Skocz do zawartości

Prośba do użytkowników 2.5 turbo


clint

Rekomendowane odpowiedzi

Bo II jest tak brzydka i mała że aż piękna

 

dokładnie

 

a jak zobaczyć takie coś w wstecznym lusterku to się przestraszyć można

 

a lujnik na tył nowego forestera. Wygląda jak kia i itp

 

btw, dla żony forek 3 generacji tylko ze względu na esp

dla mnie 2 generacji

 

ja nawet nie wiem czy nowy forek ma CAN

 

we fiacie mam i mogę się podlaczyć nawet so steraowani lusterka i i oczytać kąty nachylenia

mogę ię podłączyć do czegokolwiek i odczytać wszelkie dane. W forku tylko ECU może i poduszki - nie wiem

 

jeżeli subaru dalej nie ma rozwiniętego CAN to drętwo.

 

Co do silnika diesla słyszałem tylko negatywne opinie. jaki to jest procent wszelkich użytkowników? nie wiem

ale jak czytam o traktorze z rana, pękających wałach, czy sypniętych skrzyniach to albo ktoś kupił subaru diesla i pałuje go jak WRC i się chwali na forum że mało pali a jeździ jak wrc.

 

co do zawiechy to widziałem jak to auto jeździ na 3 kołach.

inna wioska? opony 225 na felgę szerokości 7" bo co właściwa 7,5" o kilka jenów droższa?

 

 

a teraz druga strona medalu. Żona spokojnie jeździ, zawiezie bezpiecznie dzieci, dojedzie do pracy, łatwo zaparkuje w śniegu, trudniej się zakopie i ma esp w razie czego. spokojnie i powoli więc starczy na to 8-10 lat. traktując go brutalnie to się sypnie. Głuche subaru nie założyło większych tarcz, bo uważa się za najmądrzejsze wiec po co tarcze 304 które też wejdą w razie potrzebny na 16" ale to felgi trzeba by pewnie przeprojektować, i zaciski wiec po co?.

 

ech, w zależności co kto woli

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

(...) w Toyocie nie wymyślili jeszcze takiego RAV coby było szybsze od FXT III.

aha, oczywiscie :lol:

mysle, ze RAV V6 3.5 spokojnie upora sie z FXT III (szczegolnie w wersji 4EAT :mrgreen: )

 

Bardzo chętnie kupię taki egzemplarz. Duży wybór jest? :mrgreen:

 

Oczywiście dla żony, bo to bardzo ładne kobiece auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze RAV V6 3.5 spokojnie upora sie z FXT III (szczegolnie w wersji 4EAT :mrgreen: )

Grzeszysz :mrgreen: Dajcie mi tu tę ravkę a moje 4EAT będzie walczyć. Czy to już jest forum toyoty/antysubaru? :|

 

Za takie herezje na tym Forum, to powinien być ban co najmniej ze 2 lata :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) w Toyocie nie wymyślili jeszcze takiego RAV coby było szybsze od FXT III.

aha, oczywiscie :lol:

mysle, ze RAV V6 3.5 spokojnie upora sie z FXT III (szczegolnie w wersji 4EAT :mrgreen: )

 

Bardzo chętnie kupię taki egzemplarz. Duży wybór jest? :mrgreen: (...)

wybor taki sam jak i w przypadku nowego FXT (tj. tylko import :idea::P )

 

-- 2 mar 2011, o 09:48 --

 

mysle, ze RAV V6 3.5 spokojnie upora sie z FXT III (szczegolnie w wersji 4EAT :mrgreen: )

 

RAV ma 7.1 do 60 mil w automacie :!:

a "nowy" FXT - 7.1s (MT) lub 7.9s (AT)

 

ale zaraz ktos wyskoczy i zacznie sie - a 60mil to nie to samo co 100km, a w zakretach FXT jest lepszy (czy aby na pewno? :wink: ), blah blah blah :lol:

 

-- 2 mar 2011, o 09:49 --

 

RAV V6 3.5

Edziu a gdzie to takie cudo można kupić ? Bo przecież nie w polskim salonie :P

a nowke sztuke FXT kupisz w polskim salonie :?: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze RAV V6 3.5 spokojnie upora sie z FXT III (szczegolnie w wersji 4EAT :mrgreen: )

RAV ma 7.1 do 60 mil w automacie :!:

No to jeśli iść w egzotykę to jest FXT III S-Edition 6.5 do setki:

http://www.subaru-global.com/11forester_spec.html

dla tego FXT II rules

Zobaczymy na Plejadach te twoje rules :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze RAV V6 3.5 spokojnie upora sie z FXT III (szczegolnie w wersji 4EAT :mrgreen: )

RAV ma 7.1 do 60 mil w automacie :!:

No to jeśli iść w egzotykę to jest FXT III S-Edition 6.5 do setki:

http://www.subaru-global.com/11forester_spec.html (...)

rozumiem, ze masz FXT i go bronisz... i co z tego, ze S-Edition ma 6.5 do setki? Forek STI byl jeszcze szybszy, no i?

 

mi chodzilo o Twoja wypowiedz, ze Toyota nie ma nic do zaoferowania w porownaniu do nowego FXT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chodzilo o Twoja wypowiedz, ze Toyota nie ma nic do zaoferowania w porownaniu do nowego FXT

Ja nie napisałem, że nie ma nic do zaoferowania tylko, że nie wymyśliła nic szybszego :roll:

i nawet jeśli rozszerzysz to na całą historię RAV4 i FXT to jest to prawda :idea:

 

-- 2 mar 2011, o 10:49 --

 

rozumiem, ze masz FXT i go bronisz...

Nie, to on mnie broni :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeśli iść w egzotykę to jest FXT III S-Edition 6.5 do setki:

 

pytanie zasadnicze: z jakiego kraju można go ściągnąć

w nim jest jedno fajne że te 6,5 do setki będzie mocno powtarzalne i w miarę bezpieczne bo to automat (tak jak nowe legacy gt)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) i nawet jeśli rozszerzysz to na całą historię RAV4 i FXT to jest to prawda :idea: (...)

no i wlasnie dotarlismy do sedna sprawy 8) :idea:

 

KIEDYS ( :( ) Subaru oferowalo niesamowite wozy w konkurencyjnej cenie (Impreza GT, WRX, STI, FXT - jak juz ktos pisal, w swoim czasie od FXT bylo szybsze najwyzej Porsche Cayenne Turbo, roznicy w cenie chyba nie trzeba komentowac? :P )

 

niestety HISTORIA zyc sie nie da, konkurenci oferuja coraz lepsze wozy, a co Subaru :?:

oferuje 4-biegowe automaty w roku 2011 :lol:

 

imho Subaru zamiast robic to, co potrafi najlepiej, poszlo na latwizne i stalo sie producentem aut dla "szerokich mas"... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imho Subaru zamiast robic to, co potrafi najlepiej, poszlo na latwizne i stalo sie producentem aut dla "szerokich mas"... :roll:

 

 

O to właśnie chodzi każdemu producentowi aby sprzedawać jak najwięcej i jak najwięcej zarobić( na sprzedaży i serwisie). Alternatywą jest podnoszenie cen, ale tym sposobem Subaru musiałoby przekształcić sie w markę premium i już całkowicie zatracić swój oryginalny charakter.

 

Niestety "dusza" zwykle przegrywa w starciu z ekonomią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) i nawet jeśli rozszerzysz to na całą historię RAV4 i FXT to jest to prawda :idea: (...)

no i wlasnie dotarlismy do sedna sprawy

No właśnie sedno było takie, że najszybsze fabryczne FXT jest szybsze od najszybszego fabrycznego RAV4 zarówno obecnie jak i w przeszłości i wydaje mi się, że nie ma sensu z tym polemizować :idea: Rozumiem, że nie podoba Ci się aktualna oferta Subaru, ale to nie powód, żeby kwestionować, że FXT III jest szybszy od RAV4. Wiem, że ani najszybszej RAV-ki ani Forka nie można dostać na naszym rynku, ale trzeba oddać sprawiedliwość Subaru. Nie wiem co oni sobie tam myślą w tej Japonii, ale wydaje mi się, że w europejskiej rzeczywistości nie miejsca na mocne maszyny ze średniej półki, a na garstce dziwaków takich jak my to raczej nie da się zarobić na utrzymanie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że ani najszybszej RAV-ki ani Forka nie można dostać na naszym rynku, ale trzeba oddać sprawiedliwość Subaru. Nie wiem co oni sobie tam myślą w tej Japonii, ale wydaje mi się, że w europejskiej rzeczywistości nie miejsca na mocne maszyny ze średniej półki, a na garstce dziwaków takich jak my to raczej nie da się zarobić na utrzymanie :(

 

A niby jaką to sprawiedliwość mamy oddawać Subaru? Że wycofuje szybkie modele zastępując je karocami spalinowymi? Słabe silniki w Foresterze i Impreza 1,5 o przyspieszeniu 14 sekund do setki? Przecież to już Dacia jest szybsza. A na naszym rynku konkurencja oferuje suvy szybsze od aktualnej oferty Subaru. Jakoś Mazda jeszcze się trzyma ze swoją ofertą, nie mówiąc już o grupie VW, o Fordzie, Renault, Oplu i innych oferujących wybrane mocne modele. Jakoś jest to miejsce na rynku. Jak Subaru się będzie dalej wycofywało z kolejnych szybkich modeli to konkurencja bardzo chętnie przejmie ich rynek. I z dawnego Subaru nie zostanie nic sportowego, jak w Toyocie i Hondzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was ma Forestera III 2.5 turbo i mógłby mi nim się pochwalić w Warszawie?

Jeśli to nadal aktualne, to odezwij się na priva.

Tylko uprzedzam że mój Forester ma teraz problem z hamulcami i amortyzatorami (ale ciągle jeździ i przyspiesza ;-)

 

-- 2 mar 2011, o 14:53 --

 

Kolejny raz się pytam: gdzie można kupić nowego Forestera XT? A RAV4 szybszą można.

2 miesiące temu nowe 2.5XT były ciągle dostępne w Szwajcarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby jaką to sprawiedliwość mamy oddawać Subaru?

Dobra napiszę po raz trzeci: taką, że najszybszy FXT III jest szybszy od najszybszej RAV4 :!:

 

dorwać dobry egzemplarz i dbać o niego, przerabiać kochać i takie tam

Postąpiłem dokładnie tak jak pisze Istreed i poczekam, aż Subaru trochę zarobi na tych "karocach" i zapragnie wypuścić na rynek coś w guście Pasjonatów, że tak napiszę dopieszczając Bakupno :wink: :mrgreen:

 

Boombastic, nie ma co po próżnicy krzyczeć i tupać nóżkami można tylko liczyć, że duch samurajów obudzi się w końcu w FHI i zstąpi również na wypaloną ziemię eurokołchozu :twisted: albo kupić coś innego :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 miesiące temu był jeszcze 2010 r. (prawie) i obowiązywały inne przepisy. A Szwajcaria nie jest w Unii.

I co z tego że nie jest w Unii?

Pytałeś gdzie można znaleźć, a nie gdzie można znaleźć w Unii.

Dostałeś odpowiedź, a że Ci się nie spodobała to już nie moja wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...