Skocz do zawartości

O rowerach


Niuniek

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki za odpowiedzi! Akurat mieszkam w miescie, gdzie jest mnostwo sciezek rowerowych, ale gdy spadnie snieg to one z reguly wlasnie nie sa odsniezane. Lodu raczej nie ma, najczesciej jest snieg/bloto posniegowe albo mocno ubity snieg, jak juz przejedzie kawalkada rowerzystow :)

 

Czyli mowicie, ze sie nie spisza kolce? A sa chociaz jakies opony zimowe, nawet i bez kolca? ;)

Jaki rower? Tzn jaki rozmiar opony?

 

Ja mam w moim zimowym trekkingu Continental Top Contact 2 - zimowki jak ta lala ;)

 

Rewelka do miasta! Na pluche i zimne dni. Z blotem rowniez sobie dobrte radza.

 

 

Getapatalked

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cannondale Prophet, 26 cali ;) All-round mtb dla debili jak ja :P
 

frame-cannondale-prophet-team-replica-m-

 

 

 

Ja mam w moim zimowym trekkingu Continental Top Contact 2 - zimowki jak ta lala

 

zobacze czy podejda :) Dzieki za wskazowki! 

 

edit: o tym mowisz? http://www.simantik.de/fahrrad-winterreifen-test-continental.shtml

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cannondale Prophet, 26 cali ;) All-round mtb dla debili jak ja :P

 

frame-cannondale-prophet-team-replica-m-

 

 

 

Ja mam w moim zimowym trekkingu Continental Top Contact 2 - zimowki jak ta lala

 

zobacze czy podejda :) Dzieki za wskazowki! 

 

edit: o tym mowisz? http://www.simantik.de/fahrrad-winterreifen-test-continental.shtml

A jak się śmiga na Cannondalu z tym ich wynalazkiem z przodu ? Słyszałem opinie że odczuwa się efekt "żyro", rzuca przodem. Ja raz na testach jechałem i nie wiem czy ty efekty sugestii, czy rzeczywiście "coś miota" przodem, ale tak jakbym coś czuł :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A jak się śmiga na Cannondalu z tym ich wynalazkiem z przodu ? Słyszałem opinie że odczuwa się efekt "żyro", rzuca przodem. Ja raz na testach jechałem i nie wiem czy ty efekty sugestii, czy rzeczywiście "coś miota" przodem, ale tak jakbym coś czuł

 

Nic z tych rzeczy :) Prowadzi sie pewnie i precyzyjnie, Lefty jest mega sztywny tak ze nawet na najwiekszych wybojach (np. twarda "tarka" w polu pozostawiona przez opony traktorowe) sie nie gibie i nie trzesie tylko pieknie wybiera nierownosci. Do codziennego uzytku w miescie tez sie dobrze nadaje, bo najazdy na krawezniki nawet bez stawania na tylne kolo sa bezproblemowe. Tylny zawias rowniez jest bardzo przyjemny bo ma duzy skok, ale jednoczesnie przez jego konstrukcje podczas pedalowania malo energii idzie "w pare". Ale to taka opinia laika ;) Troche tam jeszcze okazjonalnie w terenie, ale daleko mi do eksperta (co pewnie da sie zauwazyc po moich wpisach :P )

 

Jedyne co, to faktycznie niebardzo da sie jechac z Leftym nie trzymajac kierownicy, bo jak sie sprobuje to zaczyna delikatnie skrecac w lewo ;) Ale to jest podczas normalnej jazdy calkowicie niezauwazalne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, żeby regularnie dbać o Leftego bo nie lubi być zaniedbywany, jak Subaru trochę. Często zacierają się łożyska wałeczkowe na których pracuje (stąd może opinie że podbija koło itd). Bardzo fajna sztuka, ramy robione chyba jeszcze w USA:)

Edit: Jak się przyjrzałem to zobaczyłem "Handmade in USA" na ramie teraz, więc nie błysnąłem za bardzo:) Sam jeżdżę na Turnerze też z USA i mam trochę skrzywienie na punkcie hamerykańskich MTB...

Edytowane przez kunu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, żeby regularnie dbać o Leftego bo nie lubi być zaniedbywany, jak Subaru trochę. Często zacierają się łożyska wałeczkowe na których pracuje (stąd może opinie że podbija koło itd). Bardzo fajna sztuka, ramy robione chyba jeszcze w USA:)

Edit: Jak się przyjrzałem to zobaczyłem "Handmade in USA" na ramie teraz, więc nie błysnąłem za bardzo:) Sam jeżdżę na Turnerze też z USA i mam trochę skrzywienie na punkcie hamerykańskich MTB...

O to to już dba moje aso cannondale ;) jestem trochę jak ten właściciel STI, co sie lansuje autem po mieście i może czasem wyjedzie troszkę na spacer po drogach wiejskich :P

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to nie wiem, czy lepiej tu czy w "coś teges" ;)

Krystalizuje się 3 tygodniowa powtórka wycieczki po górach Gruzji w tym roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim,

Mam trochę paści rowerowych na sell, a może nie każdy zagląda do działu sprzedam - inne ;)

Także pozwolę sobie wkleić i tu:

 

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/85495-s-croozer-hamak-hamaczek-do-przyczepki-rowerowej-dla-niemowlaka/

 

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/85731-s-kask-met-elfo-buddy-dzieci%C4%99cy-46-53-cm/

 

Przed sezonem, w kwestii ceny, jestem elastyczny jak guma od majtek :P

 

Pozdrawiam

 

P.S.

Jeden z kaskow chetnie zamienie na np. ochraniacze (kolana + lokcie) dla roczniaka.

 

Poszukuje tez opon do streetowki 26 x 1.9 - 2.1

Bieznik w stylu Maxxis Larsen TT / Kenda SBE.

Moga byc w znacznym stopniu zuzyte.

Wazne, zeby byly lekkie, max. 500 g.

Edytowane przez pajac_am
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lefty tez fajny, to ten elektronicznie blokowany?

 

nie nie, to jest jeden z wczesniejszych, jeszcze z roku 2007 :)

 

 

 

Troche ciezko w leftym kolo odkrecic ale za to jak latwo zmienic opone

 

wiesz co, zalezy! trzeba co prawda zdjac zacisk (dwie srubki imbusowe), ale potem jeszcze jedna i kolo odchodzi elegancko. Tylko przy zakladaniu trzeba sie postarac, zeby nie zakantowalo :) Bardziej sie natrudzilem przy tylnym kole, bo tam w skomplikowany sposob przerzutka przechodzi...

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Grzegorz Magdziarz, musi byc taki patent, zeby to bylo stabilne - nie sciagasz kola "w dol" jak w klasycznym rowerze, tylko zdejmujesz "na bok" z piasty. I w tym przeszkadza zacisk, wiec trzeba go zdjac. Ale to akurat dwa ruchy :)

https://www.youtube.com/watch?v=yV3xY7ogxKI

 

 

 

po co demontować, skoro oponę/dętkę wymienisz na amortyzatorze

 

czasem trzeba zdjac cale kolo, jak np nie miesci Ci sie do auta... albo jak musisz wpuscic plyn uszczelniajacy :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha a co do tylnego kola, to tragedii nie ma, ale przez to, ze ramie jest ... "wolne" (?), czyli ma inny kat dzialania,a lancuch ma napinacz zeby przeciwdzialac luzom, to troszke trudno wmanewrowac przy zdejmowaniu i zakladaniu, ale moze jest tez na to jakis patent, ktorego nie znam.Ale tu tez tragedii nie ma :)

p4pb7514408.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze łatwiej wyjąć koło jak masz łańcuch ma najmniejszej zębatce. O jakim napinaczu piszesz bo nie widzę na zdjęciach. Jeżeli chodzi o przerzutkę ze "sprzęgiełkiem" to w SRAM masz taki guziczek który blokuje wózek do zdejmowania koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to i ja się pochwalę swoim sprzętem ;)

Z racji tego, iż stara miłość nie rdzewieje, to postanowiłem sobie złożyć rower jaki miałem przed kilkoma laty :)

WP_20160122_20_28_13_Pro_zpsn8gmnvst.jpg

Odkąd ostatnio tak porządnie sobie na czymś takim pojeździłem, minęło już parę ładnych lat, ale mam nadzieję, że nie będą mi potrzebne kółka boczne :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...