Boombastic Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Za czasów, gdy ja tu byłem modem, za samo zadanie takiego pytania tj. postawienie w jednym rzędzie forka i rav4 groziłby ban . A teraz RAV4 jest szybsza od Forka, taka jest brutalna prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Boombastic, dawaj mi ja bwm 4,4 nie ma szans ze mna a gdzie rawka dopiero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 TEST Widzisz przed sobą forka II 2.5XT i forka III 2.5XT. Na stoliku leżą kluczyki do jednego i drugiego. Musisz wybrać samochód i uciekać, bo w przeciwnym razie dopadnie Cię zły potwór i zmusi do jazdy do końca życia Evo . Co robisz tj. które kluczyki łapiesz w pośpiechu? Biorę jedne i drugie, bo zły potwór w Evo mnie nie dopadnie, a jakby zostały od któregoś Forka to kto wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Boombastic, dawaj mi ja bwm 4,4 nie ma szans ze mna a gdzie rawka dopiero Mowa jest o nowych autach. Nawet Hyundai jest szybszy od Forestera. A gdzie te czasy że tylko Porsche Cayenne turbo mogło objechac Forestera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Boombastic, aż nie chce mi się wierzyć w to :| :roll: że IIIgen tak upadł dla mnie jedynym przeciwnikiem jest bwm x6 lub x5 mpower chodź nie widziałem takich wersji w Polsce, a tak jak mówisz Cayenne turbo tylko mi zagrażało :roll: w klasie suv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jak masz do wyboru przy zakupie Forestera aż dwa "potężne" silniki 2,0 benzyna i diesel to o czym my tutaj rozmawiamy? A konkurencja bije go mocniejszymi dieslami, więc to już porażka na całej linii. A odnośnie X6 to miałem okazję jechać tym autem z silnikiem diesla. Jak na taką masę to zbierał sie bardzo przyjemnie, do tego nowoczesny automat. Jednak to jest zupełnie inne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Boombastic, aż nie chce mi się wierzyć w to :| :roll: że IIIgen tak upadł dla mnie jedynym przeciwnikiem jest bwm x6 lub x5 mpower chodź nie widziałem takich wersji w Polsce, a tak jak mówisz Cayenne turbo tylko mi zagrażało :roll: w klasie suv Ja tylko że to są większe auta, do forka to X3 jak już :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Istreed, nie ja upychałem forka II do SUV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 teza chybiona, bo takowego nie można kupić :wink: i w tym właśne problem z III generacją... Przeczytaj pierwszy wpis autora wątku, chyba jednak nie do końca chybiona :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Widzisz przed sobą forka II 2.5XT i forka III 2.5XT. Na stoliku leżą kluczyki do jednego i drugiego. Musisz wybrać samochód i uciekać, bo w przeciwnym razie dopadnie Cię zły potwór i zmusi do jazdy do końca życia Evo . Co robisz tj. które kluczyki łapiesz w pośpiechu? Clint zrób jak radzi Przemeq, chociaż i on patrzy na Subaru hawk-eyem i nie przejmuj się tymi zazdrośnikami którzy nie jeździli forkiem III 2.5XT, ale skądś wiedzą, że ich jest najlepszy. Forek III XT to naprawdę fajny i szybki samochód, choć ma oczywiście swoje wady. Ja od samego początku reklamuję niedziałający wyłącznik kontroli trakcji :wink: I nie wierz tym szubrawcom którzy piszą, że: RAV4 jest szybsza od Forka, taka jest brutalna prawda w Toyocie nie wymyślili jeszcze takiego RAV coby było szybsze od FXT III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 w Toyocie nie wymyślili jeszcze takiego RAV coby było szybsze od FXT III. też tak myślałem że toyota aż się postarała z rav'ką :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 w Toyocie nie wymyślili jeszcze takiego RAV coby było szybsze od FXT III. Dzięki za to spostrzeżenie, bo już myślałem, że tylko ja będę bronił honoru subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 TEST Widzisz przed sobą forka II 2.5XT i forka III 2.5XT. Na stoliku leżą kluczyki do jednego i drugiego. Musisz wybrać samochód i uciekać, bo w przeciwnym razie dopadnie Cię zły potwór i zmusi do jazdy do końca życia Evo . Co robisz tj. które kluczyki łapiesz w pośpiechu? well, rozgladam sie, zapalam papierosa i siadam przy stoliku...tega bana to w miare mozliwosci krotkiego upraszam Boombastic, my chyba podobna droge motoryzacyjna przechodzimy, pamietam Cie ze starych czasow z forum hondowego kiedy to jako mlody szczawik marzylem co prawda o subaru ale bylo jakos bardziej poza zasiegiem a honda tak gdzies na poczatku lat 90tych oferowala na moja owczesna miare samochody ze sportowawym charakterem. Potem honda charakter dokumentnie stracila a ja kupilem pierwszego GT'ka ktory dal mi kupe radochy. Teraz jezdze bugiem WRX'em (ktory radochy juz daje mniej) a zona forkiem takim jak Twoj (w sprawie ktorego pare maili wymienilismy jak stacjonowalem na Litwie) Ja jestem w tym wszystkim przesuniety bo nie kupuje nowych samochodow i moze sie jeszcze zalapie na jakiegos STI'aja ale ogolne odczucia mam podobne, tzn jak stary zgred uwazam ze kieeedys Panie to bylo lepiej i to wszystko w szmelcowata strone zmierza - tzn charakteru w tych samochodach coraz mniej i niestety jakosc mechaniczna tez idzie w dol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CEZAR71 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Trzeba się pojeździć i jednym i drugim! Różnica w jeździe jest spora, ja jestem z Lublina jak będziesz w okolicy to daj znać wcześniej, mam wprawdzie 2.0 N/A... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 no niezla ideologia mam subaru juz dluga a teraz jezdze dieslem bo to najlepszy silnik jezeli o efektywnosc chodzi. jezdilem rowniez 2,5 XT II nie powiem auto daje fun ale musialem tankowac co 280 km. nie wiem moze w polsce to benzyne w galonach sprzedaja za 30 centow. tylko nie kupuj tego zabytkowego automata :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Clint zrób jak radzi Przemeq, chociaż i on patrzy na Subaru hawk-eyem To prawda, ale o nowym forku wypowiadałem się bardzo pozytywnie i generalna konkluzja z mojej wypowiedzi była taka, że oba są równie fajne 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 TESTWidzisz przed sobą forka II 2.5XT i forka III 2.5XT. Na stoliku leżą kluczyki do jednego i drugiego. Musisz wybrać samochód i uciekać, bo w przeciwnym razie dopadnie Cię zły potwór i zmusi do jazdy do końca życia Evo . Co robisz tj. które kluczyki łapiesz w pośpiechu? Mistrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 w Toyocie nie wymyślili jeszcze takiego RAV coby było szybsze od FXT III. Kolejny raz się pytam: gdzie można kupić nowego Forestera XT? A RAV4 szybszą można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Kolejny raz się pytam: gdzie można kupić nowego Forestera XT? A RAV4 szybszą można. Ale autor wątku nie chce kupić nowego :!: A skoro ma być to używany FXT, to czy kupi II czy III to żadna RAV4 mu nie podskoczy, choćby i nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Ja jestem w tym wszystkim przesuniety bo nie kupuje nowych samochodow i moze sie jeszcze zalapie na jakiegos STI'aja ale ogolne odczucia mam podobne, tzn jak stary zgred uwazam ze kieeedys Panie to bylo lepiej i to wszystko w szmelcowata strone zmierza - tzn charakteru w tych samochodach coraz mniej i niestety jakosc mechaniczna tez idzie w dol. Niestety taka jest prawda. Wystarczy popatrzeć na historię rozwoju Forestera. Co kilka lat modyfikacje które powodowały że auto było mocniejsze i szybsze, potem w nowym modelu osiągi spadły, a teraz siadły na czterech literach. A ludzie cieszą się że jest diesel. Niestety, przeciętność i gorsza jakość atakuje z każdej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Niestety taka jest prawda. Wystarczy popatrzeć na historię rozwoju Forestera. Co kilka lat modyfikacje które powodowały że auto było mocniejsze i szybsze, potem w nowym modelu osiągi spadły, a teraz siadły na czterech literach. A ludzie cieszą się że jest diesel. Niestety, przeciętność i gorsza jakość atakuje z każdej strony. Niestety, ale to dotyczy większości marek Ceny samochodów relatywnie spadły, więc producenci chcą na serwisie/częściach zamiennych zarobić. Bezawaryjnych aut chyba już nie ma :| Wracając do meritum clint "Trójkę wybierz Panie..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 teza chybiona, bo takowego nie można kupić :wink: i w tym właśne problem z III generacją... Przeczytaj pierwszy wpis autora wątku, chyba jednak nie do końca chybiona :| OK racja, myślałem ze chodzi o zakup nowego... w takim razie III może być, jak bym miał do wyboru II albo III w wersji 2.5 turbo to bym miał dylemat :wink: dlatego poczekam na IV, najlepiej z jakimś nowym 2.0 turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 dlatego poczekam na IV, najlepiej z jakimś nowym 2.0 turbo A ja poczekam na V turbo benzyna oczywiście :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 a ja uważam że trzeba jak amerykanie dbać o klasyki np forek I i II imprezy GT hawk-eye :wink: i wszystkie te które już nie wrócą bo zastępują je nowsze brzydsze i gorsze wersje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jesli masz dlemat to powinienes wziac III, bo tylko Ci bez dylematów kupują II. Bo II jest tak brzydka i mała że aż piękna i sie w niej zakochałem od pierwszego wejrzenia. A jesli chjodzi o III to chyba bym juz wolał OBK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się