Skocz do zawartości

Tapicefor

Użytkownik
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tapicefor

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Impreza WRX, MY 08; STI MY11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Krótki update - nowy wąż od pompy do zbiorniczka i dalej syczy, na ten moment kończę walkę i uznaję że tak ma być, bo szkoda mi sie ładować w jakieś dziwne wymiany czegokolwiek [emoji16] jak cos padnie to będę się martwił Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  2. Tapicefor

    Pomożecie?

    Stawiam ze to był błąd P0327, sonda lambda. Mialem ten sam problem w tydzień po zakupie i nie lada sie przestraszyłem, że zaczynają się problemy. Tak jak juz koledzy pisali, paliwo z "lepszej" stacji powinno pomóc Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  3. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Oring zmieniony, obejmy także - poprawy brak. Okazuje się, że wąż jest już naprawdę sztywny, więc jest opcja, że tu leży problem. Na razie nie mam siły walczyć, pewnie przy zmianie kół na zimowe to załatwię, więc jeszcze kilka tygodni czekania. Jak to nie pomoże, to chyba pozostanie przyznać, że "ten typ tak ma" ;(
  4. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Dzięki. Oring i obejmy mam. Dam znać o efektach jak wymienię. Wąż-odcinek od pompy do zbiorniczka to koszt ok. 130 pln (w ASO, swieza cena ) Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  5. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Dzięki, zaciski kupiłem, wiec mam zestaw zaciski i oring przy pompie. Jaj tak dalej pozbieram to całość wymienię łącznie z przewodami [emoji2] Profilaktycznie- kupował ktoś przewody i kojarzy jaka cena w ASO lub nie OEMowych jakichś? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  6. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    A kojarzysz czy zaciski kupowales w ASO czy gdzies cos podobnego mozna dostac? Znajac zycie to w ASO potrwa to conajmniej kilka dni bo zapewne nie ma na stanie. Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  7. Tapicefor

    Remont silnika Impreza GT

    Tedimy99: mozesz podeslac namiary warsztatu na pw? Rydzada: short block...kupiony przez ASO? Plus robocizna czy też całość? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  8. Tapicefor

    Remont silnika Impreza GT

    Tedimy99 - dzięki, to z robocizną czy jedynie części? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  9. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Oring zamówiłem w ASO, 6 pln, bedzie za kilka dni, pewnie postaram sie sam wymienić wiec pod koniec przyszłego tyg. powinienem coś wiedzieć. Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  10. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    @MDsuperstar wymieniałeś od razu wszystkie odcinki węża? W ASO sprawdzili mi układ i powiedzieli ze jest szczelny, pytanie jak to sprawdzali..... Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  11. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Tak zrobyie, acz pewnie chwila mi zejdzie, dam znać jak zrobię jaki efekt Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  12. Tapicefor

    Remont silnika Impreza GT

    Odgrzeje temat, może w innym kontekście, od innej strony - czy przy spalaniu 1 l oleju na 1000 km należy już myśleć o remoncie, jeżeli tak to czy walczyć ze wszystkim o czym wyżej mowa czyli praktycznie short block, etc? Jezeli tak to jakie obecnie są to koszty (w zaokragleniu) Silnik EJ257. Proszę o konkretne odpowiedzi Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  13. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Pierwszy test zrobiony-kilkanascie cykli lewo-prawo i faktycznie pojawiły sie duze, pojedyncze bąble w zbiorniczku. Teraz sie zastanawiam czy nadal kontynuować, bo bąble nie ustały, czy tez oznacza to ze gdzies jest nieszczelność i skupić sie na zaworze. Bąble pojawily sie jedynie podczas poruszania kierownicą, bez ruchu w zbiorniczku nie widać powietrza. Jak wspominałem wycieku płynu nie ma, układ niby szczelny. Czy możliwe ze mimo to ze nie ma wycieku to zaciąga gdzieś powietrze - np wspomniany wyżej oring? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  14. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź zacznę zatem od bąbli, potem wymiana płynu i oring jezeli to nie pomoże. Prawdę mówiąc zdziwiło mnie to podejście Subaru na zasadzie "ten typ tak ma", ale jak wiemy Subaru to stan umysłu Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  15. Tapicefor

    syczenie przy kierownicy - brak pomysłu :(

    Generalnie na ciepłym, co do bąbli to sprawdzę raz jeszcze, dzięki co obstawiasz? Czyżby po prostu zapowietrzenie układu? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
×