matros1 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 @@GiffK, w takim razie pozostaje Ci "lanos" albo właśnie "ralliżart" jeżeli chcesz coś z centralnym dyfrem no i grupa VAG czyli Golf i Audi S3 jeżeli masz to gdzieś i Haldex Ci styka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 (edytowane) Za 60k kupisz S3 w naprawdę w dobrym stanie, a za 10k zblizysz sie moca pod 360-380 koni. Choć czasami zdarzają sie okazje - ostatnio znajomy kupił za około 65 tyś - taką z 2008r w idelanym stanie zrobioną na 420 kucy (realne) Edytowane 2 Maja 2015 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 @@GiffK, w takim razie pozostaje Ci "lanos" albo właśnie "ralliżart" jeżeli chcesz coś z centralnym dyfrem no i grupa VAG czyli Golf i Audi S3 jeżeli masz to gdzieś i Haldex Ci styka. Dzięki za propozycje Za 60k kupisz S3 w naprawdę w dobrym stanie, a za 10k zblizysz sie moca pod 360-380 koni. Choć czasami zdarzają sie okazje - ostatnio znajomy kupił za około 65 tyś - taką z 2008r w idelanym stanie zrobioną na 420 kucy (realne) Bardziej mi chodzi o młodsze roczniki tak 2011+, a mniej mocy (150-220?) żeby się zmieścił w budżecie i jak coś to potem podnosić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 (edytowane) GiffK http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/78664-s-sti-my08-subaru-impreza-grafitowyhatchback/page-2 Edytowane 2 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 GiffK http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/78664-s-sti-my08-subaru-impreza-grafitowyhatchback/page-2 Było by super ale nie ten budżet i jednak niestety ale musze patrzeć realnie na spalanie Szkoda, że nie ma w Focusie ST 4x4 ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Szkoda, że nie ma w Focusie ST 4x4 ;/ może jakiś WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Za 60k kupisz S3 w naprawdę w dobrym stanie, a za 10k zblizysz sie moca pod 360-380 koni. Choć czasami zdarzają sie okazje - ostatnio znajomy kupił za około 65 tyś - taką z 2008r w idelanym stanie zrobioną na 420 kucy (realne) Hmmm ja mam inne odczucia i uważam ze dobre S3 jeszcze trudniej kupic niz STI.Po półrocznych poszukiwaniach podaliśmy sie z ojcem i kupił nowego Leona FR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Turdzi ale ty chciałeś poliftową i wtedy tanio nie będzie. Ale jak przedliftowa i szukasz wśród drozszych egzemplarzy to znajdziesz. Bardziej mi chodzi o młodsze roczniki tak 2011+, a mniej mocy (150-220?) żeby się zmieścił w budżecie i jak coś to potem podnosić To szczerze z tym budżetem nie bedzie to na pewno HOT Osobiscie wolałbym jednak auto nawet 3 lata starsze ale w super stanie i będace naprawde HOT niż na siłe kupować "rocznik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Chciałem poliftowa sportbacka i miałem na to 100K Teoretycznie to wiecej niz wystarczająco ale o małym wlos mie wpakowalem sie na minę co kosztowało mnie 3K w sumie poszukiwania i sprawdzanie poszła piątka i koniec końców odpuściłem bo na rynku były same pachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Turdzi ale ty chciałeś poliftową i wtedy tanio nie będzie. Ale jak przedliftowa i szukasz wśród drozszych egzemplarzy to znajdziesz. Bardziej mi chodzi o młodsze roczniki tak 2011+, a mniej mocy (150-220?) żeby się zmieścił w budżecie i jak coś to potem podnosić To szczerze z tym budżetem nie bedzie to na pewno HOT Osobiscie wolałbym jednak auto nawet 3 lata starsze ale w super stanie i będace naprawde HOT niż na siłe kupować "rocznik" Jak napisałem 150 kucy to chyba nie jest HOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Zalezy w czym. 130 KM w Suzuki Swift Sport jest zdecydowanie HOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 W omawianym przypadku ma byc hatch z 4x4 więc biorąc pod wage auta to bez 250 nie bedzie HOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Taka ciekawostka z Nurburgringu. Najwięcej z hothatchy to Megane RS, dosłownie kilkanaście sztuk, z 3 Focusy RS, 2 Mercedesy A45, 2 Golfy R. Żadnego Audi S3 czy RS3, żadnego BMW 135i. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Moze nie HOT hatch ale Ciekawe czy trafi do EU i w jakiej cenie http://www.carscoops.com/2015/05/ford-details-shelby-gt350-and-gt350rs.html Przyznam szczerze ze wyglada zajebiscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Faktycznie mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Ten Mustang im mega wyszedł jeżeli chodzi o design. Jeżeli dysponowałbym budżetem to nie wiem co bym wybrał. Mam na myśli: Focus RS vs. Mustang. Rozumiem różnicę segmentów/klas jak zwał tak zwał, ale jakoś mi bliżej do mustanga aczkolwiek 4x4 w focusie też do mnie przemawia :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Ten Mustang im mega wyszedł jeżeli chodzi o design. Jeżeli dysponowałbym budżetem to nie wiem co bym wybrał. Mam na myśli: Focus RS vs. Mustang. Rozumiem różnicę segmentów/klas jak zwał tak zwał, ale jakoś mi bliżej do mustanga aczkolwiek 4x4 w focusie też do mnie przemawia :-D Ale ten Mustang (też mi się podoba design Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Ten Mustang im mega wyszedł jeżeli chodzi o design. Jeżeli dysponowałbym budżetem to nie wiem co bym wybrał. Mam na myśli: Focus RS vs. Mustang. Rozumiem różnicę segmentów/klas jak zwał tak zwał, ale jakoś mi bliżej do mustanga aczkolwiek 4x4 w focusie też do mnie przemawia :-D Ale ten Mustang (też mi się podoba design ) ma ciągle z tyłu most napędowy (jak w Polonezie), a skrzynia biegów jest potężna . To nie może dobrze się zachowywać w zakrętach... Sądzę, że na prostej z butem w podłodze też się Mustang dobrze nie zachowuje :-D Dlatego 4x4 w foce wydaje się rozsądnym rozwiązaniem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Juz nie ma mostu jak Polonezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Juz nie ma mostu jak Polonezie Chyba 2 dni temu widziałam program z cyklu "Megafabryki", o fabryce nowego Mustanga i te mosty były dobrze widoczne (może, faktycznie nie jak w Polonezie, bo nie widziałem resorów piórowych, może są sprężyny). No chyba, że jest teraz produkowany jeszcze jakiś nowszy model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 cos o mostach jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Juz nie ma mostu jak Polonezie Chyba 2 dni temu widziałam program z cyklu "Megafabryki", o fabryce nowego Mustanga i te mosty były dobrze widoczne (może, faktycznie nie jak w Polonezie, bo nie widziałem resorów piórowych, może są sprężyny). No chyba, że jest teraz produkowany jeszcze jakiś nowszy model? Chciał bym zeby polonez miał taki most Po raz pierwszy w mustanga jest zastosowane wielowahaczowe zawieszenie. http://www.caranddriver.com/features/ford-mustang-gt-2015-10best-cars-feature Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Dobrze, że wreszcie "odkryli Ameryke" i zastosowali wielowahacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 @@GiffK, w takim razie pozostaje Ci "lanos" albo właśnie "ralliżart" jeżeli chcesz coś z centralnym dyfrem no i grupa VAG czyli Golf i Audi S3 jeżeli masz to gdzieś i Haldex Ci styka. Dzięki za propozycje Za 60k kupisz S3 w naprawdę w dobrym stanie, a za 10k zblizysz sie moca pod 360-380 koni. Choć czasami zdarzają sie okazje - ostatnio znajomy kupił za około 65 tyś - taką z 2008r w idelanym stanie zrobioną na 420 kucy (realne) Bardziej mi chodzi o młodsze roczniki tak 2011+, a mniej mocy (150-220?) żeby się zmieścił w budżecie i jak coś to potem podnosić Najprędzej powinien podpasowac Ci Golf GTI. Nie będzie z 2011, ale raczej nie starszy niż 2009-10. Moc latwo się podnosi, spalanie nie zabija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się