdaj (w czasach Andrzejowych jak najbardziej) na mecie wygranego wyścigu przywitał wielki transpartent:

W ZASADZIE MAMY NAJLEPSZEGO KIEROWCĘ !

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...