Chmarski Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Chmarski, to można sprawdzić - wpiac się z komputerem i zobaczyć knock count na obu paliwach. Jak baba nic nie wiedząc zauważyła różnicę, to mi wystarcza. Wiekszych konkretów nie potrzebuję. Leń jestem i tyle :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 No to ja Wam dam porównanie. Jak kupiłem swoje moto czyli motorower poj. 80cm3 zalałem go paliwem z orlena eurosuper 95, jechał na nim ok. 95 km/h. N a drugi dzień do prawie suchego zbiornika wlałem v-power racing z shella, różnica była kolosalna, silniczek o wiele lepiej chodził, lepiej się wkręcał na obroty, szybciej przyśpieszał i nie jechał 95 km/h tylko 107 km/h, więc chyba jednak coś w tym v-powerze jest. Wiem że to porównanie ma się prawie nijak do Waszych dwu-litrowych doładowanych subarynek, ale takie są moje doświadczenia z tym paliwem. Teraz jeżdże tylko na v-powerze racing. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 No to już jest coś. Natomiast przypuszczam, że jednak artykuł odnosi się w większej mierze do silników wolnossących, a jak to wygląda w turbo? Napiszę tobie jak to jest z GT. Jak jedziesz np. w długą trase z zalanym Racingiem to mój rekord w zużyciu paliwa ~8l / 100km nie przekraczając 110km/h Jak się spieszę i jadę w pełnym zakresie obrotów to 13-17l. W mieście poniżej 12l nie zszedłem. Jeżdzę też od czasu do czasu na BP 98 Ultimate, zużycie w trasie zgodnie z powyższym kryterium 9,8l. Jak się spieszę to tak 13-17. A w mieście powyżej 13. Ogólnie jak jedziesz na upalanie to polecam Racing a GT bardzo lubi to paliwo i szybko wyparowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Krzysiek, a dla porównania ile Ci wychodzi na zwykłym paliwie? Ja jak oszczędzałem paliwko to potrafiłem w mieście spalić 11,9 (Neste Pb98). Ostatnio trochę niższe temperatury, a i mnie się noga coraz cięższa robi to się plasuję w okolicach 14-14,5. Zobaczymy jak teraz będzie na Racingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 no właśnie chciałbym od kogoś usłyszeć jakie konkretnie, a nie że "jakieś" Telewizor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Mam nadzieje że nie dożyje takich czasów, że jak rajdówka będzie jechać po OSie to będzie musiała mieć klakson pernamentnie włączony bo nie będzie jej słychać... :roll: Skoro można zrobić ,,elektronicznego blow-offa'', to można też zrobić takowy silnik ;> Chociaż prędzej ekofaszyści będą strzelać do właściciela za więcej 30-40dB wydobywające się pojazdu. Przyspieszenie raczej nie jest kosmiczne, toż to waży jak autobus. Waży 1590 kg - 95kg więcej niż nowe STI :wink: Silniki są w piastach: zatem moment bezwładności może być całkiem sporawy (a przy okazji masa niereserowana kosmiczna). r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 A ja dziś trafiłem na kumpla na BP w Starej Miłosnej i mi powiedział, że mają to samo paliwo, z tej samej cysterny co Orlen??????????????????????????????>>>>>>>>>>>> :?: :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Bo kupują od Orlenu. A jak doleją kilka dodatków ( eter czy coś :roll: ) to robi się Ultimate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Ja tankuje zawsze Racinga do eski, kiedys nie mailem innego wyjscia i musiałem zalac na Orlenie auto bylo troche zmulone. W Reichlandzie pod frankfurtem namierzylem Shella gdzie byl Racing 110 oktan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 gdzies, kiedys Hogi sie rozpisal na temat paliw w Polsce i wniosek byl jeden, tylko Racing z Shella albo Ultimate 98 z BP. Ja leje tylko to drugie :roll: Kiedys zalalem z braku BP na trasie w stacji Lotos, po paru kilometrach zamrugal Check Engine :???: , teraz wiem ze kontrolka dziala i sie cieszylem ze zalalem tylko za stoweczke i sie szybko ten badziew wypalil :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 http://www.youtube.com/watch?v=0QGCYLwTCGI dotyczy rynku brytyjskiego, ale daje do myslenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 gdzies, kiedys Hogi sie rozpisal na temat paliw w Polsce i wniosek byl jeden, tylko Racing z Shella albo Ultimate 98 z BP. Ja leje tylko to drugie :roll: Mhm. hogi - światowej klasy specjalista w dziedzinie analizy jakości paliw na rynki środkowo- i wschodnioeuropejskie. A ALEX kiedyś napisał - że do WRXa lał tylko 95, a po zalaniu 98 nie widział żadnej różnicy. I co ja biedny teraz zrobię? Nic. Po prostu naleję paliwa z dobrego źródła, zależnie od humoru 95, albo 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 http://www.youtube.com/watch?v=0QGCYLwTCGIdotyczy rynku brytyjskiego, ale daje do myslenia.... No i taki test to ja rozumiem. Wygląda zatem, że jednak warto lać Racinga do Imprezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Kiedys zalalem z braku BP na trasie w stacji Lotos, po paru kilometrach zamrugal Check Engine :???: , teraz wiem ze kontrolka dziala i sie cieszylem ze zalalem tylko za stoweczke i sie szybko ten badziew wypalil :neutral: To dziwne, ja ostatnie 2 baki zrobiłem na paliwie z Lotosa i nie mam zastrzeżeń. Z wyliczeń wynika, że oba baki sprzyjały obniżeniu zużycia paliwa. Dodam, że lałem Pb 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Ja generalnie leję 95, czasami 98 z BP i niby na 98 trochę więcej przejeżdżam, ale pozatym wielkiej różnicy nie widzę. Ale to czego ja nie odczuwam to silnik może odczuwać różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Ogólnie jak jedziesz na upalanie to polecam Racing a GT bardzo lubi to paliwo i szybko wyparowuje. Dlaczego akurat GT to lubi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 hogi - światowej klasy specjalista w dziedzinie analizy jakości paliw na rynki środkowo- i wschodnioeuropejskie. sam wiec widzisz ze wartosluchac rad z tego forum bo nigdy nie wiesz z kim mozesz miec do czynienia A ALEX kiedyś napisał - że do WRXa lał tylko 95, a po zalaniu 98 nie widział żadnej różnicy. kiedys tez zalalem Racinga i nie czulem roznicy ale skoro Panowie z Mapteka mowia ze lac 98 to znaczy ze trzeba lac :wink: Dlaczego akurat GT to lubi ? no wlasnie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Dlaczego akurat GT to lubi ? no wlasnie :?: Może trzeba się go spytać? W wigilię zdaje się mają przemawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Może trzeba się go spytać? W wigilię zdaje się mają przemawiać Mój narazie mi powiedział że chciałby zimowe opony postaram się coś jeszcze z niego wycisnąć :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Może trzeba się go spytać? W wigilię zdaje się mają przemawiać jako ze mody maja zawsze racje wierze ze zamiast z rodzina spedze wigilie na pogawedkach z GT w garazu przy flaszeczce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Krzysiek, a dla porównania ile Ci wychodzi na zwykłym paliwie? Jeżdzę albo na Ultimate 98 albo na Racingu. Jeśli nie ma czegoś wmiarę to staram się zalać auto za max 100zł. Już raz mi się zdażyło że auto mi nie odpaliło po zatankowaniu 98 na Orlenie..... Krzysiek_WAWA napisał/a:Ogólnie jak jedziesz na upalanie to polecam Racing a GT bardzo lubi to paliwo i szybko wyparowuje. Dlaczego akurat GT to lubi ? Każde auto doładowane lubi Racing, a GT poprostu lepiej na nim jeździ i silnik lżej pracuje (takie są moje odczucia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 owoc666 napisał/a:A ALEX kiedyś napisał - że do WRXa lał tylko 95, a po zalaniu 98 nie widział żadnej różnicy. kiedys tez zalalem Racinga i nie czulem roznicy ale skoro Panowie z Mapteka mowia ze lac 98 to znaczy ze trzeba lac Nie widziałem róznicy!!!Do GTka (po nie-ASOu) leję min. 98 ....przynajmniej tak jest napisane na dystrybutorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Hmmm no ja nie wiem. Jakiego paliwa bym nie lał to jakichś hardkorów typu check engine nigdy nie miałem, a często jeździłem np na 95 ze statoila. Generalnie na ogół lałem na Neste 98, ale jak mi się teraz będzie jeździło dobrze na Racingu to może przy tym zostane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Generalnie na ogół lałem na Neste 98 Właśnie ma ktoś jakieś większe doświadczenia z tym paliwem, bo różne opinie słyszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Generalnie na ogół lałem na Neste 98 Właśnie ma ktoś jakieś większe doświadczenia z tym paliwem, bo różne opinie słyszę. ja leje 95 z Neste (i do GT-4, i do GT), i jest ok juz ktos kiedys pisal, ze regula jest prosta: w przypadku seryjnego auta, do ktorego zaleca sie min. 95, lanie 98 nie daje zadnego przyrostu mocy... ekonomia tez nie ulega zmianie, a jedyny wplyw 98 benzyny - troche cichsza praca silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się