Skocz do zawartości

Prośba do użytkowników 2.5 turbo


clint

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

TEST

 

Widzisz przed sobą forka II 2.5XT i forka III 2.5XT. Na stoliku leżą kluczyki do jednego i drugiego. Musisz wybrać samochód i uciekać, bo w przeciwnym razie dopadnie Cię zły potwór i zmusi do jazdy do końca życia Evo :mrgreen:. Co robisz tj. które kluczyki łapiesz w pośpiechu?

 

 

Biorę jedne i drugie, bo zły potwór w Evo mnie nie dopadnie, a jakby zostały od któregoś Forka to kto wie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boombastic, aż nie chce mi się wierzyć w to :| :roll: że IIIgen tak upadł

 

dla mnie jedynym przeciwnikiem jest bwm x6 lub x5 mpower chodź nie widziałem takich wersji w Polsce, a tak jak mówisz Cayenne turbo tylko mi zagrażało :roll: w klasie suv :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz do wyboru przy zakupie Forestera aż dwa "potężne" silniki 2,0 benzyna i diesel to o czym my tutaj rozmawiamy? A konkurencja bije go mocniejszymi dieslami, więc to już porażka na całej linii.

A odnośnie X6 to miałem okazję jechać tym autem z silnikiem diesla. Jak na taką masę to zbierał sie bardzo przyjemnie, do tego nowoczesny automat. Jednak to jest zupełnie inne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boombastic, aż nie chce mi się wierzyć w to :| :roll: że IIIgen tak upadł

 

dla mnie jedynym przeciwnikiem jest bwm x6 lub x5 mpower chodź nie widziałem takich wersji w Polsce, a tak jak mówisz Cayenne turbo tylko mi zagrażało :roll: w klasie suv :P

 

Ja tylko że to są większe auta, do forka to X3 jak już :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz przed sobą forka II 2.5XT i forka III 2.5XT. Na stoliku leżą kluczyki do jednego i drugiego. Musisz wybrać samochód i uciekać, bo w przeciwnym razie dopadnie Cię zły potwór i zmusi do jazdy do końca życia Evo :mrgreen:. Co robisz tj. które kluczyki łapiesz w pośpiechu?

Clint zrób jak radzi Przemeq, chociaż i on patrzy na Subaru hawk-eyem :twisted: i nie przejmuj się tymi zazdrośnikami :P którzy nie jeździli forkiem III 2.5XT, ale skądś wiedzą, że ich jest najlepszy. Forek III XT to naprawdę fajny i szybki samochód, choć ma oczywiście swoje wady. Ja od samego początku reklamuję niedziałający wyłącznik kontroli trakcji :wink: :mrgreen:

 

I nie wierz tym szubrawcom którzy piszą, że:

RAV4 jest szybsza od Forka, taka jest brutalna prawda

w Toyocie nie wymyślili jeszcze takiego RAV coby było szybsze od FXT III.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TEST

 

Widzisz przed sobą forka II 2.5XT i forka III 2.5XT. Na stoliku leżą kluczyki do jednego i drugiego. Musisz wybrać samochód i uciekać, bo w przeciwnym razie dopadnie Cię zły potwór i zmusi do jazdy do końca życia Evo :mrgreen:. Co robisz tj. które kluczyki łapiesz w pośpiechu?

 

well, rozgladam sie, zapalam papierosa i siadam przy stoliku...tega bana to w miare mozliwosci krotkiego upraszam :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Boombastic, my chyba podobna droge motoryzacyjna przechodzimy, pamietam Cie ze starych czasow z forum hondowego kiedy to jako mlody szczawik marzylem co prawda o subaru ale bylo jakos bardziej poza zasiegiem a honda tak gdzies na poczatku lat 90tych oferowala na moja owczesna miare samochody ze sportowawym charakterem. Potem honda charakter dokumentnie stracila a ja kupilem pierwszego GT'ka ktory dal mi kupe radochy. Teraz jezdze bugiem WRX'em (ktory radochy juz daje mniej) a zona forkiem takim jak Twoj (w sprawie ktorego pare maili wymienilismy jak stacjonowalem na Litwie)

Ja jestem w tym wszystkim przesuniety bo nie kupuje nowych samochodow i moze sie jeszcze zalapie na jakiegos STI'aja ale ogolne odczucia mam podobne, tzn jak stary zgred uwazam ze kieeedys Panie to bylo lepiej ;) i to wszystko w szmelcowata strone zmierza - tzn charakteru w tych samochodach coraz mniej i niestety jakosc mechaniczna tez idzie w dol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niezla ideologia :D mam subaru juz dluga a teraz jezdze dieslem bo to najlepszy silnik jezeli o efektywnosc chodzi. jezdilem rowniez 2,5 XT II nie powiem auto daje fun ale musialem tankowac co 280 km. nie wiem moze w polsce to benzyne w galonach sprzedaja za 30 centow.

tylko nie kupuj tego zabytkowego automata :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TESTWidzisz przed sobą forka II 2.5XT i forka III 2.5XT. Na stoliku leżą kluczyki do jednego i drugiego. Musisz wybrać samochód i uciekać, bo w przeciwnym razie dopadnie Cię zły potwór i zmusi do jazdy do końca życia Evo . Co robisz tj. które kluczyki łapiesz w pośpiechu?

 

Mistrz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny raz się pytam: gdzie można kupić nowego Forestera XT? A RAV4 szybszą można.

Ale autor wątku nie chce kupić nowego :!: A skoro ma być to używany FXT, to czy kupi II czy III to żadna RAV4 mu nie podskoczy, choćby i nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w tym wszystkim przesuniety bo nie kupuje nowych samochodow i moze sie jeszcze zalapie na jakiegos STI'aja ale ogolne odczucia mam podobne, tzn jak stary zgred uwazam ze kieeedys Panie to bylo lepiej ;) i to wszystko w szmelcowata strone zmierza - tzn charakteru w tych samochodach coraz mniej i niestety jakosc mechaniczna tez idzie w dol.

 

Niestety taka jest prawda. Wystarczy popatrzeć na historię rozwoju Forestera. Co kilka lat modyfikacje które powodowały że auto było mocniejsze i szybsze, potem w nowym modelu osiągi spadły, a teraz siadły na czterech literach. A ludzie cieszą się że jest diesel. Niestety, przeciętność i gorsza jakość atakuje z każdej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety taka jest prawda. Wystarczy popatrzeć na historię rozwoju Forestera. Co kilka lat modyfikacje które powodowały że auto było mocniejsze i szybsze, potem w nowym modelu osiągi spadły, a teraz siadły na czterech literach. A ludzie cieszą się że jest diesel. Niestety, przeciętność i gorsza jakość atakuje z każdej strony.

Niestety, ale to dotyczy większości marek :cry: Ceny samochodów relatywnie spadły, więc producenci chcą na serwisie/częściach zamiennych zarobić. Bezawaryjnych aut chyba już nie ma :|

Wracając do meritum clint "Trójkę wybierz Panie..." :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teza chybiona, bo takowego nie można kupić :wink: i w tym właśne problem z III generacją...

 

 

Przeczytaj pierwszy wpis autora wątku, chyba jednak nie do końca chybiona :|

 

OK racja, myślałem ze chodzi o zakup nowego... w takim razie III może być, jak bym miał do wyboru II albo III w wersji 2.5 turbo to bym miał dylemat :wink: dlatego poczekam na IV, najlepiej z jakimś nowym 2.0 turbo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz dlemat to powinienes wziac III, bo tylko Ci bez dylematów kupują II. Bo II jest tak brzydka i mała że aż piękna i sie w niej zakochałem od pierwszego wejrzenia. A jesli chjodzi o III to chyba bym juz wolał OBK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...