Skocz do zawartości

Smród paliwa pod maską...


ADK90

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie jak śmierdzi, to widać, że ten element się poci, cieknie (zdjęcia na poprzedniej stronie, widać wilgoć, korozję - pewnie od benzyny).

 

dziś nie śmierdziało, i jak się przyglądałem grzybkowi to był suchy - więc stawiam właśnie na ten element.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

ADK90 dzieki za fotki z naprawy. Na szczescie za nim zaczalem sam dlubac poczytale jeszcze na angielskich forach i znalazlem ze warto zadzwonic do Subaru UK i powiedziec o problemie.

Zadzwonilem, auto poszlo do serwisu i zostalo naprawione za darmo w ramach gwarancji :) . Super podejscie do klienta 2 dni bez auta i problem rozwiazany bez kosztow. :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był przed kupnem w ASO sprawdzany a potem przy wymianie oleju na podnośniku go wymacali. Więc teoretycznie zawału nie ma. No ale to tylko teoria...

 

 

Dzisiaj po 4 dniach nie odpalania samochodu można było w środku się narkotyzować. Także poproszę zdjęcia na PW!

Edytowane przez wit411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam jedno - jak długo mogę z tym zwlekać ?

 

Jeżeli to to co zawsze w Imprezie 2001-2003 to gdy tylko będzie temperatura na plus to przejdzie, ale też wtedy nie da się namierzyć i będziesz musiał czekać do jesieni :)

Paweł Ci to ogranie nie potrzeba ASO.

 

P.S. Jak Ci na mieście kiwają "Cześć" to odkiwaj, bo mi potem mówią że nosa zadzieram i nawet cześć nie kiwnę jak tym Subaru jadę ... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Jak Ci na mieście kiwają "Cześć" to odkiwaj, bo mi potem mówią że nosa zadzieram i nawet cześć nie kiwnę jak tym Subaru jadę ... :P

 

Hah, faktycznie często się to zdarza :P Jadąc przez rynek musiałbym mieć cały czas lewą w górze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu. Mam typowy problem ze sztywniejącymi przewodami pod kolektorem, looknąłem na nie i problem jest taki że opaski są założone do góry nogami tzn. łebki śrubek są skierowane w dół :/ Jak sie do nich dostać bo zrzucenie kolektora raczej nic nie zmieni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu. Mam typowy problem ze sztywniejącymi przewodami pod kolektorem, looknąłem na nie i problem jest taki że opaski są założone do góry nogami tzn. łebki śrubek są skierowane w dół :/ Jak sie do nich dostać bo zrzucenie kolektora raczej nic nie zmieni?

 

Przy wersji turbo nie ma opcji żeby tego dosięgnąć i trzeba zrzucać kolektor ssący (przynajmniej ja się poddałem). Węże paliwowe kup jakieś dobrej marki. Ja kupiłem jakiś shit i rozwarstwiły się po tygodniu i trzeba było jeszcze raz robić. Opaski polecam nie takie z nacięciami tylko obejmy tego typu:

Weze_pneumatyczne_6202_4043.tif.jpg

 

Korzystając z okazji powymieniaj wszystkie możliwe przewody gumowe bo obstawiam że ich stan jest agonalny a po zdjęciu kolektora jest super dostęp już lepszej okazji nie będziesz miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...