rybex Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 ADK90 mogę fotki z Twojej naprawy ? Ja po wymianie pompy paliwowej ( na DW200) też od czasu do czasu czuje paliwo, nigdy w trakcie jazdy przez wloty, zawsze tylko i wyłącznie jak się zatrzymam. Zdarza się raz na jakiś czas ale wolę to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 @@rybex, nie ma sprawy. Fotki i tak za wiele nie powiedzą ale wysyłam na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Ha potwiedziłem, że to co mi cieknie to taki grzybek, jak na zdjęciu. Czy to jest regulator ciśnienia paliwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Witam w klubie, 2 lata temu wymieniałem przewody i kilka dni temu znowu zaczęło śmierdzieć. Tak jak u tzd,, przy prawej głowicy więc jest szansa że to samo padło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 u mnie jak śmierdzi, to widać, że ten element się poci, cieknie (zdjęcia na poprzedniej stronie, widać wilgoć, korozję - pewnie od benzyny). dziś nie śmierdziało, i jak się przyglądałem grzybkowi to był suchy - więc stawiam właśnie na ten element. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Czy to jest regulator ciśnienia paliwa?? Tak to zawór cis. paliwa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Dzięki Edwin ! namierzyłem to: Regulator-assembly pressure, numer części: 22670AA140 lub 22670AA251 Może wystarczy dociągnąć opaskę zaciskową na rurce, i wsio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Jak jest dostęp to lepiej zmienić przewód i opaskę. Ale być może dociągnięcie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 zweryfikowałem, potrzebuję jednak z tym zagiętym do dołu: dojście średnie, na pewno dolot trzeba zdjąć, co jeszcze - zobaczy się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jaki "smród"? ZAPACH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 @@tzd, mam gdzieś jeszcze taki regulator z WRX, używany. Nawet z całą listwą paliwową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogi25 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 ADK90 czy mozesz tez do mnie podeslac zdjecia z naprawy. U mnie tez zaczelo smierdziec paliwem i raczej sam bede chcial to naprawic. Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogi25 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 ADK90 dzieki za fotki z naprawy. Na szczescie za nim zaczalem sam dlubac poczytale jeszcze na angielskich forach i znalazlem ze warto zadzwonic do Subaru UK i powiedziec o problemie. Zadzwonilem, auto poszlo do serwisu i zostalo naprawione za darmo w ramach gwarancji . Super podejscie do klienta 2 dni bez auta i problem rozwiazany bez kosztow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek80 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Niestety w Polsce nie można na to liczyć Edytowane 11 Marca 2013 przez bolek80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Witam, u mnie też często gęsto pachnie paliwem. Pytanie mam jedno - jak długo mogę z tym zwlekać, jeśli w ogóle mogę wie ktoś jaki to jest koszt w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Raczej nie powinieneś w ogóle zwlekać z tym bo nie wiadomo czy tylko śmierdzi czy też się leje na silnik i np kolektor. Z paliwem nie ma żartów możesz się spalić w każdej chwili!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Był przed kupnem w ASO sprawdzany a potem przy wymianie oleju na podnośniku go wymacali. Więc teoretycznie zawału nie ma. No ale to tylko teoria... Dzisiaj po 4 dniach nie odpalania samochodu można było w środku się narkotyzować. Także poproszę zdjęcia na PW! Edytowane 13 Marca 2013 przez wit411 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Pytanie mam jedno - jak długo mogę z tym zwlekać ? Jeżeli to to co zawsze w Imprezie 2001-2003 to gdy tylko będzie temperatura na plus to przejdzie, ale też wtedy nie da się namierzyć i będziesz musiał czekać do jesieni Paweł Ci to ogranie nie potrzeba ASO. P.S. Jak Ci na mieście kiwają "Cześć" to odkiwaj, bo mi potem mówią że nosa zadzieram i nawet cześć nie kiwnę jak tym Subaru jadę ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 P.S. Jak Ci na mieście kiwają "Cześć" to odkiwaj, bo mi potem mówią że nosa zadzieram i nawet cześć nie kiwnę jak tym Subaru jadę ... Hah, faktycznie często się to zdarza Jadąc przez rynek musiałbym mieć cały czas lewą w górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Jadąc przez rynek musiałbym mieć cały czas lewą w górze Takie są obowiązki posiadacza auta spod znaku plejad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Takie są obowiązki posiadacza auta spod znaku plejad Z przyjemnością, ale tutaj chodzi o coś zupełnie innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomo81 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu. Mam typowy problem ze sztywniejącymi przewodami pod kolektorem, looknąłem na nie i problem jest taki że opaski są założone do góry nogami tzn. łebki śrubek są skierowane w dół :/ Jak sie do nich dostać bo zrzucenie kolektora raczej nic nie zmieni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu. Mam typowy problem ze sztywniejącymi przewodami pod kolektorem, looknąłem na nie i problem jest taki że opaski są założone do góry nogami tzn. łebki śrubek są skierowane w dół :/ Jak sie do nich dostać bo zrzucenie kolektora raczej nic nie zmieni? Przy wersji turbo nie ma opcji żeby tego dosięgnąć i trzeba zrzucać kolektor ssący (przynajmniej ja się poddałem). Węże paliwowe kup jakieś dobrej marki. Ja kupiłem jakiś shit i rozwarstwiły się po tygodniu i trzeba było jeszcze raz robić. Opaski polecam nie takie z nacięciami tylko obejmy tego typu: Korzystając z okazji powymieniaj wszystkie możliwe przewody gumowe bo obstawiam że ich stan jest agonalny a po zdjęciu kolektora jest super dostęp już lepszej okazji nie będziesz miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomo81 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Chciałem póki co spróbować mocniej je dokręcić ale nie wiem jak sięgnąć te śrubki. Jedna opaska ma śrubę od góry a reszta w dół. Nawet jak zdejmę kolektor to nadal łebki śrub są mało dostępne :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 można to zrobić bez ściągania kolektora,ale lekko nie ma!.. robiłem to w swoim w WRX EU 2001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się