Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Adi napisał:

Jeszcze raz na wesoło.

Ale tak to chyba wyglądało z perspektywy widza w zeszły weekend:

 

 

 

Niewielka przewaga sprzętowa. :mrgreen:

 

BTW Mercedes nadal walczy przy zielonym stoliku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem opublikowano onboard VER z kontrowersyjnej walki z HAM:

 

Mercedes ponoć się domaga ponownego rozpatrzenia.

 

Bardzo późno dokręcił mocniej do zakrętu, ale tylko on wie co się w tym czasie działo z przyczepnością przodu.

No ale ja się nie znam na sędziowaniu w F1, a na to sędziowanie się od dawna dość mocno narzeka.

 

Z drugiej strony tak mniej więcej powinien bronić się Valteri w pierwszym zakręcie w Meksyku...

 

Edytowane przez Bosman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Bosman napisał:

Tymczasem opublikowano onboard VER z kontrowersyjnej walki z HAM:

 

Mercedes ponoć się domaga ponownego rozpatrzenia.

 

Bardzo późno dokręcił mocniej do zakrętu, ale tylko on wie co się w tym czasie działo z przyczepnością przodu.

No ale ja się nie znam na sędziowaniu w F1, a na to sędziowanie się od dawna dość mocno narzeka.

 

Z drugiej strony tak mniej więcej powinien bronić się Valteri w pierwszym zakręcie w Meksyku...

 

 

 

 

Obaj bardzo mocno opóźnili hamowanie, Max odrobinę bardziej, więc tak jak piszesz mogła być walka o trakcję przednich kół, co ważne obaj kierowcy zachowali zimną krew, obaj dojechali i mamy emocje w kolejnych wyścigach. 

 

Zobaczymy co postanowią sędziowie. 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Bosman napisał:

 

Bardzo późno dokręcił mocniej do zakrętu, ale tylko on wie co się w tym czasie działo z przyczepnością przodu.

 

 

w wywiadzie mowil ze podwojnie zbijal bieg zeby opanowac podsterownosc

tyle przynajmniej zrozumialem  ;)

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, chojny napisał:

 

Niewielka przewaga sprzętowa. :mrgreen:

 

BTW Mercedes nadal walczy przy zielonym stoliku. 

Dokladnie i przy takiej przewadze sprzetowej dalej walcza przy zielonym stoliku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karun Chandook napisał, że to klasyczna sztuczka w F1- delikatne odpuszczenie hamulca żeby wywołać podsterowność i wywieźć rywala poza tor i że mocno się zdziwi jeśli Verstappen zostanie za to jakkolwiek ukarany.

 

https://www.sportskeeda.com/f1/news-f1-news-karun-chandhok-gives-take-lewis-hamilton-max-verstappen-clash-light-new-evidence

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka: klasyfikacja największej ilości wyprzedzeń w sezonie:

Crypto.com_Overtake_Award_SEASON 1920x1080 post brazil.jpg

 

I za samo GP Brazyli:

Crypto.com_Overtake_Award_TOP5_BRAZIL 1920x1080.jpg

Moim zdaniem pokazuje to dwie rzeczy: pierwsze primo Hamilton był w Brazylii w innej lidze (nawet jeśli wyniki uwzględniają sprint i GP łącznie) bo wyprzedził prawie 25% tego co Alonso przez cały sezon. Drugie primo ultimo- to pokazuje jak niesamowitą procesją są aktualnie wyścigi F1 skoro Alonso przez 19 wyścigów i 3 sprinty wyprzedza niecałe 6 bolidów w weekend.

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Tutek napisał:

Karun Chandook napisał, że to klasyczna sztuczka w F1- delikatne odpuszczenie hamulca żeby wywołać podsterowność i wywieźć rywala poza tor i że mocno się zdziwi jeśli Verstappen zostanie za to jakkolwiek ukarany.

 

https://www.sportskeeda.com/f1/news-f1-news-karun-chandhok-gives-take-lewis-hamilton-max-verstappen-clash-light-new-evidence

 

 

Czyli walka na torze i pewnie pogrożą palcem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To delikatna sprawa. Pytanie czy jeśli rywal już jest już przed Tobą po zewnętrznej (a był), to czy masz prawo na tyle opóźnić hamowanie, że finalnie nie mieścisz się na torze i wywozisz rywala poza. Ja tego nie wiem. Komentatorzy w trakcie wyścigu zastanawiali się raczej czy na onboardzie nie będzie widać, że VER odkręcił w stronę HAM. Ale tego tam nie ma. Po prostu dość późno skręcił.

W tej sytuacji trzeba przyznać, że HAM świetnie zareagował i nie dał sobie rozbić bolidu.

Ale teraz wyobraźcie sobie że w pierwszym zakręcie w Meksyku Bottas pojechał tak jak VER tutaj...

Ale by była afera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"we will win this on the track"

Tia. Toto chyba stracił zimną krew, głupie to trochę. Wygrali wyścig, zamiast się cieszyć, to składają oficjalne odwołanie w urodziny Hornera. Ta, Redbull fan boy, ale duży zbieg okoliczności. 

Nawet sam Hamilton się nie skarżył jakoś potężnie na tę sytuację po wyścigu.. Just move on

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W padoku Formuły 1 trwa nerwowe oczekiwanie na decyzję sędziów ws. wydarzeń z GP Sao Paulo. W drugiej fazie wyścigu F1 na Interlagos doszło do zażartej walki Maxa Verstappena z Lewisem Hamiltonem. W czwartym zakręcie kierowca Red Bull Racing wywiózł rywala poza tor, samemu wypadając na pobocze.


Sędziowie przyglądali się temu incydentowi, ale nie wręczyli kary Verstappenowi. Jednak Mercedes wystąpił o ponowne przyjrzenie się sprawie, po tym jak wyszło na jaw, że w momencie podejmowania decyzji stewardzi nie dysponowali nagraniem z pokładu bolidu kierowcy Red Bulla.

 

W czwartek sędziowie poświęcili incydentowi Verstappen-Hamilton, ale nie podjęli ostatecznej decyzji. "Po przesłuchaniu przedstawicieli Mercedesa i Red Bulla stewardzi nadal rozważają tę sprawę i w piątek opublikują swoją decyzję" - głosi krótki komunikat FIA.

 

 

No to czekamy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tutek napisał:

 

 

I słusznie. 

 

 

Dwa słowa ze strony Maxa i można szykować chipsy na kolejne wyścigi. 

 

Verstappen ostatnie zagrania Mercedesa ocenił jednoznacznie. - Możecie teraz zobaczyć ich naturę. To nie jest mój zespół, więc nie muszę się tym zajmować i martwić. Jednak, gdy masz kłopoty, to sposób w jaki sobie z nimi radzisz, pokazuje jaki jesteś naprawdę - powiedział kierowca Red Bulla, cytowany przez motorsport.com.

 

- Ważne jest, abyśmy koncentrowali się na sobie i pozostali skupieni, tak jak robiliśmy to w ostatnich wyścigach. Nasze nastawienie się nie zmienia i będzie takie same w kolejnych Grand Prix - zapowiedział Verstappen.

 

 

  • Super! 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogląda ktoś P3?

Jakim cudem te skrzydła/DRS w redbullach są legalne? <_<

Na początku sesji ewidentnie coś tam kombinowali, bo mechanicy stali w szeregu wszystko zasłaniając, a w powtórkach na prostej startowej widać, że to się miota na wietrze jak stara szmata :facepalm:

Tak czy inaczej chyba nie całkiem wyszło, bo merce i tak im odjeżdżają :biglol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek od razu dodam, że nie mam ołtarzyka ani LH44, ani MV33 ;)

 

A jeżeli chodzi o szefów zespołów to owszem lubię Wolffa, bo ma polskie korzenie i sprawia wrażenie równego gościa, natomiast Horner i Marko to moim skromnym zdaniem para sk****synow.

Więc być może nie jestem tak całkiem bezstronny :rolleyes:

 

Tak czy inaczej, zwycięstw życzę innym - w tym sezonie zielonym, pomarańczowym i czerwonym (w tej kolejności).

 

Edytowane przez czekker
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...