Skocz do zawartości

Tapicefor

Użytkownik
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Było: Impreza N/A MY06, WRX MY08
    Jest: STI MY11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tapicefor

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

10

Reputacja

  1. @niebieski708dziękiza info Ktoś coś w STI, bo się zastanawiam, czy to ta sama para kaloszy jeżeli chodzi o półosie, czy to jednak musi być dużo mocniejsze niż w WRX.?
  2. Witam, muszę wymienię półoś w STI 201, przód, i zastanawiam się nad wersja nie OEM (OEM troche zabija ceną, prawe 2000 pln), a konkretnie cos takiego: https://allegro.pl/oferta/polos-lewa-prawa-subaru-impreza-2-5-wrx-sti-awd-9555983528 Czy ktoś miał styczność z firmą BRW i miał może ich półoś w STI? Widziałem, że było kilka użyć w Legacy bodajże. Może ktoś testował jakiejś innej firmy i się sprawdziła? Dodam, że auto nie upalam Z góry dzięki. Tapi
  3. Witam, są nowe wieści w temacie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Temat rozwiązany, problemem był czujnik przy pedale sprzęgła, koszt w ASO 120 pln, 190 pln z wymianą. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. @PawelP76, chyba zaczynam miec podobny problem w STI. Co masz na myśli pisząc "zmienic baterie w immobilizerze"? Po rozebraniu kluczyka jest bateria - w moim przypadku CR1632 - i ją wymieniłem, natomiast problem nadal od czasu do czasu się pojawia. Czy jest jakaś inna bateria, czy źle zrozumiałem? Tyle, że w moim przypadku dioda na przycisku czasami nie zapala się na zielono, więc może to innego typu problem. Wiem że już raz poprzedni właściciel wymieniał przycisk engine start-stop więc może to feler tego sprzętu tak generalnie. Czy ktoś miał może podobny problem? Tapi
  6. Witam, Pojawiły się jakieś nowości w rej kwestii? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Ok, dziekuję, czyli do tego czasu musimy się zdać na łaskawość serwisów
  8. Witam, czy jest jakiś "update" w tej kwestii tzn czy istnieje możliwości sprawdzenia historii pojazdu, którego od jakiegoś czasu jestem właścicielem? Sprawdzałem na "moje subaru" ale nie znalazłem takiej opcji. Pozdrawiam, Tapi
  9. Krótki update - nowy wąż od pompy do zbiorniczka i dalej syczy, na ten moment kończę walkę i uznaję że tak ma być, bo szkoda mi sie ładować w jakieś dziwne wymiany czegokolwiek [emoji16] jak cos padnie to będę się martwił Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  10. Tapicefor

    Pomożecie?

    Stawiam ze to był błąd P0327, sonda lambda. Mialem ten sam problem w tydzień po zakupie i nie lada sie przestraszyłem, że zaczynają się problemy. Tak jak juz koledzy pisali, paliwo z "lepszej" stacji powinno pomóc Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  11. Oring zmieniony, obejmy także - poprawy brak. Okazuje się, że wąż jest już naprawdę sztywny, więc jest opcja, że tu leży problem. Na razie nie mam siły walczyć, pewnie przy zmianie kół na zimowe to załatwię, więc jeszcze kilka tygodni czekania. Jak to nie pomoże, to chyba pozostanie przyznać, że "ten typ tak ma" ;(
  12. Dzięki. Oring i obejmy mam. Dam znać o efektach jak wymienię. Wąż-odcinek od pompy do zbiorniczka to koszt ok. 130 pln (w ASO, swieza cena ) Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  13. Dzięki, zaciski kupiłem, wiec mam zestaw zaciski i oring przy pompie. Jaj tak dalej pozbieram to całość wymienię łącznie z przewodami [emoji2] Profilaktycznie- kupował ktoś przewody i kojarzy jaka cena w ASO lub nie OEMowych jakichś? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  14. A kojarzysz czy zaciski kupowales w ASO czy gdzies cos podobnego mozna dostac? Znajac zycie to w ASO potrwa to conajmniej kilka dni bo zapewne nie ma na stanie. Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  15. Tedimy99: mozesz podeslac namiary warsztatu na pw? Rydzada: short block...kupiony przez ASO? Plus robocizna czy też całość? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...