Jump to content

pablosik

Użytkownik
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

About pablosik

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    WRX Sportswagon vel Brzydal

Recent Profile Visitors

237 profile views
  1. Odpozdrawiam. Późno było a ja kobiety szukałem i się zawiesiłem. Szybko się domyśliłem ale i tak za poźno było na zmianę reakcji. To byłby najdroższy Uber w stolicy
  2. Miałem razem z samochodem więc nie mam porównania. Problem taki, że nie mogłem nigdzie znaleźć instrukcji jak go właściwie ustawić. Jedyne co można przeczytać to rady aby się pozbyć. Nie wiem tylko czy to się tyczy podjebek HKSa itp czy nawet tego typu co ja posiadam. Te nowsze GFB możliwe, że są lepiej już wykonane bo ten co ja mam musiałem często czyścić chociaż mógł przestać się ładnie otwierać przez rozklekotane turbo.
  3. Ja posiadam taki z manualną regulacją. Powiem tak. Daje dźwięk.
  4. Odpozdrawiam, to nie był najszybszy pas
  5. @@maskun, Sam także tego bardzo potrzebuję
  6. Czyli jak to zwykle licytowanie się które tarcze i klocki są lepsze ale konkretnej odpowiedzi na konkretne pytanie brak? Nie jestem do końca pewien ale musisz zamontować adapter do zacisku i upewnić się że zmieści się na twojej feldze.
  7. @@Tapicefor, ja mam El-Teca i jest głośniej niż seria. Na wolnych obrotach bardzo kulturalny i cichy a przy gazie w podłogę dopiero zaczyna się szatan
  8. A gdzie znajdę takie tuleje do GD WRX? InterCarsy i inne cuda?
  9. Odkopię temat. Ktoś z was ma zamontowane KYB Ultra SR+poli Powerflex? Jak się spisuje/prowadzi? Jakie sprężyny do tego montowaliście? Eibach Pro Kit nie "otępia" pracy amorka? Posiada ktoś z was namiary na tani zestaw Powerflexa?
  10. Hej możesz mi przesłać zdjęcia ze środka samochodu? Jak to wygląda i w jaki sposób montujesz ten tylni pas?
  11. @@lukciosti, Nie masz WRXa, prawda? Nie pamiętam kiedy zszedłem poniżej 20l/100km. Pomnóż to teraz razy 5-8 baków w miesiącu. Dalej to jest PROFANACJA? Przepraszam, ale masz bardzo odrealnione skojarzenia. Póki co z twojej strony nie zobaczyłem, żadnego poważnego argumentu stojącego przeciwko montażu instalacji LPG w samochodzie. Kwestie ideowe pozostaw proszę dla siebie.
  12. To i ja. Zawsze byłem zwolennikiem czystej beznyny i uważałem za profanację dodawanie podtlenku gazowszanki. To wszystko było do czasu... Komfort portfela w momencie tankowania za 70zł do pełna jest najbardziej solidnym argumentem za posiadaniem instalacji. A kasa która zostaje w kieszeni z automatu może lecieć na modyfikacje itp. Po roku jazdy WRXem na codzień uznałem, że i u mnie pojawi się LPG. Jaki to wstyd tankować za ułamek ceny beznyny. Płakać powinien ten co dalej się zgrywa a po cichu odlicza 50zł i modli się aby zalać 10l PB95. Zdarzają się o wiele mocniejsze i luksusowe samochody z LPG i szanuję tych ludzi. Po prostu potrafią liczyć pieniądze i dzięki temu kupili sobie takie, a nie inne auto. Może właśnie dzięki temu spełnili swoje motoryzacyjne marzenie
  13. Macie namiary na tani sklep z CL5+ do WRXa GD na tył (290mm)?
  14. Ceny z kosmosu. Na znanym portalu aukcyjnym 10 zł, a na szrocie pewnie za darmo jeśli się samemu wymontuje
×
×
  • Create New...