Jump to content

Tapicefor

Użytkownik
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralny

About Tapicefor

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Było: Impreza N/A MY06, WRX MY08
    Jest: STI MY11

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Temat rozwiązany, problemem był czujnik przy pedale sprzęgła, koszt w ASO 120 pln, 190 pln z wymianą. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. @PawelP76, chyba zaczynam miec podobny problem w STI. Co masz na myśli pisząc "zmienic baterie w immobilizerze"? Po rozebraniu kluczyka jest bateria - w moim przypadku CR1632 - i ją wymieniłem, natomiast problem nadal od czasu do czasu się pojawia. Czy jest jakaś inna bateria, czy źle zrozumiałem? Tyle, że w moim przypadku dioda na przycisku czasami nie zapala się na zielono, więc może to innego typu problem. Wiem że już raz poprzedni właściciel wymieniał przycisk engine start-stop więc może to feler tego sprzętu tak generalnie. Czy ktoś miał może podobny problem? Tapi
  3. Witam, Pojawiły się jakieś nowości w rej kwestii? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Ok, dziekuję, czyli do tego czasu musimy się zdać na łaskawość serwisów
  5. Witam, czy jest jakiś "update" w tej kwestii tzn czy istnieje możliwości sprawdzenia historii pojazdu, którego od jakiegoś czasu jestem właścicielem? Sprawdzałem na "moje subaru" ale nie znalazłem takiej opcji. Pozdrawiam, Tapi
  6. Krótki update - nowy wąż od pompy do zbiorniczka i dalej syczy, na ten moment kończę walkę i uznaję że tak ma być, bo szkoda mi sie ładować w jakieś dziwne wymiany czegokolwiek [emoji16] jak cos padnie to będę się martwił Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  7. Tapicefor

    Pomożecie?

    Stawiam ze to był błąd P0327, sonda lambda. Mialem ten sam problem w tydzień po zakupie i nie lada sie przestraszyłem, że zaczynają się problemy. Tak jak juz koledzy pisali, paliwo z "lepszej" stacji powinno pomóc Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  8. Oring zmieniony, obejmy także - poprawy brak. Okazuje się, że wąż jest już naprawdę sztywny, więc jest opcja, że tu leży problem. Na razie nie mam siły walczyć, pewnie przy zmianie kół na zimowe to załatwię, więc jeszcze kilka tygodni czekania. Jak to nie pomoże, to chyba pozostanie przyznać, że "ten typ tak ma" ;(
  9. Dzięki. Oring i obejmy mam. Dam znać o efektach jak wymienię. Wąż-odcinek od pompy do zbiorniczka to koszt ok. 130 pln (w ASO, swieza cena ) Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  10. Dzięki, zaciski kupiłem, wiec mam zestaw zaciski i oring przy pompie. Jaj tak dalej pozbieram to całość wymienię łącznie z przewodami [emoji2] Profilaktycznie- kupował ktoś przewody i kojarzy jaka cena w ASO lub nie OEMowych jakichś? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  11. A kojarzysz czy zaciski kupowales w ASO czy gdzies cos podobnego mozna dostac? Znajac zycie to w ASO potrwa to conajmniej kilka dni bo zapewne nie ma na stanie. Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  12. Tedimy99: mozesz podeslac namiary warsztatu na pw? Rydzada: short block...kupiony przez ASO? Plus robocizna czy też całość? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  13. Tedimy99 - dzięki, to z robocizną czy jedynie części? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  14. Oring zamówiłem w ASO, 6 pln, bedzie za kilka dni, pewnie postaram sie sam wymienić wiec pod koniec przyszłego tyg. powinienem coś wiedzieć. Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  15. @MDsuperstar wymieniałeś od razu wszystkie odcinki węża? W ASO sprawdzili mi układ i powiedzieli ze jest szczelny, pytanie jak to sprawdzali..... Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...