Gość lukasz_GD Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Witam, zastanawiam się nad nowym Legacy 2.0 GL w wersji sedan. Zaczęłem od przewertowania Forum i muszę się przyznać, że trochę jestem zaskoczony. Do tej pory marka S. kojarzyła mi się z solidnością, "militarną" wytrzymałością i siermiężnym wyglądem (jak przystało na człowieka, który nie jeździ w dresie (bmw), ani z sygnetem na palcu (merc) bardzo mi to odpowiadało). Mam pytanie - czy opisane problemy (hałasujące zawieszenie, zużywające się od wew strony opony, opadające drzwi) to jednostkowe przypadki? Może jednak zwrócić uwagę na Mazdę 6 lub Accorda? Ew. kupić w niemczech rocznego legacy 3.0? Poradźcie coś - nie mam wśród znajomych właściciela S. pozdrowienia PS: dodam jeszcze, że odbyłem jazdę próbną i poza dość mułowatym silnikiem ( <4.000 rmp) byłem bardzo zadowolony - zachowanie na zakrętach, jakość wykończenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Czytałeś posty krzysiom-a, czy innych forumowiczów? Bo krzysiom jest... nietypowym użytkownikiem Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Mazde 6 mozesz sobie z miejsca odpuscic, slyszalem straszne rzeczy o tych samochodach. Hondy istotnie maja militarna jakosc ale sie "zuzywaja". Co do Subaru, imho sytuacja jest o tyle specyficzna ze wielu niezadowolonych klientow moze byc niezadowolonych nie dla tego ze auto badziewne, tylko dla tego ze jadac dostojnym sedanem wyobrazaja sobie ze jest to auto WRC. Z tego co pamietam uzytkownik Krzysiom wczesniejsze auto tez zmaskarowal, wiec trudno powiedziec gdzie lezy tu wina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Nie no, CTD, nie przesadzajmy... Dolegliwości krzysiomowego Legaca raczej nie wzięły się ze zbyt ostrego użytkowania Na pewne rzeczy narzeka zresztą nie tylko on. Problem raczej w tym, że jak ktoś płaci za Subaru - to ma nadzieję, że kupuje samochód bezawaryjny. Tymczasem samochód jak samochód, też się czasem psuje i też się czasem trafi wyjątkowo felerny egzemplarz. Pewnie rzadziej, niż u Fiata czy Peugeota, ale jednak. No i ból jest wtedy większy, niż u użytkownika innych marek, bo człowiek jest bardziej zaskoczony, że nabył badziewie. Pozostają bezdyskusyjne przewagi Subaru nad innymi markami - napęd, zawias adekwatny do polskich dróg... no i specyficzny styl, tudzież towarzystwo... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_GD Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Czytałeś posty krzysiom-a, czy innych forumowiczów? Bo krzysiom jest... nietypowym użytkownikiem Subaru. tak - zawsze czytam posty niezadowolonych użytkowników (generalnie - nie tylko samochodów), bo niektóre problemy mogą przydażyć się i mi. Po prostu przy wyższej kwocie zakupu nie przystoją problemy rodem z malucha. Na drugim biegunie są ludzie mający auto służbowe - zawsze będą zadowoleni, bo mają je za darmo (np drogi serwis pogwarancyjny, spalanie wysokie, duża utrata wartości), bo jeśli się zepsuje to podstawią inne, bo cośtam innego. Inną grupą są ludzie, którzy się "sparzyli" i nie chcą się przyznać że źle wybrali - ci również są zawsze szczęśliwi (ale tylko zewnętrznie). Planując zakup z własnej kieszeni wolę jednak nie zdawać się na łut szczęścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Ja rowniez planuje zakup nowego Legacy 2,0 GL kombi.Auto bardzo fajne,jak dla mnie najlepsze w tej klasie.Uwazam jednak ze za 27 tys euro wyposazenie z wersji GX powinno byc standardem. Jezdzilem wspomniana przez Ciebie Honda Accord.Uwazam ze Legacy jest o niebo bardzo komfortowe a o trakcji nie wspominajac.Accord jest twardy i na dziurach i studzienkach bardzo niestabilny.Bez dwoch zdan wybralbym Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulinka Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 masz racje. a mnie nurtuja podobne pytania. tylko szukam MY04/05, ale to prawie to samo pozdrawiam paulinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Mazda 6 jest bardzo dobrym autem i chwalonym przez wielu uzytkownikow takze bym jej nie skreslal, takie samo mam zdanie o Accordzie szczegolnie 2.2 I-CTDI. Z obydwoma autami mialem w pewnym stopniu stycznosc i kompletnie nic sie tam nie sypalo. Jezeli mialbym wybierac pomiedzy tymi trzema modelami, skusilbym sie jednak na Honde. Subaru mi sie kojarzy glownie z Impreza i inne modele nie robia niestety na mnie wrazenia, chociaz Legacy jest bardzo piekne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Powiem tak. Legacy to nie jest auto bez wad, to fakt. Ale dziś nie ma aut idealnych. Ja jeżdżę już swoim ponad rok i każdego dnia wsiadam do niego z równie dużą przyjemnością. Gdybym miał dziś wybierać auto - kupiłbym go drugi raz. Mazda? Accord? To nie są konkurenci jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Witam, zastanawiam się nad nowym Legacy 2.0 GL w wersji sedan. Zaczęłem od przewertowania Forum i muszę się przyznać, że trochę jestem zaskoczony. Do tej pory marka S. kojarzyła mi się z solidnością, "militarną" wytrzymałością i siermiężnym wyglądem (jak przystało na człowieka, który nie jeździ w dresie (bmw), ani z sygnetem na palcu (merc) bardzo mi to odpowiadało). Mam pytanie - czy opisane problemy (hałasujące zawieszenie, zużywające się od wew strony opony, opadające drzwi) to jednostkowe przypadki? Może jednak zwrócić uwagę na Mazdę 6 lub Accorda? Ew. kupić w niemczech rocznego legacy 3.0? Poradźcie coś - nie mam wśród znajomych właściciela S. pozdrowienia PS: dodam jeszcze, że odbyłem jazdę próbną i poza dość mułowatym silnikiem ( <4.000 rmp) byłem bardzo zadowolony - zachowanie na zakrętach, jakość wykończenia. To dobry samochód z wyjątkowo dobrą trakcją i zawieszeniem idealnym na polskie drogi (w wersji OBK). Ma spieprzone hamulce (skala ocen od "dno" do "bardzo kiepskie") wyraźnie odstające od reszty samochodu. Po wymianie klocków fabrycznych na inne "znane serwisowi", hamują bez rzężenia, więc choć nadal hamują słabo, do spokojnej jazdy wystarczają. To zdzieranie opon jest dziwne, ale serwis tłumaczy to "za szybkim jeżdżeniem w zakrętach". Więc jeżeli nie planujesz "za szybko jeździć w zakrętach", to wszystko powinno być OK... Poza tym, trzeszczy po jakimś czasie. Reszta dobra (po 40'000km). Dla mnie silnik 2.0 jest raczej za słaby do tego samochodu, ale to jest tylko kwestia oczekiwań. Jeżeli zależy Ci na osiągach, to raczej 3.0. Z wyposażeniem zapoznaj się przed zakupem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Czytałeś posty krzysiom-a, czy innych forumowiczów? Bo krzysiom jest... nietypowym użytkownikiem Subaru. Krzysiom rzeczywiście nie jest typowym użytkownikiem Subaru, co nie zmienia faktu, że jest użytkownikiem Subaru i ma swoje obserwacje. Rzeczywiste, a nie ekspektatywne - jak duża część forumowiczów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 przegladalem sobie top gear car survey nowy, i bardzo wysokie miejsce zajela.... nowa skoda octavia, jezdzil tym ktos ? bo bylo wyzej od accorda i legaca, a trzeba wiedziec ze ta ankieta jest przeprowadzana wspod posiadaczy aut, a ze przy okazji jest najwieksza na swiecie, cos moze sugerowac. Doskonale wypadly lexusy, po ile teraz mozna kupic takiego najtanszego IS'a :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Halo halo, Czy ktos juz wie ile pali nowe Legacy 2.0? Czy kltos juz wie ile pali nowy Forester 2.0? Arno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Ja mogę napisać to co Fido,dodam tylko,że w moim egzemplarzu nie występują problemy z zawieszeniem, hamulcami i oponami, trzeszczy czasem coś przy szyberdachu i pare innych bzdur o których szkoda pisać. Co do żdzierania opon i szybkiej jazdy w zakrętach- te auta to potrafią i zakręty sie robi szybciej a że opona cierpi to raczej trudno zjeść ciastko i mieć ciastko)-można w zarętach wolniej jeździć tylko po co wtedy kupować Subaru. Ja mam kombiaka a sedan w zakrętach jeszcze lepiej chodził jak nim jeździłem. Dodatkowa radocha w zimie-ty jedziesz reszta stoi, zawsze można ich powyciągać i zostać przyjacielem całej wioski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Halo halo,Czy ktos juz wie ile pali nowe Legacy 2.0? Czy kltos juz wie ile pali nowy Forester 2.0? Arno Tutaj chyba nie nastąpiłaj jakaś kolosalna zmiana i jest tak jak wcześniej, dokładnie tyle ile wlejesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 trzeszczy czasem coś przy szyberdachu Jedź na Conrada - radzą tam sobie z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Się zbieram tam powoli bo trza olej zmienić. Opony za to dziś mcniej przetestowałem bo śniegu już było troszkę- dają radę do spóły z Legasiem więc "my się zimy nie boimy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Nowe Legacy są znacznie fajniejsze od poprzednich. Testowałem wersję 2.5 turbo i przyznam, że jest to niezły dupowóz. Jednak moje doświadczenia z tą marką powodują, że raczej wolę rozejrzeć się za czymś innym. Acha, w poprzedniej budzie silnik 3.0 jest dla mnie stanowczo zbyt słaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Nowe Legacy są znacznie fajniejsze od poprzednich. Testowałem wersję 2.5 turbo i przyznam, że jest to niezły dupowóz. Jednak moje doświadczenia z tą marką powodują, że raczej wolę rozejrzeć się za czymś innym.Acha, w poprzedniej budzie silnik 3.0 jest dla mnie stanowczo zbyt słaby. No ale 2.5GT nie występuje w europie - chyba, ze sobie ktoś go sprowadzi. A ile miał H6 w III generacji koników? Obecny ma coś w okolicy 245. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Jednak moje doświadczenia z tą marką powodują, że raczej wolę rozejrzeć się za czymś innym. kurde Rafal zmartwiles mnie troche. Rozumiem, ze mowisz o Imprezie.... Co jest w niej "nie teges"??? Jezeli chodzi o wlasciwosci jezdne to dla mnie by w zupelnosci wystarczyly ale moze miales jakis problemy mechaniczne? Cos sie psulo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Nowe Legacy są znacznie fajniejsze od poprzednich. Testowałem wersję 2.5 turbo i przyznam, że jest to niezły dupowóz. Jednak moje doświadczenia z tą marką powodują, że raczej wolę rozejrzeć się za czymś innym.Acha, w poprzedniej budzie silnik 3.0 jest dla mnie stanowczo zbyt słaby. No ale 2.5GT nie występuje w europie - chyba, ze sobie ktoś go sprowadzi. A ile miał H6 w III generacji koników? Obecny ma coś w okolicy 245. Jeśli mnie pamięć nie myli to 209. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Silnik ma podobno 220 koni. Co z tego jak nie jedzie. A moje doświadczenia są z STi i Outbackiem H6 (L.L.Bean edyszion). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bluetooth Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Ja powiem tyle, że gdybym na dzisiaj miał wybierać, to kupiłbym dokładnie takie samo auto. Czyli Legaca H6. Może to wynika z mojego lenistwa (nie chce mi się szukać ideałów), albo faktycznie jestem zadowolony. Odnośnie opon i przepałów - jeśli Subaru pali poniżej 17 litrów i nie ma łysych opon po 20 tysiącach, to znaczy, że jest źle eksploatowane i nalezy go wymienić np. na Skodę z silnikiem 1.2 (mniej pali i opony tez dłużej wytrzymują). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Po prawie pół roku eksploatacji - nic się kompletnie nie dzieje. Ale - silnik do jakichś potęg nie należy - jak masz możliwość w dobrej cenie - kup roczne Spec. B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Po pół roku też myślałem, że wszystko jest i będzie mniodzio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się