Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

W Polsce temat F1 zaczyna podobnie działać jak polityka - tak naprawdę gówno wiemy, bo dociera do nas jedynie czubek góry lodowej tego co sie dzieje i jedynie to, co ONI chcą nam przekazać plus improwizacja pismaków, a dyskusje zażarte, jakbyśmy wszystkie rozumy pozjadali i byli co najmniej w centrum wydarzeń... :mrgreen::mrgreen:

 

Tak jest niestety ze wszystkim, w czym nie jesteś osobiście specjalistą i nie "siedzisz" w danym środowisku.

 

I dlatego słusznie napisał mile, że jest to kwestia źródeł informacji.

 

[ Dodano: Sro Kwi 08, 2009 4:14 pm ]

Nie wiem czy to źródło jest dobre :cool: ale tekst ciekawy:

 

http://www.sport.pl/F1/1,96297,6479890, ... hera_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym polskim serwsiem który podaje w miare rzetelne informacje tohttp://www.f1wm.pl , co w sumie nie dziwi bo większość artukułów to tłumaczenia z tej strony :http://www.autosport.com Dodać można jeszcze http://f1.gpupdate.net/en/

 

rpw,Wili Weber wszystkiemu zaprzeczył jakoby Schumacher miał wpływ na decyzje podejmowane podczas GP Malezji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rpw,Wili Weber wszystkiemu zaprzeczył jakoby Schumacher miał wpływ na decyzje podejmowane podczas GP Malezji.

 

Jasne. Wklejałem ten link o Ferrari nawet nie tyle, żeby plotkować o Schumacherze i jego ewentualnych błędach, a bardziej żeby pokazać jak całemu zespołowi nie wychodzi podejmowanie dobrych decyzji strategicznych. Trudno powiedzieć kto tam ma ostatnie słowo. Myślę, że z MS się na pewno liczą i nie stawiają go dla ozdoby. Jakkolwiek na to nie patrzeć, kluczowe decyzje mieli po prostu złe.

 

Myślę, że muszą mocno zweryfikować swoje dotychczasowe myślenie i wrócić do pracy u podstaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć kto tam ma ostatnie słowo

 

Myśle że to jedna z głównych przyczyn tego chaosu,brakuje wyraźnego lidera jaki był Brawn i Todt na padoku,a Schumacher na torze.

Helloo

Schumacher Schumacherem...Kimi i Massa tez potrafia...

Zgode sie ze na dzien dzisiejszy Ferrari ma balagan,albo lepiej piszac wielki,wrecz ogromny syf!!

Fakty mowia same za siebie..nie wiem co sie tam dzieje ale jest niedobrze.Szkoda mi mojego pupila Kimiego no ale coz...czekam na "odzew" ze strony Ferrari.

Co do BMW to trzeba przyznac ze maja nosa w tym sezonie.

Swietne pociagniecia w Melbourne mogla dyc Robertowi min 2 miejsce ,a idealnie dobrana taktyka pomogla meczennikowi Heidfeldowi zdobyd 8 pkt na torze Sepang.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale decyzję poznamy chyba dopiero jutro :???:

tak,dzisiaj popoludniu ma byc wszystko wiadome..sie okaze sie..

Najlepszy jest fakt ze bardzo chca oszczedzac w F1 a jesli uznaja slyyne dyfuzory za legalne to reszta bandy bedzie zmuszona do wydania wielu milonow na modyfikacje podwozi w bolidach.

 

WRC fan

Tak tak,oczywscie ze 4 :oops: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pozamiatane.

 

W 2008 r Kubica miał realne szanse na mistrzostwo. Nie przy wielkim szcześciu, nie przy nie wiem jakich cudach ale realne. Sprytny Dr.T odpuścił ewidentnie sezon bo chciał być mądrzejszy niż ładniejszy i zamiatać w 2009 r. Połowicznie miał rację. Bo walczące do końca McLaren i Ferrrari teraz płaci za to. Ale nie wziął pod uwagę KERS i dyfuzorów i nie wiadomo kiedy i czy znajdzie formę. Szkoda Kubka ale ja i tak wierzę,że błyśnie w kilku wyścigach. Nie musi wymiatać byle by jeżdził z jajem tak jak w Australi. !!!

 

Ogłoszenie zgodności dyfuzorów po dwóch a tak naprawdę przed 4 tym wyścigiem bo do Chin i tak nie przebuduja aut to skandal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie zgodności dyfuzorów po dwóch a tak naprawdę przed 4 tym wyścigiem bo do Chin i tak nie przebuduja aut to skandal.

A dokładniej to co jest tym "skandalem" ?

Brawn w już dawno rozesłał infromacje do wszystkich zespołów i zapytanie do FIA o dyfuzory. Dostał informacje, że może być podwójny więc zaprojektował podwójny.

A że później już nikomu nie przypominał to punkt dla niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wziął pod uwagę KERS

 

Co Ty gadasz - BMW Sauber z Doktorkiem na czele najmocniej naciskali na wprowadzenie KERS od tego sezonu.

 

I się obudzili z ręką w nocniku....

 

Naciskał, naciskał i tak nacisnął,że Robert dwa pierwsze wyścigi wyruszył bez KERS :oops:

 

A w sprawie dyfuzorów to po pierwszym wyscigu powinna byc interpretacja bo tak to cały sezon ma wypaczone wyniki.Kilka zespołów nie zastosowało ich,byli wolniejsi i 3 wyścigi czekali na opinię leśnych dziadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...