H4lik Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 mocno ubity snieg - tutaj się kolce sprawdzą, ale według mnie tylko w tym jednym przypadku, spośród wyżej wymienionych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Wreszcie można dorobić legalnie trzecią tablicę rejestracyjną na bagażnik rowerowy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Dzieki za odpowiedzi! Akurat mieszkam w miescie, gdzie jest mnostwo sciezek rowerowych, ale gdy spadnie snieg to one z reguly wlasnie nie sa odsniezane. Lodu raczej nie ma, najczesciej jest snieg/bloto posniegowe albo mocno ubity snieg, jak juz przejedzie kawalkada rowerzystow Czyli mowicie, ze sie nie spisza kolce? A sa chociaz jakies opony zimowe, nawet i bez kolca? Jaki rower? Tzn jaki rozmiar opony? Ja mam w moim zimowym trekkingu Continental Top Contact 2 - zimowki jak ta lala Rewelka do miasta! Na pluche i zimne dni. Z blotem rowniez sobie dobrte radza. Getapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Cannondale Prophet, 26 cali All-round mtb dla debili jak ja Ja mam w moim zimowym trekkingu Continental Top Contact 2 - zimowki jak ta lala zobacze czy podejda Dzieki za wskazowki! edit: o tym mowisz? http://www.simantik.de/fahrrad-winterreifen-test-continental.shtml Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Genau! Getapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Cannondale Prophet, 26 cali All-round mtb dla debili jak ja Ja mam w moim zimowym trekkingu Continental Top Contact 2 - zimowki jak ta lala zobacze czy podejda Dzieki za wskazowki! edit: o tym mowisz? http://www.simantik.de/fahrrad-winterreifen-test-continental.shtml A jak się śmiga na Cannondalu z tym ich wynalazkiem z przodu ? Słyszałem opinie że odczuwa się efekt "żyro", rzuca przodem. Ja raz na testach jechałem i nie wiem czy ty efekty sugestii, czy rzeczywiście "coś miota" przodem, ale tak jakbym coś czuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 http://www.80rowerow.pl/5-niezwyklych-tras/ 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 A jak się śmiga na Cannondalu z tym ich wynalazkiem z przodu ? Słyszałem opinie że odczuwa się efekt "żyro", rzuca przodem. Ja raz na testach jechałem i nie wiem czy ty efekty sugestii, czy rzeczywiście "coś miota" przodem, ale tak jakbym coś czuł Nic z tych rzeczy Prowadzi sie pewnie i precyzyjnie, Lefty jest mega sztywny tak ze nawet na najwiekszych wybojach (np. twarda "tarka" w polu pozostawiona przez opony traktorowe) sie nie gibie i nie trzesie tylko pieknie wybiera nierownosci. Do codziennego uzytku w miescie tez sie dobrze nadaje, bo najazdy na krawezniki nawet bez stawania na tylne kolo sa bezproblemowe. Tylny zawias rowniez jest bardzo przyjemny bo ma duzy skok, ale jednoczesnie przez jego konstrukcje podczas pedalowania malo energii idzie "w pare". Ale to taka opinia laika Troche tam jeszcze okazjonalnie w terenie, ale daleko mi do eksperta (co pewnie da sie zauwazyc po moich wpisach ) Jedyne co, to faktycznie niebardzo da sie jechac z Leftym nie trzymajac kierownicy, bo jak sie sprobuje to zaczyna delikatnie skrecac w lewo Ale to jest podczas normalnej jazdy calkowicie niezauwazalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Pamiętaj, żeby regularnie dbać o Leftego bo nie lubi być zaniedbywany, jak Subaru trochę. Często zacierają się łożyska wałeczkowe na których pracuje (stąd może opinie że podbija koło itd). Bardzo fajna sztuka, ramy robione chyba jeszcze w USA:) Edit: Jak się przyjrzałem to zobaczyłem "Handmade in USA" na ramie teraz, więc nie błysnąłem za bardzo:) Sam jeżdżę na Turnerze też z USA i mam trochę skrzywienie na punkcie hamerykańskich MTB... Edytowane 17 Stycznia 2016 przez kunu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Pamiętaj, żeby regularnie dbać o Leftego bo nie lubi być zaniedbywany, jak Subaru trochę. Często zacierają się łożyska wałeczkowe na których pracuje (stąd może opinie że podbija koło itd). Bardzo fajna sztuka, ramy robione chyba jeszcze w USA:) Edit: Jak się przyjrzałem to zobaczyłem "Handmade in USA" na ramie teraz, więc nie błysnąłem za bardzo:) Sam jeżdżę na Turnerze też z USA i mam trochę skrzywienie na punkcie hamerykańskich MTB... O to to już dba moje aso cannondale jestem trochę jak ten właściciel STI, co sie lansuje autem po mieście i może czasem wyjedzie troszkę na spacer po drogach wiejskich Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Falny rower! Lefty tez fajny, to ten elektronicznie blokowany? Troche ciezko w leftym kolo odkrecic ale za to jak latwo zmienic opone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ciężko to wsadzić przednie koło w zwykłą centrownicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Właściwie to nie wiem, czy lepiej tu czy w "coś teges" Krystalizuje się 3 tygodniowa powtórka wycieczki po górach Gruzji w tym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Hej wszystkim, Mam trochę paści rowerowych na sell, a może nie każdy zagląda do działu sprzedam - inne Także pozwolę sobie wkleić i tu: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/85495-s-croozer-hamak-hamaczek-do-przyczepki-rowerowej-dla-niemowlaka/ http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/85731-s-kask-met-elfo-buddy-dzieci%C4%99cy-46-53-cm/ Przed sezonem, w kwestii ceny, jestem elastyczny jak guma od majtek Pozdrawiam P.S. Jeden z kaskow chetnie zamienie na np. ochraniacze (kolana + lokcie) dla roczniaka. Poszukuje tez opon do streetowki 26 x 1.9 - 2.1 Bieznik w stylu Maxxis Larsen TT / Kenda SBE. Moga byc w znacznym stopniu zuzyte. Wazne, zeby byly lekkie, max. 500 g. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez pajac_am Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Lefty tez fajny, to ten elektronicznie blokowany? nie nie, to jest jeden z wczesniejszych, jeszcze z roku 2007 Troche ciezko w leftym kolo odkrecic ale za to jak latwo zmienic opone wiesz co, zalezy! trzeba co prawda zdjac zacisk (dwie srubki imbusowe), ale potem jeszcze jedna i kolo odchodzi elegancko. Tylko przy zakladaniu trzeba sie postarac, zeby nie zakantowalo Bardziej sie natrudzilem przy tylnym kole, bo tam w skomplikowany sposob przerzutka przechodzi... Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zacisk trzeba zdjąć żeby koło zdemontować? Cóż to za patent? A tył? przecie przerzutka do wahacza montowana chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 @@Grzegorz Magdziarz, po co demontować, skoro oponę/dętkę wymienisz na amortyzatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 @@Grzegorz Magdziarz, musi byc taki patent, zeby to bylo stabilne - nie sciagasz kola "w dol" jak w klasycznym rowerze, tylko zdejmujesz "na bok" z piasty. I w tym przeszkadza zacisk, wiec trzeba go zdjac. Ale to akurat dwa ruchy https://www.youtube.com/watch?v=yV3xY7ogxKI po co demontować, skoro oponę/dętkę wymienisz na amortyzatorze czasem trzeba zdjac cale kolo, jak np nie miesci Ci sie do auta... albo jak musisz wpuscic plyn uszczelniajacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Aaa. No jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 aha a co do tylnego kola, to tragedii nie ma, ale przez to, ze ramie jest ... "wolne" (?), czyli ma inny kat dzialania,a lancuch ma napinacz zeby przeciwdzialac luzom, to troszke trudno wmanewrowac przy zdejmowaniu i zakladaniu, ale moze jest tez na to jakis patent, ktorego nie znam.Ale tu tez tragedii nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Zawsze łatwiej wyjąć koło jak masz łańcuch ma najmniejszej zębatce. O jakim napinaczu piszesz bo nie widzę na zdjęciach. Jeżeli chodzi o przerzutkę ze "sprzęgiełkiem" to w SRAM masz taki guziczek który blokuje wózek do zdejmowania koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 http://www.bikeradar.com/road/gear/article/in-the-car-with-shimano-neutral-service-at-the-tour-down-under-2016-46219/ w porzadne auta shimano poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 A to i ja się pochwalę swoim sprzętem Z racji tego, iż stara miłość nie rdzewieje, to postanowiłem sobie złożyć rower jaki miałem przed kilkoma laty Odkąd ostatnio tak porządnie sobie na czymś takim pojeździłem, minęło już parę ładnych lat, ale mam nadzieję, że nie będą mi potrzebne kółka boczne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Ja w ostatnie wakacje wyciągnąłem starego, dobrego p2 i troche zardzewiałem jednak... Ale fun potworny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 A słyszeliście o tej zawodniczce, co podobno miała na zawodach rower z ukrytym silnikiem elektrycznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się